Klacht over e dreams

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Home2
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2017 11:41

Klacht over e dreams

Ongelezen bericht door Home2 » 08 mar 2017 12:13

Ik heb via e dreams een vakantie naar Portugal geboekt. Dat wil zeggen de vliegreis. 4 personen en 2 koffers.
Bij het boarded kregen wij te horen dat onze koffer niet geboekt waren. De dame van Ryan air waar we mee vlogen heeft ons keurig geholpen en voor ons nog extra Handelingen gedaan. Ze melded ons al dat e dreams niet echt goed bekend stood in de reiswereld. We zijn nu in Portugal met 80 euro extra kosten. Voor de koffer en we moeten nog terug. Ik Ben nu al 3 dagen bezig om edreams te pakken te krijgen. Telefonisch via Facebook Maar ze reageren niet terug en Belen dan hang je 30 minutes aan de lijn met een band je en wordt de lijn verbroken. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn klacht ne'er kan legend bij edreams en hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Is het een idee voor radar om hier een Keer aan dacht aan te besteden? Ik lees achter after op internet Alleen Maar klachten over Edreams. Ik hoop dat iemand ons kan helpen.

berndv
Berichten: 6787
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Klacht over e dreams

Ongelezen bericht door berndv » 08 mar 2017 15:08

Home2 schreef:Ik heb via e dreams een vakantie naar Portugal geboekt. Dat wil zeggen de vliegreis. 4 personen en 2 koffers.
Bij het boarded kregen wij te horen dat onze koffer niet geboekt waren. De dame van Ryan air waar we mee vlogen heeft ons keurig geholpen en voor ons nog extra Handelingen gedaan. Ze melded ons al dat e dreams niet echt goed bekend stood in de reiswereld. We zijn nu in Portugal met 80 euro extra kosten. Voor de koffer en we moeten nog terug. Ik Ben nu al 3 dagen bezig om edreams te pakken te krijgen. Telefonisch via Facebook Maar ze reageren niet terug en Belen dan hang je 30 minutes aan de lijn met een band je en wordt de lijn verbroken. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn klacht ne'er kan legend bij edreams en hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Is het een idee voor radar om hier een Keer aan dacht aan te besteden? Ik lees achter after op internet Alleen Maar klachten over Edreams. Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
als schriftelijk bevestigd is dat er voor de koffers betaald wordt, is het inderdaad duidelijk waar de fout ligt. Eventueel ze bestoken via hun andere kanalen voor contact:
Of dit opgelost gaat worden voordat de terugreis ingezet wordt zou ik niet weten. Goede tip voor de volgende keer, niet zondermeer kiezen voor de goedkoopste aanbieder, wellicht eerst de naam eens googlen, ze staan niet heel erg goed en positief bekend.

JaapGall
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2017 15:38

Re: Klacht over e dreams

Ongelezen bericht door JaapGall » 28 apr 2017 15:41

Mij is hetzelfde overkomen, alleen ontdekte ik het bij het on line inchecken. Edreams zegt dat het een fout in hun systeem is, maar ik vermoed dat dat niet waar is. Ik heb de koffers nu rechtstreeks bij Ryanair geboekt en betaal dus twee keer voor hetzelfde.

Rachel vd Heijden
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2017 09:55

Re: Klacht over e dreams

Ongelezen bericht door Rachel vd Heijden » 03 mei 2017 09:59

Hier een waslijstje over de praktijken van Edreams

Ik heb een ticket geboekt die bij het betalen in een keer 50 euro duurder werd. De edreams korting was verdwenen.

Bij het wijzigen van mijn ticket van € 302,= naar een ticket van € 181,= krijg ik een boete van € 148,= bovenop de € 302,= dus betaal ik 2,5 keer het nieuwe ticket. Niet dat het een last minute wijziging is. Het ging over een ticket van een half jaar later.

Om dit beantwoord te krijgen heb ik 3 uur aan de telefoon gehangen met Edreams en werd maar in de wacht gezet en doorverbonden.
Hoe langer ik aan de lijn was, hoe duurder de boete werd. Ik ben begonnen bij een boete van € 107,= en geëindigd op € 184,= Toen ik tegen de Edreams meneer zei dan geef me maar terug aan de persoon die ik zojuist aan de lijn had want die was goedkoper, was hij niet blij en zei geïrriteerd tegen me dat ik met hem zaken moest doen en dat ik geen keuze had.

De klachten die je indient worden 3 weken na dato beantwoord door de klantenservice maar zonder oplossing en de klanten service verwijst je weer door naar de klachten afdeling. Het bekende kastje en de muur.

rawbear
Berichten: 40
Lid geworden op: 13 jun 2008 11:35

Re: Klacht over e dreams

Ongelezen bericht door rawbear » 30 aug 2017 10:18

Ben ook bezig met een klacht over edreams. Ze beweren goedkoop te zijn en als je aan het boeken bent word je opgejut om op te schieten want over 10 minuten veranderen de prijzen. Nou, ik blijk (omgerekend) voor 3 personen circa 84 euro meer betaald te hebben dan de prijs die op onze e-tickets staat. Betaald met PayPal en via hun een klacht ingediend. Maar nog geen reactie gehad,

Nascrhift 7 oktober 2017
PayPal kon niets voor ons betekenen want eDreams reageert nergens op. Daarom het advies: Ga niet met eDreams in zee.



]]]
Laatst gewijzigd door rawbear op 07 okt 2017 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Siri6
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2017 17:42

Re: Klacht over e dreams

Ongelezen bericht door Siri6 » 06 okt 2017 17:53

Op 18 april 20017 0m 22.24 heb ik via E Dreams een reis naar Rhodos geboekt, inclusief 2 koffers bagage.
W6PU59
Deze reis heb ik de dag er na op 19 april laten omboeken en heb hier kosten voor betaald.
Deze omboeking was niet correct uitgevoerd om dat de bagage niet mee mee was geboekt in de nieuwe boeking.
Ik heb opnieuw contact opgenomen met E Dreams en de medewerker erkende de fout en beloofde mij dit recht te zetten.
Er is mij een formulier nagezonden waar volgens haar de bagage op vermeld stond, met het advies mij te melden aan de balie van Aegean airlines op de dag van vertrek.
Echter bleek op de dag van vertrek dat er geen bagage was geboekt van Dusseldorf naar Rhodos, maar wel van Rhodos naar Dusseldorf.
Wij hebben op deze zaterdag 23 september meerdere malen geprobeerd om E Dreams te bereiken.
Dit was pas mogelijk na 9.30 uur maar echter kregen we ook na 9.30 uur geen contact
Voor 10.00 uur moesten de koffers ingecheckt zijn.
Het was een behoorlijk stresstoestand op onze eerste vakantie dag.
Uiteindelijk hebben we nogmaals 70, euro moeten bijbetalen voor de koffers.
Op de terugreis hebben we de bagage gelukkig mee kunnen nemen.

Nu we thuis zijn heb ik weer geprobeerd om E-dreams telefonisch te bereiken dat is niet gelukt.
Telefoonnummers zijn buiten gebruik. De consumentenbond heeft een nummer van Spanje gegeven omdat E- Dreams een Spaanse organisatie is.
Hier wordt inderdaad een bandje van 20 minuten afgedraaid.
Wat een waardeloze organisatie. We hebben geen poot om op te staan en kunnen gewoon nergens terecht met onze klacht.
E-Dreams komt er op die manier wel heel gemakkelijk vanaf.
Mijn advies boek nooit via E- dreams

Met vriendelijke groet,

M. Deckers

Talie Kleve
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2018 14:02

Re: Klacht over e dreams

Ongelezen bericht door Talie Kleve » 29 jan 2018 14:07

Ik heb op 9 januari 2018 een retour-ticket geboekt, Amsterdam-Tel-Aviv. Op 26 januari 2018 zou ik vertrekken naar Israel tot 28 januari 2018. Na de betaling kreeg ik een wit scherm op de website, maar het geld van het ticket is wel afgeschreven. Ik heb daarna contact opgenomen, maar zonder resultaat. Nadien kreeg ik een mail dat de boeking in afwachting was van de luchtvaartmaatschappij (Transavia) en dat de aanvraag nog bezig is. De heenvlucht was nog niet bevestigd. Ik heb contact opgenomen met Transavia, maar zij vonden mij nog niet in het systeem. Ik heb het daarom afgewacht en daarna nogmaals contact opgenomen met e-Dreams. Dit keer werd ik doorverbonden naar een nummer in Spanje, de medewerker vertelde mij dat er een probleem was en dat het ticket geannuleerd was. Ik was toen genoodzaakt om een nieuw (en duurder!) ticket te boeken. Dit heb ik niet meer met e-Dreams gedaan, om er zeker van te zijn dat ik wel in het bezit zou zijn van een ticket. Uiteindelijk heb ik nu voor twee retour-tickets betaald.
Ik heb vandaag al meermaals geprobeerd om e-Dreams telefonisch te pakken te krijgen, maar het is nog steeds niet gelukt. Ik word heel lang in de wacht gezet en de telefoonkosten lopen op.

Ik hoor graag wat ik nog kan doen.

rawbear
Berichten: 40
Lid geworden op: 13 jun 2008 11:35

Re: Klacht over e dreams

Ongelezen bericht door rawbear » 29 jan 2018 15:39

Niets kunt u doen, is onze ervaring. Nooit meer met hun in zee gaan.

renewouters
Berichten: 3246
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Klacht over e dreams

Ongelezen bericht door renewouters » 30 jan 2018 10:08

Net even gekeken op de website van E-dreams. Maar het is me niet duidelijk wat hun toegevoegde waarde is t.o.v. gewoon zelf direct boeken. Dit soort bedrijfjes moet je gewoon links laten liggen.

rawbear
Berichten: 40
Lid geworden op: 13 jun 2008 11:35

Re: Klacht over e dreams

Ongelezen bericht door rawbear » 30 jan 2018 11:29

Het misleidende is dat ze beweren de gioedkoopste te zijn. Maar als je eenmaal hebt geboekt, dan is dat "voordeel" opeens sppoorloos verdwenen en betaal je opeens veel meer dan weanneer je rechtstreeks boekt. En klagen? Ze geven domweg niet thuis.

Plaats reactie