LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijzen overtocht met Stena Line

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
FransP
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2010 22:33

Prijzen overtocht met Stena Line

Ongelezen bericht door FransP »

16 augustus. Ik wilde vandaag een overtocht met de Stena Line ferry vanuit Hoek van Holland naar Harwich boeken - online. Op een gegeven moment bleek mij dat er verschillende tarieven werden getoond en gebruikt: heenreis (dag), terugreis (nacht), met binnenhut (standaard), voor 1 persoon met de auto. Ik heb vervolgens 4 keer achter elkaar (binnen een tijdsbestek van een goed half uur) dezelfde zoek&boek stappen uitgevoerd en vier keer kwam er een ander eindbedrag uit! En steeds hoger... Eén boeking met Volvo-korting van 10% kwam zelfs hoger uit dan zonder die korting, gewoon standaard..
Ra, ra hoe kan dat?
Mijn boodschap is: kijk uit met boeken bij Stena Line. Klik je niet zomaar door alle stappen heen, met het idee van: het zit wel goed. Nee, dus, is mijn ervaring.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Prijzen overtocht met Stena Line

Ongelezen bericht door juliomariner »

O.a. door de coockies welke op uw computer geplaatst worden. De site siet dan dat u erg geinteresseerd bent.
Als ik prijzen wil vergelijken wis ik elke keer de coockies anders krijg je steeds andere en meestal hogere prijzen

Ivo.w
Berichten: 1754
Lid geworden op: 18 feb 2018 12:07

Re: Prijzen overtocht met Stena Line

Ongelezen bericht door Ivo.w »

Weet u zeker dat u telkens exact dezelfde datum, tijd, tariefklasse, voertuigeigenschappen, personen en extra's heeft ingevuld? Meermaals ben ik in Engeland geweest, maar ik deel uw ervaring niet.

Wil is het net als bij vliegtickets dat naarmate er meer tickets verkocht zijn, de prijs steeds hoger wordt. De populairdere overtochten zijn dus duurder.

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Prijzen overtocht met Stena Line

Ongelezen bericht door taxikemperman »

En bij een nachtovertocht komt er een hut bij

Gesloten