LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Moneyman »

Joep.sr schreef:
21 dec 2018 19:08
Huppekee!! beslag op onze bankrekeningen! Deze narcistische gek moet gestopt worden.
Waarom? Hij heeft een vonnis, zolang dat er is kun je dit blijven verwachten.

heerschap
Berichten: 94
Lid geworden op: 14 nov 2018 16:47

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door heerschap »

witte angora schreef:
21 dec 2018 19:13
Joep.sr schreef:
21 dec 2018 19:08
Huppekee!! beslag op onze bankrekeningen! Deze narcistische gek moet gestopt worden.
Dat wordt dan een vrolijke kerst.

Maar als er beslag gelegd is, en dan hebben we het niet over pannenkoekenbeslag, dan is er nóg een vonnis geweest, neem ik aan. Maar dat weet Moneyman precies uit te leggen.
Dat hoeft toch niet ? Met een executoriale titel kan er prima bankbeslag worden gelegd.

riddert
Berichten: 2129
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door riddert »

Joep.sr schreef:
21 dec 2018 19:08
Huppekee!! beslag op onze bankrekeningen! Deze narcistische gek moet gestopt worden.
Het is u gegund.

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Icasheb »

Kan sowieso niet weer die dwangsom worden opgelegd van €200,- per dag voor smaad en/of laster vanwege dit topic?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Is eerst een rechtszaak voor nodig denk ik.

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Joep.sr »

Moneyman schreef:
21 dec 2018 10:19
Joep.sr schreef:
21 dec 2018 10:13
Wat mij daar bij opviel is dat hij een flinke plastic zak met toiletrollen bij zich had, toen snapte ik waarom er geen toiletpapier in het appartement was toch lastig als eerst moet gaan kopen voordat...…………………!
Je snapt toch zelf ook wel dat dergelijke onzinnige opmerkingen je niet bepaald helpen in je geloofwaardigheid...

... het bevestigd eerder dat je slechts ziet wat je wilt zien.
Ik heb wel meer gezien hoor, maar ik vertel hier alleen hetgeen wat betrekking heeft op de kwestie maar ik heb bijvoorbeeld ook kakkerlakken gezien in het appartement.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Frantic2 »

hou nou toch op! je zakt alleen maar dieper in de stront! Kan iemand deze mensen voor/tegen zichzelf in bescherming nemen? Topic verwijderen o.i.d.?

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door grun »

Joep.sr schreef:
23 dec 2018 09:20
Ik heb wel meer gezien hoor, maar ik vertel hier alleen hetgeen wat betrekking heeft op de kwestie maar ik heb bijvoorbeeld ook kakkerlakken gezien in het appartement.
Waar het om gaat is dat u veroordeeld bent tot het betalen van >19000 euro, en ik vind dat dat voor het grootste deel uw eigen schuld is. Het bedrag is vooral zo hoog geworden omdat u geweigerd hebt de gewraakte passages van het internet te verwijderen, daardoor kwam er iedere dag 200 euro bij. Daarnaast houden rechters er niet van als u hun uitspraken negeert, dan voelen ze zich niet serieus genomen.

Die schuld verdwijnt niet doordat u nu andere stappen onderneemt, het is een gepasseerd station en de trein rijdt verder. Dus u kunt zich nu beter concentreren op hoe u dat geld bij elkaar gaat krijgen dan opeens over kakkerlakken te beginnen, want linksom of rechtsom moet dat geld op tafel komen. Als u niet betaalt komen ze het halen, door beslagname op uw bankrekeningen, spaartegoeden, bezittingen.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door witte angora »

Kan iemand vertellen welke goederen in huis niet onder een beslag vallen? Bed, tafel, stoel, dat in ieder geval, en verder?

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Frantic2 »

trouwring?

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Joep.sr »

Frantic2 schreef:
23 dec 2018 10:11
trouwring?
Beste Frantic, Vrijheid en waarheid zijn zaken waar meestal een hoge prijs voor betaald moet worden, zo ook nu door ons, maar dit is meestal het lot van de klokkenluider. Het schandalige is dat ook mijn partner hierin mee moet bloeden terwijl zij juist degene was die steeds geprobeerd heeft de kwestie met de Db's in redelijkheid op lossen en te sussen, als het aan haar had gelegen hadden we die € 100,-- laten zitten. Tot op heden is er hier voornamelijk ge-/en veroordeeld over mij, maar laten we nu ook eens oordelen over de andere kant van de kwestie: Is het normaal je gasten aan hun lot over te laten, is het normaal je beloften en afspraken niet na te komen en is het normaal wanneer je gasten je vragen dit wel te doen en het begint je te irriteren elke communicatie te blokkeren en met valse beschuldigingen te gaan strooien en valse verklaringen af te leggen?
Is het dan misschien zo dat je door dit soort gedrag ander gedrag uitlokt en stimuleert? Kunnen we het daar in dit forum misschien ook eens over hebben?

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat gesprek heeft geen nut meer in deze fase.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door witte angora »

Joep.sr schreef:
23 dec 2018 12:59
Frantic2 schreef:
23 dec 2018 10:11
trouwring?
Beste Frantic, Vrijheid en waarheid zijn zaken waar meestal een hoge prijs voor betaald moet worden, zo ook nu door ons, maar dit is meestal het lot van de klokkenluider. Het schandalige is dat ook mijn partner hierin mee moet bloeden terwijl zij juist degene was die steeds geprobeerd heeft de kwestie met de Db's in redelijkheid op lossen en te sussen, als het aan haar had gelegen hadden we die € 100,-- laten zitten. Tot op heden is er hier voornamelijk ge-/en veroordeeld over mij, maar laten we nu ook eens oordelen over de andere kant van de kwestie: Is het normaal je gasten aan hun lot over te laten, is het normaal je beloften en afspraken niet na te komen en is het normaal wanneer je gasten je vragen dit wel te doen en het begint je te irriteren elke communicatie te blokkeren en met valse beschuldigingen te gaan strooien en valse verklaringen af te leggen?
Is het dan misschien zo dat je door dit soort gedrag ander gedrag uitlokt en stimuleert? Kunnen we het daar in dit forum misschien ook eens over hebben?
De vraag van je partner was wat ze nu moest. Wel, wat Moneyman hierboven ook al heeft aangegeven: het bovenstaande heeft geen enkel nut. Dat draagt niet bij aan een oplossing. Of je klachten nu wel of niet terecht zijn: dat station is al lang en breed gepasseerd.

Het enige wat er op zit is te gaan betalen. En met 2 halve AOW's wordt dat wat lastig. Reken er dus maar op dat een dezer dagen er een deurwaarder op de stoep staat om je woning leeg te halen.

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Erthanax »

Valse beschuldigingen en valse verklaringen? Door de verhuurder bedoelt u? De onafhankelijke rechter dacht daar anders over, zo begrijp ik. U beschuldigt en verklaart hier ook nogal wat af.

Ik vermoed dat er bij de verhuurder misschien iets niet helemaal goed is gegaan en dat u daar buitenproportioneel op heeft gereageerd. Nu zit u met de gebakken peren en stookt het fornuis nog eens flink op, zodat ze nog aanbranden ook. Zeer onverstandig en contraproductief.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Als het valse beschuldigingen en verklaringen zijn maar je verdedigd je niet op de plaats waar dat had moet gebeuren en waar je een uitnodiging voor had, dan houdt het op. Elke beschuldiging die je nu nog uit moet gestaafd zijn met keiharde bewijzen anders ga je nog een keer door die hel.

heerschap
Berichten: 94
Lid geworden op: 14 nov 2018 16:47

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door heerschap »

Icasheb schreef:
22 dec 2018 10:16
Kan sowieso niet weer die dwangsom worden opgelegd van €200,- per dag voor smaad en/of laster vanwege dit topic?
Die dwangsom is waarschijnlijk gemaximaliseerd tot wat de vordering nu is. Betekent echter niet dat je de uitspraak kunt negeren. Ik voorzie voor Joep c.s. nog veel grotere problemen. Hij lijkt zich niet te beseffen dat zijn vrijheid van meningsuiting ophoudt waar de rechten van anderen zwaarder beginnen te wegen.

Zijn enige hoop op herziening van het vonnis dat in kracht van gewijsde is ingegaan (onherroepelijk is) is als hij kan bewijzen dat het vonnis gebaseerd is op bedrog/valsheid in geschrifte van de wederpartij. Daar hij zich reeds heeft verdedigd en dat niet voldoende aannemelijk heeft weten te maken denk ik dat er geen verzetsmogelijkheid meer is. Jammer dat hij zijn vrouw ook tot slachtoffer heeft gemaakt, maar soit.

moozoe89
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 dec 2018 01:11

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door moozoe89 »

Wat erg! Ging alleen maar om die sleutel en borg van 100 euro, en dan wordt je op een van een andere dag beschuldig voor stalking,bedreiging brandstichting, en bij verstek veroordeeld, en werkgever werkt er ook nog serieus aan mee, dit is gewoon diefstal wat er gebeurt.. dit kan toch niet zomaar?

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

moozoe89 schreef:
26 dec 2018 21:57
Wat erg! Ging alleen maar om die sleutel en borg van 100 euro, en dan wordt je op een van een andere dag beschuldig voor stalking,bedreiging brandstichting, en bij verstek veroordeeld, en werkgever werkt er ook nog serieus aan mee, dit is gewoon diefstal wat er gebeurt.. dit kan toch niet zomaar?
Een beschuldiging, veroordeling, dwangsommen en beslaglegging is echt niet van de een op andere dag. Daar gaat maanden over heen. Dus dat TS ineens een gigantische schuld heeft klopt niet. Vandaag op morgen betekend dat ik vandaag geen schuld heb en morgen ineens € 20.000,-. Er is een dwangsom neergelegd voor elke dag dat er laster gepleegd werd. En zo lang TS dit niet heeft verwijderd van internet blijft de teller doorlopen. Dat is bewezen bij de rechtbank. De enige die dat had kunnen weerleggen is TS zelf, maar die heeft dat verzaakt. Dus ja, dat kan dus 'zomaar'.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Moneyman »

moozoe89 schreef:
26 dec 2018 21:57
Wat erg! Ging alleen maar om die sleutel en borg van 100 euro, en dan wordt je op een van een andere dag beschuldig voor stalking,bedreiging brandstichting, en bij verstek veroordeeld, en werkgever werkt er ook nog serieus aan mee, dit is gewoon diefstal wat er gebeurt.. dit kan toch niet zomaar?
Dit geloof je toch zelf ook niet?

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door witte angora »

De TS ging er van uit dat de hele schuld voor de partner zou zijn, maar de rechtbank oordeelde anders. En nu heeft de topicstarter inderdaad van de ene op de andere dag een forse schuld waar ze persoonlijk op aan wordt gesproken. Als stel is het uiteraard anders.

Gesloten