LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dream beach

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

dream beach

Ongelezen bericht door sprookje »

Geplaatst op 19 Jan 2007 16:11 door sprookje


--------------------------------------------------------------------------------

wie kent hotel dream beach in scharm el scheik Egypte, op vakantiereiswijzer vooral positieve reakties maar na eerdere ervaringen geloof ik daar niet meer in .iemand daar geweest?kan iemand mij iets meer vertellen? thkx

paul002
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 aug 2006 19:19

Re: dream beach

Ongelezen bericht door paul002 »

Waarom zou vakantiereiswijzer niet objectief zijn?

Ik denk dat, mocht iemand hierop reageren die daar is geweest, het zelfde zal vertellen als de mensen op vakantiereiswijzer!

Ik bedoel het ene mens is positief ingesteld en zal weinig tot niets aan te merken hebben en de ander is een negatief persoon en die zal het hotel aan alle kanten afkraken.

Dat is nou de kunts van dat soort site's om zelf na te gaan wat je belangrijk vind. Lees alle reaktie's, zet op papier wat jij ervan verlangd en vinken maar.

Ik zie dat er 256 reaktie's zijn, lijkt mij toch wel uit te komen.
Vind je bv de variatie qua eten belangrijk en 100 van de 256 reaktie's zeggen dat de variatie om te huilen is dan zou ik er niet heen gaan.

veel succes

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: dream beach

Ongelezen bericht door sprookje »

dat is het hem net, de helft vind het eten lekker de andere helft zegd dat eten niet lekker is,ben zelf gelukkig positief persoon en heb nog nooit klachten gehad.maar nu neem ik een hartpatientje mee naar egypte dus nu wil ik zekerheid over het hotel dat ik wil boeken voor oktober.

brood
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 jan 2006 21:22

Re: dream beach

Ongelezen bericht door brood »

Wij zijn hier geweest. Prima 5* resort. Waar wij ons wel een beetje aan stoorden was het aantal Russen. Zeer luidructig en ze zijn er nog niet achter dat ze niet meer hoeven te hamsteren. Staan al een kwartier voor tijd te dringen voor de eetzaal om vervolgens de complete inhoud van de pannen op hun tafel te zetten.

Ook is het een beetje ver van het centrum. Gaan wel gratis shuttle-busjes.

Afgezien van deze zaken vonden wij het er prima!!! Meerdere restaurants, prive strandje (met koraal) en genoeg te doen op het resort! 8)

Veel plezier

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: dream beach

Ongelezen bericht door sprookje »

tja brood, russen komt men tegenwoordig overal tegen(jammer genoeg)al heb ik de indruk dat dit eind oktober toch minder is.Ik zit gelukkig niet graag dicht bij het centrum in scharm omdat ik het te druk vind en de busjes bieden een mooie oplossing.lijkt mij een leuk hotel.
groetjes

Talll
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 jun 2005 17:08

Re: dream beach

Ongelezen bericht door Talll »

Ik ben daar geweest, eigenlijk geen Rus gezien. Het ligt dus waarschijnlijk aan de periode. Ik heb me goed vermaakt , lekker eten, genoeg variatie en prettige kamers. Eigenlijk niets dan goeds

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: dream beach

Ongelezen bericht door Chief »

Zelf kijk ik altijd voordat ik boek op vakantiereiswijzer, dat heb ik deze keer niet gedaan, wij besloten om naar een hotel terug te gaan, wat we in mei 2003 bezocht hebben. Dus nu heb ik alleen foto's bekeken op internet, en het zag er top uit ,het was inmiddels ultra geworden en er zijn 6 restaurants bij gebouwd en twee extra zwembaden.
Het zag er top uit op de foto's. Later dacht ik pas ik ga eens even kijken bij vakantiereiswijzer, en tot mijn grote verbazing zag ik dat het hotel maar 7.7 scoorde. Dus ik ben de recensies gaan lezen ik zag dat het jaar 2006 bijna alleen maar goede cijvers kreeg minimaar een 8 en diverse negens en tienen, met en enkeling van minder maar zeikerds hou je altijd. Ja en daar kwam het.... het jaar 2005 schijnt dus een heel slecht jaar te zijn geweest, het jaar voor de grote verbouwing, ik zag alleen maar hele lage cijvers en dan echt laag heel veel klachten over drinken en eten. Dus tot hoever beinvloed zo'n slecht jaar een nieuw seizoen, als ik alle goede recenties van het jaar 2006 op zou gaan tellen dan zou het zeker een dikke 8.5 zijn inplaats van die 7.7.
Wat ik nu heb geleerd is kijk een beetje per seizoen, en ga niet op het gemiddelde cijver af. Wij gaan met het volle vertrouwen dat alles goed is op vakantie, en lap de 7.7 aan mijn laars.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: dream beach

Ongelezen bericht door sprookje »

he chief wat leuk,wij hebben ondertussen ook beslist dat het dream beach wordt.wanneer ga jij op vakantie?anders kan je hier je ervaring neer zetten.en inderdaad zeuren vind je overal.
ga hier eens kijken http://www.vakantieweetjes.be

Gesloten