LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onredelijk hoge toeslag bij overboeken ticket bij Arke

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
fagmw
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:54

Onredelijk hoge toeslag bij overboeken ticket bij Arke

Ongelezen bericht door fagmw »

Na het boeken van mijn vakantie naar Rhodos (op 14/8) afgelopen bij weekend arke, werd mij voor een meer bedrag €35 pp de mogelijkheid geboden om een vroegere vlucht te kiezen (6 uur 's morgens ipv 6 uur 's avonds). Omdat ik in eerste instantie niet zo vroeg op Schiphol kon zijn, had ik hier niet voor gekozen. Nu het wel mogelijk is, heb ik Arke gevraagd of het alsnog mogelijk is. Dit is mogelijk, alleen zijn de kosten niet meer €105 voor drie personen, maar €470. Een onredelijk hoge toeslag, naar mijn idee. Gezien het feit dat mijn tickets nog niet eens zijn aangemaakt, snap ik ook niet wat dit zo duur zou moeten maken.

Als Arke mee luistert, het gaat om 2690244720!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Onredelijk hoge toeslag bij overboeken ticket bij Arke

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

vind het wel een erg hoge toeslag!

nou ja dan maar wat later weg zou ik denken! de groeten..

tickets die maken ze wel aan,maar je krijgt ze alleen nog niet,meestal 2 wk van te voren,maar je staat wel in systeem

zou toch arke nog maar eens bellen..

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Onredelijk hoge toeslag bij overboeken ticket bij Arke

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Is de totaalprijs van de reis tussentijds duurder geworden ?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Onredelijk hoge toeslag bij overboeken ticket bij Arke

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:vind het wel een erg hoge toeslag!

nou ja dan maar wat later weg zou ik denken! de groeten..

tickets die maken ze wel aan,maar je krijgt ze alleen nog niet,meestal 2 wk van te voren,maar je staat wel in systeem

zou toch arke nog maar eens bellen..

welke zin heeft deze topic nog,deze is vlg mij inmiddels geheel uitgemolken.
vanmorgen via internet een reis geboekt,bij de inboekingsvragen stond exact bij op welke wijze de namen moeten worden ingevuld: vlh HET PASPOORT.
Is toch logisch dat administratiekosten van toepassing zijn door een verkeerde handeling van de klant :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Onredelijk hoge toeslag bij overboeken ticket bij Arke

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

sorry??volgens mij zit je verkeerd har??

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Onredelijk hoge toeslag bij overboeken ticket bij Arke

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Dat heeft waarschijnlijk te maken met de verschillende boekingsklasse wat Arke normaal hanteert. aangezien je ten tijde van de boeking in een goedkopere klasse terecht komt ipv vlak voor vertrek waarbij de vlucht al voller is en dus de goedkoopste stoelen al weg zijn.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Onredelijk hoge toeslag bij overboeken ticket bij Arke

Ongelezen bericht door berndv »

Het is geen toeslag meer. Een toeslag betaal je als je nog niet geboekt hebt, jij wilt geboekte tickets laten inboeken naar een andere vlucht. Waarschijnlijk als je nu de gegevens van je eigen vlucht bekijkt, zullen daar de tickets ook duurder zijn dan het bedrag af jij er voor betaald hebt.

@har
Jij zit niet helemaal in het juiste topic, of hebt niet gelezen.

meela
Berichten: 88
Lid geworden op: 30 nov 2011 21:18

Re: Onredelijk hoge toeslag bij overboeken ticket bij Arke

Ongelezen bericht door meela »

waarschijnlijk was de boekingsklasse niet meer beschikbaar, vandaar dat het nu ineens een stuk duurder is geworden dan wat in eerste instantie werd aangeboden.

Gesloten