LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiekaart

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Henri42 »

Dit is ondertussen al een redelijk afgezaagd verhaal, een ding blijft overeind:

Niemand begint een bemiddelingsbureau zonder winstoogmerken, een andere functie zal de firma Vakantiekaart toch niet vervullen. :)

fdm
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2006 21:44

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door fdm »

mij werd voorgespiegeld dat ik een prijs gewonnen had, waarmee ik levenslang 25 % (dus niet 5 %) korting op reizen zou krijgen, zonder bijkomende kosten. Toen de brief kwam bleek dat het anders lag: 5 %, en ook nog extra kosten.
Wat een nepperij!

Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Mr1 »

In radar zei de directeur dat als er gezegd is dat je een prijs gewonnen hebt je je geld terug krijgt...zou dus een email sturen....nee heb je,ja kun je krijgen...

luis in de pels
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 sep 2006 12:49

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door luis in de pels »

Voor de laatste keer aan iedereen niet reageren op de vakantiekaart
ik weet wie er beter van wordt dat zijn jullie niet en ook de reisbureau's niet die jullie de reizen leveren (zij maken alleen omzet zonder winst)
De bedenkers van deze kaart worden rijk, ik heb een paar jaar geleden radar een berichtje gestuurd met het verzoek de consumenten te informeren echter zonder resultaat. Vorige week ook zo'n Call-girl van vakantiekaart aan de telefoon gehad, haar medegedeeld dat ze beter een andere werkgever met perspectief kan gaan zoeken.

suzepluus
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2006 15:28

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door suzepluus »

Mensen,
als jullie telefoon krijgen van een van de medewerkers van vakantiekaart moeten jullie eens GOED luisteren.

Het gaat namelijk om 5% korting.
De kaart wordt aangeboden om een maandje te proberen, tegen de verzendkosten van 2.95 euro (er wordt namelijk een heel pakket opgestuurd).
Na het ontvangen van de vakantiekaart en de overige voorwaarden heb je nog 7 werkdagen de tijd om de kaart terug te sturen, en krijgt u de verzendkosten terug.
Na die maand (als u doorgaat) betaald u eenmalig 75 euro, die u dan ook gelijk weer terug krijgt in de vorm van vakantiewaardebonnen.
Die vakantiewaardebonnen kunt u dus gelijk weer omzetten in vakantievoordeel. Daarnaast krijgt u uiteraard ook die 5% korting.

Die 5% korting geldt ook voor iedereen die met de vakantiekaart houder meereist (hartstikke leuk, toch?).

Als u na een maand dus doorgaat met VK krijgt u ook de 2jarige dinerjaarkaart er gratis bij. De kaart is dan 2 jaar geldig en geeft u recht op 25% korting bij een van de 650 restaurants die zijn aangesloten bij Dinerjaartkaart.

Vakantiekaart werkt met 100 touroperators samen, waaronder OAD, Neckermann Reizen, D Reizen, Vacansoleil, Vrij uit, en zo nog vele meer.
Daarnaast is VK aangesloten bij het Calamiteitenfonds, ANVR en SGR.
Dat is, voor U als vakantieboeker, hartstikke veilig natuurlijk.

Bovendien is er zelfs de mogelijkheid om korting te krijgen op Lastminutes, vroegboekkortingen en stuntaanbiedingen.

De enige maar aan VK is dat u de reizen via www.vakantiekaart.nl moet boeken.

Daarnaast werkt VK ook nog met een hele boel reisbureaus samen, bij wie je gidsen kunt ophalen en een vakantie uit kunt zoeken.
En uiteraard boekt u de vakantie via www.vakantiekaart.nl

En nog even over de kosten van 75 euro,.
Als u niet wilt dat na een maand deze kosten eenmalig van uw rekening worden afgeschreven, kunt u 1 week voor de einddatum van de proefperiode (4 weken dus) aangeven dat u dat niet wilt, dan kunt u de kaart gewoon terug sturen en is het allemaal klaar.
Maar U zou uzelf tekort doen, want de ervaring leert dat mensen in 1 vakantieperiode de kaart er ruimschoots uit hebben.
De kaart blijft daarna de rest van Uw leven helemaal gratis, en is zo vaak te gebruiken als u wilt.
U bent dan ook niet verplicht om te boeken.

Dus voor de kaart betaald u dus 75 euro, wat u gelijk terug krijgt in de vorm van vakantiewaardebonnen.
Daarna krijgt u nooit meer kosten van VK, en kunt u alleen maar besparen op vakanties.

De VK geldt voor Bus, Trein, Auto en Vliegvakanties.
En ook voor weekendjes weg naar bijvoorbeeld een hotel of Bungalowpark.
Vk werkt ook samen met centerparcs.
Zou dat getuigen van een onbetrouwbare organisatie??

Denk daar maar eens over na!!

Groetjes, een vakantiekaart medewerkster. (callcenter)

Suzan

luis in de pels
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 sep 2006 12:49

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door luis in de pels »

SUZAN,
ALS JIJ DAN ZO GOED OP DE HOOGTE BENT EN VOLMONDIG VERTELD DAT VAKANTIEKAART AANGESLOTEN IS BIJ DE ANVR, SGR EN CALAMITEITENFONDS DAN MOET JE NU DE NUMMERS BEKENDMAKEN WAARONDER VAKANTIEKAART GENOTEERD STAAT.
JE KENT JE EIGENPRODUKT NIET EENS WAT JE VERKOOPT ALS CALL-CENTRE-GIRL WANT OP DE SITE VAN VAKANTIEKAART STAAT DAT VAKANTIEKAART SAMENWERKT MET TOUROPERATORS DIE AANGESLOTEN ZIJN BIJ VOORNOEMDE ORGANISATIES. ALS JIJ MIJ DE NUMMERS KAN GEVEN ZAL JE MIJN EXCUSES ONTVANGEN, INDIEN JE DAT NIET KAN BEN JE ALLEEN MAAR EEN FLUT DIE HERHAALT WAT HAAR WORDT INGEFLUISTERD

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Henri42 »

Is de stichting Vakantiekaart het waard om er over te gaan vechten,
Ik namelijk denk van niet , het is een malavide club.

luis in de pels
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 sep 2006 12:49

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door luis in de pels »

suuzeplus,
Voor de laatste keer je kent je lesje niet D-reizen is een reisbureau keten en geen touroperator - zij verkopen dus alleen reizen door anderen samengesteld.
Een waarschuwing voor de rest er wordt gesproken over de dinerjaarkaart dat je die gratis krijgt, deze kaart is afkomstig van dezelfde organisatie als vakantiekaart.
Vechten over deze kaarten niet doen, onzin vertellen is veel erger[/b]

suzepluus
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2006 15:28

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door suzepluus »

Hallo lieve Luis in de pels!

Ik heb de nummers niet waar jij om vraagt.
Dat is namelijk niet mijn pakkejan.
Als je die nummers graag wilt hebben, kijk eens op www.vakantiekaart.nl en bel ze op, zou ik zeggen.

Dus dan ben ik bij deze een flut :D

En over D-Reizen, dat is inderdaad geen touroperator, maar een reisbureau.
Asl je de site zo goed hebt gelezen, zou je hebben kunnen zien dat VK ook met een twintigtal aan reisbureau's samenwerkt.
Dus ook D-Reizen :)

Maargoed, wees blij dat jij geen vakantiekaart hebt, en ook geen dinerjaarkaart. Want volgens mij ben jij beter af zonder, toch?

VK is niet mijn leven, enkel een bijbaantje dat ik na school doe.
Dus eigenlijk maakt het mij helemaal niks uit wat jij dr van vind.
Toch erger ik mij wel een beetje aan het opstoken van elkaar over VK.

En luis in de pels, gebruik interpunctie.
Je eerste bericht leest erg vervelend!

Toedels

Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Mr1 »

Vakantiekaart is geen ANVR/SGR, zij pretenderen dit ook helemaal niet en zij hoeven dit ook helemaal niet te zijn omdat je zaken doet met een van hun reisburo's die wel degelijk ANVR-SGR zijn. Dus je reis is veilig bij een aangesloten reisburo.

Luis in de Pels weet dit ook wel ;)


En D-reizen doet helemaal niet mee met vakantiekaart (dit stond namelijk laatst in een krantenartikel), zij hebben echter hetzelfde reisaanbod als dat ieder ander reisburo in Nederland heeft.

Suzepluus heeft echter wel gelijk als zij het heeft over sommige sneue figuren hier. Maar troost je Suzepluus, dit zijn voor 90% mensen met andere belangen. We hebben hier mensen van reisburo's als D-reizen, Toerkoop en andere reisburo's posten met jaloerse reacties omdat zij hun boekingen terug zien lopen en zelf geen 5% van hun commissie willen weggeven. Dat geeft ook niet dat zij dat niet leuk vinden, het is alleen zo triest,sneu en zielig om hier in dit forum af te geven op dingen die ze niet eens kennen!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door G7 »

Nou, ik vind het anders maar diep triest, dat jullie hier steeds maar terug moeten komen, om reklame te maken voor jullie club, waarvan velen GEEN lid WILLEN worden.

Dat is nog eens sneu en zielig! En maar door zeuren. :roll:

suzepluus
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2006 15:28

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door suzepluus »

Ik zit hier niet om zieltjes te werven voor VK.
Enkel omdat ik het leuk vind om te disdusieren :)

Ach ja....

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Henri42 »

De zaak stangen Suus kun je het ook noemen, V K is een malivide club die inmiddels duizenden erin geluist heeft, ga maar door mer sponsor activiteiten :)

bertvanhavezaat
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 okt 2006 11:08

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door bertvanhavezaat »

Suuzepuus heeft helemaal gelijk.
Diegenen,die afgeven over de vakantiekaart hebben daar,of door hun werk of anders, belang bij.
Blijf dan maar in je bekrompen wereldje en betaal maar lekker 5% meer als ik.
Ik ben tevreden,heb geen verder belang bij de vakanteikaart,maar van de korting kan ik tijdens mijn vakantie toch leuke dingen doen.

Slaap maar lekker verder.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door G7 »

Wordt wakker Bertvanhavezaat.

Misschien kan ik dezelfde reis wel boeken, met meer dan die 5 % korting bij een reisorganisatie die NIET bij VK is aangesloten. Kom op nou toch! Belazer jezelf!

Kwestie van goed zoeken en eventueel zelf even het internet afstruinen, kan je heel wat opleveren. :wink:

bertvanhavezaat
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 okt 2006 11:08

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door bertvanhavezaat »

met dit domme gelul schei ik uit,
Ik weet zeker dat vakantiekaart leden genoeg zal krijgen.
Door mond op mond reclame.
Die zelfde reis,die jij zou kunnen boeken kan ik ook boeken en dan krijg je via vakantiekaart nog eens 5% extra.
Ik vind dit dom geklets worden van mensen die alles alleen maar af willen kraken zonder zelf ook maar een klein beetje ervaring ergens mee hebben.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door G7 »

Inderdaad dom gelul hier! Waarom moet men eerst een kaart aanschaffen à zoveel geld, om dan je ervaringen te kunnen vertellen. Die zijn er toch genoeg hier op het forum? Natuurlijk zullen er ook tevreden klanten zijn, maar ik zie ze niet!

Hoezo nog eens extra 5% korting? Niet alle reisorganisatie's, danwel touroperators doen mee aan VK. En die niet mee doen, kunnen nog wel goedkoper zijn, dan de vakantie's met jullie club.

Maargoed, blijf het zelf geloven, maken wij ons er niet meer druk om. Afgesproken? :wink:

natas_cha
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 okt 2006 23:08

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door natas_cha »

G7 jij zegt dat je dezelfde reis ergens anders vast wel goedkoper kan vinden..... dat zal best wel zo zijn...

maar dan heb ik met mijn vakantie kaart als nog meer voordeel
zie ik dezelfde reis ergens anders goedkoper... ook bij iemand die niet is aangesloten bij de vk dan krijg ik het verschil terug en 100 euro daar kan ik toch weer leukere dingen mee doen...

maar mensen die zo lopen te schelden op de vakantie kaart jullie zijn gewoon blij hoe jullie nu de vakantie kaart boeken blijf dat zo doen.. maar laat de mensen die wel blij zijn met de vakantiekaart gewoon in hun waarden ga niet een product afkraken omdat je het zelf niks vind..

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Henri42 »

V Kaart is volgens de consumenten bomd niet bepaald betrouwbaar te noemen, en bestemd voor klanten die niet met internet en onderhandelen overweg kunnen.

Noekson
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2006 20:04

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Noekson »

Ik ben een tijdje geleden ook benadert door vakantiekaart. Ik ben zo stom geweest om erop in te gaan! die 2,95 verzendkosten vond ik niet zo erg, ik dacht nou aardig van ze. Nu zie ik dus net dat er 75 euro van mijn rekening is!hoop dus echt dat ik hier nog vanaf kan, vindt dit echt geen doen van zaken, mij is nooit wat verteld over die 75 euro!Heeft iemand al contact gehad nadat zij er ook vanaf wouden?ben erg benieuwd of dat nut heeft!

Gesloten