LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Holland International

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Holland International

Ongelezen bericht door sprookje »

Corendon heeft niets met holland international en tui of oad te maken.

Corendon is een turks bedrijf

D reizen is gewoon een middelmatig reisbureau en is zeker geen reisorganisator en hoort al helemaal niet in dit rijtje thuis!


Bij tui,Hi, of oad worden je klachten nog serieus bekeken zoals hierboven gebleken!

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: Holland International

Ongelezen bericht door janxx »

sprookje je gelooft in sprookjes. kan je zo 10 reacties op dit forum aanwijzen die het tegendeel bewijzen.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Holland International

Ongelezen bericht door sprookje »

sprookje


Geplaatst op 04 Nov 2007 19:29 door sprookje


--------------------------------------------------------------------------------

hey iedereen, ik ben net terug uit Egypte na een deugdoende vakantie.
wij hadden geboekt bij arke en vlogen met arkefly.Door een onstandigheden waren wij door ons reisbureau te laat ingelicht van de vertraging van negen uur.Dus kwamen wij te vroeg aan in de luchthaven,arke heeft ons fantastich opgevangen wij werden geplaats in het dorint hotel, best wel luxe, ook mochten wij 's middags heerlijk lunchen en 'savond heerlijk dineren op kosten van arke.'S middags hebben wij bijna twee uur getafelt omdat het zo gezellig was, en s'avonds hebben wij heel lekker gedinneerd.Dit alles zonder één euro uit te moeten geven omdat arke alle kosten op zich nam.In de namiddag hebben we een heerlijke sauna genomen en ook een lekker bad.
Dus ja ik heb ook voor de eerste maal een vertraging meegemaakt maar ik zal niet klagen.
Bij vertrek kregen wij netjes een brief waarmee we een dag terugbetaald krijgen.
Dus bij ons is alles zeer netjes en zeer goed opgevangen.
Van ons krijgt Arke hiervoor een dikke pluim.
En onze volgende vakantie wordt weer met Arke!!!!!

Geplaatst op 22 Nov 2007 21:05 door sprookje


--------------------------------------------------------------------------------

Vandaag al heb ik de centen op mijn rekening gekregen van deze vertraging, 485 euro om precies te zijn.
Gewoon het reisbedrag gedeeld door 9 dagen.

Bravo unigarant en arke.

De volgende reis bij arke is reeds geboekt!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Holland International

Ongelezen bericht door Henri42 »

Sprookje::::: Geloof jij in Sprookjes ???

Arke is echt een middelmatig bedrijf (*-*)

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: Holland International

Ongelezen bericht door janxx »

ze fantaseert iets wat ze graag gehad had

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Holland International

Ongelezen bericht door sprookje »

Nummer afschrift /
Transactienummer Datum Bedrag Transactie Rekening tegenpartij /
Naam Legende

19/11/2007 483,00 € SCHADE 7853547/R55 301-9155540-82
UNIGARANT NV


Dit is waarschijnlijk ook gefantaseerd,en wij waren niet alleen.Samen met ons waren er nog meer mensen in het hotel dorint bij schiphol..Wij hebben zelfs samen gedineerd.
Oh ja even uitleg voor de persoon die bij pl werkt want die kennen dit niet.
Het nummer achter schade is het dossier nummer en daarachter is het rekening nummer van unigarant.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Holland International

Ongelezen bericht door eeliane »

Tja idd als je je niet geod verzekerd heb je helemaal geen poot om op te staan. Dus een Goede organisatie met een bedrag dat je betaald dat redelijk is, (kan je zelf wel natellen hoor, voor 298,-- HP 1 week in Turkije ofzo dan vraag j er om?!) en goede verzekeringen dat sluit al veel ellende , en rompslomp achteraf, uit.
Top geregeld in ieder geval.

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: Holland International

Ongelezen bericht door janxx »

je had een kortlopende annuleringsverzekering bij unigarant. dit heeft NIKS met arke te maken. je doet alsof je het geld van arke gekregen hebt en dat is misleiding voor de mensen op dit forum. van arke had je geen dubbeltje gekregen voor je 9 uur vertraging. het is netjes van hun om voor hotel te zorgen. maar doe niet voorkomen alsof zei je geld gegeven hebben.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Holland International

Ongelezen bericht door sprookje »

Arkr heeft wel gezorgd voor een erg goed hotel en heeft ons laten lunchen en dineren op hun kosten.

Bovendien hebben zij gezorgd voor een vertragings verklaring meer moeten zij niet doen daar stopt hun verantwoordelijkheid.

Zij hebben meer dan genoeg gedaan.

En wij zijn meer dan tevreden! 8)

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: Holland International

Ongelezen bericht door janxx »

jij doet overkomen alsof je alles van arke hebt gekregen om aan te tonen hoe goed ze zijn. je had geen rooie cent gekregen als je deze verzekering niet had. en daar gaat het om. of je nu met arke kras oad of wie dan ook gaat het blijft allemaal hetzelfde. jij zorgt alleen maar voor oproer bij de goedgelovige klant. :x :x

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Holland International

Ongelezen bericht door sprookje »

Als er al iemand voor oproer zorgd ben jij dat,blijkbaar kan je niet verdragen dat arke zo goed voor ons gezorgd heeft.

Van arke hebben wij gekregen GRATIS hotel,drinken lunch en s'avond gratis dineren.

Ook hebben wij kunnen genieten van een zalig bubbelbad op de kamer en een heerlijke sauna. GRATIS

Van dit alles hebben wij GRATIS mogen genieten.

Daar kan peter langhout een puntje aan zuigen!!

En ja wij hebben alweer geboekt bij arke voor onze volgende vakantie.




EN ARKE HEEFT OOK GEZORGD VOOR EEN VERTRAGING VERKLARING?ZONDER VERKLARING GEEN GELD TERUG!ZO WERKT DAT :roll:
EN DAARVOOR DIENT EEN ANULATIE VERZEKERING.SIMPEL TOCH
OF HEB JE HET NU NOG NIET BEGREPEN.

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: Holland International

Ongelezen bericht door janxx »

ik heb je al eens eerder medegedeeld dat je je moet leren lezen en dan pas reageren. het gaat niet over hotel maar over centen euros heet dat tegenwoordig. maar ga bij deze ook stoppen met deze nutteloze discussie over het feit wie nu goed en wie niet goed is. te kinderachtig voor woorden..groet janxx :D :D :D :lol: :wink: en tot de volgende confrontatie

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Holland International

Ongelezen bericht door sprookje »

Je hebt domme mensen en heel domme mensen !
:wink:
En inderdaad janxx hierbij sluit ik mij bij je aan.
we stoppen ermee.-
Laatst gewijzigd door sprookje op 27 nov 2007 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.

diepezucht
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 mei 2006 13:49

Re: Holland International

Ongelezen bericht door diepezucht »

En dan heb je Sprookje, die de rugleuning van de passagier vóór hem/haar weer terug schopt in de rechtop stand.

Toch, Sprookje?

Walgelijk.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Holland International

Ongelezen bericht door sprookje »

Zoals gezegd domme mensen en heel domme mensen en jij diepezucht mag raden in welke categorie ik jou zet :o

diepezucht
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 mei 2006 13:49

Re: Holland International

Ongelezen bericht door diepezucht »

Dan ben ik blij dat ik in het vliegtuig aan de goede kant van die gepantserde cockpitdeur zit. :idea:

Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Holland International

Ongelezen bericht door Mr1 »

Mensen die de stoel achterover klappen zonder even te vragen of het kan verdienen ook zo'n schop! Zo asociaal! voor hetzelfde geld staat er hete koffie op het uitklaptafeltje...al zo vaak meegemaakt dat mensen dat gewoon achterklappen...argh!

Liesbethje
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jan 2009 18:10

Re: Holland International

Ongelezen bericht door Liesbethje »

Afgezien van het feit dat er in hun gids geregeld hotels staan aangeprezen die totaal niet aan de normen voldoen en ernstig onder de maat scoren heeft Holland Internaional ook nog het gore lef om in hun meest recente Citytripgids zomer 2009 het stierenvechten in de diverse steden min of meer te promoten als toeristische attractie terwijl we het hier hebben over schaamteloze dierenmishandeling! Dit weerzinwekkende fenomeen wordt herhaaldelijk in hun gids in één adem genoemd met een willekeurig museum of een andere attractie die 'niet te missen!' is! En een protestmailtje hierover richting de eindverantwoordelijke blijft stomweg onbeantwoord! Dus liever eerst maar zelf eens kijken op www.stieren.net en vooral je citytrip of andere vakantie boeken bij een touroperator/reisorganisatie die wél deugt!!!

au-379
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 mar 2009 10:48

Re: Holland International

Ongelezen bericht door au-379 »

@ MR1

Zelf heb ik dit ook vaak genoeg meegemaakt.

Mensen voor wie blijkbaar alleen hun eigen nachtrust er toe doet.
Dat degene achter hen compleet brak aankomt op z'n vakantiebestemming, who cares?

En echt niet iedereen durft van dergelijk gedrag iets te zeggen.
Dan maar de lieve vrede bewaren...

Het is toch een kleine moeite om aan de persoon achter je te vragen of je je stoel wat naar achter mag zetten?
Lijkt me sterk dat iemand dat weigert!

au-379
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 mar 2009 10:48

Re: Holland International

Ongelezen bericht door au-379 »

Misschien zouden ze bij Holland International zelf eens ter plekke moeten gaan bekijken wat voor baggere accomodatie ze (tegen hoge prijzen!) aanbieden...

Gesloten