Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
mjrvanham
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2021 09:03

Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door mjrvanham »

Ben nu al 4 maanden aan het wachten op antwoord of nieuwe accu van de lidl.
Ze reageren via Whatsapp met doorverwijzing doe je dat wordt je weer doorverwezen.
Het gaat totaal verkeerd, ondertussen mn bestelling van de account afgehaald

Dit is de slechtste garantie-afhandeling ooit meegemaakt.

Knap waardeloos Lidl

Jablan
Berichten: 3487
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49

Re: Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door Jablan »

Apart. Wij hebben 1 keer iets retour gedaan en de afhandeling was correct. Gaat het hier om een onderdeel of een compleet non-food artikel?

Noël Maesen
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 jan 2021 15:59

Re: Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door Noël Maesen »

Ik heb een vacuümplastieken apparaat gekocht en kreeg wel een antwoord van: indien dit niet stuk is, alle kosten voor mij waren.
Ze hebben me een nieuw opgestuurd zonder problemen. Natuurlijk de verzendingskosten en herstellen was meer dan 20€. Dus geen probleem.

rnjardel
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2021 19:35

Re: Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door rnjardel »

Hallo, ik heb ook een slechte accu gehad (type 20volt Parkside) maar dat was uitstekend opgelost.
Er belde iemand op om te vragen wat er mis was en de slechte accu hoefde ik niet op te sturen.

Overigens is de garantieafhandeling telkens goed afgehandeld.
Enig minpunt zijn de standaard verzendkosten.

Seinhuis
Berichten: 635
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Stuur een mail via het contactformulier dat je binnen 14 dagen een passende oplossing wil. Doen ze dat niet, dan kan je het koop ontbinden. Dus de accu (plus fiets of het andere complete onderdeel??) terug naar Lidl en jij je geld terug.

https://www.juridischloket.nl/aankopen- ... aan-maken/ https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-d ... lde%20tijd.

Doen ze dat niet, kan je daarna een klacht indienen of naar de geschillencommissie gaan. https://www.thuiswinkel.org/leden/lidl/certificaat

mjrvanham
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2021 09:03

Re: Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door mjrvanham »

Jablan,

Gaat over een accu van een grasmaaier, via app wordt je continu door gestuurd.
1 x de vraag gehad wil je het artikel compleet retourneren, nee ik wil een nieuwe accu.
Dan wordt de app weer afgesloten zonder antwoord en kun je opnieuw beginnen.
Ook via contact formulier nog steeds geen reactie ??????

tham
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2006 14:49

Re: Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door tham »

Wat de Klantenservice van Lidl betreft > deze is echt waardeloos dus zet je maar schrap. Ik heb 6 maanden + 1 week moeten wachten voor ik mijn geld terug kreeg en dat ging om een bedrag van minder dan € 10,00. 35 mailtjes over en weer waarbij keer op keer de belofte werd gedaan dat het geld binnenkort teruggestort zou worden. Ook meerdere malen mijn klacht op de site Klacht.nl gezet en op die site lijkt het alsof de Lidl de beste supermarkt is met klachtenafhandeling...wel 99%...maar dat is beslist niet waar...ga maar eens scrollen. Heel veel mensen wachten al maanden op hun geld terug en bij elke klacht staat ""opgelost"" maar dat is niet zo. Zodra je op Klacht.nl je klacht over Lidl hebt gedropt, staat er al meteen dezelfde dag ""opgelost"" bij omdat de Lidl dan reageert op je klacht met de mededeling dat ze het gaan uitzoeken maar daarna gebeurt er helemaal niets. Bellen met de Lidl heeft ook geen zin want ook dan beloven ze iets maar komen het niet na. Pas toen ik dreigde om er een TV programma bij te halen, werd het geld ineens gestort en kwamen pas de excuses. Sinds mijn slechte ervaring met de Lidl koop ik nooit meer iets duurs bij hen want het geeft véél te véél ergernis als je het gekochte moet terugsturen en je je geld wilt terughebben.

Lady1234
Berichten: 17845
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Toch handig dat u beschikt over een tv programma. Een paar keer met de klantenservice van Lidl van doen gehad. Zaken werden per omgaande keurig afgehandeld. Dus ik heb geen klagen.

Plaats reactie