LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Servicekostenafrekening

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
ARRampersad
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2017 20:28

Servicekostenafrekening

Ongelezen bericht door ARRampersad »

Hallo,
Ik woon in een flat met een aantal benedenwoningen en 1 stel 1e verdieping woningen.
Daar ik beneden woon en een hogere huur betaal wegens een eigen schuur vallen er bij mij normaal (tot vorig jaar) geen schoonmaakkosten en elektriciteitskosten voor de Lift aan.
Dit jaar stonden die kosten bij mij er opeens wel bij.
Nadat ik Telefonisch kontakt opnam met mijn woningbouwvereniging werd tot 2 maal bellen aan het lijntje gehouden met de uitspraak dat ik ongelijk had en de Afrekening wel juist was.
Daar ik er zeker van was gelijk te hebben kreeg ik pas na 3 keer bellen (langer dan een uur) te horen dat het toch een foutje van hun was ,dus ik toch gelijk had en de Afrekening gekorrigeerd zou worden.
Dat heb ik ook schriftelijk ontvangen.
Maar ik kreeg niet terug wat ik volgens debrief zou moeten krijgen.
Dus ik weer bellen met hun en heb zelfs de Baas gesproken die mij vertelde dat wat er in de brief staat die ik ontvangen heb niet zo bedoeld wordt.
Nu heb ik kontakt met een paar andere bewoners van onze flat en er zijn verschillende Afrekeningen,wat niet zo hoort te zijn. (Bovenwoningen zijn gelijk aan elkaar en benedenwoningen gelijk aan elkaar)
Nu he ik toevallig vandaag een Buurman gesproken die weer anders behandelt wordt en wil ik toch wel graag weten hoe ik mij kan weren tegen de foutieve afrekening,die zij niet willen toegeven

Groet

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Servicekostenafrekening

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

https://mijn.huurcommissie.nl/zaak/crea ... _persoon-1

Woont u in een sociale huurwoning dan kunt u bij de huurcommissie terecht, zie bovenstaande link.

Gesloten