LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Hallo,


Ik woon in een kamer in Almere, deze kamer wordt samen met vier ander kamers in het pand sinds 1 augustus 2020 beheerd door BM Vastgoed te Velp , de eigenaar is de Bob Nijk CV

A. Geforceerde kamerdeur
Van maandag tot en met vrijdag heb ik geprobeerd telefonisch contact te krijgen met Bm Vastgoed dit is niet gelukt, in het menu voordat ik iemand aan de lijn krijg wordt al gemeld dat er niemand aanwezig is om de telefoon aan te nemen en op donderdag was er geen telefonisch contact mogelijk om technische redenen.

Wel was er op dinsdag een medewerker van BM Vastgoed aanwezig, die heb ik aangesproken, deze heeft een foto gemaakt van het defect in de stijl/omlijsting van de deur waardoor ik de deur wel op slot kan draaien maar dat heeft geen enkel effect je kan de deur zonder sleutel open doen.

De medewerker zei dat zijn collega hiermee aan de slag zou gaan. Ik heb nog niets vernomen van BM Vastgoed.

Al met al is mijn deur die op 17 oktober door mijn benedenbuurman is geforceerd en sindsdien niet meer op slot kan nog steeds niet gerepareerd.

Het feit dat mijn tablet is gestolen lijkt de leiding en medewerkers van BM Vastgoed niet te interesseren.

B. Facturen van BM Vastgoed
Vanaf 1 augustus 2020 ontvang ik van BM Vastgoed facturen die niet kloppen, dat is al vier manden lang, iedere keer schrijf ik weer e-mails en neem telefonisch contact op maar er lijkt niets aan te veranderen.


C. BM Vastgoed en het Beheer.
BM Vastgoed biedt huiseigenaren het eerste jaar kosteloos beheer aan, dat jaar is voor ons pand op 1 augustus 2020 aangebroken, het is wel duidelijk dat het gratis beheer voor de eigenaar terugverdient wordt door de huurders absoluut niets te bieden, Verder worden servicekosten volgens de facturen voor mij ruim 50% opgevoerd terwijl aan het servicepakket zelf niet veranderd.

Conclusie:
Dus inkomsten uit de verhuur worden door BM Vastgoed omhoog gestuwd, maar de huurder laat BM Vastgoed met zijn problemen zitten BM Vastgoed reageren niet op e-mails, ingaven in het KKVV (systeem dat voor het doorgeven van allerlei zaken zoals onderhoud wordt gebruikt naast de e-mail) en de telefoon wordt door BM Vastgoed te Velp om allerlei redenen niet opgenomen.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door Moneyman »

Waarom alweer een topic over hetzelfde onderwerp?
1: viewtopic.php?f=17&t=194194&p=2765503#p2765503
2: viewtopic.php?f=17&t=194852&p=2781432#p2781432
3: viewtopic.php?f=18&t=195200&p=2790110#p2790110

Lijkt langzamerhand meer een laster/ wraakcampagne dan een serieuze zoektocht naar een oplossing. Want de oplossing is je al lang en meermaals gegeven.

Ik heb je bericht maar even gemeld.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door Radar »

Beste AdrieB2,

Zoals de huisregels van het forum voorschrijven mogen bijdragen maar één (1) keer worden geplaatst.
We laten je meest recente bericht staan.

Groeten Radar

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door Erthanax »

Radar schreef:
30 okt 2020 10:46
Zoals de huisregels van het forum voorschrijven mogen bijdragen maar één (1) keer worden geplaatst.
We laten je meest recente bericht staan.
Dat is nou jammer, want nu zijn alle eerder gegeven antwoorden ook van het forum verdwenen. Het was handiger geweest om een van de eerdere topics, met de gegeven reacties, te laten staan. Kan er nog iets gedaan worden?

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Nee hoor het laat alleen zien hoe de voortgang is met zaken die ik inderdaad al eerder heb gemeld op dit forum.

Het is een beetje het gevolg van het feit dat er inderdaad niet gereageerd wordt door de beheerder op allerlei reacties van mij.

Waardoor bij BM Vastgoed sinds 1 augustus 2020 al diverse (tientallen) mails en telefoontjes ontvangen zijn. Maar een reactie van BM Vastgoed blijft uit.

Ik zit ik een kamer waarvan ik de deur niet op slot kan draaien, als ik terugkom in mijn kamer moet ik maar zien of mijn spullen er nog staan.

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Ik zie dat de vorige drie bijdragen weg zijn dat is mooi dan kunnen we ons richten op wat er nu aan de hand is.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Koop een hangslot, draai twee ogen in de post en deur en de boel kan op slot.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door hebra98 »

Je kunt ook een camera in je appartementje hangen, dan weet je wellicht ook waar je de Tablet terug kunt halen.

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Ik heb ook een brief naar de eigenaar gestuurd, om deze in te lichten over wat er gaande is in zijn pand. Deze brief heb ik alleen aangepast om aan de regels van het forum te voldoen, zoals namen verwijden etc. inhoudelijk is de brief niet gewijzigd.
Bijlagen
_20201017_eigenaar_adrieb2.pdf
(125.82 KiB) 48 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Ja die camera lijkt me wel een goed idee, ik moet alleen kijken hoe die werken want degene die ik heb gezien, hebben geen eigen geheugen.

Moet je dan de hele dag je laptop aan houden om de beelden vast te kunnen leggen?

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door hebra98 »

Wellicht is deze een optie?

https://www.action.com/nl-nl/p/smartwar ... i-camera-/

Als ze dan maar niet je cam jatten... :evil:

Edit:
Of deze, is een Tuya cam (net even beter en 1080)

https://www.action.com/nl-nl/p/lsc-smar ... ip-camera/
Laatst gewijzigd door hebra98 op 30 okt 2020 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Ja maar met deze kan je niets vastleggen, de ruimte is niet zo groot dus wat de camera waarneemt zie ik ook wel.

Als beelden kunnen worden vastgelegd is het wellicht mogelijk om te zien wat tijdens mijn afwezigheid is gebeurd.

Mijn tablet is gestolen toen ik naar de supermarkt was.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door hebra98 »

AdrieB2 schreef:
30 okt 2020 13:11
Ja maar met deze kan je niets vastleggen, de ruimte is niet zo groot dus wat de camera waarneemt zie ik ook wel.

Als beelden kunnen worden vastgelegd is het wellicht mogelijk om te zien wat tijdens mijn afwezigheid is gebeurd.

Mijn tablet is gestolen toen ik naar de supermarkt was.
>>
Beide cam's kun je, volgens de informatie in video en verpakking ook een SD kaart in doen.. Dus opslag.. (apart verkocht uiteraard)
En de cam kan je tussen andere spulletjes zetten. Dan valt het niet op.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door Moneyman »

Voor het geld kun je je aan die camera's geen buil vallen. De moeite waard, wellicht.

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

In de advertentie op de web-site zie ik niet staan dat ze met geheugen kunnen werken. Bij Coolblue zie ik er wel een paar. Van het weekend maar even verder kijken.
https://www.coolblue.nl/product/854870/ ... -3060.html


Ik heb intussen weer BM Vastgoed in Velp gebeld maar die zijn ook vandaag door een technische storing onbereikbaar.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door hebra98 »

AdrieB2 schreef:
30 okt 2020 13:46
In de advertentie op de web-site zie ik niet staan dat ze met geheugen kunnen werken. Bij Coolblue zie ik er wel een paar. Van het weekend maar even verder kijken.
https://www.coolblue.nl/product/854870/ ... -3060.html


Ik heb intussen weer BM Vastgoed in Velp gebeld maar die zijn ook vandaag door een technische storing onbereikbaar.
>>
Bij de action zal je het zien..
Maar bij de eerste staat een video, daar zie je dat er een SD optie is.

Bij de 2de (Tuya / LSC) staat het op de verpakking (inzoomen op de foto tot max 128Gb Sd kaart)
Middelste foto >> zijkant >> blokje rechts onder.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door hebra98 »

AdrieB2 schreef:
30 okt 2020 13:46
In de advertentie op de web-site zie ik niet staan dat ze met geheugen kunnen werken. Bij Coolblue zie ik er wel een paar. Van het weekend maar even verder kijken.
https://www.coolblue.nl/product/854870/ ... -3060.html


Ik heb intussen weer BM Vastgoed in Velp gebeld maar die zijn ook vandaag door een technische storing onbereikbaar.
>>
Deze cam werkt niet goed voor jou...
Deze ip-camera werkt alleen in combinatie met een C-Smart Alarmsysteem.

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Mijn tablet zie ik vanaf woensdag niet meer op het wifi-systeem van ziggo dat we in het pand hebben, waarschijnlijk meegenomen met een vriendin van mijn benedenbuurman.

Ik heb ook het serienummer van het apparaat doorgegeven aan de politie

Op die manier kunnen gestolen telefoons gestoord worden heb ik eens op tv gezien.

Ik weet niet of dat ook met een wifi-tablet kan?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Voor de politie heeft dit nul komma nul prioriteit. Wat u aangeeft is niet mogelijk.

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Oh bij aangifte werd me wel verteld dat ze het serienummer nodig hadden, omdat ik het niet bij me had heb ik het later via internet bij meldingen politie doorgegeven. Het serienummer staat op de aankoop bon en die heb ik geüpload.

Gesloten