LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door juliomariner »

Maar slechte onverstandige adviezen moeten wel van commentaar worden vootzen. Uw advies is echt een onzin advies en ook nog van horen zeggen dus toch niet betrouwbaar

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Nieuwe naam voor stofzuigert.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sir1 schreef:@Moneyman, ben jij OOT?
En niemand is verplicht om mijn advies te gebruiken.
OOT...?? :roll: :roll:
Klopt. Maar ik voel me wel verplicht om een gevaarlijk en onzinnig advies als zodanig te duiden.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Moneyman schreef:
Sir1 schreef:@Moneyman, ben jij OOT?
En niemand is verplicht om mijn advies te gebruiken.
OOT...?? :roll: :roll:
Klopt. Maar ik voel me wel verplicht om een gevaarlijk en onzinnig advies als zodanig te duiden.

Als ik google op OOT - een plantje of een afkorting voor Ocarina Of Time (een spel)...
Geen idee dus :)

Sir1
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2018 00:31

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door Sir1 »

OOT = Out Of Topic

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sir1 schreef:OOT = Out Of Topic
In dat geval is het antwoord op je vraag "nee".

Sir1
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2018 00:31

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door Sir1 »

Lees het titel nog een keer, "Onnodige kosten door site Reizendeals.nl".
Waarom praten jullie over alle zaken?
Ik praat *alleen en enkel over DIT [Tekst verwijderd door de Moderator] reisbureau*, hoor...
Every case has different solution!

Als er een aannemer voor jou gewerkt heeft, of je iets gekocht hebt, dan wil je niks betalen, dan komt een incasso bureau en deurwaarder, moet je dan ook betalen, sowieso!
Dat zijn totaal andere situaties!

Maar als Reizendeals heeft nog niks voor die mensen geboekt, omdat ze nog geen datum kiezen, moeten die mensen voor niets 600€ betalen?

[Tekst verwijderd door de Moderator]

Voor de anderen die geen zaak hebben met dit bedrijf, en niets gelezen van reizendeals.nl, open de website en lees goed waarover ik praat.

Mijn laatste bericht dan.
[Tekst verwijderd door de Moderator]
Veel succes, Liya! Hopelijk komt alles goed!

"Every case has different solution"
Laatst gewijzigd door Radar op 28 aug 2018 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet-onderbouwde beweringen en onrespectvol taalgebruik

BL2
Berichten: 4832
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door BL2 »

Zo, da's gezegd en geschreven, niet dat we er ook maar iets wijzer van zijn geworden.......

stofzuigertje

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Volgens de Bijbel zijn Sir 1 en ik inderdaad familie....

Moneyman dan ook?
Ik hoop nu echt totaal verkeerd te zitten!

Maar ik weet dat iemand die al 17 maanden op een door incasso bureau beloofde rechtzitting zit te wachten van een bekende Financiële firma die zonder AFM vergunning toch een lening gaf....
Als deze firma dezelfde trage procedure volgde dus ik zal dit Sir1 advies niet opvolgen of aan anderen doorgeven zonder goede onderbouwing.

Als je twijfelde over een weggevallen website, niet doorgaan maar morgen terug komen en je had geen dubbele reis geboekt.
Ook bij zeer kleine bedrijven als Bol.com is het wel eens voorgekomen.
Was enkele maanden terug hier te lezen dat iemand 5x zelfde product thuisbezorgd kreeg en 4x terug mocht sturen!

Dus geloven jullie nu wat de Jehova roepen en ik Familie ben van Sil 1 en alle andere forum leden?
Dan toch liever als Godom en Somorra verder!

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door Jablan »

Liya Agidew schreef:Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen? Of zijn er meer mensen die dit probleem hebben ervaren?
Dag Liya.

Een directe oplossing is lastig. Je reis wordt sowieso € 100 duurder omdat je 1 van de 2 moet annuleren.

Een 'hangende' site kan op drie plekken ontstaan.
- De server van de site is overbelast en reageert niet meer.
- Jouw apparaat zit op de achtergrond weer van alles meer te doen en is daardoor ineeens traag.
- Het kan zo druk zijn op internet, dat de verbinding tussen jouw apparaat en de site van het bedrijf begint te stotteren.

Daarom voor een volgende keer: nooit meer dan 1 keer bieden, wachten op reactie, desnoods afbreken en opnieuw inloggen, maar niet opnieuw bieden.

Bieden op reizen is eigenlijk een eerste stap naar een betaling. En wees eerlijk: als jij online bankiert, dan controleer je toch ook of een betaling is uitgevoerd voordat je hem opnieuw invoert omdat de site van de bank even traag reageert?

Succes ermee!

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sir1 schreef:Lees het titel nog een keer, "Onnodige kosten door site Reizendeals.nl".
Waarom praten jullie over alle zaken?
Ik praat *alleen en enkel over DIT fraude reisbureau*, hoor...
Every case has different solution!
bedankt dat je dit nog even onderstreept, misschien snap je dan ook waarom ik zeg dat die ervaring van jouw kennis niets zegt over deze casus. Dank u.

yuliya2408
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2019 15:35

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door yuliya2408 »

Goedemiddag,

Ik heb ook veel ellende met de Reizendeals meegemaakt. Ik heb nooit op een reis geboden, waarschijnlijk alleen naar de hotels gekeken. Twee weken later heb ik twee facturen ontvangen voor de reizen die ik had zeker niet geboekt. Ik denk dat het software van het bedrijf op een "creatieve" manier werkt. Naar mijn mening moet daar door een onafhankelijke expert naar gekeken worden.

Met vriendelijke groet,
Yuliya Hopma

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Hoe komen ze aan jouw gegevens als je alleen maar kijkt?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door moederslink »

yuliya2408 schreef:
17 okt 2019 15:46
Goedemiddag,

Ik heb ook veel ellende met de Reizendeals meegemaakt. Ik heb nooit op een reis geboden, waarschijnlijk alleen naar de hotels gekeken. Twee weken later heb ik twee facturen ontvangen voor de reizen die ik had zeker niet geboekt. Ik denk dat het software van het bedrijf op een "creatieve" manier werkt. Naar mijn mening moet daar door een onafhankelijke expert naar gekeken worden.

Met vriendelijke groet,
Yuliya Hopma
Welke " onafhankelijke expert " moet hier naar kijken, denkt u?
Laat Reizendeals maar met uw boeking ( bewijs ) over de brug komen , vraag daarnaar als u 100 % zeker bent dat u nooit iets definitiefs heeft geboekt . Maar inderdaad....ze hebben verder wel uw gegevens ....hoe kan dat?

HADES2001
Berichten: 539
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door HADES2001 »

Dit is een topic van meer dan een jaar geleden, ik raad je aan een nieuw topic te starten als je een probleem hebt.

Arizonakid
Berichten: 1125
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Onbedoeld dubbel geboekt bij Reizendeals.nl

Ongelezen bericht door Arizonakid »

yuliya2408 schreef:
17 okt 2019 15:46
Goedemiddag,

Ik heb ook veel ellende met de Reizendeals meegemaakt. Ik heb nooit op een reis geboden, waarschijnlijk alleen naar de hotels gekeken. Twee weken later heb ik twee facturen ontvangen voor de reizen die ik had zeker niet geboekt. Ik denk dat het software van het bedrijf op een "creatieve" manier werkt. Naar mijn mening moet daar door een onafhankelijke expert naar gekeken worden.

Met vriendelijke groet,
Yuliya Hopma
Als je “alleen maar hebt gekeken” hebben ze simpelweg niet je adres om facturen te sturen.

Gesloten