LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] transavia/air miles

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
troyair
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 okt 2011 15:16

Re: transavia/air miles

Ongelezen bericht door troyair »

Emmy75 schreef:
troyair schreef:Jammer genoeg werkt HV niet zo.
Misschien kunnen de HV medewerkers de cardgegevens niet zomaar zien, maar toch wel allerlei andere details omtrent de boeking die TS niet zomaar aan iedereen verteld heeft. vb tijdstip van de boeking ?
Overigens waarom zou TS niet zelf kunnen terugbellen met HV om de cardgegevens door te geven tbv zijn boeking ?
Beetje omslachtig, maar zou kunnen idd.
Ik maak er alleen op uit dat TS zelf contact heeft opgenomen met HV, dus het had eigenlijk direct kunnen worden afgehandeld lijkt mij?!
Neemt niet weg dat TS natuurlijk wel gelijk heeft dat HV niet bepaald klantvriendelijk is geweest en tot twee keer aan toe de dupe is geworden van een slordige fout die blijkbaar veel vaker voorkomt dan HV doet voorkomen!

Dat is een van de redenen dat ik mijn airmiles er niet meer voor inwissel.
Plus het feit dat het bijna niks opleverd.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: transavia/air miles

Ongelezen bericht door Emmy75 »

troyair schreef:Beetje omslachtig, maar zou kunnen idd.
Ik maak er alleen op uit dat TS zelf contact heeft opgenomen met HV, dus het had eigenlijk direct kunnen worden afgehandeld lijkt mij?!
Klopt idd achja dan denk ik dat het meer de frustratie is. Wantja op een beveiligde site doorgeven is leuk en aardig voor 'pottekijkers' maarja het is maar afwachten hoe de ontvanger van de gegevens ermee omgaat. Dus wat dat betreft is dat ook lang niet altijd waterdicht.

mama1981
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 nov 2011 22:34

Re: transavia/air miles

Ongelezen bericht door mama1981 »

Goedenavond,
Ik wilde vanavond een vlucht boeken via de internetsite.
Ik had vanmiddag al gekeken en was van plan vanavond te boeken. Ik kwam er vanavond echter achter dat de tarieven van de vluchten sinds vanmiddag waren verhoogd (jammer... Maar dan had ik vanmiddag maar moeten boeken)
Na het invullen van alle gegevens en de definitieve prijsopgave (incl airmileskorting) wilde ik gaan betalen, ik koos mijn bank en wachtte op de verbinding met transavia. Dit duurde erg lang en ik besloot te bellen. De medewerker gaf aan dat ik alles opnieuw moest invullen. Dit gedaan en nu bleek dat mijn airmiles al waren afgeboekt! Weer gebeld en ik zou mijn airmiles met 1 uur terugkrijgen. Maar... inmiddels 2 uur later zijn ze nog niet terug. Ik weer bellen en toen kreeg ik te horen dat het langer kon duren dan een uur. Op mijn opmerking dat er een kans is dat de tarieven weer verhoogd zouden worden of dat de vlucht vol zou zitten kreeg ik de mededeling: 'Dat kan' Verder gaf zij aan dat het regelmatig voorkomt dat de betalingen met Ideal niet goed gaan en dat ik maar met een creditcard moest betalen. Deze heb ik niet maar volgens de medewerker moet ik hem dan maar ergens lenen! Het is nu 4 uur later en ik heb nog geen airmiles terug. Dus moet ik maar boeken zonder korting en hopen dat ik via mijn bank de betaling kan doen voor de vlucht veranderd in tarief of vol zit.....

scritti
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2012 13:25

Re: transavia/air miles

Ongelezen bericht door scritti »

Zelfde probleem meegemaakt!

Op 9 februari vlucht bij Transavia met Airmiles geboekt. Verbinding met AirMiles ging niet goed maar ze werden wel bij mij afgeboekt. Geen bevestiging vlucht.

Contact opgenomen met servicedesk. Na lang aandringen gaven ze toe dat de fout bij hen zat en het zou worden opgelost. Dit zei ene Amber, want ze hebben allemaal (maar echt allemaal) verdacht Nederlands klinkende namen terwijl uit de verbinding dat je belt naar een exotische bestemming.

15 februari weer gebeld want geen reactie (Egbert ditmaal...). Zou er een spoedgeval van maken.

29 februari weer gebeld want geen reactie: weer spoed.

13 maart weer gebeld (Nicole) want geen reactie: binnen 48 uur moet er een reactie zijn. Dat is dus vanmiddag. Ik ben zeer benieuwd.

Het is overduidelijk dat er een probleem is met Transavia en Airmiles. Transavia schuift de klant de schuld in de schoenen en heeft een erbarmelijk slechte klantenservice.

Tot nu toe was Transavia van de low cost carriers nog een van de weinige maatschappijen waar ik nog vertrouwen in had. Dat is nu weg: ze hebben bij mij een bittere nasmaak achtergelaten en van hun positieve imago is niets meer over.

Schandalig en wat mij betreft alle aandacht van Trosradar waard!

mama1981
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 nov 2011 22:34

Re: transavia/air miles

Ongelezen bericht door mama1981 »

idd schandalig, ik heb pas medio januari een reactie op mijn klacht gekregen. Heb de korting iig niet meer gekregen. Maar inmiddels zijn wel mijn airmiles teruggeboekt (duurt ook een paar weken)

Gesloten