Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
mjrvanham
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2021 09:03

Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door mjrvanham »

Ben nu al 4 maanden aan het wachten op antwoord of nieuwe accu van de lidl.
Ze reageren via Whatsapp met doorverwijzing doe je dat wordt je weer doorverwezen.
Het gaat totaal verkeerd, ondertussen mn bestelling van de account afgehaald

Dit is de slechtste garantie-afhandeling ooit meegemaakt.

Knap waardeloos Lidl

Jablan
Berichten: 3482
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49

Re: Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door Jablan »

Apart. Wij hebben 1 keer iets retour gedaan en de afhandeling was correct. Gaat het hier om een onderdeel of een compleet non-food artikel?

Noël Maesen
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 jan 2021 15:59

Re: Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door Noël Maesen »

Ik heb een vacuümplastieken apparaat gekocht en kreeg wel een antwoord van: indien dit niet stuk is, alle kosten voor mij waren.
Ze hebben me een nieuw opgestuurd zonder problemen. Natuurlijk de verzendingskosten en herstellen was meer dan 20€. Dus geen probleem.

rnjardel
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2021 19:35

Re: Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door rnjardel »

Hallo, ik heb ook een slechte accu gehad (type 20volt Parkside) maar dat was uitstekend opgelost.
Er belde iemand op om te vragen wat er mis was en de slechte accu hoefde ik niet op te sturen.

Overigens is de garantieafhandeling telkens goed afgehandeld.
Enig minpunt zijn de standaard verzendkosten.

Seinhuis
Berichten: 633
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Stuur een mail via het contactformulier dat je binnen 14 dagen een passende oplossing wil. Doen ze dat niet, dan kan je het koop ontbinden. Dus de accu (plus fiets of het andere complete onderdeel??) terug naar Lidl en jij je geld terug.

https://www.juridischloket.nl/aankopen- ... aan-maken/ https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-d ... lde%20tijd.

Doen ze dat niet, kan je daarna een klacht indienen of naar de geschillencommissie gaan. https://www.thuiswinkel.org/leden/lidl/certificaat

mjrvanham
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2021 09:03

Re: Slechte garantie-afhandeling: vier maanden aan het wachten op accu van Lidl

Ongelezen bericht door mjrvanham »

Jablan,

Gaat over een accu van een grasmaaier, via app wordt je continu door gestuurd.
1 x de vraag gehad wil je het artikel compleet retourneren, nee ik wil een nieuwe accu.
Dan wordt de app weer afgesloten zonder antwoord en kun je opnieuw beginnen.
Ook via contact formulier nog steeds geen reactie ??????

Plaats reactie