LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door dia »

Gelukkig zijn er nog een heleboel mensen wel tevreden over vrijuit, waaronder wij.Als je iets boekt 2-3 of 7 nachten moet jezelf de juiste perioden de juiste aantal nachten en de juiste acomodatie kiezen.Doe je het fout is het gewoon je eigen dikke schuld.Maar ja je eigen fouten op vrijuit afwenden is gemakkelijk.Geen enkele van bovenstaande klachten zal mij weerhouden bij vrijuit te boeken, ze zijn gewoon niet ernstig genoeg!!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door Har06 »

dia schreef:Gelukkig zijn er nog een heleboel mensen wel tevreden over vrijuit, waaronder wij.Als je iets boekt 2-3 of 7 nachten moet jezelf de juiste perioden de juiste aantal nachten en de juiste acomodatie kiezen.Doe je het fout is het gewoon je eigen dikke schuld.Maar ja je eigen fouten op vrijuit afwenden is gemakkelijk.Geen enkele van bovenstaande klachten zal mij weerhouden bij vrijuit te boeken, ze zijn gewoon niet ernstig genoeg!!

hyoe kom je erbij dat een heleboel lui tevreden over de commerciele club Vrijuit zijn ???????, ik geloof er niets van :oops:

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Har06 schreef:
dia schreef:Gelukkig zijn er nog een heleboel mensen wel tevreden over vrijuit, waaronder wij.Als je iets boekt 2-3 of 7 nachten moet jezelf de juiste perioden de juiste aantal nachten en de juiste acomodatie kiezen.Doe je het fout is het gewoon je eigen dikke schuld.Maar ja je eigen fouten op vrijuit afwenden is gemakkelijk.Geen enkele van bovenstaande klachten zal mij weerhouden bij vrijuit te boeken, ze zijn gewoon niet ernstig genoeg!!

hyoe kom je erbij dat een heleboel lui tevreden over de commerciele club Vrijuit zijn ???????, ik geloof er niets van :oops:
Vrijuit bestaat al sinds 1963. Dat red je echt niet als er geen tevreden klanten zijn.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door Har06 »

GJvdZ schreef:
Har06 schreef:
dia schreef:Gelukkig zijn er nog een heleboel mensen wel tevreden over vrijuit, waaronder wij.Als je iets boekt 2-3 of 7 nachten moet jezelf de juiste perioden de juiste aantal nachten en de juiste acomodatie kiezen.Doe je het fout is het gewoon je eigen dikke schuld.Maar ja je eigen fouten op vrijuit afwenden is gemakkelijk.Geen enkele van bovenstaande klachten zal mij weerhouden bij vrijuit te boeken, ze zijn gewoon niet ernstig genoeg!!

hyoe kom je erbij dat een heleboel lui tevreden over de commerciele club Vrijuit zijn ???????, ik geloof er niets van :oops:
Vrijuit bestaat al sinds 1963. Dat red je echt niet als er geen tevreden klanten zijn.
Vrijuit en tevreden klanten vanaf 1963 ?? lees eens alle reviews na, links laten liggen :roll:

Gesloten