LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Helvilla in plaats van Belvilla

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
TonenJana
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2017 16:55

Helvilla in plaats van Belvilla

Ongelezen bericht door TonenJana »

Afgelopen zaterdag zijn wij terug gekomen van een weekje vakantie in een bungalowtje van belvilla in de ardennen , het plaatsje Tellin..
Er was van alles mis met het bungalowtje van schimmel op de muur in de slaapkamer tot kapot bestek wel 18 punten waar het goed mis was (overigens hebben wij er ook nog foto's van genomen en bewaard) we hebben in die week een paar maal contact gehad met het bedrijf maar zij kwamen ook niet met een oplossing , de beheerder ook aangesproken maar die sprak alleen maar Frans en wij niet dus dat was ook geen oplossing...
Nu lees ik in eerdere reacties dat het bij Helvilla goed mis is en zij niet met oplossingen komen , wat kunnen wij dan doen???? m.v.g. Ton :x

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Helvilla in plaats van Belvilla

Ongelezen bericht door hänschen klein »

De Consumentenbond (redactie reizen) zoekt momenteel dit soort nare ervaringen om er een bericht van te maken. Misschien mèt foto's opsturen? Verder kunt u een klachtenprocedure opstarten.

[email protected]
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 23 aug 2017 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

TonenJana
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2017 16:55

Re: Helvilla in plaats van Belvilla

Ongelezen bericht door TonenJana »

Hallo daar , bedankt voor uw reactie ik heb inderdaad de foto's nog van de ellende daar ik zal ze ook doorsturen naar de consumentenbond.
Bedankt voor uw reactie m.v.g. Ton

Nijogeth
Berichten: 9972
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Helvilla in plaats van Belvilla

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Is de eigenaar van de villa niet uw aanspreekpunt en niet de tussenpersoon?

Gesloten