LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extra bagage meenemen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Mos80
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2017 11:18

Extra bagage meenemen

Ongelezen bericht door Mos80 »

Beste dames en heren ik heb hulp nodig...

Ik wil 1 extra koffer meenemen op reis.
Ik wil graag weten hoe ik dat kan betalen als ik op Schiphol ben.
Pinnen of contant?
Ik kom er niet door heen bij KLM Klantenservices en op de site al helemaal niet.
Wie kan mij er iets meer over vertellen? :( :(

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Extra bagage meenemen

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Kunt u via klm.com niet extra baggage aanklikken?
Op hun website staat:
Op KLM.com krijgt u altijd 20-50% korting!
Mocht dat niet lukken, kunt u er op schiphol van uit gaan dat het te betalen is in zowel cash als pin

atlas1302

Re: Extra bagage meenemen

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Ga er vanuit dat u 13 euro per kilo betaalt op Schiphol, dus probeer die 50% te pakken op KLM.com. Sommige maatschappijen willen alleen CASH houdt het in gedachte!!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Extra bagage meenemen

Ongelezen bericht door G7 »

Beste Mos80.

Een vraag. Waarom heeft u dan niet de bagage gelijk bijgeboekt bij het kopen van de ticket ? Staat er vaak / altijd wel bij dat dat kan. Wellicht kunt u het alsnog bijboeken als u nog niet op stelle sprong weggaat.

Ik heb onlangs bij een andere maatschappij geboekt en kon 6 weken voor vertrek alsnog extra bagage bijboeken voor de voordelige prijs die zij rekenen. Op Schiphol of welk vliegveld dan ook is het altijd duurder en wat ik gezien heb in de praktijk, moet het cash afgerekend worden.

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Extra bagage meenemen

Ongelezen bericht door Dirkie »

Mos80 schreef:Beste dames en heren ik heb hulp nodig...

Ik wil 1 extra koffer meenemen op reis.
Ik wil graag weten hoe ik dat kan betalen als ik op Schiphol ben.
Pinnen of contant?

Ik kom er niet door heen bij KLM Klantenservices en op de site al helemaal niet.
Wie kan mij er iets meer over vertellen? :( :(
Toch knap. Met deze erbij al 5 antwoorden die geen enkel antwoord geven op de vraag van TS :mrgreen:

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Extra bagage meenemen

Ongelezen bericht door newmikey »

Dirkie schreef:Toch knap. Met deze erbij al 5 antwoorden die geen enkel antwoord geven op de vraag van TS :mrgreen:
Leesbrilletje aanschaffen misschien?
ManchesterU15 schreef:...kunt u er op schiphol van uit gaan dat het te betalen is in zowel cash als pin
Of natuurlijk zelf een antwoord geven inplaats van uw misplaatste commentaar wat niets toevoegt...

Gesloten