LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten afhandeling Prijsvrij

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
brig.van-lemmeren
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2017 14:23
Contacteer:

Klachten afhandeling Prijsvrij

Ongelezen bericht door brig.van-lemmeren »

Ik ben 09 Oktober op vakantie geweest met Prijsvrij. De ellende begon al op Schiphol toen bleek dat er 1 persoon uit de boeking door prijsvrij was geannuleerd. er is tijdens de heen en terug reis heel veel gebeurd. Heb dit telkens gemeld aan prijsvrij. en toen ik terug was van vakantie heb een klacht ingediend. zeld nog aangeboden om de Brief in de duitse taal te vertalen daar hij naar lmx in duitsland moest. nee dat hoefde niet dat deed prijsvrij. nou ik heb hem gekregen. in het engelden vertaald door Google translate, dat hebben ze me toegegeven. iedereen weet dat Google translate heel slecht vertaald . mijn klachtenbrief is nu een heel ander verhaal geworden. een Kind uit groep 8 had de Brief beter vertaald. Maar ja. schrijven en bellen met prijsvrij helpt dus niet, nog een aparte klacht ingediend tegen prijsvrij. ook hier komt geen enkele reactie. niet eens we hebben uw klacht ontvangen. het is schandalig zoals prijsvrij de klachten dus niet serieus nemen en dat Prijsvrij zo onproffesioneel bezig.

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Klachten afhandeling Prijsvrij

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Als uw brief net zo opgesteld was als dit verhaal snap ik dat google translate er niet veel mee kon.

Speedy123
Berichten: 1158
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Klachten afhandeling Prijsvrij

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Ik geloof niet dat ik veel van dit verhaal begrijp maar ik zal toch proberen om u te helpen.

Eingelijk had u uw klachten tijdens de reis al in moeten dienen bij de accomodatie em ervoor moeten zorgen dat u een kopie kreeg van uw ingediende klachten. Gezien de duitse vrief neem ik aan dat u geen bewijs heeft dat u de kalchten ingediend heeft bij de accomodatie maar mocht dat wel het geval zijn, dan staat u sterker.

1. Als u bij Prijsvrij geboekt heeft en de vakantie was niet naar wens , dan moet u klachten binnen dertig dagen indienen bij Prijsvrij en nergens anders. Dit is de link naar hun klachten service: https://www.prijsvrij.nl/contact. Gebruik de mogelijkheid om de klacht online in te dienen, bellen heeft geen zin. Probeer elke klacht kort en bondig te beschrijven. dien ze allemaal in één keer in, het liefts genummerd.

2. Indien zij uw klachten naar uw mening niet correct afhandelen, dan moet u de klachten indien bij de geschillencommisie reizen. Link https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... es/reizen/#

De kosten zijn dan:
€ 77,50 voor factuurbedragen tot € 500,-
€ 102,50 voor factuurbedragen van € 500,- tot € 1.500,-;
€ 127,50 voor factuurbedragen vanaf € 1.500,-.

Wordt u in het gelijk gesteld, dan krijgt u uw geld terug. De ANVR zorgt ervoor dat Prijsvrij de uitspraak voor van de geschillencommsie ten uitvoer zal brengen.

Gesloten