LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Privium Parking

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
FrequentFlyer
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2009 21:04

Privium Parking

Ongelezen bericht door FrequentFlyer »

Als veelvlieger heb ik mij aangemeld als Privium lid. Voordeel is o.a. het vooraan mogen parkeren op P1 en P2.
Nadat ik van dit privilege gebruik had gemaakt merkte ik dat het bedrag dat ik moets betalen veel hoger was dan het bedrag dat ik op basis van de website van schiphol http://www.schiphol.nl/VanNaarSchiphol/ ... rkeren.htm had berekend.
Navraag bij Privium leerde mij dat ik voor dit privilge (waarvoor ik jaarlijks Euro 159,- betaal) meer moet betalen omdat Schiphol (waar Privium onderdeel van is) dat zo had besloten. Je mag immers vooraan parkeren...
Op de Webpagina kortparkeren is hierover niets te vinden. Ook wordt er in de wervende brochure of de website van Privium niets over deze opslag vermeld. In een reactie op een boze e-mail meldde Privium dat het tarief bij de ingang van de parkeergarage is vermeld en dat het ook op de website van Schiphol is te vinden.
Na lang zoeken heb ik op de website idd bij het Parkeeradvies gevonden dat Priviumleden voor 1 dag parkeren geen EUR 28,50 maar EUR 32,50 mogen afdragen.
Ik ben van mening dat Privium haar leden onvolledig voorlicht door deze toeslag niet te melden.

joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

Re: Privium Parking

Ongelezen bericht door joju »

ja dat klopt, ik ga voortaan lekker met de trein. niet goedkoop maar ben van dat gez..k af. dat hele previum is een lachertje behalve bij de douane maar daar is het ook niet meer zo druk. en ik gebruik gewoon de klm lounge handig en ool betr

Gesloten