LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PerfectHousing uitgeschreven; bemiddelingsfee alsnog terug

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Jeroen___
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jun 2017 20:23

PerfectHousing uitgeschreven; bemiddelingsfee alsnog terug

Ongelezen bericht door Jeroen___ »

Over het voormalig huurbemiddelingsbureau Perfect Housing B.V. is een artikel geschreven door het wijksteunpunt wonen. https://www.wswonen.nl/2015/09/meldpunt ... voorkomen/

Het voormalig bemiddelingsbureau heeft zich uitgeschreven uit het register van de KvK na jaren (onrechtmatig) bemiddelingskosten van aspirant-huurder te hebben ontvangen.
Onlangs heb ik van een vriend van mij de vraag gekregen of het nog mogelijk was om zijn onterecht betaalde bemiddelingskosten nog terug te krijgen nu het bedrijf niet meer bestaat.

Om een lang verhaal kort te maken, ja. Na het ontvangen van een dagvaarding heeft er alsnog een terugbetaling van deze bemiddelingskosten plaatsgevonden!

Ik bereid anderen te helpen die zich ook gedupeerd voelen door Perfect Housing, vandaar dit bericht.

Speedy123
Berichten: 1055
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: PerfectHousing uitgeschreven; bemiddelingsfee alsnog terug

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Mijn complimenten, bijna alle topics gaan over klachten maar het is zeer verfrissend om eens een verhaal van iemand te lezen die anderen wil helpen nadat zijn klacht opgelost is. .

Jeroen___
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jun 2017 20:23

Re: PerfectHousing uitgeschreven; bemiddelingsfee alsnog terug

Ongelezen bericht door Jeroen___ »

Thanks Speedy

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: PerfectHousing uitgeschreven; bemiddelingsfee alsnog terug

Ongelezen bericht door sylvesterb »

breien schreef:Speedy, waarom beantwoordt u oude berichten waarbij de Ts de antwoorden toch niet meer leest?
Breien, waarom post je nutteloze berichten, Speedy verwacht geen reactie terug hij geeft zijn complimenten.

Jeroen___
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jun 2017 20:23

Re: PerfectHousing uitgeschreven; bemiddelingsfee alsnog terug

Ongelezen bericht door Jeroen___ »

Er is een update omtrent dit bedrijf.
De bestuurder van Perfect Housing is persoonlijk aansprakelijk voor het onterecht uitschrijven van het bedrijf. Dat oordeelde de rechter.
Daardoor heeft een voormalige klant zijn onterecht betaalde bemiddelingskosten teruggekregen.
https://www.wooninfo.nl/nieuws/2019/06/ ... eld-terug/

Dit geldt dan ook voor andere voormalige klanten van dit bedrijft. Die kunnen ook alsnog hun geld terugvragen/eisen.

Gesloten