LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vertragingen Small Planet/Neckermanreizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Smidt087
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 jan 2008 15:28

vertragingen Small Planet/Neckermanreizen

Ongelezen bericht door Smidt087 »

Oproep zijn er meer mensen gedupeerd met vliegvakantie Neckermann die met Small Planet zouden vliegen en zoals wij afgelopen weekend 35 uur verstaging hadden en nu moeten wij zelf de claim inzenden bij Small Planet, Neckermann doet niets. Als zij niet uitbetalen is het jammer

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: vertragingen Small Planet/Neckermanreizen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Smidt087 schreef:Oproep zijn er meer mensen gedupeerd met vliegvakantie Neckermann die met Small Planet zouden vliegen en zoals wij afgelopen weekend 35 uur verstaging hadden en nu moeten wij zelf de claim inzenden bij Small Planet, Neckermann doet niets. Als zij niet uitbetalen is het jammer
En wat wil je met eventuele andere gedupeerden bereiken (en hoe)?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: vertragingen Small Planet/Neckermanreizen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Smidt087 schreef:Oproep zijn er meer mensen gedupeerd met vliegvakantie Neckermann die met Small Planet zouden vliegen en zoals wij afgelopen weekend 35 uur verstaging hadden en nu moeten wij zelf de claim inzenden bij Small Planet, Neckermann doet niets. Als zij niet uitbetalen is het jammer
De claim moet je altijd indienen bij de luchtvaartmaatschappij en niet bij de reisorganisatie.

yenden
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2018 13:09

Re: vertragingen Small Planet/Neckermanreizen

Ongelezen bericht door yenden »

Ook wij hadden 35 uur vertraging met de vlucht die eigenlijk donderdag 29 maart vanaf Marsa Alam zou vertrekken. De uitzending van Radar van afgelopen zondag was aanleiding voor ons om eerst contact op te nemen met Neckermann om te kijken of we het bedrag waar we recht op hebben, zoals een aantal consumenten uit het programma blijkbaar wel gelukt is, via Neckermann op onze rekening te krijgen. Wat schets onze verbazing, hier werden wij afgewimpeld en werd er aangegeven dat we ons maar rechtstreeks tot Small Planet moesten richten. Dit ook nadat we hebben aangegeven dat de dag daarvoor in de uitzending van Radar is aangegeven dat mensen een claim bij Neckermann wel betaald hebben gekregen. Van enige assistentie laat staan vergoeding via Neckermann is geen geen sprake.

Smidt087
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 jan 2008 15:28

Re: vertragingen Small Planet/Neckermanreizen

Ongelezen bericht door Smidt087 »

Inderdaad wij hadden ook Neckerman gebeld naar aanleiding van de uitzending. Ik kreeg als antwoord het was een incident bij deze mensen. het feit dat dit al ruim 3 weken is met de vertraging kon ze geen antwoord opgeven. En ook bij Small Planet indienen. Dat is nou de service van Neckerman. Als ze maar verkopen, klanten de dupe van hun verkeerde beleid .

doeerwataan
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2018 18:45

Re: vertragingen Small Planet/Neckermanreizen

Ongelezen bericht door doeerwataan »

Hoi. Ik ben geen bedrijf maar ben met een groep 40man die nog meer mensen zoekt. Wij hebben al de vluchtvertraging van 30nov2017 Schiphol-Marsa Alam na vechten ontvangen. Ondertussen zijn wij met de media bezig om dit probleem groot aan te kaarten. Stuur even een mail naar mij:
Ik zoek contact met iedereen die ook met gedonder met SP en Neckermann te maken heeft. De media waarmee wij in overleg zijn zoekt nog andere mensen die SP en Ne te maken hebben gehad

Elly-tje
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2018 13:22

Re: vertragingen Small Planet/Neckermanreizen

Ongelezen bericht door Elly-tje »

Wij hebben ook 9uur vertraging gehad naar marsa alam op 1 maart 2018. Ik kan mijn emailadres niet invoeren hier. Wij hebben 540 euro toegezegd gekregen van SP

doeerwataan
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2018 18:45

Re: vertragingen Small Planet/Neckermanreizen

Ongelezen bericht door doeerwataan »

Ik weet dat je geen emailadres kunt achterlaten. Appje proberen.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jun 2018 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Telefoonnummer verwijderd

doeerwataan
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2018 18:45

Re: vertragingen Small Planet/Neckermanreizen

Ongelezen bericht door doeerwataan »

het kan dus op deze manier: dus als je gedonder heb met dit SP en Ne stuur mij dan even een appje. (ik ben geen bedrijf, maar ook gedupeerde, )
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jun 2018 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Telefoonnummer verwijderd

doeerwataan
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2018 18:45

Re: vertragingen Small Planet/Neckermanreizen

Ongelezen bericht door doeerwataan »

Ik ben voor de eerste keer op dit forum en wist niet hoe ik moest reageren. Email kan niet, zie wel dat ze telefoonnummers wel laten plaatsen. Ik ben op 30 november 2017 geplaagd door een vertraging van 12u. En daarna gevolgschade. Ik heb daar Neckermann voor aansprakelijk gesteld want de standaard vergoeding van 600pp voor deze vertraging gaat naar SP en dat heb ik al geregeld. Maar Neckermann zit zeker ook fout en daar ben ik nu mee bezig. Ik heb nu contact met de media en die willen dit gaan aanpakken. Ik zit op dit moment met een groep van 40 man en ik (en de media) wil dat de groep nog groter mag. Neckermann en SP zorgen voor een berg vertragingen en dat mag wel eens stoppen. Voor iedereen die meer wilt weten en dit mee wilt oppakken: stuur even een bericht naar 0654397497 en dan houden wij contact via mail.

Gesloten