LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Sandra Voorstenbosch
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04

Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door Sandra Voorstenbosch »

Mijn moeder overleed aan Borstkanker, treurig, het huis moest verkocht. Ik belde 2 taxateurs op en vertelde ze allebei eerlijk dat ik er 2 gebeld had, en dat ik graag een afspraak met ze wilde, daarna een schatting van de waarde, en mocht ik akkoord gaan met deze waarde, dan graag een taxatie rapport.


Berendsen Makelaars vertelde dat hij een NWWI rapport kon maken voor 330 euro. Hij was accoord met mijn voorstel. Dit was in februari 2014.

Daarna alleen maar problemen en stress:

Mijn zusje woont verder weg, en ik zou de verkoop van het huis regelen.
Om de 1 a 2 weken belde ik op, omdat ik nog geen hoogte ontvangen had van [persoonsgegevens verwijderd] Berendsen Makelaars. Ik kreeg een 024 telefoon dame die een ingehuurde telefoondienst bleek te zijn, hoe droevig mijn verhaal ook was, ze kon niks anders dan mijn nummer opschrijven en vragen of ik teruggebeld werd.
Ik heb in totaal wel 25 keer tevergeefs opgebeld.

Uiteindelijk na vele maanden ontving ik 19 mei 2015 een volledige taxatie van 29 pagina's in de bus van mijn huis: het rapport. Ik had hier geen opdracht toe gegeven, en de factuur was 423,50
Ik zag dat de makelaar hier veel werk in gestopt had, en zag dit als een communicatie vergissing, ik bood aan de 330 euro te betalen, en verzocht om een gecorrigeerde factuur te sturen.
Daarna ontving ik een aantal zeer onvriendelijke emails.

Mijn mail:
"Graag willen wij u factuur betalen, alleen zit er volgens ons een fout in deze factuur, kunt u deze aanpassen, dan maken we hem direct over.

U vertelde dat de hoogte van een taxatie was:

330 euro inc btw
Dat is incl NWWI"


Daarna ontving ik een email met deze tekst:
"Ik verzoek u vriendelijk doch dringend het bedrag binnen 5 dagen over te maken ok onze rekening en anders zal ik genoodzaakt zijn om advocatenkantoor Guus Heutink te Gennep inschakelen voor invordering en zal ik Koopgarant op de hoogte brengen van u frauduleuze handelingen."

ik antwoordde:
"Frauduleus? 14 september ben ik terug in Nederland, laten we dan even bellen."

hij antwoordde:
"De tijd van bellen is voorbij, zeker na de laatste email, gaarne betaling op tijd."


Een jaar lang hoorde ik niks meer. Juni 2015 ontving ik, via de mail, een aantal aanmaningen, die blijkbaar ook naar mijn moeders huis verstuurd waren (ofschoon dat inmiddels allang verkocht was, via een andere makelaar). Ik begrijp niet waarom deze niet naar mijn huis gestuurd waren, ook omdat het taxatie rapport wel naar mijn huis verstuurd was.

Zodra ik de mails ontdekte in mijn oude hotmail mailadres, mailde ik het incasso bureau om de situatie uit te leggen. Mijn zusje had inmiddels een CC op de mails gehad en dacht dat dit nog een oude openstaande factuur was die we vergeten waren te betalen. In goed vertrouwen betaalde zij de factuur, ze wilde alles afhandelen. Mijn zusje was nooit opdrachtgever. Ik begrijp niet waarom zij in de CC stond. Ik snap dat zij in de verwarring de factuur betaald heeft.

Ik belde het incasso bureau Heutink Gennep om de situatie uit te leggen, en verzocht om het geld terug te storten, en dat ik daarna zou nagaan in mijn mails wat nu precies de afspraken waren geweest en het verder zou uitzoeken. [persoonsgegevens verwijderd] van Heutink Gennep vertelde mij dat ik volgende week zou worden teruggebeld.
Daarna heb ik ze diverse reminders gestuurd, maar verder niks meer terug gehoord.

Mag dat zo maar?

[persoons- en bedrijfsgegevens verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 09 okt 2015 16:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd, bedrijfsgegevens verwijderd

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door newmikey »

Sandra Voorstenbosch schreef:Daarna heb ik ze diverse reminders gestuurd, maar verder niks meer terug gehoord.

Mag dat zo maar?
Ten eerste raad ik u aan even de persoonsgegevens uit uw bericht te verwijderen, dat mag hier dus niet.

Ten tweede, als de rekening betaald is dan is het over en uit ja. Dat dit te wijten is aan miscommunicatie of verwarring doet niet zoveel terzake. Uiteindelijk is de rekening nu voldaan en daar ging het ze om. Als u nu nog geld terug wilt hebben zult u actie moeten ondernemen en of dat voor het aangegeven verschil van net aan €100 de moeite waard is kan het antwoord ook gewoon "nee" zijn.

Typisch geval van jammer dus. Daarbij laat ik me geheel niet uit of de hogere rekening nu terecht was of niet, dat punt zijn we gepasseerd.

Sandra Voorstenbosch
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door Sandra Voorstenbosch »

"dat punt zijn we gepasseerd"? Er heeft nooit een opdracht plaatsgevonden, en ik vind het bijzonder misleidend om de zus van iemand aan te schrijven met een laatste waarschuwing, wat heeft die zus daarmee te maken? Logisch dat mensen na het overlijden van hun moeder soms te snel actie ondernemen en uitgaan van het goede in de mens en dan zo'n rekening betalen.
Volgens mij waren dit nog steeds 2 bijzonder onvriendelijke partijen: de makelaar met maandenlang laten wachten, zonder opdracht een factuur en rapport sturen, en na een jaar een incasso. En Heutink Gennep vanwege het aanschrijven van de zus, het niet gebruiken van een geldig woonadres, en niet terugmailen of terugbellen zoals beloofd, terwijl ze wisten dat dit "misbruik maken van de situatie is".
Bovendien, als iemand dit 1 x doet.. wat voor instelling hebben deze mensen dan tov de wereld?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door newmikey »

Sandra Voorstenbosch schreef:Bovendien, als iemand dit 1 x doet.. wat voor instelling hebben deze mensen dan tov de wereld?
Wie kaatst...
Sandra Voorstenbosch schreef:Ik belde 2 taxateurs op en vertelde ze allebei eerlijk dat ik er 2 gebeld had, en dat ik graag een afspraak met ze wilde, daarna een schatting van de waarde, en mocht ik akkoord gaan met deze waarde, dan graag een taxatie rapport.
Kan de bal verwachten.

Ik denk dat u geen keus meer heeft dan u er bij neer te leggen dat de rekening voldaan is en voor wat betreft de makelaar er geen enkel belang meer is bij een discussie. We weten slechts wat uw eenzijdige visie is van de situatie maar ik vermoed dat er meer aan de hand is. Twee bedrijven tegen elkaar uitspelen op de manier waarvan u toegeeft dat u dit gedaan heeft is eigenlijk een uitkomst als deze wel waard. Penny-wise, pound-foolish.

Sandra Voorstenbosch
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door Sandra Voorstenbosch »

ik begrijp niet waar je het over hebt, het was het eerste wat ik zei toen ik ze belde, is het zo bijzonder dan om 2 bedrijven te bellen? Zeker bij zoiets groots als een huis?

De andere makelaar was heel correct, hij leverde binnen 1,5 week een inschatting van de waarde. Alleen de eerste makelaar was een opstapeling van vertragingen en miscommunicatie.

Daarnaast begrijp ik je negativiteit niet goed? Ben je ergens boos om?

hvff
Berichten: 127
Lid geworden op: 22 aug 2015 13:09

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door hvff »

Maak je er niet te druk over Sandra nog gecondoleerd. Dingen gaan hoe ze gaan
ik vind het ook een misselijk iets zoals jij het beschrijft. Zo verrot is het nu éénmaal
sluit het af en geniet verder van je leven.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik begrijp eigenlijk niet waarom je zoveel moeite hebt gedaan voor die taxatie. En makelaar die na een of twee keer bellen niet reageert, zou ik sowieso links laten liggen. Dat je er zo veel achteraan hebt gebeld, kan de makelaar juist de indruk hebben gegeven dat je hun taxatie erg belangrijk vond en dat je met heb verder zou willen. En dat je dus dat rapport zou willen hebben.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door newmikey »

Sandra Voorstenbosch schreef:ik begrijp niet waar je het over hebt, het was het eerste wat ik zei toen ik ze belde, is het zo bijzonder dan om 2 bedrijven te bellen? Zeker bij zoiets groots als een huis?
Oh, nee, verre van dat. Ik vind dat heel normaal zelfs.
Daarnaast begrijp ik je negativiteit niet goed? Ben je ergens boos om?
Negativiteit? Die begrijp ik niet helemaal. Ik ken u niet, ken de makelaar niet en beoordeel slechts wat u hier opschrijft.

Mij stoort uw opsomming van feiten ("afspraak met ze wilde, daarna een schatting van de waarde, en mocht ik akkoord gaan met deze waarde, dan graag een taxatie rapport") ietwat. Alsof u verwacht dat beide makelaars werk leveren zonder daarvoor te betalen om daarna te beslissen welke van de twee u zult betalen. U gaat er van uit dat een makelaar geheel gratis en voor niets een waardeschatting kan geven, zonder dat hij daarbij inspanningen jegens u verricht.

Vergelijk het een beetje met het aan twee restaurants opdracht geven een koud buffet voor 40 man te bereiden en u van één gerecht te laten proeven waarna u beslist welke van de twee u gaat inhuren voor het feest.

Dat u meerdere taxatierapporten wilt hebben kan ik me levendig voorstellen maar daar zijn ook twee keer kosten aan verbonden. TANSTAAFL en dat heeft die eerste makelaar goed begrepen. Het rapport van de tweede makelaar zou ik minder vertrouwen aangezien het op een commerciele aanname is geschoeid. (Hoe hoger je inschatting, hoe eerder ik je zal inhuren)

Sandra Voorstenbosch
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door Sandra Voorstenbosch »

ik onderhandel overal wel eens over prijzen, en zie ook mensen werken bv in architectuur of ontwerpen met aanbestedingen, mensen investeren dan om bijvoorbeeld een opdracht of subsidie binnen te krijgen.

Als ik duidelijk dit vantevoren aangegeven heb, en de partijen accoord gegaan zijn, waarom zou er dan iets mis zijn? Ik heb nooit eerder dit soort problemen gehad bij heldere afspraken.

Volgens mij ligt het probleem juist bij een makelaar die maanden niet terugbelt, misschien veel aan zijn hoofd heeft, en daarna verwart direct een rapport stuurt, zonder dat dat de afspraak was.
En na een jaar (?!) een incasso stuurt. En onethische wijze van familieleden benaderen.

Sandra Voorstenbosch
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door Sandra Voorstenbosch »

hvff schreef:Maak je er niet te druk over Sandra nog gecondoleerd. Dingen gaan hoe ze gaan
ik vind het ook een misselijk iets zoals jij het beschrijft. Zo verrot is het nu éénmaal
sluit het af en geniet verder van je leven.
Dankje. Ik vind heel veel dingen in deze wereld erg verrot gaan. En probeer mijn uiterste best te doen om de wereld mooier te maken. Dingen opschrijven en blijven streven naar een mooie wereld helpt mij hierbij.

(ik herinner me bijvoorbeeld dat ik wel eens een bloemetje van de Belastingdienst heb ontvangen, nadat ik er een klacht ingediend had en vertelde dat ik me als mens behandeld wilde voelen en niet als nummer)

Ik vind het heel fijn om te lezen dat je een beetje onderzoek kan doen naar de score/ervaringen over een bedrijf voordat je ermee in zee gaat (via bijvoorbeeld deze site, Yelp, Tripadvisor, Google, etc). Soms voel je je als consument zo vaak overheen-gelopen en onmachtig.
Dat mag wel eens andersom. Het is goed als consumenten wat machtiger worden. Dit soort pagina's helpen daarbij.

Het klopt inderdaad wel dat je moet kiezen welke gevechten je wel en niet aangaat. Maar er is zeker een lijstje preferred organisaties die ik aan iedereen aanraadt, en een aantal die ik niemand kan aanbevelen.

De macht van de consument in de media dwingt hopelijk het bedrijf tot fatsoenlijker en ethischer gedrag.
en dat is waar RADAR over gaat.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door moederslink »

Sandra Voorstenbosch schreef:"dat punt zijn we gepasseerd"? Er heeft nooit een opdracht plaatsgevonden, en ik vind het bijzonder misleidend om de zus van iemand aan te schrijven met een laatste waarschuwing, wat heeft die zus daarmee te maken? Logisch dat mensen na het overlijden van hun moeder soms te snel actie ondernemen
Dag Sandra, ik begrijp je boosheid niet helemaal , want als jullie moeder begin 2014 is overleden en je wacht en wacht en wacht op deze makelaar die dan uiteindelijk pas na 15 maanden(!) met de taxatienota komt die slechts nog geen € 100 meer is dan jouw voorgestelde bedrag ( kunnen ook extra legeskosten zijn hè? ),
en je zus betaalt deze nota is dat niet te snel na het overlijden, er zitten ongeveer 15 maanden tussen het overlijden en de nota, denk ik zo , dat ten eerste.
Ten tweede: zou het mogelijk kunnen zijn , dat jij deze makelaar al eerder hebt gemaild met een cc naar je zus erbij? Zodoende weet deze makelaar het emailadres van je zus.
Temeer daar jij ook niet " te vinden " was en ook je " oude " hotmailadres niet had gecheckt en daar nu bij toeval achter de aanmaningen kwam.
Ten derde: het huis was inmiddels verkocht, maar je hebt deze makelaar daar niet van verwittigd
misschien? Dat het niet meer nodig was of zo?
Ik snap heel goed wat er komt kijken na het overlijden van je moeder , heb het net zelf ( 10 maanden geleden ) ook meegemaakt , maar dan nog , je had zelf deze taxatiemakelaar direct na zoveel tijd wachten ad kant moeten zetten.
Er zijn mij nog een paar dingen opgevallen:
je krijgt het rapport 19 mei....aanmaningen in juni en dan stel je voor om , ivm verblijf buitenland , op 14 sept weer te contacten, zo gaat en werkt het toch niet en dus betaalt je zus het maar .
Ook nog 1 ding : het huis was " allang" verkocht, toch wil je deze , oude , taxatiemakelaar wel betalen...?
" graag " zelfs vlg je eigen mail!
Waarom zou je dat dan nog doen ??
Ik denk dat je verhaal niet helemaal klopt. :roll:

De wereld is niet " verrot" wel verhard helaas ; ik zou het hierbij laten en je leven weer oppakken na het overlijden van je moeder en geloof me: ik weet dat dat moeilijk is! Sterkte in ieder geval!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door moederslink »

Sandra Voorstenbosch schreef:Mijn moeder overleed aan Borstkanker, treurig, het huis moest verkocht. Ik belde 2 taxateurs op en vertelde ze allebei eerlijk dat ik er 2 gebeld had, en dat ik graag een afspraak met ze wilde, daarna een schatting van de waarde, en mocht ik akkoord gaan met deze waarde, dan graag een taxatie rapport.


Berendsen Makelaars vertelde dat hij een NWWI rapport kon maken voor 330 euro. Hij was accoord met mijn voorstel. Dit was in februari 2014.

Daarna alleen maar problemen en stress:

Mijn zusje woont verder weg, en ik zou de verkoop van het huis regelen.
Om de 1 a 2 weken belde ik op, omdat ik nog geen hoogte ontvangen had van [persoonsgegevens verwijderd] Berendsen Makelaars. Ik kreeg een 024 telefoon dame die een ingehuurde telefoondienst bleek te zijn, hoe droevig mijn verhaal ook was, ze kon niks anders dan mijn nummer opschrijven en vragen of ik teruggebeld werd.
Ik heb in totaal wel 25 keer tevergeefs opgebeld.

Uiteindelijk na vele maanden ontving ik 19 mei 2015 een volledige taxatie van 29 pagina's in de bus van mijn huis: het rapport. Ik had hier geen opdracht toe gegeven, en de factuur was 423,50
Ik zag dat de makelaar hier veel werk in gestopt had, en zag dit als een communicatie vergissing, ik bood aan de 330 euro te betalen, en verzocht om een gecorrigeerde factuur te sturen.
Daarna ontving ik een aantal zeer onvriendelijke emails.

Mijn mail:
"Graag willen wij u factuur betalen, alleen zit er volgens ons een fout in deze factuur, kunt u deze aanpassen, dan maken we hem direct over.

U vertelde dat de hoogte van een taxatie was:

330 euro inc btw
Dat is incl NWWI"


Daarna ontving ik een email met deze tekst:
"Ik verzoek u vriendelijk doch dringend het bedrag binnen 5 dagen over te maken ok onze rekening en anders zal ik genoodzaakt zijn om advocatenkantoor Guus Heutink te Gennep inschakelen voor invordering en zal ik Koopgarant op de hoogte brengen van u frauduleuze handelingen."

ik antwoordde:
"Frauduleus? 14 september ben ik terug in Nederland, laten we dan even bellen."

hij antwoordde:
"De tijd van bellen is voorbij, zeker na de laatste email, gaarne betaling op tijd."


Een jaar lang hoorde ik niks meer. Juni 2015 ontving ik, via de mail, een aantal aanmaningen, die blijkbaar ook naar mijn moeders huis verstuurd waren (ofschoon dat inmiddels allang verkocht was, via een andere makelaar). Ik begrijp niet waarom deze niet naar mijn huis gestuurd waren, ook omdat het taxatie rapport wel naar mijn huis verstuurd was.

Zodra ik de mails ontdekte in mijn oude hotmail mailadres, mailde ik het incasso bureau om de situatie uit te leggen. Mijn zusje had inmiddels een CC op de mails gehad en dacht dat dit nog een oude openstaande factuur was die we vergeten waren te betalen. In goed vertrouwen betaalde zij de factuur, ze wilde alles afhandelen. Mijn zusje was nooit opdrachtgever. Ik begrijp niet waarom zij in de CC stond. Ik snap dat zij in de verwarring de factuur betaald heeft.

Ik belde het incasso bureau Heutink Gennep om de situatie uit te leggen, en verzocht om het geld terug te storten, en dat ik daarna zou nagaan in mijn mails wat nu precies de afspraken waren geweest en het verder zou uitzoeken. [persoonsgegevens verwijderd] van Heutink Gennep vertelde mij dat ik volgende week zou worden teruggebeld.
Daarna heb ik ze diverse reminders gestuurd, maar verder niks meer terug gehoord.

Mag dat zo maar?

[persoons- en bedrijfsgegevens verwijderd]
Toch maar even vastgelegd.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door newmikey »

Sandra Voorstenbosch schreef:ik onderhandel overal wel eens over prijzen, en zie ook mensen werken bv in architectuur of ontwerpen met aanbestedingen, mensen investeren dan om bijvoorbeeld een opdracht of subsidie binnen te krijgen.
Onderhandelen over prijzen heeft u hier niet gedaan, laten we dat vooropstellen. Dat had op zich geheel acceptabel geweest uiteraard. Om een simpele taxatie te behandelen als ware het een aanbesteding en er van uit te gaan dat een willekeurige makelaar bereid is zo'n massaproduct op deze manier te vermarkten lijkt mij een verkeerde aanname.
Als ik duidelijk dit vantevoren aangegeven heb, en de partijen accoord gegaan zijn, waarom zou er dan iets mis zijn? Ik heb nooit eerder dit soort problemen gehad bij heldere afspraken.
Maar het ontbrak hier juist aan "heldere afspraken". U bleek vervolgens ook nog eens onvindbaar en van een bewijs dat de makelaar hier mee accoord gegaan is ontbreekt elk spoor.
Volgens mij ligt het probleem juist bij een makelaar die maanden niet terugbelt, misschien veel aan zijn hoofd heeft, en daarna verwart direct een rapport stuurt, zonder dat dat de afspraak was.
En na een jaar (?!) een incasso stuurt. En onethische wijze van familieleden benaderen.
Het lijkt mij dat de makelaar hier gedaan heeft wat makelaars doorgaans doen. De enige die verward is geweest, onvindbaar en niet reagerend op correspondentie bent u zelf. Hij heeft vervolgens bij ontbreken van reactie van u direct diegene benaderd waarvan u reeds een emailadres had gegeven in uw correspondentie, een direct familielid dus ook al niet ongebruikelijk in nalatenschappen. Deze laatste heeft de rekening netjes betaald en daarmee is het voor de makelaar gewoon over en uit. Ik zie geen enkel bewijs van gebrek aan ethisch handelen.

Sandra Voorstenbosch
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door Sandra Voorstenbosch »

deze laatste reactie begrijp ik niks van, ik ben niet benaderd op het telefoonnummer en niet op het adres dat ik heb doorgegeven. Op die kanalen hebben we altijd gecommuniceerd. Dus dan ben ik toch niet onvindbaar?

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik moest toch even lachen :wink: ik lees allerlei verwijten aan de makelaars over trage reacties, maar jouw reactie laat ook zeven maanden op zich wachten :wink:

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door chrisd1 »

newmikey schreef:Hij heeft ... een direct familielid ....
Klopt; makelaars en b.v. ook notarissen beschouwen familie als één partij; een afspraak gemaakt met de één wordt verondersteld te zijn gemaakt met de anderen.

Sandra Voorstenbosch
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door Sandra Voorstenbosch »

Zijn dit de "troll" reacties?

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Heutink Gennep & Berendsen Makelaars & Taxateurs Frauduleus?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nee hoor, gewoon een weergave van hetgeen tijdens het lezen van je reactie als eerste in me opkwam. Wel off-topic, dat dan weer wel :wink:

Gesloten