LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inter Airlines

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Har

Inter Airlines

Ongelezen bericht door Har »

Heeft iemand ervaring met Inter Airlines ??

Plus en minpunten zijn welkom.

normaal

Re: Inter Airlines

Ongelezen bericht door normaal »

http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... 79&start=0

De redactie verzoekt constant niet steeds een nieuwe topic te starten maar eerst te checken of dit onderwerp al bestaat !!!!!!!
Geplaatst op 08 Aug 2005 12:08 door Har

--------------------------------------------------------------------------------

Laat ons maar ophouden, ik heb met Inter Airlines in totaal 16 uur op Schiphol gezeten en uiteindelijk zonder catering met Onur naar Turkije gevlogen.

Best Johannes:

Dit overkwam 170 mensen met 70 kinderen van 2 tot 12 jaar, zij verdienen dit bepaald niet.

Inmiddels na 9 maanden zijn de schadevergoedingen uitgekeerd.

Positief bij een vervelend weekend.

Groetjes,
Har
Slotje graag !!!

osseworst

Re: Inter Airlines

Ongelezen bericht door osseworst »

Har, vanwaar deze vraag? Wil je nu toch weer met Inter de lucht in?
In een vorig draadje over Inter was je zeer duidelijk.
Voor het geval je het vergeten bent, een paar van jouw uitspraken:
Ik heb dezelfde ervaring gehad met Iner Airlines en Onur, resp. 16 uur en 9 uur wachten

een vliegtuig de lucht insturen met een gebarsten ruit en 16 uur op schiphol zitten met kleinkinderen zonder catering

Het Interairlines heeft een reprimande van afd.Luchtvaart gekregen via de Turkse regering

Ja ,ik heb zeer slechte ervaringen met Inter Airlines

Voor mij is Inter Airlines op 23/24 oktober 2004 letterlijk en figuurlijk door de wielen gezakt en vergelijkbaar met Onrun

Ook Iner Airlines krijgt en vlieg verbod. Werd tijd ook: Op naar Spanje en Portugal

Succes allen met Inter Airlines, NEVER MORE AGAIN

Ik vlieg nooit meer met die club

Gesloten