LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klm

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
deelski
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jun 2008 16:24

klm

Ongelezen bericht door deelski »

Leuk , ik had in juni 2008 2 tickets geboekt naar miami voor 3 weken met de klm.
Nu nam er plotseling iemand ontslag bij mij en de regels via de site vertelde mij dat je het niet kon veranderen en of doorverkopen.
Dus bellen en werd er verteld dat ik beter kon annuleren zodat ik mijn belasting dan retour kreeg, zo gezegd zo gedaan , dit alles was op 16 oktober 2008 en tot op heden nog niets retour!
Vorige week werd ik dan eindelijk gebeld en er werd verteld dat ik 197,- euro retour kreeg ? en heb 1302,- euro betaald! uiteraard vroeg ik waar de rest was gebleven en er werd doodleuk verteld dat er 500,- euro aan extra benzinevergoeding bij zat ??? ik zei toen dat is ook wat dus als de volgende klant belt voor deze tickets dan vertellen jullie dat de bezine al betaald is door een ander,ha ha laat me niet lachen! al met al voel ik me gewoon opgelicht door de klm en eigelijk is het altijd gezeik met die klm! niet meer mee vliegen!! vlieg een met een aziaat dan weet je pas wat service echt is daar kunnen ze nog wat van leren.
S.m.van Dalen , Huizen

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: klm

Ongelezen bericht door MLF »

had u een annuleringsverzekering en een reisverzekering?
zo nee? dan heeft u mazzel dat u überhaupt iets terug heeft gekregen.

deelski
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jun 2008 16:24

Re: klm

Ongelezen bericht door deelski »

geen annulering wel reisverzekering.

Igor-35
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 dec 2008 17:56

Re: klm

Ongelezen bericht door Igor-35 »

U zegt toch dat u alleen belastingen zou terugkrijgen? Nou dan klopt dat toch 197 euro retour ontvangen meneer?

U zegt zelf ook dat de voorwaarden bij de ticket waren dat u niet kon veranderen of annuleren.

scooter1967
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jun 2007 22:49

Re: klm

Ongelezen bericht door scooter1967 »

De kleine lettertjes.
Inderdaad vreemd dat die brandstof toeslag niet retour betaald werd. De kosten worden immers niet gemaakt. En ook de brandstofkosten zijn in jaren niet zo goedkoop nu. De kleine lettertjes.

Gesloten