LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
rajdiederen
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 dec 2010 19:20

eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door rajdiederen »

Afgelopen zomer zijn wij op vakantie geweest in Italie. Via eAutoHuur.nl hadden wij een auto gehuurd - een VW Golf of gelijkwaardig. Eveneens hadden wij via eAutoHuur.nl het eigen risico afgekocht.

(eAutoHuur.nl Opereert via het internet en fungeert als tussenpersoon tussen huurder en verhuurder. eAutoHuur.nl Maakt deel uit van TravelJigSaw en is gevestigd in Brighton, UK.)

Bij aankomst in Rome (lokale verhuurder SicilyByCar, onderdeel van EuropCar) bleek al snel dat er e.e.a. niet klopte met onze boeking. De auto die we hadden gereserveerd was er niet; er was geen Golf (of gelijkwaardige auto) beschikbaar. Er was enkel nog een Peugeot 207 over. Daar hadden we weinig zin in; we hadden opzetteljk een auto gehuurd groter dan een 207 omdat in onze koffers niet in een 207 passen (eerdere ervaring met dit exacte model en dezelfde koffers). De Golf was in de huur dan ook een stukje duurder dan de 207 (of gelijkwaardig).

De dame aan de balie vertelde ons dat we die maar snel moesten nemen, het was de laatste auto die ze hadden; zouden we niet akkoord zijn dan werd de auto per direct aan iemand anders verhuurd (gezien de beschikbaarheid van auto's bij andere verhuurbedrijven leek dat dreigement weinig loos te zijn). Uiteraard werden we financieel hiervoor niet gecompenseerd. We huurden de 207 tegen de prijs van de Golf. Volgens de baliedame vielen beide wagens in dezelfde klasse en werden we zodoende niet gecompenseerd.

Initieel niet ingestemd met dit belachelijke voorstel, maar na gebeld te hebben met de hulpljn van eAutoHuur.nl (waar ik een dame aan de lijn kreeg die het probleem niet begreep en amper Nederlands sprak) op advies hiervan akkoord gegaan. Het advies betrof gezien de situatie maar akkoord te gaan en achteraf te reclameren, hierbij zou eAutoHuur.nl kunnen ondersteunen.

Toen we eenmaal akkoord waren gegaan bleek al snel het volgende probleem. Ondanks de afkoop van het eigen risico dienden we alsnog een borg van 1300 euro (per creditard) te deponeren. Dit omdat we het eigen risico af hadden gekocht bij eAutoHuur.nl en niet bij de lokale verhuurder. Dit was eAutoHuur.nl "vergeten te vermelden". Helaas bleek het onmogelijk van beider onze CreditCards dit bedrag af te boeken / te reserveren. De enige oplossing: ook nog eens bij de lokale verhuurder het eigen risico afkopen (tegen bijna het dubbele tarief).

Na een aantal vervelende discussie en heel wat administratieve rondslomp was het uiteindelijk rond - we hadden niet de (klasse) auto die we hadden geboekt, we hadden te veel betaald voor de gekregen auto en we hadden twee maal het eigen risico afgekocht.

Na enkele dagen in Italie hadden we een internetaansluiting. Snel een klacht gestuurd naar eAutoHuur.nl. Automatisch antwoord, binnen 28 dagen komt er een reactie. Die reactie bleef uit. Nog maar eens geprobeerd en deze keer was het raak, na 27 dagen kreeg ik antwoord.

Het antwoord was vrij kort - eAutoHuur.nl stelde enkel als verkoper op te treden en niet als dienstverlener. Klachten dienen derhalve bij de lokale verhuurder gedeponeerd te worden, daar bemoeit eAutoHuur.nl zich niet mee. Men liet wel nog weten zich achter het standpunt van de lokale verhuurder te scharen: twee keer afkoop van het eigen risico is aldus niet vreemd, daar het twee verschillende producten zijn (pardon?). Ook de kleinere auto voor de te hoge prijs vind men ok.

Na een aantal emails heeft men besloten niet meer te reageren. Men is in elk geval niet bereid om welke service dan ook te verlenen. Een zoektocht op het internet leert dat wij niet de eersten zijn die dit verhaal vertellen - eAutoHuur.nl komt er elke keer mee weg. Aldus sommigen kan dit omdat ze in de UK gevestigd zijn.

Ik vraag me zodoende af wat ik hiermee moet gaan doen? De uiteindelijke "schade" bedraagt een 300 euro. Vanuit financieel oogpunt valt dit mee. Ik ben echter ontzettend kwaad op de manier hoe we zijn behandeld en in feite opgelicht. Het lijkt er op dat dit bedrijf ook gebouwd is om zo te opereren; mbv. kleine lettertjes en een verfraaid voorkomen tracht men arguloze consumenten te misleiden.

Wat zijn mijn opties? Zijn wellicht nog anderen die een soortgelijk verhaal te vertellen hebben over dit bedrijf?

ps ik heb nog allerhande details weggelaten, strikt genomen was er meer aan de hand....

geengast
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door geengast »

Hoezo dacht u dat er géén problemen zouden komen, als u koos voor de allerbelabberste, allerslechtse en onbetrouwbaarste broker die er is op internet?

Boeken via internet is in principe niets mis mee, tenminste als u de aanbieder goed kent, de voorwaarden hebt bestudeerd en de kleine lettertjes hebt gelezen. Daarna even kijken of ze zijn aangesloten bij de Nederlandse consumentenorganisatie....en alles is ok.

Het blijkt dat het allemaal niet gebeurd is. Was het dan niet makkelijker geweest even bij een reisbureau binnen te stappen en een werkelijk all-in pakket te hebben gereserveerd. Geen gedonder en zeker weten dat u verhaal heeft mocht het onverhoopt een keer misgaan.

Kritische reiziger
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 nov 2010 12:30

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door Kritische reiziger »

Inderdaad weer een voorbeeld van de maffiapraktijken van autoverhuurders. Overal waar je komt proberen ze je onder druk te zetten met Up-Grades, extra verzekeringen, zelfs als die voraf in Nederland al meeverzekerd zijn.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Laat je niet opjagen ter plaatse en teken niets voor je zeker weer niet belazerd te worden.

rajdiederen
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 dec 2010 19:20

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door rajdiederen »

geengast schreef:Hoezo dacht u dat er géén problemen zouden komen, als u koos voor de allerbelabberste, allerslechtse en onbetrouwbaarste broker die er is op internet?

Boeken via internet is in principe niets mis mee, tenminste als u de aanbieder goed kent, de voorwaarden hebt bestudeerd en de kleine lettertjes hebt gelezen. Daarna even kijken of ze zijn aangesloten bij de Nederlandse consumentenorganisatie....en alles is ok.

Het blijkt dat het allemaal niet gebeurd is. Was het dan niet makkelijker geweest even bij een reisbureau binnen te stappen en een werkelijk all-in pakket te hebben gereserveerd. Geen gedonder en zeker weten dat u verhaal heeft mocht het onverhoopt een keer misgaan.
Hallo geengast,

Achteraf bezien had dit wellicht wat ellende kunnen besparen, maar... dat betwijfel ik. We hadden zelfs reeds (een positieve) ervaring met eAutohuur.nl en ok genoeg kennisen met over het algemeen positieve ervaringen. Van iedere (maar dan ook iedere) aanbieder zijn op het net wel negatieve verhalen te vinden.

Voor ons is een reisbureau nooit een optie - we gaan muv. de vlucht en de huurauto altijd op de bonnefooi op vakantie - reisbureau's kunnen je daar doorgaans niet echt mee helpen (dan krijg je opgetrokken wenkbrouwen te zien).

Dat gezegd hebbende: dit is geen vrijbrief voor oplichters en hen praktijken. Ook al had ik dit kunnen voorkomen, dan blijft het feit overeeind....

rajdiederen
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 dec 2010 19:20

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door rajdiederen »

Kritische reiziger schreef:Inderdaad weer een voorbeeld van de maffiapraktijken van autoverhuurders. Overal waar je komt proberen ze je onder druk te zetten met Up-Grades, extra verzekeringen, zelfs als die voraf in Nederland al meeverzekerd zijn.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Laat je niet opjagen ter plaatse en teken niets voor je zeker weer niet belazerd te worden.
Nja in dit geval was het of 200 euro aftellen (de verzekering) of de auto daar laten staan. Ze weten idd precies hoe ze mensen onder druk kunnen zetten - niemand die voor 200 euro de vakantie naar z'n grootje laat gaan.

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door rvkeuken »

Met alle respect, maar mbt het eigen risico denk ik dat je niets kan beginnen en dat je hiervoor van te voren goed had moeten lezen. Ik huur in principe ook mijn auto's via internet. Het afkopen eigen risico staat vaak expliciet vermeldt als dat er ter plekke nog steeds borg betaald moet worden. Ik lees deze stukken ook altijd van te voren door omdat bij een ongeluk je moet weten hoe te handelen en dit soms van verhuurder tot verhuurder anders is. Voor een volgende autohuur dus belangrijk dat uw creditcard dit aankan!

Verder ben ik bang dat u niks anders kan doen. Ik heb hetzelfde gehad, waarbij ik kon kiezen tussen citroen c2 of c3 en een c1, ik koos voor de grotere variant, maar kreeg de 107. Vervolgens heb ik daarover na afloop geklaagd en kreeg ik te horen: u heeft een 5 deurs auto besteld en gekregen.... (in de lijst stonden ook c1's die goedkoper waren), op een volgende reservering krijg ik nu 10 euro korting of zo. Dat is het nadeel en ik moet zeggen dat de oplossing heel onbevredigend was, maar ik had geen zin om er verder achteraan te zitten...

Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door Juist ja »

Ik begrijp dat u niet zit te wachten op berichten als 'had u de kleine lettertjes maar moeten lezen'en 'eerst googlen op de bedrijfsnaam als u ze niet kent'. Maar dat is wel een beetje waar het op neer komt natuurlijk...... Waar u m.i. wel wat mee zou kunnen doen is het feit dat u 2x voor het afkoop eigen risico heeft betaald. Heeft u op papier dat u dia via eAutohuur heeft afgesloten en tevens betaald heeft bij de locale verhuurder? Ik zou het er niet bij laten zitten en rechtsbijstand inschakelen om te kijken wat zij nog voor u kunnen doen. Niet geschoten is altijd mis. Succes in ieder geval.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Kritische reiziger schreef:Inderdaad weer een voorbeeld van de maffiapraktijken van autoverhuurders. Overal waar je komt proberen ze je onder druk te zetten met Up-Grades, extra verzekeringen, zelfs als die voraf in Nederland al meeverzekerd zijn.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Laat je niet opjagen ter plaatse en teken niets voor je zeker weer niet belazerd te worden.
Dat zijn geen maffiapraktijken, dat is gewoon een gezonde manier van "upselling". Niks mis mee. Een commerciele transactie is altijd een spel tussen koper en verkoper. Als de verkoper slimmer is trekt die aan het langste eind en vice-versa.

rajdiederen
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 dec 2010 19:20

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door rajdiederen »

rvkeuken schreef:Met alle respect, maar mbt het eigen risico denk ik dat je niets kan beginnen en dat je hiervoor van te voren goed had moeten lezen. Ik huur in principe ook mijn auto's via internet. Het afkopen eigen risico staat vaak expliciet vermeldt als dat er ter plekke nog steeds borg betaald moet worden. Ik lees deze stukken ook altijd van te voren door omdat bij een ongeluk je moet weten hoe te handelen en dit soms van verhuurder tot verhuurder anders is. Voor een volgende autohuur dus belangrijk dat uw creditcard dit aankan!
Ik denk dat hier een interessant detail te vermelden valt. Wij hebben de autohuur 1 week voor vertrek geregeld. We zaten in dubio wel of geen aanvullende verzekering / afkoop van het eigen risico te nemen. Uiteindelijk besloten dit niet te doen.

's Vrijdags voor vertrek (we zouden op maandag vertrekken) word ik gebeld door TravelJigSaw, met een verkooppraatje over de aanvullende verzekering. Het meisje aan de telefoon vertelde me welk nut zo'n verzekering dient en dat het afsluiten van een verzekering voorkomt dat je bij de lokale verhuurder een flink bedrag neer moet tellen als borg. Ze vermeldt eveneens dat bij schade deze wel betaald moet worden aan de lokale verhuurder, maar dat dit volledig terugbetaald wordt door TravelJigSaw.

Na dit verhaal aangehoord te hebben besluit ik alsnog de verzekering te overwegen. De telefoondame geeft aan dat ik dit altijd later nog kan beslissen, zolang het maar is voor de auto in ontvangst wordt genomen.

's Maandags, onderweg naar het vliegveld realiseer ik me dat ik helemaal ben vergeten dit te regelen (inmiddels waren we tot het besluit gekomen de verzekering te nemen) en bel ik met TravelJigSaw. Men geeft aan dat alles per ommegaande wordt geregeld en dat ik nog een bevestiging per mail ga ontvangen. Ik geef nog aan dat ik die mail niet meer kan lezen, dat is geen probleem zegt aldus de medewerker van TravelJigSaw.

M.i. is het in deze duideljk dat er door TravelJigSaw gecommuniceerd is dat het betalen van borg niet noodzakelijk was. Met die gedachte stonden we dus ook aan de balie bij de autoverhuurder.
rvkeuken schreef:Verder ben ik bang dat u niks anders kan doen. Ik heb hetzelfde gehad, waarbij ik kon kiezen tussen citroen c2 of c3 en een c1, ik koos voor de grotere variant, maar kreeg de 107. Vervolgens heb ik daarover na afloop geklaagd en kreeg ik te horen: u heeft een 5 deurs auto besteld en gekregen.... (in de lijst stonden ook c1's die goedkoper waren), op een volgende reservering krijg ik nu 10 euro korting of zo. Dat is het nadeel en ik moet zeggen dat de oplossing heel onbevredigend was, maar ik had geen zin om er verder achteraan te zitten...
Ik ben het er mee eens dat de oplossing zeker niet bevredigend is, maar niet dat dit acceptabel is. Indien deze redenatie als sluitend gehanteerd mag worden, dan geldt dat in feite voor alle overeenkomende aspecten aan een auto. Bijvoorbeeld een auto met 4 wielen, 2 spiegels of een stuur. U had er eentje met een stuur besteld, nou deze heeft een stuur. Dit klinkt belachelijk, maar conceptueel gezien lijkt me deze stellingname identiek.

Echter..... ik betaal voor een product uit een bepaalde klasse; dat is de voorwaarde waar ik mee akkoord ga. Wanneer ik dus betaal voor een bepaalde klasse verwacht ik dit ook te krijgen. Hoe EuropCar (of wie dan ook) dit verhaal nu draait is dat je door bijbetalen enkel een kans maakt op een auto uit een hogere klasse. Indien je dit accepteert stel je dat het volstrekt legitiem is om hiermee te frauderen. Concreet: plaats een veelvoud aan soorten auto's in 1 klasse (bijv. een Fiat Panda, een VW Golf en een Audi A4) genaamd "persoonswagens tot 5 personen". Verhuur de wagens tegen verschillende prijzen, maar bied in feite enkel Panda's aan. Dat is toch oplichting?

Nogmaals, ik betaal om een product te krijgen, niet om een kans te maken om een product te krijgen. Het is toch geen lot wat ik koop?

Natuurljk kun je ervoor kuezen omwille het geringe bedrag waar het om handelt hier niets mee te doen - de kans dat het je nog meer kost is klein. Dat neemt niet weg dat deze praktijken geen zuivere koffie zijn. Helaas doet hier schijnbaar niemand wat mee (of in elk geval slechts een klein aandeel), dus de verhuurbedrijven kunnen lekker hun gangetje blijven gaan...

rajdiederen
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 dec 2010 19:20

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door rajdiederen »

Juist ja schreef:Ik begrijp dat u niet zit te wachten op berichten als 'had u de kleine lettertjes maar moeten lezen'en 'eerst googlen op de bedrijfsnaam als u ze niet kent'. Maar dat is wel een beetje waar het op neer komt natuurlijk...... Waar u m.i. wel wat mee zou kunnen doen is het feit dat u 2x voor het afkoop eigen risico heeft betaald. Heeft u op papier dat u dia via eAutohuur heeft afgesloten en tevens betaald heeft bij de locale verhuurder? Ik zou het er niet bij laten zitten en rechtsbijstand inschakelen om te kijken wat zij nog voor u kunnen doen. Niet geschoten is altijd mis. Succes in ieder geval.
Nu vraag ik me af... deze bedrijven hebben zich juridisch waarschijnlijk prima ingedekt. Daarmee worden dit soort grappen natuurlijk een soort van "legale naaistreken". Ik vraag me echter af hoe legaal deze legale zaken zijn? En als ze al legaal zijn, dan zijn ze ethisch gezien uiteraard niet correct.

Wat ik bedoel te zeggen... in hoeverre is het in Nederland en Europa geaccepteerd dat mbv. misleidende voorwaarden, ellenlange contracten, verkooppraatjes etc. consumenten in feite worden bedrogen?

Wat ik ook had gedaan, ik had dit in feite nooit kunnen voorkomen. eAutohuur.nl Biedt me geen enkele manier om zeker te stellen dat ik krijg waar ik voor betaal. Ik had van te voren kunnen weten dat ik waarschijnlijk zou worden bedrogen, maar het feitelijke bedrog had ik niet kunnen voorkomen.

Ja, ik heb idd alles op papier. Dit is een van de zaken waarmee ik eAutohuur.nl / TraveJigSaw mee heb geconfronteerd. Zij stellen (uiteraard) dat dit twee verschillende producten zijn. Mijn contra argument (een volledige overlap in functionele zin tussen beide producten) wuiven ze weg. De producten hebben een andere artikelcode dus zijn verschillend. Punt uit.

rajdiederen
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 dec 2010 19:20

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door rajdiederen »

GJvdZ schreef:
Kritische reiziger schreef:Inderdaad weer een voorbeeld van de maffiapraktijken van autoverhuurders. Overal waar je komt proberen ze je onder druk te zetten met Up-Grades, extra verzekeringen, zelfs als die voraf in Nederland al meeverzekerd zijn.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Laat je niet opjagen ter plaatse en teken niets voor je zeker weer niet belazerd te worden.
Dat zijn geen maffiapraktijken, dat is gewoon een gezonde manier van "upselling". Niks mis mee. Een commerciele transactie is altijd een spel tussen koper en verkoper. Als de verkoper slimmer is trekt die aan het langste eind en vice-versa.
Ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens. De verkoper maakt misbruik van z'n machtspositie en verkoopt willens en wetens een product wat men niet kan leveren. Dat is niet bepaald netjes?

Niets mis met upselling, maar dan wel in alle redelijkheid.

Voor de volledigheid: ik heb daar in Rome aan de balie nog geprobeerd de rollen om te draaien en zelf een upsell te initieren. Dat wilde men niet of kon men niet... er was enkel een 207 en daar moesten we het mee doen. Basta.

Kritische reiziger
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 nov 2010 12:30

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door Kritische reiziger »

@GJvdZ:
Up-Selling is niet mis mee, maar up-selling op up-selling? Als u in Nederland bij een verhuurder alle mogelijke dekkingen al heeft gekocht en afgekocht, en ter plaatste zegt men u niet te begrijpen, heeft dat niets met up-selling te maken maar met oplichting. En dat is volgens mij niet hetzelfde, maar gewoon een maffia praktijk. Overigens gebeurt dit in vrijwel alle landen en niet alleen in Italie helaas.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het

colette
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 feb 2009 13:38

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door colette »

Wij hadden een lekke band. Extra kosten : 200 euro. Extra afgeschreven van mijn creditcard zonder verdere specificatie: 308 euro.

martijnkoole
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2011 19:37

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door martijnkoole »

Ik heb september 2011 een auto gehuurd via eAutohuur.nl, maar nooit meer. Ik had ten eerste een auto in de klasse van een Seat Ibiza besteld, maar kreeg de goedkoopste Dacia die er bestaat. Er waren geen Seat Ibiza's meer werd mij verteld, terwijl de parkeerplaats vol stond met Ibiza's.
Daarnaast had ik van te voren gevraagd wat de kosten waren van een kinderstoel. € 3,00 werd mij schriftelijk bevestigd. Echter op het vliegveld moest ik € 8,40 voldoen anders kreeg ik de auto niet mee...

Als je zonder zorgen een auto wilt huren moet je niet bij eAutohuur.nl zijn.

wilri
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2012 12:19

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door wilri »

ik heb in Spanje via eautohuur een auto gehuurd bij Goldcar.
Over eautohuur ben ik prima te spreken: alles was duidelijk vooraf gecommuniceerd.
Over Goldcar ben ik niet te spreken: op Malaga airport wordt je in slecht onduidelijk Engels gedwongen verzekering bij te kopen en heel dure brandstof te betalen: een volle tank die als je niet leeg rijd niet wordt vergoed.
Als je dat niet doet krijg je de auto niet mee zei de man achter de balie.
Daarnaast moest ik bijbetalen omdat ik een diesel meekreeg die ik niet had gereserveerd. Die kosten heb ik overigens wel vergoed gekregen na reclameren.
Ik ben nu met Goldcar in discussie over de aangesmeerde verzekering.

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Tsja, goedkoop is duurkoop, dat blijkt maar weer. Zeker in landen als Spanje en Italië word je genaaid met het bijkopen van een volle tank benzine, als je huurt bij schimmige bedrijfjes. Huur dus altijd bij een grote speler: Avis, Europcar, Hertz, of Sixt.

b767-300er
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 okt 2011 17:45

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door b767-300er »

Tegenwoordig hanteert nagenoeg elke verhuurder in Spanje etc de volle tank afrekenen principe. Echter bij goldcar is het zo, dat als je je tank dan maar half leegrijd, je de helft vergoed krijgt.. In stappen van 1/8. Althans, afgelopen zomer dan.
Daarbij is Goldcar een vrij grote speler die vaak wordt ingezet door Sunnycars, de grootste autoverhuurbemiddelaar van Europa.

Loesje64
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mar 2012 17:09

Re: eAutohuur.nl - goedkope huurauto op vakantie - oplichters!

Ongelezen bericht door Loesje64 »

Nu de grote en bekende autoverhuurbedrijven Hertz, Avis enz zullen het ook niet nalaten je te bedonderen als ze kunnen. Heeft mijn zus meegemaakt in de USA. Wij nemen nu bij afhalen van de auto altijd het hele gesprek op. We herhalen nog eens extra wat we niet willen vooral. Is geen garantie maar dan heb je thuis in ieder geval nog iets waar je mee kan komen. En Italie hahahahahaha laten we het daar maar helemaal niet over hebben. Veel onbeschofter dan daar hebben we het nog niet meegemaakt en daar hadden we bij Sunnycars geboekt.

Gesloten