LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BTI

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
pele
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2007 16:53

BTI

Ongelezen bericht door pele »

Vandaag kreeg ik een brief in de bus van BTI. ik mocht 3 dagen gratis naar Sauerland en 150 euro aan bonnen op de koop toe. ik had dit gewonnen door mijn deelname aan iets online. ik zou niet weten wat. Ik word 11 november in ee zaaltje in Poortugaal verwacht en ik mag zoveel famile en vrienden meenemen als ik maar wil, maar pas op als de zaal vol is vervalt mijn recht op de prijs. ik vertrouwde het niet en heb eens rondgekeken en ze blijken de adressen te kopen van Neckermann en Yves Rocher. Nu heb ik wel pas een reis geboekt bij Neckermann, maar mag die nou zomaar je adres doorspelen? Het is dat ik het vertrouwde maar ik kan me voorstellen dat vooral oudere mensen hier in trappen. In het verleden kreeg ik ook vaak post dat ik 500 euro had gewonnen en dat ik het daar en daar kon ophalen met nog meer prijzen. die heb ik een brief gestuurd met de vraag mij uit het bestand te halen, dit adres was in Nederland. Het adres van BTI zit in Duitslanf. Die gratis reis kost je wel 30 euro aan administratiekosten. trouwens. Als ik de diverse fora nalees speelt dit al jaren, is het mogelijk om iets hier aan te doen??

meniles
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 sep 2008 22:50

Re: BTI

Ongelezen bericht door meniles »

Ja: gewoon negeren, voor niets gaat de zon op.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: BTI

Ongelezen bericht door MLF »


ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: BTI

Ongelezen bericht door ageeth12 »

Hoi. Ben je wel eens met Losser of mercator reizen meegeweest. Daar hebben ze de adressen van. Bij mij weet ik zeker. dat ze het van losser mijn adres hebben.

Gesloten