LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Chaims93
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2017 00:43

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Chaims93 »

Ik heb ook zo een reisje gewonnen 179 in 2 delen betaald ik heb heerlijk genoten in Turkije in het begin dacht ik dus ook dat het een grap of oplichterij was maar ik dacht ik probeer het gewoon en ik heb er zeker geen spijt van gehad ik ga nu mijn 2e reisje boeken

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Chaims93 schreef:Ik heb ook zo een reisje gewonnen 179 in 2 delen betaald ik heb heerlijk genoten in Turkije in het begin dacht ik dus ook dat het een grap of oplichterij was maar ik dacht ik probeer het gewoon en ik heb er zeker geen spijt van gehad ik ga nu mijn 2e reisje boeken
Dus je hebt 179 eur betaald voor je reisje? En hoe zit het dan met de lucht haven belasting die je pp moet betalen?
Of heb je 179eur betaald voor een hotel kaart? en daarna nog eens de luchthaven belasting pp betaald?
En die hotelkaart wat kan je daar dan mee?

trudybertels
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2017 16:40

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door trudybertels »

Ik heb net zo'n zelfde telefoontje gekregen, heb echter niet mijn banknummer gegeven voor automatische afschrijving van de 180 euro.
Morgen bellen ze me terug.
Moet ik hiervan afzien?
Vertrouw het toch ook niet helemaal.

Sébastien
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 aug 2017 15:36

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Sébastien »

Geachte
Ik werd opgebeld voor een reis van 6 man aan de prijs van 1 man. Hierbij vroegen ze men rekening nummer om als ik geen lid wou zijn dat ze men geld terug zouden betalen. Ik heb gezegd dat ik eerst info wou en dan zal zien. Naderhand zie ik op men rekening dat er geld werd afgetrokken zonder men toelating. Ik wist niet wie het was tot ze het een 2de keer hadden gedaan. Toena heb ik aan de bank info gevraagd en kwam ik te weten dat het travelclubexpress was. Ik heb hen toens een email gestuurd waar ze nooit op hebben gereageerd. Heb daarna contact opgenomen en ze zeiden me dat men opzegtermijn al overschreden was. Nu ben ik verplicht te betalen of ik heb een gerechtsdeurwaarder aan de deur. Dit zijn geen praktijken,maar wat nu. Nu ben ik verplicht te betalen. Wat kan ik doen?
Mvg Sébastien

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sébastien schreef:Geachte
Ik werd opgebeld voor een reis van 6 man aan de prijs van 1 man. Hierbij vroegen ze men rekening nummer om als ik geen lid wou zijn dat ze men geld terug zouden betalen. Ik heb gezegd dat ik eerst info wou en dan zal zien. Naderhand zie ik op men rekening dat er geld werd afgetrokken zonder men toelating. Ik wist niet wie het was tot ze het een 2de keer hadden gedaan. Toena heb ik aan de bank info gevraagd en kwam ik te weten dat het travelclubexpress was. Ik heb hen toens een email gestuurd waar ze nooit op hebben gereageerd. Heb daarna contact opgenomen en ze zeiden me dat men opzegtermijn al overschreden was. Nu ben ik verplicht te betalen of ik heb een gerechtsdeurwaarder aan de deur. Dit zijn geen praktijken,maar wat nu. Nu ben ik verplicht te betalen. Wat kan ik doen?
Mvg Sébastien
Ben je een Nederlander of een Belg?

Sébastien
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 aug 2017 15:36

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Sébastien »

Zijn er mensen die uiteindelijk niet hebben betaald en het zo gelaten om te zien hoe ver ze gaan,want ze bedreigen mij naar de rechtbank te gaan, wat nu. Hopelijk kan iemand me helpen.
Email [email protected]

Sébastien
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 aug 2017 15:36

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Sébastien »

Ik ben Belg

Sébastien
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 aug 2017 15:36

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Sébastien »

Moneyman schreef:
Sébastien schreef:Geachte
Ik werd opgebeld voor een reis van 6 man aan de prijs van 1 man. Hierbij vroegen ze men rekening nummer om als ik geen lid wou zijn dat ze men geld terug zouden betalen. Ik heb gezegd dat ik eerst info wou en dan zal zien. Naderhand zie ik op men rekening dat er geld werd afgetrokken zonder men toelating. Ik wist niet wie het was tot ze het een 2de keer hadden gedaan. Toena heb ik aan de bank info gevraagd en kwam ik te weten dat het travelclubexpress was. Ik heb hen toens een email gestuurd waar ze nooit op hebben gereageerd. Heb daarna contact opgenomen en ze zeiden me dat men opzegtermijn al overschreden was. Nu ben ik verplicht te betalen of ik heb een gerechtsdeurwaarder aan de deur. Dit zijn geen praktijken,maar wat nu. Nu ben ik verplicht te betalen. Wat kan ik doen?
Mvg Sébastien
Ben je een Nederlander of een Belg?
Ik ben Belg

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dan moet je advies vragen gebaseerd op Belgisch recht. Op dit forum krijg je advies naar Nederlands recht - en dat kan totaal anders uitpakken.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Brahms »

Geen rekening nummer gegeven, en toch van je rekening gehaald. Dat is wat bijzonder

Verder, zet nooit je e mail adres op een openbaar forum !

Perro Valodi
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2018 08:14

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Perro Valodi »

Mij is hetzelfde overkomen als Jan Bakkenes ( zie bericht 25 juni 2017 ) en Sebastien ( zie bericht 21 augustus 2017) Ik ben al naar juridisch loket geweest en ze zijn bekend met Travel Club Express. Ik heb een voorbeeldbrief per mail van medewerker van het juridisch loket gehad en aangetekend naar incassobureau gestuurd. Ik vond het een zeer goede duidelijke brief. In de brief heb ik hun gevraagd om als er een bewijs van een rechtsgeldige overeenkomst (die er niet is) naar mij toe te sturen. Zoniet, dan verwacht ik geen verdere brieven meer van Travel Club Express te ontvangen. Ik heb ze 2 weken gegeven gegeven om te reageren. Op die laatste dag(termijn 2 weken) kreeg ik een mail van ze met een verhaal dat helemaal niet klopt! En ze kunnen ook niet eens goed lezen (wat je wel zou verwachten van een incassoburo). Ik moet nu bewijzen dat ik heb betaald, maar ik heb nooit gezegd dat ik betaald heb!!!! Ik word hier helemaal chagrijnig van. Ik ben nog steeds niet van ze af. Ik heb jullie verhalen gelezen en herken mij er zeer in. Vooral het verhaal van Sebastien. Wat en hoe hebben jullie het allemaal gedaan om voor eens en voor altijd hier van af te komen? Dit is oplichterij en ik ga zeker niet het bedrag ad. 222,75 euro betalen. Wie oh wie kan mij helpen? Wat moet ik nu doen? Mvg, Valentine

Gesloten