LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuurmakelaar Brick Brokers betrouwbaar?

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
DeIjck
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2017 16:04

Verhuurmakelaar Brick Brokers betrouwbaar?

Ongelezen bericht door DeIjck »

Hallo allemaal,

Via Pararius kwam ik uit bij Brick Brokers. Heb op google via verschillende manieren geprobeerd informatie te vinden over Brick Brokers maar kan helemaal niks vinden. Dat er geen slechte reviews te vinden zijn okay, maar ik vind het in principe wel erg vreemd dat er verder compleet geen informatie te vinden is over het bedrijf. Op het adres staan iets van 12 bedrijven ingeschreven op Kamer van Koophandel, maar alsnog niks onder de precieze naam.

Heeft iemand hier ooit gehoord van de site brickbrokers .nl? Wat vinden jullie van de site als je die zo ziet? Komen ze betrouwbaar over? Zijn hun algemene voorwaarden en huurdersvoorwaarden eerlijk?

Ik heb geen idee of het toegestaan is hier om zoiets te vragen maar ik hoor graag iedereens mening over deze website voor ik me inschrijf bij hun.

Nijogeth
Berichten: 9969
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Verhuurmakelaar Brick Brokers betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ze hebben daadwerkelijk een winkelpand in Hilversum, dus ik zou daar gewoon eens binnenlopen als ze open zijn.

Gesloten