LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OVERBOEKING KEMERRESORT TOURMAX

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sandervakantie
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2007 19:35

OVERBOEKING KEMERRESORT TOURMAX

Ongelezen bericht door sandervakantie »

Dag,

enkele uren geleden zijn wij opgebeld door een medewerker van Tourmax die ons op een onvriendelijke manier meedeelden dat het hotel Kemerresort overboekt is. We hadden twee keuzes, Utopiaworld 5* en Kilikya Palace 5*. Na lang gesproken met hem te hebben kregen we even de tijd om over de keuze mogelijkheden na te denken.

Intussen heb ik gebeld naar andere reisburo's en die vertelde dat het hotel vrij was, ze hadden gebeld naar het hotel in Kemer zelf.
Omdat wij de keuzemogelijkheden niet gelijk vonden staan aan Kemerresort hebben wij terug gebeld en verteld dat het hotel vrij is.
Ook hier kregen wij weer een geirriteerde medewerker aan de lijn en vertelde dat we nu moesten beslissen. We hebben nu voor Utopia gekozen en hopen dat we toch nog een fijne vakantie tegemoet gaan.

Mijn vraag is nu of er meerdere mensen dit zelfde probleem hebben en wat hier tegen gedaan kan worden, omdat de keuze mogelijkheden niet van dezelfde kwaliteit is als kemerresort.

Mvg
Sander

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: OVERBOEKING KEMERRESORT TOURMAX

Ongelezen bericht door sprookje »

Doe zoals ik en boek voortaan bij oad, holland international of andere fatsoenlijke reisorganisatoren dan krijg je waar je voor betaald. 8)

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: OVERBOEKING KEMERRESORT TOURMAX

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Het kan wel zo zijn dat Tourmax maar een aantal kamers heeft en dat deze vol zijn. Er kunnen nog vrije kamers zijn maar die kunnen toegewezen zijn aan een andere touroperator en als deze ze niet wil afstaan dan heeft Tourmax een probleem.
Dit gebeurt ook bij oad, hi, arke etc., wellicht in mindere mate.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: OVERBOEKING KEMERRESORT TOURMAX

Ongelezen bericht door sprookje »

Ja maar dan ook echt in veel mindere maten denk ik,ik ga al 20 jaar 2 tot 3 maal per jaar op vakantie en boekte altijd via de tui groep(jetair) of thomas cook en sind een paar jaar via Nederland arke, oad en holland international en ik ben nog nooit! nooit
overboekt geweest!Overboeken hoor je vooral bij minderwaardige en daarom vaak goedkopere reisorganisators. :roll:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: OVERBOEKING KEMERRESORT TOURMAX

Ongelezen bericht door Henri42 »

ik ga al 20 jaar 2 tot 3 maal per jaar op vakantie en boekte altijd via de tui groep(jetair) of thomas cook en sind een paar jaar via Nederland arke, oad en holland international en ik ben nog nooit! nooit

Sprookje ,jij behoort tot een bevoorrechte wereld met voldoende geld om vakaties te selecteren op basis van geld en aantallen :)

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: OVERBOEKING KEMERRESORT TOURMAX

Ongelezen bericht door sprookje »

Maar ik moet ook werken hoor henri. :wink:

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: OVERBOEKING KEMERRESORT TOURMAX

Ongelezen bericht door armiva »

Het gebeurd bij iedere reisorganisatie wel eens dat het hotel is volgeboekt. Bij kleine, maar ook wel bij grote organisaties.
De organisatie koopt zoveel kamers in, dus het kan wel zo zijn dat hun kamers vol zijn, maar dat er bij een andere organisatie nog wel kamers in dat hotel te boeken zijn.

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: OVERBOEKING KEMERRESORT TOURMAX

Ongelezen bericht door janxx »

sprookje ik moet met je lachen. je weet helemaal niet waar je over praat. hahahahah :P :P :P

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: OVERBOEKING KEMERRESORT TOURMAX

Ongelezen bericht door sprookje »

:oops: :oops: :oops: :oops:

Waar bazeert u zich op??

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: OVERBOEKING KEMERRESORT TOURMAX

Ongelezen bericht door janxx »

holland international, arke, kras, tui, het is allemaal een pot nat. dus wie is goed en wie is slecht. je moet gewoon een beetje geluk hebben als je gaat boeken. fouten worden zelden gemaakt door nederlandse reisbureaux. de meeste fouten, vaak bewust, liggen meestal bij de uitvoerders van de reizen. deze hebben ook niks te maken met klachten van gasten want die melden zich niet bij hun. dollars het einde van het jaar dat is he enigste wat telt. :wink: :wink:

halilcel
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2007 04:42

Re: OVERBOEKING KEMERRESORT TOURMAX

Ongelezen bericht door halilcel »

de meeste mensen hier op de forums blazen het allemaal op....ze gaan voor bodemprijzen naar turkije, ze zeuren de kop af van iedereen, als er dan iets niet goed gaat blazen ze de boel af....probeer eens voor per persoon paar honderd euro naar een ultra deluxe hotel naar een andere land te gaan, helaas dat lukt niet he :(

maar wat betreft de overboeking verhaal van tourmax en anders zoals tui, oad enz enz...overboeking vind overal plaats, ik reis al 15 jaar over de hele wereld en weet inmiddels wel hoe het gaat. het begint bij de organisatie bij wie je boekt, vervolgens heb je te maken met de lokale uitvoerder van je reis, je heb nog te maken met de vliegtuigmaatschappij en je tijden, en dan heb je nog ook met de acommodatiehouders te maken...er zitten zoveel schakels voordat je ergens komt....schuif het alsjeblieft niet gelijk allemaal op één schuitje en vooral bepaalde zeikerds.

ik praat geen overboeking goed maar zolang je loyaal en begripvol bent zal de organisatie altijd zijn best proberen te doen om tot de beste oplossing proberen te komen

Gesloten