LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
pcs001
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jul 2009 19:27

Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door pcs001 »

Onlangs via internet een reis geboekt voor komende zomervakantie (2011), hierbij een foutieve datum ingegeven, dit is uiteraard mijn fout, echter dit omzetten naar het geheel 1 week vervroegen kost ca. € 400,-. Geboekte reis dient geannuleerd te worden (?). Er wordt nixs geannuleerd alleen vervroegd en dan toch nog € 400,- rekenen, belachelijk!!.
Dat er voor deze wijziging administratiekosten zou worden berekend, daar kan ik geheel mee leven, op deze wijze bekruipt mij het gevoel van
"Yes, we hebben weer zo'n $#kel te pakken"

Mijn komende vakantie is nu al vergald, liefst zou ik helemaal niet meer willen gaan via de organisaties D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann. :evil:

evie01
Berichten: 137
Lid geworden op: 21 apr 2005 09:24

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door evie01 »

Wat je zou kunnen proberen is rechtstreeks contact op te nemen met vrijuit. 0900-8745848
dan zouden ze misschien tegen wijzigingskosten je reis kunnen verzetten.

normaal rekent een touroperator zo'n 27,50 daarvoor. Is het niet zo dat de periode die U eigenlijk zou willen gaan duurder is? want je betaald wijzigingskosten + het prijsverschil voor de betreffende periode.

Annuleren en opnieuw inboeken lijkt me sterk (en onnodig), wel voor je reisbureau de makkelijkste oplossing!

D-reizen Webcare
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 okt 2010 18:32

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door D-reizen Webcare »

Geachte heer/mevrouw,

Wij willen graag telefonisch contact met u opnemen. Helaas kunnen wij op dit moment uw gegevens niet achterhalen.

Wij verzoeken u vriendelijk uw dossiernummer of uw adresgegevens te mailen naar [email protected] zodat wij uw dossier kunnen onderzoeken.

Met vriendelijke groet,

D-Reizen Webcare

Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door Juist ja »

D-reizen Webcare schreef:Geachte heer/mevrouw,

Wij willen graag telefonisch contact met u opnemen. Helaas kunnen wij op dit moment uw gegevens niet achterhalen.

Wij verzoeken u vriendelijk uw dossiernummer of uw adresgegevens te mailen naar [email protected] zodat wij uw dossier kunnen onderzoeken.

Met vriendelijke groet,

D-Reizen Webcare
Jullie hebben het er maar druk mee....

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door Henri42 »

Juist ja schreef:
D-reizen Webcare schreef:Geachte heer/mevrouw,

Wij willen graag telefonisch contact met u opnemen. Helaas kunnen wij op dit moment uw gegevens niet achterhalen.

Wij verzoeken u vriendelijk uw dossiernummer of uw adresgegevens te mailen naar [email protected] zodat wij uw dossier kunnen onderzoeken.

Met vriendelijke groet,

D-Reizen Webcare
Jullie hebben het er maar druk mee....
en zou het wat oplossen, ik vrees van niet :mrgreen:

Zante
Berichten: 106
Lid geworden op: 17 jul 2010 21:03

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door Zante »

Zijn die 400 euro wijzigingskosten/annuleringskosten? Lijkt me sterk. Het lijkt me eerder dat dat meerkosten zijn omdat de reis op de andere datum duurder is?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

dat denk ik ook,want op het moment dat je annuleert.MITS je een annuleringsverzekering hebt???dan ben je die kwijt en nw boekingskosten en misschien is het idd die week daarvoor wel duurder...dus?
of mev had geen verzekering dan moet je zoveel procent betalen....
of de week ervoor was duurder...

ik hoop dat ts reageerd hoop dat het goed afloopt...400 is niet niks

JP.
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2011 21:32

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door JP. »

"Wij willen graag telefonisch contact met u opnemen...."
Buiten dat je volgens mij gewoon een direct bericht kunt sturen komt deze reactie nogal hypocriet op mij over. Vandaag ook even gebeld met Vrij Uit. Een paar weken geleden heb ik een boeking gedaan voor een weekje vakantie over bijna een half jaar. Kort daarna ernstige ziekte ondekt waardoor wij niet kunnen gaan. Aangezien de boeking nog maar net was gemaakt, er nog geen aanbetaling was gedaan en startdatum van de vakantie nog ver weg is, heb ik gevraagd of de boeking ongedaan gemaakt kon worden.
Maar ... met weinig succes. Voor €275,- kon ik de boeking ongedaan maken.
Nu heb ik wel een doorlopende annuleringsverzekering, dus ik ga nu de reis via de verzekeringsmaatschappij annuleren. Maar het klopt inderdaad dat de primaire prioriteit bij VrijUit bij het vullen van de eigen zakken lijkt te liggen. Er wordt in ieder geval weinig moeite gedaan. Ik kreeg vrij bot de ANVR voorwaarden naar mijn hoofd geslingerd en de keus of ik de reis voor €275,- wou annuleren JA of NEE. Als ik niet wilde annuleren dan moest ik maar iemand anders zoeken voor de reis.

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door Dirkie »

JP. schreef:Vandaag ook even gebeld met Vrij Uit. Een paar weken geleden heb ik een boeking gedaan voor een weekje vakantie over bijna een half jaar. Kort daarna ernstige ziekte ondekt waardoor wij niet kunnen gaan. Aangezien de boeking nog maar net was gemaakt, er nog geen aanbetaling was gedaan en startdatum van de vakantie nog ver weg is, heb ik gevraagd of de boeking ongedaan gemaakt kon worden.
Maar ... met weinig succes. Voor €275,- kon ik de boeking ongedaan maken.
Nu heb ik wel een doorlopende annuleringsverzekering, dus ik ga nu de reis via de verzekeringsmaatschappij annuleren. Maar het klopt inderdaad dat de primaire prioriteit bij VrijUit bij het vullen van de eigen zakken lijkt te liggen. Er wordt in ieder geval weinig moeite gedaan. Ik kreeg vrij bot de ANVR voorwaarden naar mijn hoofd geslingerd en de keus of ik de reis voor €275,- wou annuleren JA of NEE. Als ik niet wilde annuleren dan moest ik maar iemand anders zoeken voor de reis.
Hoe erg ik het voor U persoonlijk ook vindt, maar dit is de normale gang van zaken. U annuleert een geboekte reis en daarvoor worden annuleringskosten in rekening gebracht. En deze moet U vervolgens bij Uw annulerings verzekering declareren. Dat heeft niets te maken met zakken vullen door VrijUit, maar het zijn de normale ANVR voorwaarden.

pcs001
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jul 2009 19:27

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door pcs001 »

H.H. Lezers van deze forum,

Na mijn eerdere reactie aangaande D-Reizen, aangaande een boeking van onze laatste vakantie (2011) en het na de vakantie maar op z'n beloop te hebben gelaten, heb ik uiteraard geen enkel recht meer op enig clementie maar heb indeze nog immer een rot gevoel t.a.v. de meerkosten die er bij het omzetten afgerekend diende te worden. De meerprijs van het geheel was ca. € 400,= waarvan ca. € 150,= voor een duurdere periode, nog te volgen. De overige
€ 250,= was om de geboekte reis te annuleren en vervolgens opnieuw de reis te boeken???, er werd ons medegedeeld dat de camping (TyNadan, Arzano, Frankrijk) deze kosten doorberekende aan de touroperator. Bij aankomst werd ons verzekerd door de medewerker (welke toevallig de omzetting had geregeld) deze camping helemaal NIKS (€ 0,=) had doorberekend aangaande onze reis/boeking.

Er is ons indertijd een gevoel bekropen van te worden belazerd, door wie??, D-Reizen, VrijUit of Neckermann?, zeg het maar, wij weten het niet.

We zijn nu (01-11-2011) voorzichtig weer aan het bedenken/kijken wat te doen deze zomer, maar gezien bovenstaande zeker niet via D-Reizen, VrijUit of Neckermann, dat staat voor ons inmiddels vast, je kan en mag me 1 keer belazeren/besodemieteren maar een volgende keer gun ik je die kans niet meer door simpelweg NIET meer daar te komen (D-Reizen te Cuijk, N/Br.).

Wij hebben ons er bij neergelegd, maar voor anderen geld:
doe hier uw voordeel mee!!!

M.Vr.Grt. en succes bij uw boekingen

Peter uit Cuijk :roll:

troyair
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 okt 2011 15:16

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door troyair »

pcs001 schreef:H.H. Lezers van deze forum,

Na mijn eerdere reactie aangaande D-Reizen, aangaande een boeking van onze laatste vakantie (2011) en het na de vakantie maar op z'n beloop te hebben gelaten, heb ik uiteraard geen enkel recht meer op enig clementie maar heb indeze nog immer een rot gevoel t.a.v. de meerkosten die er bij het omzetten afgerekend diende te worden. De meerprijs van het geheel was ca. € 400,= waarvan ca. € 150,= voor een duurdere periode, nog te volgen. De overige
€ 250,= was om de geboekte reis te annuleren en vervolgens opnieuw de reis te boeken???, er werd ons medegedeeld dat de camping (TyNadan, Arzano, Frankrijk) deze kosten doorberekende aan de touroperator. Bij aankomst werd ons verzekerd door de medewerker (welke toevallig de omzetting had geregeld) deze camping helemaal NIKS (€ 0,=) had doorberekend aangaande onze reis/boeking.

Er is ons indertijd een gevoel bekropen van te worden belazerd, door wie??, D-Reizen, VrijUit of Neckermann?, zeg het maar, wij weten het niet.

We zijn nu (01-11-2011) voorzichtig weer aan het bedenken/kijken wat te doen deze zomer, maar gezien bovenstaande zeker niet via D-Reizen, VrijUit of Neckermann, dat staat voor ons inmiddels vast, je kan en mag me 1 keer belazeren/besodemieteren maar een volgende keer gun ik je die kans niet meer door simpelweg NIET meer daar te komen (D-Reizen te Cuijk, N/Br.).

Wij hebben ons er bij neergelegd, maar voor anderen geld:
doe hier uw voordeel mee!!!

M.Vr.Grt. en succes bij uw boekingen

Peter uit Cuijk :roll:

Het is doodnormaal dat een touroperator annuleringskosten (door)berekend. U heeft dat immers kunnen lezen in de algemene voorwaarden van de boeking en/of ANVR voorwaarden.
Dat de desbetreffende accommodatie zegt dat zij niks doorberekenen aan de touroperator, is voor hen een weet en voor u een vraag.
Wat bijna niemand weet ( zelfs niet het personeel van de accommodatie ) is dat het wel degelijk wordt doorberekend. Alleen gebeurd dat niet per boeking, maar per x aantal boekingen.
De touroperator betaald dan uit aan de desbetreffende accommodatie en worden wijzigingen, annuleringen etc verekend met het totaalbedrag.

Dat is iets wat u als klant nooit te weten zal komen, evenals het bedrag wat de touroperator aan de accommodatie betaald voor UW boeking.

pcs001
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jul 2009 19:27

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door pcs001 »

@ troyair,

Tussen wat mij verteld wordt door een medewerkster van de reisorganisatie
zijn feiten welke nimmer daadwerkelijk naar boven zal komen, wat mij meer steekt indeze is het feit dat de reis geanulleerd diende te worden om vervolgens op nieuw te moeten boeken, het gaat mij meer om klantvriendelijkheid, moet ik eens bij m'n klanten proberen, ben ik geheid zeer snel uitgewerkt. Daar gaat het mij om, desalniettemin voor mij never nog een boeking bij één van eerder genoemde reisorganisatie's.

Trouwens, voorgaande keer was D-Reizen als de kippen erbij om hierop te reageren, nu nixs meer gehoord/gezien, hoeft wat mij aangaat ook niet.

BTW, in welk verband dien ik "troyair" te lezen, alszijnde een touroperator??

troyair
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 okt 2011 15:16

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door troyair »

pcs001 schreef:@ troyair,

Tussen wat mij verteld wordt door een medewerkster van de reisorganisatie
zijn feiten welke nimmer daadwerkelijk naar boven zal komen, wat mij meer steekt indeze is het feit dat de reis geanulleerd diende te worden om vervolgens op nieuw te moeten boeken, het gaat mij meer om klantvriendelijkheid, moet ik eens bij m'n klanten proberen, ben ik geheid zeer snel uitgewerkt. Daar gaat het mij om, desalniettemin voor mij never nog een boeking bij één van eerder genoemde reisorganisatie's.

Trouwens, voorgaande keer was D-Reizen als de kippen erbij om hierop te reageren, nu nixs meer gehoord/gezien, hoeft wat mij aangaat ook niet.

BTW, in welk verband dien ik "troyair" te lezen, alszijnde een touroperator??
Ik werk idd voor een internationale internet touroperator.
Het probleem in de reisbranche is dat dingen vaak heel anders werken dan in andere branches.
Een wijziging van datum van een reis wordt over het algemeen in reserveringssysteem vrijwel altijd als annulering gezien.
Dat klinkt heel onlogisch, je zou tenslotte denken dat je iets slechts aanpast, maar dat heeft oa te maken met tarieven.

De tarieven worden over het algemeen opgebouwd op basis van beschikbaarheid en periode van verblijf.
Hoe minder er beschikbaar is, hoe hoger de prijs.
Dat zelfde geldt voor hoogseizoen en laagseizoen.

Het enige nadeel van het boeken van een reis bij bijvoorbeeld D-reizen, maar die wordt georganiseerd door een andere touroperator ( zoals hier Neckermann of Vrij-uit) is dat men hier te maken heeft met verschillende regeltjes van verschillende aanbieders.

Ik bedoel het absoluut niet persoonlijk, maar ik maak bijna dagelijks dit soort problemen mee als u heeft ondervonden, en daarbij ben ik heel eerlijk: regels zijn nou eenmaal regels. Ik kom hele schrijnende gevallen tegen waarbij mensen voor duizenden euro's het schip in gaan, maar er gelden nou eenmaal boekingsvoorwaarden waarmee de klant altijd akkoort mee is gegaan tentijde van de boeking.
Het is natuurlijk een kwestie van klantvriendelijkheid, maar de meeste touroperators maken maar heel weinig uitzondering, omdat het of veel geld kost, of omdat zij anders veel geld mislopen.

D-reizen Webcare
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 okt 2010 18:32

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door D-reizen Webcare »

Geachte heer/mevrouw,

N.a.v. het bericht wat er op 2 november geplaatst is, hebben wij telefonisch contact opgenomen met de klant om uitleg te geven over het standpunt van Vrij Uit. Wij hebben de klacht naar tevredenheid afgehandeld met de klant.

Cindy
D-reizen Webcare

trixteun44
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2012 20:08

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door trixteun44 »

PCS001 en zijn partner hebben zich kunnen verheugen op het feit dat we contact hebben gehad met D-reizen. D-reizen kon er niets aan doen, zeiden ze, maar het was VRIJ UIT die in deze niet geheel "vrijuit"gaat.
Bij aankomst op de camping hebben we aan de balie gevraagd of er extra adm kosten in rekening worden gebracht bij het omboeken, dit was in het geheel niet het geval dus het geld is ergens in een duistere sok verdwenen.
Wat schetst onze verbazing, dit jaar kan alles heen en weer geboekt worden, let wel in de reclame campagne wordt niet over wel of geen kosten gesproken.

Niettemin hebben we van D-reizen een tegoedbon gekregen en dat was onverwacht maar een pleister op de wonde.
Wat schetst nu onze verbazing, we willen met Pasen via D-reizen een hotel boeken en daar mogen we de tegoedbon niet voor gebruiken, alleen voor een volledige vakantie, en dat doen we dus niet.
Zogezegd een sigaar uit eigen doos waar we eigenlijk niet veel aan hebben.
aldus de partner v an PCS001.

Hoe foutief je een klacht kunt afwikkelen, als zelfstandig ondernemer weet ik als geen ander dat je een klacht naar behoren dient af te handelen, zeker niet op deze wijze. Duidelijk een gemiste kans van D-Reizen.
Uitermate kleinzerig, op deze wijze.
PCS001 (Peter)

Bouwnl
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2012 16:31

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door Bouwnl »

Gisteren via Vrijuit een korte vakantie geboekt op te terugreis van onze vakantie in Frankrijk. We wilden graag een paar dagen Normandië aan doen om de kids eea bij te brengen. Na een dag zoeken viel mijn oog op een hotel via vrijuit. De hele dag heb ik gekeken naar 3 nachten, nu heeft vrijuit echter bedacht daar het leuker klimt als je spreekt over 3 dagen ipv 2 nachten. Daar ben ik dus ingetrapt, want 3 dagen is niet riedel, je mag inchecken vanaf 17 uur en moet er voor 10 uur weer uit, dus dat is volgens mij gewoon 1 dag en 2 nachten. Ik kwam er 5 min. Na betalen achter, direct gebeld, maar nee hoor annuleren? Wat denkt u wel? U bent toch accoord gegaan met de voorwaarden? JA en bij vrijuit voor t laatst kan ik je vertellen! Service? Kennen we niet, klantviendelijkheid ook niet! Ik heb beroepsmatig ook te maken met klanten (eindgebruikers) maar bij mij krijgen ze wel service! Zelfs omvielen naar een andere reis bij vrijuit moest 180,00 kosten, afzetterij is het!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door berndv »

Bouwnl schreef:Daar ben ik dus ingetrapt
schandalig, dat ze u er zomaar in hebben laten trappen. Uw reactie zou gerechter geweest zijn als u had gezegd, ik heb niet goed gelezen.
Bouwnl schreef:We wilden graag een paar dagen Normandië aan doen om de kids eea bij te brengen.
Als u de kids iets bij wilt brengen, doet u dat dan vanuit uw hotelkamer?
Bouwnl schreef:je mag inchecken vanaf 17 uur en moet er voor 10 uur weer uit
Is bij ieder hotel zo, een hotel wordt geboekt per overnachting, niet per dag. Die discussie is hier al vele malen vaker gevoerd. Vaak mag u op de aanlomstdag al wel uw bagage droppen, en op de vertrekdag later ophalen, maar dat is geen garantie. U wilt gezellig wat doen met de kinderen. Dat kan toch prima als u om 17 uur incheckt op de eerste dag, en ook de laatste dag kunt u nog van alles doen, alleen niet meer naar uw hotelkamer. Bij een gemiddeld vakantiepark geld ook vaak aankomst vanaf een uur of 3, vertrek voor een uur of 10.

En dan klagen dat vrijuit uw leesproblemen niet wil oplossen, tja, spijtig, maar volkomen eigen schuld.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Bouwnl schreef: We wilden graag een paar dagen Normandië aan doen om de kids eea bij te brengen. Na een dag zoeken viel mijn oog op een hotel via vrijuit. De hele dag heb ik gekeken naar 3 nachten, nu heeft vrijuit echter bedacht daar het leuker klimt als je spreekt over 3 dagen ipv 2 nachten. Daar ben ik dus ingetrapt, want 3 dagen is niet riedel, je mag inchecken vanaf 17 uur en moet er voor 10 uur weer uit, dus dat is volgens mij gewoon 1 dag en 2 nachten.
Dan slaat u mooi 2 vliegen in een klap. Buiten de kids wat bijbrengen, heeft u zelf ook wat bijgeleerd. Dit is al bijna zo oud als de weg naar Rome en echt niets nieuws onder de zon. U had dit net zo makkelijk voor het boeken even kunnen vinden als na het boeken. Er zijn mogelijkheden genoeg en misschien is het ook mogelijk een nachtje bij te boeken.

Nu moet ik wel zeggen dat ik de inchecktijden wat aan de late kant vind en de uitchecktijden wat aan de vroege kant. Inchecken kan in de meeste hotels toch echt wel vanaf een uur of 15u en uitchecken is vrij gebruikelijk om 12u.

Nee ik werk niet voor vrijuit.

Sylvia1986
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2013 16:28

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door Sylvia1986 »

Geen goed woord voor over, wij hadden een groot probleem met het appartement waar wij geboekt hebben en vrij uit was totaal niet hulp vaardig en zij vonden dat wij het maar zelf moesten uitzoeken met het vakantiepark. Wij zijn op vakantie geweest naar Le Domaine de Fontenelles in frankrijk. Wij huurden een villa en moesten een belachelijke borg van 750 euro betalen. Deze betaalden wij contant en we zouden deze terug gestort krijgen aangezien wij s'nachts zouden vertrekken. Na een week was er niks terug gestort, 2 weken ook niet. Na 3 weken heb ik gebeld waar het geld toch bleef. Ik kreeg meteen te horen dat vrij uit absoluut niet verantwoordelijk was hier voor en dat wij het zelf maar moesten uit zoeken. Na heel wat telefoontjes heen (terug gebeld werden we niet) kregen we te horen dat we nooit betaald hadden. Dus ik mijn betalingsbewijs ingescand en ge-emaild. Werd niet op gereageerd. Zij konden alsnog niks voor ons doen vertelden zij. Toen ik een officiele (na 70 euro aan belkosten) schadeclaim had verstuurd waarin stond dat zij wel degelijk verantwoordelijk waren conform artikel 74 e.v. van BW6 en ANVR-reisvoorwaarden. Belden zij ein-de-lijk terug om te vragen naar ons iban (3 maanden later) Geen excuses helemaal niks. 2 weken later hadden wij eindelijk ons geld terug. Vrij uit maakten alleen hun exuses voor het lange wachten aan de telefoon. na 3,5 maand alle vrije tijd die ik erin heb moeten steken en de rente die ik misloop van het geld daar houden ze compleet geen rekening mee. Wat een FLUTreisorganisatie. Ik zal dan Vrij uit en Le Domaine de Fontenelles absoluut aan niemand aanraden. Nogsteeds ben ik ontzettend kwaad over de manier van handelen van vrij uit.

vanderstok
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2014 11:26

Re: Boeking D-Reizen/Vrij Uit en Neckermann

Ongelezen bericht door vanderstok »

Wat een enorm slechte ervaring hebben wij met Vrij Uit gehad! Afgelopen juni hebben we een stacaravan bij Vrij Uit geboekt om een weekje met onze kleine van 6 maanden van Frankrijk te genieten. Eenmaal op camping etang de fouche aangekomen kregen wij te horen dat we geen stacaravan hadden geboekt maar een halve trekkershut met een tent ervoor. De camping hielp ons voor geen meter en Vrij Uit was niet bereikbaar. Wij zijn direct terug gegaan en hebben geen gebruik van accomodatie gemaakt. Eenmaal weer in Nederland hebben we contact met vrij Uit gezocht en een maand later (na vele telefoontjes die ik moest plegen) kregen wij te horen dat we in ons ongelijk werden gesteld. Tijdens een van de telefoongesprekken kreeg ik van een dame te horen dat ons probleem geen prioriteit had, hoe durf je. Enig compensatie was er dus niet. Wel heeft Vrij Uit snel de internetsite aangepast in plaats van een stacaravan een kamertenthuis, wat dat ook zijn mag. Dan mag je toch wel veronderstellen dat ik gelijk heb anders pas je de internetsite toch niet aan. Vrij Uit, wij zijn waardeloos behandeld en in onze ogen voorgelogen. Nooit meer Vrij Uit!

Gesloten