LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vliegervaringen.com

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
thijseggink
Berichten: 73
Lid geworden op: 08 mei 2006 17:50

Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door thijseggink »

.*.
Laatst gewijzigd door thijseggink op 21 sep 2007 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door edmoor »

Dit vind ik een vorm van spam.
Ik geloof best je goede bedoelingen maar fora zijn er niet voor om je eigen site te promoten en het is zeker niet de bedoeling om 1 post onder meerdere rubrieken te zetten.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door DJD »

Ik zie alleen maar, als je op vliegervarging klikt, zo dom advertentie ding dat je die kan plaatsen.

www.turbulentie.nl vind ik beter

thijseggink
Berichten: 73
Lid geworden op: 08 mei 2006 17:50

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door thijseggink »

.*.
Laatst gewijzigd door thijseggink op 21 sep 2007 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door Zarine »

Oh vandaar die advertenties! :shock:

ReisMeis
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 nov 2005 20:21

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door ReisMeis »

Ach, gun die jongen ook z'n pleziertje! Ons aller Thijs is namelijk 14 jaar en wil beslist geen gelt verdienen! Daarom maakt hij websites en vervuilt vervolgens andere sites met ongevraagde reclame!En ja, je kunt bij hem ook nog een hoogst illegaal kopietje van het programma Frontpage kopen voor slechts 9,95. Kortom, ik heb niet zoveel vertrouwen in Thijs z'n nieuwste creatie hoewel het wel goed past tussen alle sites van niet zo heel betrouwbare reis-leveranciers!

ReisMeis
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 nov 2005 20:21

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door ReisMeis »

Ach, gun die jongen ook z'n pleziertje! Ons aller Thijs is namelijk 14 jaar en wil beslist geen gelt verdienen! Daarom maakt hij websites en vervuilt vervolgens andere sites met ongevraagde reclame!En ja, je kunt bij hem ook nog een hoogst illegaal kopietje van het programma Frontpage kopen voor slechts 9,95. Kortom, ik heb niet zoveel vertrouwen in Thijs z'n nieuwste creatie hoewel het wel goed past tussen alle sites van niet zo heel betrouwbare reis-leveranciers!

thijseggink
Berichten: 73
Lid geworden op: 08 mei 2006 17:50

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door thijseggink »

.*.
Laatst gewijzigd door thijseggink op 21 sep 2007 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door DJD »

Wat een woorden van iemand van 14

Nouw ik kan niet zeggen dat die site handig is, want er staat nog niet 1 ervaring op. Ja 1 zag ik net staan bij klm.

www.turbulentie.nl heb je 10x meer aan.
Laatst gewijzigd door DJD op 09 mei 2006 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.

thijseggink
Berichten: 73
Lid geworden op: 08 mei 2006 17:50

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door thijseggink »

.*.
Laatst gewijzigd door thijseggink op 21 sep 2007 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door DJD »

Ja haha das de eerste ervaring op die site, die stond er gister nog niet en bij de rest krijg je nog steeds die reclame dingen.

Maar ik zou die site uitbreiden met maatschappij info. Dat is altijd handig. Bij klm kun je bijv. zetten dat de pitch 79 cm is, en dat je in de tripple seven een eigen tv ding hebt. En bij een 747 niet. Kijk anders ff op www.seatguru.com. Ik wil je site niet afkraken ofzo hoor, vliegtuigen boeien mij altijd ben namelijk vliegtuigmonteur dus die ervaringen zijn altijd wel leuk om te lezen. Doe vooral ook ff maatschappij info van MartinAir :D :D

thijseggink
Berichten: 73
Lid geworden op: 08 mei 2006 17:50

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door thijseggink »

.*.
Laatst gewijzigd door thijseggink op 21 sep 2007 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.

ReisMeis
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 nov 2005 20:21

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door ReisMeis »

Wat mij betreft kan dit onderwerp gesloten worden. Want ik vind het belachelijk dat mensen mij opeens vals beschuldigen van het verspreiden van illegale software.
Valse beschuldiging? Even een quote van de site van WebmasterThijs: "Ook kunnen wij het programma 'Frontpage' mee sturen.(voor een kleine vergoeding) Fontpage is het programma waarmee u uw website kunt bewerken."

Gisteren stond er op de plaats van "kleine vergoeding" nog het bedrag van 9,95 maar ook een kleine vergoeding valt op geen enkele wijze te rijmen met de werkelijke (winkel-)prijs van het programma Frontpage.

Om terug te keren tot het oorspronkelijke onderwerp: een website waar slechts 20 ervaringen opstaan lijkt weinig toe te voegen. Misschien dat het beter is om er "chartervluchtervaringen" van te maken. Een dergelijke site zal duidelijk in een behoefte voorzien, niet in het minst omdat het gros van de vakantiegangers zich nog altijd per charter laat vervoeren.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door DJD »

Frontpage zit toch in microsoft office??

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door DJD »

Waarom staat de KLM in de flop 3??? Waar is dat op gebaseerd?? op die 2 ervaringen die er staan :lol:

thijseggink
Berichten: 73
Lid geworden op: 08 mei 2006 17:50

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door thijseggink »

.*.
Laatst gewijzigd door thijseggink op 21 sep 2007 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door DJD »

Dus als een maatschappij een 7 krijgt bij zo reiservaring is het al een flop???

ennuh-maik86
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 mei 2006 01:12

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door ennuh-maik86 »

Haha, dan kan je bijna geen vakanties meer boeken!

thijseggink
Berichten: 73
Lid geworden op: 08 mei 2006 17:50

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door thijseggink »

.*.
Laatst gewijzigd door thijseggink op 21 sep 2007 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.

ReisMeis
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 nov 2005 20:21

Re: Vliegervaringen.com

Ongelezen bericht door ReisMeis »

Tja, er is hier maar 1 oplossing voor: Schrijf de ervaring van jullie slechtste maatschappij op Vliegervaringen.com. Dan komen er pas echt slechte maatschappijen in de Flop 3.

Mvg,

T. Eggink
De conclusie die aan het bovenstaande mag worden verbonden: zolang er weinig ervaringen worden ingezonden/ingevuld bestaat er een heel goede kans dat goede maatschappijen in de Flop 3 terecht komen! Denk niet dat bijvoorbeeld de KLM daar echt van gecharmeerd zal zijn!

Een betere oplossing zou zijn om eerst de nodige ervaringen te verzamelen en deze daarna pas te publiceren zodat er een veel objectiever beeld ontstaat.

Gesloten