LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eliza wasn't HERE

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.

Eliza wasnt here?

Peiling eindigde op 25 jul 2006 18:35

Eliza moet op website aangeven dat het om een concept gaat
2
33%
Het is na deze site bekeken te hebben naief om te denken dat een ELiza bestaat
4
67%
 
Totaal aantal stemmen: 6

Irsi
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2006 18:26

Eliza wasn't HERE

Ongelezen bericht door Irsi »

Eliza WASNT here.

Op de website van 'Eliza was here' wordt de suggestie gewekt alsof er iemand bestaat die daadwerkelijk afgereisd is naar de oorden die op de website persoonlijk worden aangeprijsd. Echter toen wij bij de Villa de Loulia waren bleek dat Eliza een man met zwart lang haar is. Verder wisten de eigenaren ons te vertellen dat supposed Eliza nog nooit gast is geweest in deze Villa. (lees voor de grap de tekst die Eliza schrijft op de website bij deze villa) http://www.elizawashere.nl

Eenmaal aan de praat geraakt met onze gastheren vertelde ik dat het jammer vond dat we niet langer konden blijven omdat de organisatie van Eliza had aangegeven dat het vol zat. Hierop reageerde Alexandros verbaasd. Zij hadden namelijk helemaal geen verzoek gehad van Eliza. Terwijl Eliza aan mij had aangegeven dat zij hadden nagevraagd bij Villa de Loulia of het mogelijk zou zijn. Nee achter blijkt het te gaan om een tekort goedkope vliegtickets. Had mij dat gewoon gezegd dan had ik mijn eigen vlucht geboekt.
Kortom Eliza doet een voorstelling van zaken die niet waar zijn. Eliza is niet een bijzondere reisorganisatie maar gewoon een touroperator die zich voordoet als een exclusieve club waar het reisgenot van clienten voorop staat. Misschien was ik naief maar ik vind het belangrijk dat mensen weten dat Eliza niet bestaat. Jammer! Op de website worden zelfs zogenaamde email berichtjes van Eliza gepost.
Ik heb er niks op tegen dat men een dergelijk concept heeft. Maar laat op je website ergens bij "Over Eliza" weten dat het een concept is etc,..
Laatst gewijzigd door Irsi op 29 jun 2006 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Pharan
Berichten: 68
Lid geworden op: 20 jan 2006 18:02

Re: Eliza wasn't HERE

Ongelezen bericht door Pharan »

*zucht*

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Eliza wasn't HERE

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik zou er sowieso nooit boeken!

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: Eliza wasn't HERE

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

*zucht*

beetje zielige poll ook trouwens...

Gesloten