LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Turkije

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Turkije

Ongelezen bericht door tenormin »

gerda1956 schreef:http://turkije-vakantie.startpagina.nl/prikbord/ Prikbord doet het (nu) wel.
Veel plezier in Bodrum, 1x geweest, erg gezellig plaatsje met een leuk centrum.
Ja, die verwijzing van jou doet het wel, rozemarijntje's verwijzing heeft het woord
vakantie er niet in; druk je daarop is het niet "open". En vergissen is zo menselijk als wat, toch?

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Turkije

Ongelezen bericht door sprookje »

Sprookje maakte zich in een vorig topic enórm druk over de verkrijgbaarheid van verse fruitsapjes in een all inclusive...
Ja dat klopt,maar ik maakte mij niet druk dat er geen verse sapjes waren,ik maakte mij druk omdat andere klaagden over het feit dat verse fruitsap s'morgens te betalen was.En ik vind dat als je toch al in zit dan ga je je toch niet druk maken over een te betalen vers sapje.Maar je opmerking was wel grappig hoor.
Laatst gewijzigd door sprookje op 13 sep 2012 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Turkije

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

volgens mij zijn het gewoon allebei dezelfde sites en doet nu het prikbord het wel...

als je www.turkije.pagina.nl intikt krijg je nu automatisch deze site...zullen gisteren bezig geweest zijn denk ik..

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Turkije

Ongelezen bericht door sprookje »

als je http://www.turkije.pagina.nl intikt krijg je nu automatisch deze site...
Ja hoor ik heb hem,en even ter informatie wij hebben deze keer geboekt bij oad en vertrekken ook vanuit Eindhoven

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Turkije

Ongelezen bericht door tenormin »

rozemarijntje schreef:volgens mij zijn het gewoon allebei dezelfde sites en doet nu het prikbord het wel...

als je http://www.turkije.pagina.nl intikt krijg je nu automatisch deze site...zullen gisteren bezig geweest zijn denk ik..
haha, nou, mijn klomp is gebroken hoor. Drukte eerlijk waar, vóór ik het andere bericht schreef dat je het woord vakantie vergeten was, nog op je pagina verwijzing en stond er "gesloten" en nu is de toko weer open: zoals gewoonlijk: schieten jullie mij maar weer lek. :?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Turkije

Ongelezen bericht door Har06 »

Miepje1 schreef:
tenormin schreef:
Miepje1 schreef:En vergeet de verse fruitsapjes niet :mrgreen:
:?: verklaar je nader, miepje1. 't Barst daar toch van de verse fruitsapjes?
Sprookje maakte zich in een vorig topic enórm druk over de verkrijgbaarheid van verse fruitsapjes in een all inclusive...
En of je wel gewone drankjes kreeg.
Ik heb toen opgemerkt - voor ik weer iedereen over me heen krijg - dat je toch niet op vakantie gaat om in een hotel de hele dag te zitten eten en drinken, maar om wat te zien.
Ik ben ooit 1 keer in zo'n 'toeristenopslagplaats' geweest maar ik ben voor de rest van mijn leven genezen.
Dit terzijde
:mrgreen: .
Miepje:
Of mensen kiezen voor een super AI hotel zal toch jou een zorg zijn ?.
Wie schreef dat hij/zij de hele dag zitten te voederen ?.
Toeristenopslagplaats?, in welk hotel zat jij toen Miepje?.
Wij komen al jaren in de vlg Miepje de toeristenopslagplaatsen, wij ervaren dat niet als zodanig en zitten ook niet de hele dag te eten en drinken,in Turkije zijn 80% van de hotels AI

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Turkije

Ongelezen bericht door G7 »

sprookje schreef:
als je http://www.turkije.pagina.nl intikt krijg je nu automatisch deze site...
Ja hoor ik heb hem,en even ter informatie wij hebben deze keer geboekt bij oad en vertrekken ook vanuit Eindhoven
Hele goede keus Sprookje en al ben ik het hier op het forum niet altijd met je eens... ik wil je toch heel veel voorpret wensen en voor straks een hele fijne vakantie in Turkije. :wink:

Ik ben zelf vorige week teruggekomen uit Turkije ( geboekt via internet bij Corendon, maar dat even terzijde ) en heb ook All Inn. gezeten en heb me weer prima vermaakt.

bosse bol
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 sep 2011 21:56

Re: Turkije

Ongelezen bericht door bosse bol »

Vorige week Nederland Turkije geweest.Dacht dat ik voor een prikkie
in Turkije was totdat ik er achter kwam dat ik in een stadion was :lol:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Turkije

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Zat je in het fijenoord stadion :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Turkije

Ongelezen bericht door Har06 »

G7 schreef:
sprookje schreef:
als je http://www.turkije.pagina.nl intikt krijg je nu automatisch deze site...
Ja hoor ik heb hem,en even ter informatie wij hebben deze keer geboekt bij oad en vertrekken ook vanuit Eindhoven
Hele goede keus Sprookje en al ben ik het hier op het forum niet altijd met je eens... ik wil je toch heel veel voorpret wensen en voor straks een hele fijne vakantie in Turkije. :wink:

Ik ben zelf vorige week teruggekomen uit Turkije ( geboekt via internet bij Corendon, maar dat even terzijde ) en heb ook All Inn. gezeten en heb me weer prima vermaakt.
Alles goed gegaan met Corendon, tussenlanding in Amsterdam of Eindhoven ?.

Was het een goed verzorgde toeristenopslagplaats ?.
Niet teveel naar binnen gewerkt en gedronken?., grapje in een A I hotel kun je je lekker laten verwennen:) :wink:

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Turkije

Ongelezen bericht door sprookje »

wij zijn van gisteren terug thuis ,wij zijn dit keer naar Turkije geweest.
De OAD hostess wachtte ons op op de luchtgaven gaf ons een enveloppe en weg was ze,in het hotel kregen wij een Engelstalige hostess van CTI travel die haar uitleg in plat Engels deed,mijn broer verstond er niets van,heel vreemd.Ook oudere Nederlandse gasten in het hotel verstonden niet was er gezegd werd.Dus speelde ik voor tolk.Kort vertaald zij hing geen papieren op het prikbord en iedereen moest maar aan de receptie gaan vragen waanneer zij op gehaald werden voor vertrek.Natuurlijk verkocht zij geen enkele exursie.

Het hotel was heel mooi met prachtige kamers en uitzicht op zee, hadden wij ook voor betaald.En heel leuke panorama liften.Het weer was gelukkig ook heel goed nog 30 graden.
De zwembaden op verschilende nieveaus waren ook heel mooi en het strand was net groot genoeg,maaaaaar heel de dag door tot 1 uur s ’nachts luide muziek het was net of de boxen stonden naast je bed,wat een lawaai !!Wij zaten er net dat de engelsen vakantie hadden en het was heel druk,wel totaal geen last gehad van deze mensen aleen mijn man ziet toch liever de russische vrouwen dan de engelse :D .Is ook een hemelsgroot verschil,nog nooit zoveel dikke mensen bij elkaar gezien.Ik met mijn maat 38 leek graatmager -)

In de zee zaten vissen die gewoon in je voeten en kuiten kwamen bijten,echt nog nooit meegemaakt ze beten gewoon een stukje uit mijn man zijn kuit.
Zo een vuil krengen mijn schoonzus wilde gewoon niet meer in zee en ik was er ook niet echt scheutig op.
Gelukkig was er ook een relaxzwembad met zicht op zee waar het zalig vertoeven was.Je kon er heerlijk liggen zonder gestoord te worden.

Het eten was heel éénzijdig voor een vijfsterren hotel,het enige vlees dat er was was gevolgelte kip kip en nog eens kip op wel 30 verschillende wijzen klaargemaakt.Gelukkige was op 10 minuutjes wandelen een winkelcentrum met veel terrassen waar je heerlijk kon eten.Wij hebben met de dolmus zelf onze excusies gedaan en zijn naar didim geweest waar zaterdag een overdekte markt is.Echt de moeite. Een boottrip met bbq op het strand geboekt.Wij zijn naar de tempel van opollo geweest.
Bij vertrek zijn wij opgehaald door een taxi en zo naar de luchthaven gebracht wat wel goed geregeld was.

Al bij al was het best een goede vakantie maar toch voel ik mij om één of andere reden niet goed in Turkije.Ik kan het niet verklaren. De conclusie goede vakantie met hier en daar wat minpunten.
En nee wij gaan niet terug naar Turkije maar dat ligt enkel en alleen aan mij.

Ps; ja rozemarijntje het personeel was heel vriendelijk en de mensen in de winkeltjes en eetgelegenheden waren heel gedienstig.
Laatst gewijzigd door sprookje op 11 okt 2012 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Turkije

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nou toch fijn dat het verder goed is gegaan..
je was bang dat het weer niet goed zou zijn,dat was het wel?
je was bang dat het personeel niet vriendelijk zou zijn?daar hoor ik je niet over dus zal wel goed zijn..
al met lekker dus...

de hostess dat kan...
leuk dat je even je verhaal hebt neergezet,je hebt je schoonzus plezier gedaan en zo zie je voor ieder is er wat wils op de wereld,de ene turkije de ander griekenland,spanje verder weg etc...

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Turkije

Ongelezen bericht door tenormin »

Hi sprookje, even een toevoeginkje: wist je dat het bekend is bij echte Turkije gangers dat visjes (sen) je soms lelijk kunnen bijten? Maar de meeste kleine vissen knabbelen de korstjes van je huid, er zijn niet voor niets in Nederland nu plekken waar je terecht kunt om je voeten en kuiten te laten "schoonknabbelen", wat een rare gewaarwording is. Zo heeft iedereen zijn eigen belevenis aan Turkije, de één is er gek op (ikke) de ander vindt het maar niets (gelukkig), anders kwamen er geen andere landen meer aan te pas :lol:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Turkije

Ongelezen bericht door G7 »

Heel leuk verslag Sprookje. Ik vond het dit jaar ook erger met die vissen in zee dan anders en ben er ook maar 1 x ingeweest en de rest lekker op een luie stoel onder de parasol, bij en in het zwembad. Geen gefriemel aan mijn lijf. :lol:

Toch vind ik wel, dat je OAD op het gedrag van de hostes en die andere persoon kunt aanspreken. Dit hoort beslist niet. Ik zou toch even een briefje of een mailtje er aan wagen en niet om een vergoeding te krijgen, maar wel om hun personeel beter op te leiden, danwel toe te spreken. Hebben wij nog niet meegemaakt. Onze host... van Corendon, kwam zelfs langs het zwembad om zijn mensen te zoeken en eventueel te vragen, of er nog vragen, danwel klachten waren.

Ik lees dat je het verder leuk hebt gehad, maar waarschjijnlijk niet meer voor herhaling vatbaar. Dat kan! Je vind het of wat, of je vind het niks. Er tussen in is bijna niets, hoor ik weleens van anderen. Het enige waar ik me nog steeds daar aan stoor, is hun verkoopmethode. Daar baal ik vaak van, dat je niet eens even rustig kunt kijken, of je bent hun vriend, ze hebben de beste prijs voor je enz, enz. Tegenwoordig koop ik wat ik wil hebben en voor de rest gewoon lekker doorlopen en laat ze maar roepen.

Wij zaten richting Alanya en hebben gebruik gemaakt van het nieuwe vliegveld Gazipasa in de buurt. Ideaal!! Kan ik iedereen aanraden wanneer men die kant weer op gaat.

Je hebt het er weer opzitten en op zich wel goed gehad dus! Mooi!! Mag ook weleens gezegd zijn. :wink:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Turkije

Ongelezen bericht door tenormin »

G7, dat scheelt een slok op een borrel, hé, dat Gazipaza vliegveld. Eindelijk verlost van die lange busreis. Nog de grot ingezwommen in Alanya? Vanaf een boot natuurlijk, vond het wel eng.

Gesloten