LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eurowings - Regels voor inreis Zuid-Afrika

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Ridder777

Re: Eurowings - Regels voor inreis Zuid-Afrika

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Kleine vraag hoe is dit opgelost
gingen uw familie leden naar de Ambassade?
Mochten ze toch mee als ze betaalden?

Reisfamilie
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2018 18:21

Re: Eurowings - Regels voor inreis Zuid-Afrika

Ongelezen bericht door Reisfamilie »

Zomaar even een vraag: waarom open je eigenlijk dit topic en stel je een vraag? Ik heb niet de indruk dat je bereid bent antwoorden te accepteren die jouw mening niet onderschrijven...
Tuurlijk wel, maar ik zit niet te wachten op harde meningen van een ander die je even met je neus op de feiten drukt. Denk je niet dat het al erg genoeg is om met je kind om 11u 's avonds in Cologne te staan met 100kg bagage (na een treinreis van 4u) en niet te kunnen vertrekken? Nee, ik zit niet te wachten op niet onderbouwde meningen van een ander die zeggen dat je geen onderzoek hebt gedaan, daar ben ik zelf ook wel van bewust.

Ik vroeg mij af of dit geen regel was die een luchtvaartmaatschappij moest naleven. Ondertussen heb ik van een vriendin werkzaam bij TUI vernomen dat een vluchtmaatschappij dat inderdaad niet verplicht is.
Maar die regels kunnen per land van herkomst verschillen. Misschien als iemand uit bijvoorbeeld Namibië vanuit Duitsland naar Zuid-Afrika wil vliegen deze regels weer anders zijn. Als je het waterdicht wilt maken krijg je dan een matrix van (theoretisch) 196x196=38416 combinaties die continu moeten worden gecheckt.
Klopt, daar zit iets in. Zo had ik het niet bekeken, maar als je meeste klanten toch van Duitsland zijn en je wekelijks gemiddeld 3 families naar huis moet sturen zie ik het meer als een stukje service naar je klant. Je hoeft niet alle regels te vermelden, maar een belangrijk extra regeltje als dit kan erbij gezet worden? Of zijn ze dan verplicht alle regeltjes te geven?
Kleine vraag hoe is dit opgelost
gingen uw familie leden naar de Ambassade?
Mochten ze toch mee als ze betaalden?
We (3pax - man, kind en ik) hebben onze vlucht kunnen verplaatsen (tegen betaling natuurlijk) naar volgende week zondag, een hotel genomen in Keulen en de dag erna met de trein terug naar Belgie gegaan. Mijn man had wel kunnen vertrekken natuurlijk, maar dat had het niet makkelijker gemaakt. Met kind alleen reizen is nog moeilijker.

Topic closed voor mij! Ik heb mijn antwoord, bedankt voor alle input!

Gesloten