LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Ik probeer al meer dan een week te reserveren via Schiphol.nl/parkeren. Zodra ik alles heb ingevuld en naar betalen wil gaan, kan ik met Ideal niet betalen en geeft het een storing. Mail sturen, geen reactie. Bellen wordt via een bandje verwezen naar de site. Heb met mijn bank gebeld en zij zeggen ligt aan de site. Is er iemand bekend met reserveren via Smartparking P3 ed. Creditcard heb ik niet, maar ze promoten betalen met Ideal.
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Kom je wel op de ideal site of gaat het daarvoor al fout? En heb je al eens een andere browser gebruikt of de cache van de browser leeggemaakt?
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Dank je voor je reactie, Ik heb ook diverse andere PC's geprobeerd, ik kom niet op de Idealsite. Daar gaat t fout, blijf op de schiphol site en geeft een foutmelding.
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Je kan ook met creditkaart betalen.
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Creditcard heb ik niet,
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Even geprobeerd, en ja er is een technische storing:
There is a technical problem with the Payment Server. Please try again later.
Server secure.worldpay.com at 15/01/2013 15:29:19
There is a technical problem with the Payment Server. Please try again later.
Server secure.worldpay.com at 15/01/2013 15:29:19
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Klopt en dit al een week lang, misschien nog wel langer. Hoop dat ze wakker worden op Schiphol. Geen contact mogelijk. 2 x email en klacht gestuurd. Geen reactie, dus uitzien naar een andere carparking.
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Loop even een reisbureau binnen, de meeste zullen u graag helpen, ook als u geen andere reservering bij hun doet. De meeste hebben een directe online verbinding.
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Deze reactie kregen wij van Schiphol klachtenafdeling!!!!
Wij hebben uw e-mail van 16 januari met betrekking tot Schiphol Smart Parking ontvangen en geregistreerd. Wij betreuren het dat u een vervelende ervaring op de luchthaven Schiphol heeft opgedaan.
Uw e-mail is doorgezonden naar de desbetreffende afdeling binnen Amsterdam Airport Schiphol. Wij streven er naar om uw e-mail binnen de periode van een maand te beantwoorden.
Wij danken u dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Het stelt ons in staat de dienstverlening van Amsterdam Airport Schiphol verder te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
AMSTERDAM AIRPORT SCHIPHOL
Business Area Aviation
Customer Contact Centre
Wij hebben uw e-mail van 16 januari met betrekking tot Schiphol Smart Parking ontvangen en geregistreerd. Wij betreuren het dat u een vervelende ervaring op de luchthaven Schiphol heeft opgedaan.
Uw e-mail is doorgezonden naar de desbetreffende afdeling binnen Amsterdam Airport Schiphol. Wij streven er naar om uw e-mail binnen de periode van een maand te beantwoorden.
Wij danken u dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Het stelt ons in staat de dienstverlening van Amsterdam Airport Schiphol verder te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
AMSTERDAM AIRPORT SCHIPHOL
Business Area Aviation
Customer Contact Centre
Laatst gewijzigd door Radar op 16 sep 2013 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aangepast door Moderator. Persoonsgegevens verwijderd.
Reden: aangepast door Moderator. Persoonsgegevens verwijderd.
-
- Berichten: 295
- Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
hotelovernachting boeken bij van der valk schiphol
daar slapen en ontbijten voor 80 euro en je auto mag daar blijven staan 20 dagen [gratis]
en je gaat met hun busje wat heen en weer rijd tussen het hotel en schiphol mee en weer terug
daar slapen en ontbijten voor 80 euro en je auto mag daar blijven staan 20 dagen [gratis]
en je gaat met hun busje wat heen en weer rijd tussen het hotel en schiphol mee en weer terug
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
U weet ook dat reclame maken niet mag? Staat in de gedragsregels waar u akkoord mee bent gegaan.
edit: reclame is alweer weg schijnbaar
edit: reclame is alweer weg schijnbaar
Laatst gewijzigd door berndv op 17 jan 2013 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Da's niet duur. Als ik voor mijn werk op pad ga parkeer ik altijd bij "kort parkeren" zolang de trip max. 3 dagen is en dan ben je dat ook al kwijt aan parkeerkosten. En dan moet ik nog vroeg op ook....inekevanvliet schreef:hotelovernachting boeken bij van der valk schiphol
daar slapen en ontbijten voor 80 euro en je auto mag daar blijven staan 20 dagen [gratis]
en je gaat met hun busje wat heen en weer rijd tussen het hotel en schiphol mee en weer terug
-
- Berichten: 295
- Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
GJvdZ schreef:Da's niet duur. Als ik voor mijn werk op pad ga parkeer ik altijd bij "kort parkeren" zolang de trip max. 3 dagen is en dan ben je dat ook al kwijt aan parkeerkosten. En dan moet ik nog vroeg op ook....inekevanvliet schreef:hotelovernachting boeken bij van der valk schiphol
daar slapen en ontbijten voor 80 euro en je auto mag daar blijven staan 20 dagen [gratis]
en je gaat met hun busje wat heen en weer rijd tussen het hotel en schiphol mee en weer terug
zijn hotels zat in de buurt van schiphol met bus service heen en weer naar schiphol
en gratis parking service google is en je vind er zat
zelfs op vakantie veiling staan ze
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Maar dan er wel even bij vertellen, dat als je s'nachts naar Schiphol moet ivm met zeer vroege vlucht, je wel degelijk het taxibusje moet betalen. In ons geval toen €20, maargoed, dat weegt natuurlijk niet op tegen de kosten die je moet maken op zo'n parkeerplaats op of nabij Schiphol.inekevanvliet schreef:hotelovernachting boeken bij van der valk schiphol
daar slapen en ontbijten voor 80 euro en je auto mag daar blijven staan 20 dagen [gratis]
en je gaat met hun busje wat heen en weer rijd tussen het hotel en schiphol mee en weer terug
Aangezien wij met tegenwoordig met de rechtstreekse trein naar Schiphol gaan, maken we gebruik van het hotel Mercure OP Schiphol, als we een ochtendvlucht hebben. Nu 2 maal gedaan en is ons heel goed bevallen en voor dezelfde prijs als VdV.
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Ik zal eens kijken of ik het reisbureau op mijn werk zo gek krijg om dit de volgende keer te boekeninekevanvliet schreef:GJvdZ schreef:Da's niet duur. Als ik voor mijn werk op pad ga parkeer ik altijd bij "kort parkeren" zolang de trip max. 3 dagen is en dan ben je dat ook al kwijt aan parkeerkosten. En dan moet ik nog vroeg op ook....inekevanvliet schreef:hotelovernachting boeken bij van der valk schiphol
daar slapen en ontbijten voor 80 euro en je auto mag daar blijven staan 20 dagen [gratis]
en je gaat met hun busje wat heen en weer rijd tussen het hotel en schiphol mee en weer terug
zijn hotels zat in de buurt van schiphol met bus service heen en weer naar schiphol
en gratis parking service google is en je vind er zat
zelfs op vakantie veiling staan ze
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Probleem opgelost, nog een email ontvangen met een gerichte oplossing. Lag aan de cookies, uitgezet en kunnen reserveren, het verschil van €22,00 krijgen we teruggestort omdat we in een duurder tarief vielen ivm de korte termijn van boeken. Wel zo netjes opgelost, maar er lijken toch afdelingen langs elkaar heen te werken, maar goed, in ieder geval opgelost.
Bedankt voor jullie reacties.
Bedankt voor jullie reacties.
-
- Berichten: 295
- Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
hoeveel ben je nu kwijt en voor hoeveel dagen?jan01 schreef:Probleem opgelost, nog een email ontvangen met een gerichte oplossing. Lag aan de cookies, uitgezet en kunnen reserveren, het verschil van €22,00 krijgen we teruggestort omdat we in een duurder tarief vielen ivm de korte termijn van boeken. Wel zo netjes opgelost, maar er lijken toch afdelingen langs elkaar heen te werken, maar goed, in ieder geval opgelost.
Bedankt voor jullie reacties.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 20 mei 2008 20:43
- Contacteer:
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Naar mijn ervaring is parkeren op Schiphol zelf nog vrij duur, goedkopere opties zijn parkings rondom Schiphol (kun je hier vergelijken). Let wel even op de beoordelingen, ze zijn niet allemaal even betrouwbaar.inekevanvliet schreef:hoeveel ben je nu kwijt en voor hoeveel dagen?jan01 schreef:Probleem opgelost, nog een email ontvangen met een gerichte oplossing. Lag aan de cookies, uitgezet en kunnen reserveren, het verschil van €22,00 krijgen we teruggestort omdat we in een duurder tarief vielen ivm de korte termijn van boeken. Wel zo netjes opgelost, maar er lijken toch afdelingen langs elkaar heen te werken, maar goed, in ieder geval opgelost.
Bedankt voor jullie reacties.
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
Als ik hier kijk voor 10 dagen, dan scheelt P3 maar 2,50 met de goedkoopste alternatieve aanbieder, en dat is op ~47,50 nou niet echt bijster veel te noemen.Jaap Schoonhoven schreef:Naar mijn ervaring is parkeren op Schiphol zelf nog vrij duur, goedkopere opties zijn parkings rondom Schiphol (kun je hier vergelijken). Let wel even op de beoordelingen, ze zijn niet allemaal even betrouwbaar.inekevanvliet schreef:hoeveel ben je nu kwijt en voor hoeveel dagen?jan01 schreef:Probleem opgelost, nog een email ontvangen met een gerichte oplossing. Lag aan de cookies, uitgezet en kunnen reserveren, het verschil van €22,00 krijgen we teruggestort omdat we in een duurder tarief vielen ivm de korte termijn van boeken. Wel zo netjes opgelost, maar er lijken toch afdelingen langs elkaar heen te werken, maar goed, in ieder geval opgelost.
Bedankt voor jullie reacties.
En bij P3 kan je tegenwoordig op basis van je kenteken zo er op rijden, hoe gemakkelijk wil je het hebben.
Re: P 3 Schiphol parkeren, reserveren niet mogelijk
We waren nu voor 10 dagen 60,00 kwijt, met nummerherkenning prima. Het bedrag van 22,00 staat al weer op onze rekening. Netjes opgelost.