LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huis uitzetting

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
DJM
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 nov 2010 21:08

Re: Huis uitzetting

Ongelezen bericht door DJM »

Ik verwijder mijn post dan ook maar.
Laatst gewijzigd door DJM op 31 aug 2011 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: Huis uitzetting

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

Jammer dat alles zo is verlopen, zo maakt ze de kans op huren van woningbouw vereniging helemaal moeilijk omdat ze als onderhuurder staat geregistreerd.
Misschien kan moeder dochter een handje helpen en haar met de 2 kinderen maar in huis nemen.
Je laat je eigen dochter met kleinkinderen niet op straat staan. ( lijkt mij)
willens en wetens als onderhuurder in woning stappen, en dan wijzen richting verhuurder dat zij niets hebben gemeld.Liever een dak boven het hoofd voor moeder en kids dan zeggen dat er geen plek voor in huis is.
Dan maar even tijdelijk krap wonen, en dan pas naar een oplossing zoeken met zijn alle.

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: Huis uitzetting

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

Gefeliciteerd met geboorte van het nieuwe kleinkind, en sterkte met alles !
klik hier even.
http://www.sdno.nl/hulp_nodig
http://zorgwijzer-hn.socard.nl/client/4 ... orgid=2882

De dakloze opvang is tegenwoordig via één instantie en is regionaal voor de kop van noord holland.

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: Huis uitzetting

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

En zo te merken hebben we weer voor noppes mee gedacht.
Bedankt maar weer he.
blijkbaar gaat het goed met moeder en kinderen.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Huis uitzetting

Ongelezen bericht door trebelski »

GloriusWorld schreef:En zo te merken hebben we weer voor noppes mee gedacht.
Bedankt maar weer he.
blijkbaar gaat het goed met moeder en kinderen.
En dat zie je de laatste tijd steeds vaker, of het nu komt dat de antwoorden niet bevallen of iets anders weet ik niet maar leuk/netjes is het niet. De meeste bezoekers doen echt wel moeite om mee te denken maar her verwachtingspatroon van topicstarters is moeilijk te volgen en dus word gewoon de openingspost weggehaald en is het topic stuurloos. Jammer maar waar.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Huis uitzetting

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Ik hoop dat de moderators een optie inbakken op dit forum dat een startpost niet meer verwijderd mag worden indien er al reacties op gegeven zijn.
Dit is echt niet normaal meer. Laat TS dan reageren in plaats van het bericht verwijderen.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Huis uitzetting

Ongelezen bericht door trebelski »

Daan_1978 schreef:Ik hoop dat de moderators een optie inbakken op dit forum dat een startpost niet meer verwijderd mag worden indien er al reacties op gegeven zijn.
Dit is echt niet normaal meer. Laat TS dan reageren in plaats van het bericht verwijderen.
Dat is al meerdere malen geadviseerd en op veel andere forums kan je dat (startpost verwijderen/aanpassen) ook alleen in overleg met de moderatie.Maar oké, wie weet komt het nog wel. :wink:

peter=t
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 aug 2011 20:14

Re: Huis uitzetting

Ongelezen bericht door peter=t »

beste ts,

als het om tijdelijke huisvesting gaat is een antikraakpand misschien wel een aardige oplossing, meestal geschiedt de verhuring om niet, (alleen service kosten) dus kan je financieel ook een beetje je zaken op orde stellen....

verder zou ik zeggen ga werken ( of je partner), al bezorg je de krant, pluk je tomaten, alles is beter dan je hand ophouden, en ook meer respectvol....
zelfs ik zou zomaar naar een kwekerij stappen om tomaten te plukken en geld te verdienen als ik op straat zou komen te staan, de houding: dit lig onder mijn niveau is mij onbekend........

en ik zal wel een strenge kl.... hommel van een ouder zijn, maar de kids wilde zelfstandig leven, dan zijn zij ook zelf verantwoordelijk voor de rommel die zij zelf creeren, tijdelijke opvang, zou ik dan ook aleen toestaan wanneer de vader direct aan het werk gaat, en de financien goed geregeld zijn.... inschrijven op een adres kan je ook als onderdak verlener een hoop zorgen opleveren.....

bij wie denk je dat een deurwaarder als eerst gaat plukken wanneer je ingeschreven staat op een bepaalt adres,?.

en zo snel mogelijk binnen 2 weken, weer een zelfstandige woonruimte huren, ga maar met je billen bloot.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Huis uitzetting

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Ik had het wel fijn gevonden als TS de reden van verwijdering
even had gemeld en of de zaak nu is opgelost.
Een aantal mensen doen toch hun uiterste best om een mogelijke
oplossing te bedenken en geven raad en dan vind ik het niet
meer als normaal dat er even wordt aangegeven hoe de
situatie is afgelopen of zich ontwikkelt.
Het is nooit een verplichting, maar wel zo fijn natuurlijk.

Op deze manier weet n.l. niemand meer waar het precies over
ging en wat de omstandigheden waren.
Jammer.

Gesloten