[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Pagina 1 van 1

Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 07 aug 2018 10:57
door Oumkaltoum
Ik heb afgelopen vrijdag een bootovertocht van nador naar motril geboekt voor 23 augustus via directferries. HELAAS heb ik geen enkele bevestiging gekregen..noch de tickets ontvangen. Zij zijn telefonisch niet te bereiken en ook via de mail krijg ik geen antwoord. Wat nu te doen?

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 07 aug 2018 11:22
door BL2
Oumkaltoum schreef:Ik heb afgelopen vrijdag een bootovertocht van nador naar motril geboekt voor 23 augustus via directferries. HELAAS heb ik geen enkele bevestiging gekregen..noch de tickets ontvangen. Zij zijn telefonisch niet te bereiken en ook via de mail krijg ik geen antwoord. Wat nu te doen?
Al sinds 2009 staat het internet vol met dit soort klachten over Direct Ferries.
Neem ze gerust eens door, dat scheelt heel veel schrijfwerk hier.
Alleen op klacht.nl bijna 100 berichten......

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 07 aug 2018 11:46
door gosewijn
Volgens mij was dat gisteravond op tv , bij Max. Even terug kijken misschien .

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 07 aug 2018 11:52
door Theotrucker
Ook hier en bij de buren is Direct Ferries al vaker aan bod geweest..

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 07 aug 2018 12:16
door Oumkaltoum
HELAAS heb ik de recensies niet gelezen. Weet iemand wat er gedaan kan worden? Of benik nu mijn geld en tickets kwijt?

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 07 aug 2018 12:36
door gosewijn
gosewijn schreef:Volgens mij was dat gisteravond op tv , bij Max. Even terug kijken misschien .
Even huiswerk doen en u bent volledig op de hoogte . :wink:

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 07 aug 2018 13:18
door Revoked
Een alternatief is zwemmen.... Da's bijzonder gratis.

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 07 aug 2018 13:47
door henk51
Oumkaltoum schreef:HELAAS heb ik de recensies niet gelezen. Weet iemand wat er gedaan kan worden? Of benik nu mijn geld en tickets kwijt?

Zoals eerder aangegeven kijk programma van max afgelopen maandag om half 9 via uitzendinggemist o.i.d wellicht wordt alles duidelijk.



groeten Henk

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 07 aug 2018 13:53
door olaf79
Tsjonge tsjonge wat een zielige antwoorden hier.

Voor TS: dit is de contact pagina en daar staat ook een telefoonnummer:
https://www.directferries.nl/contact.htm

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 07 aug 2018 14:05
door henk51
olaf79 schreef:Tsjonge tsjonge wat een zielige antwoorden hier.

Voor TS: dit is de contact pagina en daar staat ook een telefoonnummer:
https://www.directferries.nl/contact.htm

Uit uw antwoord maak ik op dat u de uitzending niet gekeken heeft.

Telefonisch werkt niet zo best.

Kijk het programma en veel vragen worden beantwoord?

groeten Henk

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 07 aug 2018 19:24
door Oumkaltoum
Ik heb de uitzending gekeken inderdaad. Maar ik heb er niet zoveel aan. De terugreis is nl al over ruim 2 weken. De gevallen die er werden besproken hadden meer tijd. Bovendien wordt niet aangegeven wat je kan doen behalve bij de maatschappij zelf boeken .

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 07 aug 2018 19:24
door Oumkaltoum
Ik heb de uitzending gekeken inderdaad. Maar ik heb er niet zoveel aan. De terugreis is nl al over ruim 2 weken. De gevallen die er werden besproken hadden meer tijd. Bovendien wordt niet aangegeven wat je kan doen behalve bij de maatschappij zelf boeken .

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 07 aug 2018 20:16
door stofzuigertje
Deze firma bied verdacht veel aan met 0 eigen boten, gewoon op provisie en dit soort dubieuze handel leverde nog meer op!

Gewoon bij boot firma zelf boeken.
Geld terug word ramp, er zijn nog vele honderden slachtoffers voor U en faillissement aanvragen kan maar is niet gratis en de kosten zouden wel eens hoger kunnen zijn door opbrengst, daarom leven ze nog helaas!

Volg de procedure en hoop op geld maar of je het kreeg en wanneer?????
Je kunt deze het beste met Festival doorverkopers die wel duurder en beslist niet beter zijn.

Als je voor het eerst met een firma zaken wilt doen, eerst Google gebruiken en je voorkomt verlies of problemen en jarenlang wachten...

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 08 aug 2018 01:11
door tttlocke
BL2 schreef: Al sinds 2009 staat het internet vol met dit soort klachten over Direct Ferries.
Neem ze gerust eens door, dat scheelt heel veel schrijfwerk hier.
Alleen op klacht.nl bijna 100 berichten......
Dat zegt helemaal niks.
Noem mij een organisatie van enige omvang die dat aantal klachten niet haalt.

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 08 aug 2018 01:12
door tttlocke
Oumkaltoum schreef:Ik heb afgelopen vrijdag een bootovertocht van nador naar motril geboekt voor 23 augustus via directferries. HELAAS heb ik geen enkele bevestiging gekregen..noch de tickets ontvangen. Zij zijn telefonisch niet te bereiken en ook via de mail krijg ik geen antwoord. Wat nu te doen?
U zegt dat u geboekt heeft. Hoe weet u dat?

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 08 aug 2018 12:16
door Oumkaltoum
Ik heb betaald.. daarom ga ik er vanuit dat ik geboekt heb

Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht

Geplaatst: 10 aug 2018 11:22
door Guardian72
Oumkaltoum schreef:Ik heb betaald.. daarom ga ik er vanuit dat ik geboekt heb
Normaal ja - maar gezien alle berichten over dit bedrijf - EN het item bij Groeten van Max - nee.
Geen bevestiging is geen boeking - punt.

Hoe heeft u betaald?
Credit card - dan laten terugboeken (stuur ze eerst een mail / contactformulier - geeft ze 3 of 3 dagen tijd )
Daarna via je credit card actie (laten) ondernemen voor het terugboeken.