LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door Har06 »

sprookje schreef:Het reisburerau waar wij altijd gaan verkoopt geen corendon en wil het ook niet voor je boeken,wil je echt met hen weg boek dan maar zelf via internet zeggen zij altijd.En dat doen ze niet voor niets Voor ons een erg goede reden om nooit corendon te boeken.

Is dat een maatstaf?, het betreffende reisburo verdient er niet genoeg aan om Corendon te boeken, D reizen oa boekt wel Corendon.
Wie boekt er nog via een reisburo?, 80 % boekt rechtstreeks via internet en strijkt de fee van de in folder bladerende reisburo,s op :lol: .

Zou Ts al met Corendon gebeld hebben.
Corendon werkt met plaatselijke agenten, de meesten ervan spreken nederlands en engels.
Ts schrijft dat de bus met chauffeur op de vlucht sloeg ?, de hostess zal toch het hotel geboekt hebben.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door G7 »

dia schreef:G7 Corendon staat anders bekent als een van de slechtste touroperators dus sprookje heeft wel een punt ,al zie ik haar nergens iets slecht zeggen over corendon in dit topic.Dus hoe maakt ze corendon dan zwart door de waarheid te zeggen.Niet alleen in Nederland maar in Belgie willen de reisburo's ook geen corendon voor je boeken hoor.
Beste Dia.

Dat is jou mening. Ik denk er anders over. Daarbij...hier wordt Corendon zeer zeker wel geboekt bij o.a. D-reizen ( ik dacht toch wel een van de grootste ) en de meeste Toerkoop-reisbureaus. Tja, dat ze dat in Belgie niet doen... misschien wat Har zegt, verdienen ze er niet genoeg op, omdat de prijzen stukken lager liggen. :wink:

Btw... ik heb gelukkig zoiets dergelijks nog nooit meegemaakt. Niet met Corendon, Sunweb, Oad, Arke, Solmar, Montemar, Snoeyink en Neckermann enz, enz, en ben met alle op vakantie geweest. Meerdere malen zelfs.

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Kan je eigenlijk bij charters geen claim leggen ivm compensatie bij vertraging? TS is toch iig meer dan 6 uur vertraagd geweest. Charters mogen andere vertrektijden hanteren, maar moet toch binnen de vertrekdag zijn.
Laatst gewijzigd door michaelz1981 op 20 aug 2012 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.


Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door Har06 »

michaelz1981[b] schreef:Kan je eigenlijk bij charters geen claim leggen [/b]ivm compensatie bij vertraging? TS is toch iig meer dan 6 uur vertraagd geweest. Charters mogen andere vertrektijden hanteren, maar moet toch binnen de vertrekdag zijn.
Welke schade heeft Ts nu geleden ????.

Extra overnachting met ontbijt voor rekening van Corendon incl transfers.
Mopperen over een glaasje drinken?, GENIET VAN DE VAKANTIE EN NEEM ZOALS HET IS :lol:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

snap wel dat je je klacht kwijt wil,maar heeft Ts dat eerst bij corendon gedaan voor het hier neer te zetten of gelijk corendon maar ik zwart daglicht stellen...

Maar goed ts reageert nog niet?ben wel benieuwd wat corendon te zeggen heeft.

@har
laten we eerlijk zijn hier wordt niemand vrolijk van,dat ik zelf mijn eten en drinken moet betalen zou ik het minst erge vinden!
maar niet weten waar je aan toe bent en als het ware aan je lot overgelaten worden,dat is niet iets om vrolijk van te worden..
als het zo gelopen is...

heeft corendon geen webcare :D

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Hier klagen mensen al als ze een paar uur vertraging heeft, maar ts had toch praktisch een hele dag vertraging omdat Corendon besloten heeft om selectief pax achter te laten ivm een kleinere toestel. waarom zou het dan zo vreemd zijn om compensatie te krijgen voor de vertraging. Daarvoor is de compensatieregel toch in de leven geroepen.

Als bovendien alles achteraf zo slecht is georganiseerd, dan ben je al gestresst natuurlijk en het warme weer ter plekke helpt natuurlijk ook niet. Corendon had ze beter gelijk in een hotel kunnen stoppen vlakbij de luchthaven dan ze weer terug in de bus om twee uur te rijden naar hun resort. Ik vind een compensatie dan ook niet meer dan redelijk. Ik begon over claim bij vertraging, omdat je dan volgens mij een hogere vergoeding kan krijgen dan een eventuele vergoeding van Corendon en je kan hier in ieder geval iemand aansprakelijk stellen. Want wie is hier anders verantwoordelijk hier, Corendon touroperator of Corendon Airline??

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door dia »

Tja, dat ze dat in Belgie niet doen... misschien wat Har zegt, verdienen ze er niet genoeg op, omdat de prijzen stukken lager liggen
Als je echt wil boekt het reisbureau wel corendon voor je,maar je moet wel een papier tekenen dat jezelf de keuze voor corendon maakt en dat het reisbureau je heeft afgeraden om hen te boeken.Bij problemen sta je er dan net zoals via internet alleen voor.Dit wil toch al wel iets zeggen lijkt mij.Maar ja ik ben dan ook maar een leek maar corendon durf ik niet aan.En ja wij zoeken ook altijd de goedkoopste maar gaan dan toch liever met sunweb die zijn trouwens vaak net iets goedkoper dan corendon.

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

michaelz1981 schreef:Hier klagen mensen al als ze een paar uur vertraging heeft, maar ts had toch praktisch een hele dag vertraging omdat Corendon besloten heeft om selectief pax achter te laten ivm een kleinere toestel. waarom zou het dan zo vreemd zijn om compensatie te krijgen voor de vertraging. Daarvoor is de compensatieregel toch in de leven geroepen.

Als bovendien alles achteraf zo slecht is georganiseerd, dan ben je al gestresst natuurlijk en het warme weer ter plekke helpt natuurlijk ook niet. Corendon had ze beter gelijk in een hotel kunnen stoppen vlakbij de luchthaven dan ze weer terug in de bus om twee uur te rijden naar hun resort. Ik vind een compensatie dan ook niet meer dan redelijk. Ik begon over claim bij vertraging, omdat je dan volgens mij een hogere vergoeding kan krijgen dan een eventuele vergoeding van Corendon en je kan hier in ieder geval iemand aansprakelijk stellen. Want wie is hier anders verantwoordelijk hier, Corendon touroperator of Corendon Airline??
Dat klopt, hoewel ik inderdaad eerst bij Corendon of de geschillencommissie of wie dan ook zou checken voor ik hier moord en brand schreeuw. Bovendien vind ik restitutie van het volledige bedrag nogal overtrokken.

Wat ik wel erg slecht vind is het lange wachten in de hitte. In een bus of klein gebouw kan het zo boven de 40 of zelfs boven de 50 graden worden in de zon, voor met name kleine kinderen en oudere mensen ondoenlijk en gevaarlijk. Daar mag zeker wel wat van gezegd worden.

Choco2009
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 okt 2010 08:28

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door Choco2009 »

Ik vraag me echt af.
Waarom mensen nog steeds met Corendon opvakantie gaan. Maak altijd een grote bocht op internet langs hun site.
Maar het neemt niet weg dat het erg vervelend is wat ts meegemaakt heeft.
U bent geweigerd op u oorspronkelijke vlucht. Dus het lijkt me wel duidelijk dat u, gecompenseerd moet worden. Minimaal bedrag is 250,- Afhankelijk van de afstand.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door Har06 »

Waarom moet het allemaal om geld gaan ???????,
wij hebben soortgelijke situatie ook meegemaakt met Kras, de passagiers draaien elkaar op geen wonder dat de hostess dan verdwijnt, zij werd bijna fysiek aangevallen door hysterische lui, wij lieten het over ons heen komen en lazen rustig een paar boeken uit, na 16 uur vertraging thuis gekomen en achteraf een paar honderd euro overgeboekt gekregen na 1 telefoontje met kras, heeft Ts al met Corendon gebeld?? :wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik zou in eerste instantie boos zijn en nog niet eens gelijk aan een claim denken,
want als het zo gegaan is,dan ben je boos dat is logisch..
aan je lot over gelaten worden en dan ook nog eens verkeerd ingelicht worden,
over zelf drinken kopen enz zou ik me niet eens boos maken,maar de bonnen dan bewaren en bij corendon neerleggen als je zo op de cent bent?

maar dit is natuurlijk wel even anders dan dat je op een vliegveld moet gaan zitten wachten,
je wordt hotel gedumpt en bij toeval zie je dat je eerder weg moet als dat gezegd is...
slecht geregeld dat is het niet meer en niet minder,kan gebeuren!
maar de vraag blijft heeft ts corendon gebeld...

ja schadevergoeding is ook echt niet het eerste waar ik aan denk,zou al blij zijn als het op de terug reis was...dan heb ik zoiets,nou oke...het is de terugreis.. :wink: zie het wel..maar dan moet alles nogmaals wel duidelijk zijn en niet dit..

maar goed dit is het verhaal van ts..

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door G7 »

rozemarijntje schreef:snap wel dat je je klacht kwijt wil,maar heeft Ts dat eerst bij corendon gedaan voor het hier neer te zetten of gelijk corendon maar ik zwart daglicht stellen...

Maar goed ts reageert nog niet?ben wel benieuwd wat corendon te zeggen heeft.

@har
laten we eerlijk zijn hier wordt niemand vrolijk van,dat ik zelf mijn eten en drinken moet betalen zou ik het minst erge vinden!
maar niet weten waar je aan toe bent en als het ware aan je lot overgelaten worden,dat is niet iets om vrolijk van te worden..
als het zo gelopen is...

heeft corendon geen webcare :D

Precies !! Waarom niet eerst kontakt opgenomen met Corendon, maar het is denk ik als zovelen hier.... wel klagen, anderen laten reageren en dan niks meer van zich laten horen. (hoop het niet)

Misschien dan toch nog een tip voor TS, als ze nog meelezen.... Heb je Facebook? Corendon heeft een eigen Facebook site en zet het daar ook eens op. Zijn ze vaak niet zo blij mee, maar krijg je meestal wel antwoord.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door Emmy75 »

miljavanderplaat schreef:Vliegmaatschappij Corendon
2 Passagiers

Problemen:
We zouden op zaterdag 18 augustus naar Amsterdam Schiphol terug vliegen vanaf Dalaman, Turkije. Dit liep totaal anders. We zouden om 11.15 uur vliegen met CND 616 en landen om 14.25 uur in Amsterdam.

Toen wij ’s morgens aankwamen op Dalaman, moesten wij anderhalf uur in de rij staan om in te checken. Eenmaal bij de incheckbalie, kregen wij te horen dat onze vlucht met 5 uur vertraagd was. Ons werd niet verteld waarom. Wij kregen via, via te horen vanuit Nederland dat het vliegtuig met evenwichtsproblemen te kampen had.

Na 13.00 uur werden wij opeens opgeroepen (de gehele vlucht) om naar de gate te komen van het geplande vertrek. Daar aangekomen werd ons verteld dat wij met een bus naar een restaurant gebracht zouden worden om eindelijk wat te eten te krijgen.

Daar aangekomen was een lopend buffet en we krijgen MAAR 1 glas drinken aangeboden (het was onder een plat afdak waar het meer dan 40 graden was in de snikhete zon), wij werden verplicht, om extra drinken zelf te kopen. Want we kregen maar 1 glas en meer niet. Dit in tegenstelling van protest van ons.

Nadat we daar een uur hadden gezeten, wist Corendon ons te vertellen dat wij om half 4 terug naar het vliegveld zouden keren. Want het vliegtuig zou onderweg zijn vanuit Nederland en wij zouden terug vliegen naar Nederland.

Eenmaal aangekomen op het vliegveld, moesten we weer allemaal inchecken, maar bij de incheckbalie bleek dat 25 mensen, waaronder mijn vriend en ik, niet mee konden in het vliegtuig. Ze hadden vanuit Nederland een kleiner vliegtuig gestuurd, waardoor er 25 man niet mee konden. En dit wisten ze niet, tenminste dit werd gezegd. Terwijl in Nederland bij Corendon ’s morgens al bekend was, dat niet alle mensen mee terug zouden kunnen vliegen.

We hebben twee uur bij de incheckbalie staan wachten, want wij zouden zoiezo niet mee kunnen met het vliegtuig. De Nederlandse hostess van Corendon wist zelf ook van niets, ze kon ons niets vertellen en niets doen. Dit was absoluut onacceptabel vonden wij, zo ga je niet met mensen om. We waren intussen al meer dan 12 uur op de been (’s morgens waren wij al om 06.00 uur opgehaald van ons hotel in Marmaris). En in al die tijd was ons een maaltijd aangeboden en 1 flesje drinken in de warmte van meer dan 40 graden.

Nadat wij eindelijk een keer onze koffers terug kregen, werd ons verteld dat wij terug gebracht zouden gaan worden naar onze hotels. Ons hotel was 1 uur en 40 minuten rijden verderop, een busrit waar wij allemaal absoluut geen zin in hadden. Weer die zinderende hitte in, weer van hot naar her gebracht worden met de bus.

Wij stelde dus ook voor, om hotels bij het vliegveld te boeken, dit vond Corendon te duur. Dus dat ging niet door. Dus werden mijn vriend en ik weer naar ons oude hotel gebracht in Marmaris. Maar voordat we vertrokken met de bus werden we weer in de bus gezet, afwachtend op iets. Waarop weten we nu nog steeds niet. We zaten in een zeer warme bus die tevens weer in de brandende zon stond. Na een uur werd ons eindelijk een flesje water aangeboden (iets wat wij uit protest intussen zelf al verplicht hadden moeten kopen) wil je niet flauwvallen.

Toen we eindelijk met de bus zouden vertrekken, bleek dat onze Nederlandse hostess van Corendon niet mee ging, we werden opgezadeld met een Turks meisje van Corendon die totaal geen Engels kon. Iemand waar mee wij dus niet konden communiceren.

Na 1 uur en 40 minuten stonden wij weer bij ons oude hotel. Wij wisten nog steeds niet wat er ging gebeuren. Dit maakte wij ook duidelijk bij de Turkse hostess maar die kon geen Engels. Wij vroegen hoe het nu verder ging, ze begreep ons niet en bleef steeds zeggen dat ze bij de balie van het hotel meer wisten. Dit vertrouwde wij niet, dus wij eisten dat zij mee naar binnen ging. Eenmaal binnen was ze opeens verdwenen met bus en al. Wij stonden aan de balie en er werd ons verteld dat Corendon een fax had gestuurd waarin stond dat wij op zondag 19 augustus om 12.00 uur opgehaald zouden worden door een bus en naar het vliegveld gebracht zouden worden. We kregen weer een kamer en konden nog snel even wat eten.

’s Morgens vertrouwde mijn vriend en ik het niet en wij probeerde Corendon te bellen. De telefoon in onze kamer werkte niet goed, dus liep mijn vriend naar de balie om te vragen of hij mocht bellen. Eenmaal aangekomen bij de balie, stonden daar een paar reisgenoten van ons met de koffers in de handen. Het bleek dat wij per direct moesten vertrekken (het was 09.00 uur) en geen 12.00 uur. De Turkse hostess commandeerde mijn vriend nu mee te komen naar het vliegveld. Hij reageerde door te zeggen dat zijzelf en Corendon hadden gezegd dat we pas om 12.00 uur zouden vertrekken. Dit klopte dus ook al niet.

Mijn vriend kwam aanrennen en wij pakten snel onze koffers in, checkte snel uit en rende naar de bus die stond te wachten. Maar wij waren niet de enige die nergens van af wisten. Nog een paar mensen die bij ons in het hotel zaten wisten nergens van af. Die waren namelijk nog aan het ontbijten, eenmaal allemaal in de bus. Reed de bus hard naar het vliegveld. Wij moesten snel inchecken en volgens de Turkse hostess wisten ze aan de incheckbalie van alles af en was alles geregeld.

Wij eisten dat zij mee naar de balie zou gaan, voor de zekerheid. In de tussentijd dat wij door de detectiepoortjes moesten, bleek de hostess snel weer in de bus gestapt te zijn. En weg was ze. Daar stonden wij dan. We hadden alleen onze paspoorten en oude tickets van de dag ervoor.

Uiteraard, waar wij al bang voor waren, stonden wij niet op de vlieglijst voor de enigste vlucht die er die dag was. Na meer dan een uur geruzied te hebben, gebeld te hebben naar Corendon in Nederland, het noodnummer van Corendon in Turkije kwam er opeens ‘toevallig’ een lijst tevoorschijn waar we op stonden. Vooruit, we mochten inchecken. Eindelijk vlogen we terug naar Nederland na meer dan 27 uur dan onze eigenlijke vlucht.

We hebben totaal geen excuses van Corendon gehad, geen tegemoetkomingen, helemaal niets. We moesten het zelf maar uitzoeken. U snapt, wij zijn zeer boos en eisen ons geld terug. Zo ga je niet met mensen om. Wij hebben ons de hele tijd aan de afspraken gehouden, maar tegemoetkomingen waren er niet. En afspraken werden niet na gekomen. We werden als vee behandeld door ons in een snikhete bus te zetten zonder drinken, ons heen en weer te slepen zonder ons wat te vertellen. Terwijl Corendon het allang wist dat er 25 mensen niet mee zouden kunnen vliegen. Er werd ons totaal niets vertel, we werden van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Wij voelen ons letterlijk genaait en misbruikt.
Dan zullen we deze maar eens even bewaren.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Har06 schreef:Waarom moet het allemaal om geld gaan ???????,
...
en achteraf een paar honderd euro overgeboekt gekregen na 1 telefoontje met kras, heeft Ts al met Corendon gebeld?? :wink:
hmmm :mrgreen:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Har06 schreef:Welke schade heeft Ts nu geleden ????.
Dit vind ik eigenlijk wel een aardige vraag. Voor schadevergoeding moet er ook schade zijn, nietwaar.

Volgens het relaas van TS heeft Corendon wel een maaltijd + drankje en een flesje water verzorgd. De hotelovernachting, vervoer enz verzorgd. Blijft over de vertraging en een paar extra drankjes en ??

Corendon had dit zeker allemaal een heel stuk netter kunnen oplossen. De informatievoorziening is echt gepruts. Ik hoef ook niet zo nodig met deze club op vakantie maar dat moet iedereen zelf weten.

Zij hadden bijvoorbeeld ook aan iedereen op de vlucht kunnen zeggen dat er een te klein vliegtuig kwam en dat er dus een aantal mensen op vrijwillige basis iets langer moesten verblijven waarbij verblijf natuurlijk verzorgd wordt bv in ruil voor een leuke korting op de volgende vakantie als bonus. Misschien zijn er zo best wat vrijwiliggers te vinden.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door Jolijn »

Emmy75 schreef:Corendon had dit zeker allemaal een heel stuk netter kunnen oplossen. De informatievoorziening is echt gepruts. Ik hoef ook niet zo nodig met deze club op vakantie maar dat moet iedereen zelf weten.
Dat vind ik het meest ergerlijke aan het verhaal. Dat er mensen zijn die van begin af aan weten hoe en wat, maar de vakantiegangers waar het om gaat, in het ongewisse laten.

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Ze zijn meer dan 24 uur vertraagd

Ze zouden zat 18 aug terugvliegen en vertrokken pas op zon 19 aug rond 0900 uur. Dan hebben chartermaatschappijen de vorodeel dat ze de tijden mogen verschuiven, maar toch uiterlijk op zaterdag om 2359 vertrokken moet zijn. Ik heb ook helemaal niet gehad over schadevergoeding, maar over compensatie voor de vertraging.

Een kleinere vliegtuig ingezet dan gepland , dat wisten ze toch ook al toen het vliegtuig vanuit Amsterdam vertrok om die pax op te halen. Ze hadden gewoon beter af moeten handelen ipv van pax ergens te laten staan zonder informatie voorziening. Mensen willen gewoon op de hoogte gehouden worden. En dan gaat het niet over een drankje natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat TS gewoon haar of zijn frustraties wilden schrijven door gewoon haar verhaal hier neer te zetten zoals zovelen hier doen. Het is een behoorlijk lang verhaal geworden. En tuurlijk zal TS contact hebben gezocht met Corendon anders wordt compensatie wordt zeer moeilijk :D

Wat voor genoegdoening kan je achteraf halen behalve een financiele?? Kan me voorstellen dat TS niet laat afschepen met een flinke korting met Corendon voor de volgende reis na dit incident :mrgreen:

Choco2009
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 okt 2010 08:28

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door Choco2009 »

Uiteindelijk heeft er een instapweigering plaats gevonden.
25 Mensen konden gewoon niet mee.
Corendon had ook mensen op een vlucht van een andere maatschappij kunnen omboeken. Vraag me af waarom ze dat niet gedaan hebben.
Je zou de dag na je vakantie al weer moeten werken heb je toch een vet probleem.....!
Omdat Corendon om welke reden dan ook een kleiner toestel ingezet had.
De mensen hebben dan wel eten gehad, met 1 drankje de rest moest zelf betaald worden.
Hotel overnachting hebben ze dan ook gehad, maar dit had dichterbij het vliegveld gekund.
Maar ja dat vond Corendon te duur.
Niet alles draait om geld, maar de Touroperator, had de mensen gewoon moet informeren, en wel op de juiste manier!!!!
Maar waar hebben we het over....?! Iedereen hier weet, dat je beter niet me Corendon opvakantie kunt gaan.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Klacht over Corendon; meer dan een dag later terug naar huis

Ongelezen bericht door Har06 »

Ts heeft collectief geweigerd, het collectief heeft een hoop herrie gemaakt, de mogelijkheden om retour te vliegen zijn collectief geweigerd.
Hotel met eten en drankje is toch prima.
De hostess is er na hoop kabaal vandoor gegaan.
Heeft Ts Corendon inmiddels rechtstreeks benaderd?? vermoedelijk niet :(

Gesloten