LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arke gratis reistas actie

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door janxx »

lees waar dit topic over gaat. dan weet je waar we over praten. ook ik reageer niet meer op dit topic. zoals eelianne al zei te onnozel om over te praten.

LAX
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 jan 2008 11:23

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door LAX »

Als je blijft toegeven stijgen kan je wel aan de gang blijven. Als je niet verzekerd bent en een ongeluk krijgt, zegt de verzekeringsmaatschappij toch ook niet van "goed hoor". Je weet onder welke spelregels je iets koopt of boekt en dan moet je niet gaan zeuren dat je iets niet krijgt terwijl je er eigenlijk geen aanspraak op kan maken. We zijn wel erg verwend zo.

NLtrotter
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 nov 2005 19:41

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door NLtrotter »

:roll: Kinderachtig?? Ja misschien wel, maar is het niet altijd zo met reclame aanbiedingen. Als ik nu naar de winkel ga, en morgen is het in de aanbieding krijg ik ook mijn geld niet terug wat ik gisteren teveel betaald heb. Ik denk dat het dus een kwestie is, van gewoon pech hebben. Voor hetzelfde geld had je een dag later geboekt, en had je tot je verrassing nog een mooie tas kado gekregen. 8)

Gesloten