LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nooit Meer Beach Holiday - LOW budget center

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
jeanettevandam
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2007 10:15

Nooit Meer Beach Holiday - LOW budget center

Ongelezen bericht door jeanettevandam »

Op woensdag nog via internet, LOW BUGDJET CENTER, last-minute naar Turkije geboekt. 8 dagen. Diezelfde vrijdag vertrekken. Op donderdag horen we dat we vrijdag 21.20 uur vliegen en retour op vrijdag om 7.15 uur. Belachelijk 2 dagen worden gepikt. Wij al niet blij!!
Op Schiphol verloopt alles ok, totdat we in het vliegtuig zitten, en dan 1,5 uur op de grond moeten wachten... de reden? geen idee, ik kan geen turks verstaan!!
's nachts aangekomen op het vliegveld, met 2 kinderen, 3kwartier wachten op bustransfer. Eindelijk aan het rijden, en alle andere mensen gebracht naar hun locatie. Worden wij bij het verkeerde hotel afgezet. Wisten ze het niet te vinden, weer een uur terug rijden!!!! Eindelijk bij het goede hotel, weten ze nergens iets van ons af..... we staan nergens geboekt. Krijgen we dan toch een kamer, maar niet de FAMILIEKAMER die we geboekt hebben. De volgende dag zouden we de goede kamer krijgen, jaja, de volgende dag weten ze weer nergens van, en het kan dus niet. We zijn met 4 personen. Er staan 3 bedden in de kamer, we krijgen er een campingbedje bij voor mijn dochter van 4!!!! Gevolg;6 nachten met zn 4ren op 3 bedden geslapen.

De terugreis: Oorspronkelijke vlucht vrijdag 7.15 uur vliegen.
Donderdag om 18.00 uur horen we dat we een latere vlucht terug hebben, we vliegen om 17.00 smiddags. Ok geen problemen mee.
Die nacht liggen we allemaal te slapen, als ik om 01.00 uur hoor dat er op de deur geklopt wordt. Ik doe niet open, want ik denk dat het baldadigheid is. Toch denk ik te horen dat ze iets onder de deur schuiven.....
Ja hoor een nieuw vluchtschema, we moeten om 03.30 uur beneden staan met onze koffers, we vliegen om 06.50 uur!!!!!!!! EN LANDEN OP ROTTERDAM I.P.V SCHIPHOL!!!!!!
Dus koffers inpakken.............
Over de terugvlucht met Onur geen klachten, op Rotterdam zou er een bus klaar staan die ons naar Schiphol zou brengen. Stond er niet, was er ook niet na de 10 beloofde minuten. Na 3kwartier kwamen er wel 3 marokaanse jongens, die de mededeling hadden, dat ze ons naar Rotterdam Centraal moesten brengen en dat we vandaar met de trein naar Schiphol konden gaan en zij zouden betalen!!!!
Toevallig moesten die jongens zelf naar Hoofddorp, dus hebben ze uiteindelijk afgesproken om ons en nog een aantal andere mensen naar Hoofddorp Centraal te brengen. Dus daar gingen we met 3 personenauto's.
Blij dat we thuis waren.........dan maar geen 4 sterren en zon!!!!!!

Hoe komen ze eigenlijk aan die sterren, want een pleister was op het hele complex niet te vinden???!!!!

Mk
Berichten: 989
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: Nooit Meer Beach Holiday - LOW budget center

Ongelezen bericht door Mk »

Maar was het wel goedkoop?

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Nooit Meer Beach Holiday - LOW budget center

Ongelezen bericht door MLF »

lullig antwoord misschien, maar dat heb je met low budget

skydive
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 okt 2006 14:27

Re: Nooit Meer Beach Holiday - LOW budget center

Ongelezen bericht door skydive »

en dat leg allemaal aan beache holiday`s

Gesloten