LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie Asus A6t Laptop

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
nicodebruin
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36

Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door nicodebruin »

Hallo,

Ik heb half augustus 2006 een Asus A6t laptop gekocht bij een online shop. Binnen een maand had ik al problemen met lichte strepen door mijn scherm en was het toetsenbord al versleten (de meeste toetsen gingen glimmen) ook had ik een soort knasserende toon uit de speakers.
Contact opgenomen met de online shop, en werd verteld dat de garantie rechtstreeks vias Asus liep. Dus contact opgenomen met Asus, waar mij verteld werd dat de reparatie 5 tot 10 werkdagen duurt. Omdat ik een opleiding informatica studeer op het hbo was het voor mij niet mogelijk om hem zolang te missen.

Voor de kerstvakantie op 19 december heb ik hem laten ophalen door Asus voor reparatie. Met een uitgebreide klachtenomschrijving over scherm, toetsenbord en speakers.

Op 2 janauri 2007 werd mijn laptop weer thuisbezorgd met een brief erbij met mijn klachtenomschrijving erop. Er was verder niks aan gebeurd. Na het bellen met Asus waar de medewerker ook niks wist werd verteld dat er een nieuwe RMA aangemaakt moest worden en de laptop de volgende dag dan opgehaald zou worden. De laptop zou als een spoedreparatie aangemeld worden en rond de 5 werkdagen terug zijn. Ook zou de laptop door een 2de persoon worden nagekeken ene Ramon.. En inderdaad de volgende dag werd mijn laptop netjes door TNT opgehaald.

Na 5 werkdagen nog niks... gebeld met Asus en werd mij verteld dat het moederbord, speakers, tft scherm en kabel naar het tft scherm vervangen moesten worden. Alles was al vervangen behalve de speakers want dat waren speciale en die stonden nog in bestelling.. Na een aantal dagen weer gebeld toen was ineens nog niks vervangen en werd mij verteld dat alles in bestelling stond.. naja om een lang verhaal kort te maken stond ineens op 24 janauri TNT voor de deur met mijn laptop (zonder aankondiging). Volgens de brief waren het toetsenbord, moederbord, tft scherm en een kabel naar het tft scherm vervangen. (de speakers die ongeveerd 1,5 in bestelling hebben gestaan stonden niet vermeld) of dat moet missing part E210 voorstellen die op de brief vermeld staat.

Maargoed ik pak mijn laptop uit.... toetsenbord was nog even versleten als eerst en het scherm was te zien dat die niet nieuw was. Toen donderdag mee naar school genomen en mee gewerkt, binnen de kortste keren kreeg ik weer strepen door mijn scherm en werden de kleuren weer dof grijs/vaal. Die vrijdag contact opgenomen met Asus, kon de mederwerker weer niks vinden wat ermee gebeurd was... en kwam met de 'geweldige' oplossing om hem weer te laten ophalen.
Ik was ondertussen al kwaad geworden en de man vond het onredelijk van me dat ik hem niet wilde laten ophalen..

maargoed uiteindelijk zat er niks anders op en er werd mij beloofd dat hij maandag opgehaald zou worden en aangemeld zou worden als spoedreparatie en die vrijdag weer thuisbezorgd zou worden met een aantal upgrades als compensatie.
Maandag 29 januari werd ik gebeld door tnt en idd zelfde dag nog opgehaald. Die dag ook een brief naar Asus gestuurd met mijn verhaal en de beloftes van de medewerker. En vermeld dat ik hem uiterlijk vrijdag 2 februari terug wil hebben zoals beloofd was. Ook heb ik gevraagd om de gemaakte kosten voor het huren van een laptop op school wat ondertussen al meer dan 70 euro is.

Donderdag 1 februari gebeld oftie al klaar was, maar er stond een tft scherm in bestelling en de man kon mij vertellen dat hij ergens die nog wel een aantal werkdagen zou staan. Maandag 5 februari wisten ze me weer erg weinig te vertellen alleen dat ze ermee bezig waren...
Vandaag 9 februari gebeld kreeg ik volgens mij iemand van de TD aan de lijn, hij had mijn laptop er meteen bijgepakt toen ik RMA nummer noemde... volgens hem was het toetsenbord vervangen en was hij klaar.(!)
Ik gevraagd hoe het met het geluid zat, zegtie dat klinkt goed en toen lied hij muziek op de laptop horen en vroeg of ik knarsende tonen hoorde :oops: tis toch niet te geloven?? voelde me dus echt niet seriesu genomen... Scherm was vorige keer al vervangen volgens hem... hij zou het voor de zekerheid nog even nakijken omdat ik zo aandringde.. Hij zou scherm openhalen en dan naar de sticker kijken waaraan hij aan nummer kan zien oftie vervangen is morgen wordt ik erover teruggebeld zij hij.
Ik had gezegt dat ik het helemaal gehad had met de slechte service van hun en dat ze de klant laten opdraaien voor de fouten die hun maken. Hij zij niks en ontkende dat er fouten waren gemaakt bij de reparaties..


Ondertussen heb ik gister contact gehad met de consumentenbond die hebben mij verteld dat ik een brief moest sturen naar de verkoper met de eis dat ik mijn laptop volgende week vrijdag (de 16de) terug wil en dat ik onders het koopcontract onbind en mijn geld terug wil.
Deze brief heb ik vandaag op de bus gedaan en hoop dus ook dat ik wel een reactie van hun krijg integenstelling tot Asus die niet reageerd.

Zo dat was wel een erg lang verhaal :shock:
Iemand nog tips?? of zelf ervaringen met garantie van Asus?


Groet Nico

ikbenik

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ondertussen heb ik gister contact gehad met de consumentenbond die hebben mij verteld dat ik een brief moest sturen naar de verkoper met de eis dat ik mijn laptop volgende week vrijdag (de 16de) terug wil en dat ik onders het koopcontract onbind en mijn geld terug wil.


Geef dit gewoon aan bij Acer!

Omdat Acer nu de notebook heeft, ga je dus bij de winkelier dreigen dat hij de reparaties niet goed heeft uitgevoerd?

Een vreemde wereld.

ikbenik

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door ikbenik »

Jij hebt op dit moment een geschil met de fabrikant en niet met de winkelier!

Ga de winkelier dan ook niet zo bedreigen!

Dus omdat de fabrikant er een zooitje van gemaakt heeft ga je dus de winkelier voor het gerecht dagen?

Zeer vreemde gedachte!

ikbenik

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ondertussen heb ik gister contact gehad met de consumentenbond die hebben mij verteld dat ik een brief moest sturen naar de verkoper met de eis dat ik mijn laptop volgende week vrijdag (de 16de) terug wil en dat ik onders het koopcontract onbind en mijn geld terug wil.


Dat je een probleem hebt met Acer is nu wel duidelijk.

Maar ben je voor dit probleem al naar de verkopende partij geweest?


Als je al een paar keer bij de verkopende partij geweest bent en je bent iedere keer afgewezen, dan is die brief terecht.

Ben je nog niet bij de verkopende partij geweest, dan is het zeer onverstandig om zo'n brief naar de verkopende partij te sturen.
Ga eerst eens naar de verkoper en leg de situatie netjes uit.

Vergeet niet dat de verkoper niets aan kan doen dat Acer zo bezig is. De kans is groot dat zij niet eens weten wat er precies aan de hand is.

Ik ben zelf ook verkoper van Acer.
Als ik de klant "doorverwijs" naar Acer en ik neem dan aan dat het netjes wordt opgelost.
Zijn er problemen, dan hoor ik dat graag, maar dan niet via zo'n dreigbrief.

Als mijn klanten netjes naar mij toekomen, dan zal ik echt alles in de gang stellen om het probleem op te lossen.

Komen ze gelijk dreigend naar me toe, dan mogen ze het mooi bekijken.


In het verleden heb ik ook een situatie meegemaakt waarin de fabrikant faalde.
De klant was al die tijd netjes tegen me en ik heb er toen wel voor gezorgd dat alles in orde kwam.

jora39
Berichten: 93
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:03

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door jora39 »

ikbenik, het is geen acer maar een asus.
als de topicstarter inderdaad al de situatie heeft uitgelegd bij de verkoper en die doet er niets mee dan heeft de topicstarter recht om de koop te ontbinden want de fabrikant kan het probleem na meerdere keren niet naar behoren oplossen.
dus mocht dit het geval zijn dan gewoon een aangetekende brief naar de verkopende partij sturen met alle in en outs .
NEEM GEEN GENOEGEN MET EEN TEGOEDBON want dat zullen ze namelijk proberen je aan te smeren

nicodebruin
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door nicodebruin »

Ik heb zelf meerdere malen met de verkopende party contact gehad en die gaf aan dat garantie via de fabrikant Asus ging en het met hun moest 'uitzoeken'. (had ik niet vermeld in mijn verhaal zie ik :? ) En jij ikbenik hebt het verhaal zo te zien niet goed gelezen want het gaat om een Asus en geen Acer... nogal een verschil als je het mij vraagt.

Ik heb in de brief het hele verhaal uitgelegd wat er gebeurd is met mijn laptop bij Asus. Onderaan heb ik een eis neergezet dat ik hem vrijdag de 16de gerepareerd terug wil. Misschien is dit een korte termijn maar deze werd aangegeven door de consumentenbond.

Bedankt voor je reactie jora39 ik hoop dat de verkoper contact met me opneemt en een goede en snelle oplossing voorsteld.

ikbenik

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door ikbenik »

Asus en geen Acer... nogal een verschil als je het mij vraagt.
Mijn excuses! :oops:

Inderdaad, het is Asus i.p.v. Acer.

Niet goed uit mijn doppen gekeken! :oops:

Kan de beste gebeuren.


Maar goed....
Ik heb zelf meerdere malen met de verkopende party contact gehad en die gaf aan dat garantie via de fabrikant Asus ging en het met hun moest 'uitzoeken'.
De fabrieksgarantie gaat wel via Asus zelf.
Echter de houding van de winkelier klopt niet.

Als winkelier zijnde kan ik je vertellen dat de garantieafwikkelingen rechtstreeks van de consument naar de fabrikant lopen.
Meestal halen de fabrikanten de producten zelf bij de consumenten op.
Dit is om de lijnen zo kort mogelijk te houden en de tijd van ongemak ook.

Normaal gesproken gaat dit gewoon goed en hoef ik me als winkelier er niet mee te bemoeien.
Ik wil als winkelier dan ook door de klant op de hoogte worden gehouden.
Want als er problemen zijn dan kom ik aan te pas.
Dan is het mijn taak om de boel goed te regelen.
Want in zo'n situatie heb ik wel degelijk een verantwoordelijkheid.

In mijn ogen heeft de winkelier in jouw situatie behoorlijk gefaald en is jouw reactie terecht.

Ik hoop dat je snel iets hoort.

nicodebruin
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door nicodebruin »

Ik heb de 14de een mailtje gestuurd naar winkel nogmaals het probleem aan te geven op de brief hadden ze namelijk niet gereageerd. :? De 15de kreeg ik mail met de vraag om het RMA nummer, de 17de hun gemaild hoe het ermee stond kreeg een reactie dat Asus heeft toegezegd mijn case te gaan bekijken en dat het service center van Asus iv.m met verhuizing enkele dagen gesloten was. :roll:
Krijg het idee dat het nog wel even kan duren....

heb de consumentenbond gebeld deze vertelde me nu ineens weer dat het ontbinden van koopcontract niet gaat lukken omdat de garantie niet via de verkoper loopt :shock: kwam op neer dat ik juridisch gezien geen poot heb om op te staan :? de enigste optie was een rechtzaak te beginnen tegen Asus maar de kans dat ik dat win is errg klein..

Er werd me aangeraden Asus een brief te sturen met eis binnen 2 weken mijn laptop terug te willen en anders hun aanspradelijk te strellen aan de gelede kosten en een vervangend prduct.... ik denk zelf dat dit weinig nut heeft omdat ze op mijn vorige brief ook niet gereageerd hebben.

Ik wacht dus nog maar even af wat de verkoper doet, deze zal vast meer druk kunnen uitoefenen dan ik... :roll:

Ik weet iedergeval dat ik nooit meer een laptop moet kopen van Asus wat een waardeloos bedrijf is dat! :twisted:

nicodebruin
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door nicodebruin »

Vrijdag de 23ste laptop terug gekregen, volgens de brief is scherm toetsenbord kabel naar scherm en speakers vervangen...
het toetsenbord en scherm zijn inderdaad vervangen de speakers niet.... :?

Ik werd die dag ook gebeld door asus (had de online shop voor gezorgd dat ze me zouden bellen) en werd een hoop uitgelegd waarom het zo lang duurde ze hadden een tekort aan personeel op service desk... en nog wat van zulke verhalen... wat lang niet alles verklaard :x ...

Er werd mij verteld toen het over mijn gemaakte kosten ging dat dat geregeld moest worden met mijn contactpersoon maar hij dacht dat daar wel iets geregeld over kon worden. Want hij wilde de klanten graag tevreden houden over het product en hun service.

En inderdaad nog geen half uur later belde mijn contactpersoon alleen over de kosten kon niks geregeld worden want het ging om pick-up-and return garantie blablabla .... het enigste voorstel wat hij had is de laptop nogmaals te laten ophalen voor een SwapTest (ofzoiets) en als daaruit zou blijken dat het probleem zich nog steeds voordoet dan zou ik een nieuwere laptop krijgen dan dit type.... alsof ik hem nogmaals wil laten ophalen na wat er gebeurd is.... :roll:
Wat ook fijn is dat ik alles via mijn contactpersoon moet regelen kwa vergoeding, want hij is juist 1 van de medewerkers die zich niet aan de afspraken hield en ook nooit terugbelde.

Later op die dag belde een medewerker van de online shop deze heeft me gevraagt of ik gebeld was door asus en hoe het gesprek was verlopen... hij vond het ook niet kunnen dat er voorgesteld werd laptop nogmaals een test te laten ondergaan zodat ik hem nog langer kwijt ben. Ze zouden het intern overleggen en Asus nogmaals bellen en kijken of ze nog wat konden regelen...
Vandaag kreeg ik van de online shop te horen dat Asus gemeld had niks voor mij te kunnen betekenen :o

Ik laat het hier nog niet bij zitten ik ga Asus nog een brief sturen.. Ook stuur ik mijn verhaal naar Radar en Kassa... :twisted:

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door magel725 »

Asus is m.b.t. service zo'n beetje het beste bedrijf wat je tegen kunt komen. De eerste keer dat ie opgestuurd werd was tijdens de jaarwisseling en dan loopt nergens iets op rolletjes i.v.m. personeeltekorten en veel bedrijven gaan dan ook dicht.

Asus helpt je meestal binnen 2 weken en ze helpen je lang en goed. Vandaar dat bij Asus de garantie altijd via hun loopt omdat dat sneller is dan via de winkelier. Ik kan je dan ook één ding verzekeren: hoe meer eisen je naar Asus stuurt, hoe dwarser die zullen gaan doen. Het is namelijk een erg goed bedrijf met een erg goede service waar helaas ook wel eens fouten worden gemaakt. En doordat ze zeer goed scoren en echt hun best doen doen ze echt veel minder hun best voor mensen die eisenpakketten en deadlines neerleggen.

Wil je het probleem opgelost hebben dan kun je beter een fatsoenlijk briefje neerleggen of een telefoontje doen en zonder te eisen vragen wat ze voor je kunnen doen. Kwaad worden werkt bij hun alleen maar averechts omdat ze je precies zo behandelen als jij hun behandelt.

nicodebruin
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door nicodebruin »

Ik dacht ook dat het bekend stond als een goed bedrijf met goede service. Maar dat is erg tegengevallen.

Aan de telefoon vertellen de medewerkers onjuiste informatie over de repartie van je laptop je wordt constant voorgelogen.. afspraken die gemaakt worden komen ze niet na....
De brief die ik naar hun gestuurd had was ook alles netjes uitgelegd, hierop heb ik ook geen reactie gehad.

Ok 1ste keer was 18 december... als ze last hebben van personeelstekort wil nog niet zeggen dat ze mn laptop retour moeten sturen, zonder dat er iets aan gedaan is...
En de 2de reparatie was alleen op papier vermeld, aan laptop was na 3 weken niks gebeurd...
En 3de reparatie was ook bijna mis gegaan.....

De winkel heeft het daarintegen beter gedaan, zij hadden voor gezorgd dat Asus mij nog opbelde na de laatste reparatie... ik had ook een zeer vriendelijke man aan de telefoon waarmee ik een opzcih een aardig gesprek gevoerd had.
Het gesprek met mijn contactpersoon bij Asus verliep een stukje minder... :roll:

Als vergoeding heb ik van de onlineshop bij een volgende bestelling geen verzendkosten en krijg gratis 1gb usb stick... toch aardig van ze..



Wat betreft Asus, als het zo'n goed bedrijf is hadden ze wel met een dergelijke oplossing gekomen wat niet gebeurd is. Ze zijn zeer klantonvriendelijk en erg slordig met RMA's.

Ik doe zelf een hbo opleiding informatica waar nog een aantal klasgenoten problemen hebben met Asus laptop (A6T en A6J) dus zo'n goed merk blijkt het dus ook weer niet te zijn.

Wat betreft een goed merk, vind ik Toshiba toch een stuk beter, en bij HP de zakelijke lijn.

Maar ik zal Asus ook nog een brief sturen, het zal me verbazen als ze erop reageren :roll:

ikbenik

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door ikbenik »

Acer is ook een goed merk.
Alleen als er iets mis gaat (kan zelfs bij de beste merk gebeuren) dan duurt het wat langer voordat de gevraagde onderdelen binnen zijn.

Zoals ik het nu merk heeft Acer een leveringsprobleem van de onderdelen.

Het kan goed zijn dat dit ook voor de andere merken ook geldt.

jora39
Berichten: 93
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:03

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door jora39 »

:?:
Laatst gewijzigd door jora39 op 18 nov 2008 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.

ikbenik

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door ikbenik »

ikbenik, dat je zegt dat acer een goed merk is ben ik dus niet met je eens want heb veel problemen gehad met mijn defecte tft scherm van acer ( zie andere topic ).
Dat is tuurlijk vervelend om te horen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen problemen mee gehad heb.

Ik heb al veel notebooks en vooral ook veel TFT-schermen geleverd en nooit klachten over gehoort.
en de service is ronduit triest


Wat ik zelf triest vind is dat de onderdelen zo moeilijk leverbaar zijn.
Op sommige onderdelen moet je 4 tot12 weken wachten voordat ze eindelijk binnen zijn.

Qua betrouwbaarheid van de producten heb ik geen klachten over.

jora39
Berichten: 93
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:03

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door jora39 »

:?:
Laatst gewijzigd door jora39 op 18 nov 2008 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door magel725 »

Wat betreft Asus, als het zo'n goed bedrijf is hadden ze wel met een dergelijke oplossing gekomen wat niet gebeurd is. Ze zijn zeer klantonvriendelijk en erg slordig met RMA's.

Ik doe zelf een hbo opleiding informatica waar nog een aantal klasgenoten problemen hebben met Asus laptop (A6T en A6J) dus zo'n goed merk blijkt het dus ook weer niet te zijn.
Veel mensen maken de fout dat het merk wel slecht zal zijn als ze er zelf een negatieve ervaring mee hebben. Kijk maar naar Jora39. "Mijn scherm is kapot, dus het is geen goed merk."

Ik snap het wel, maar het klopt natuurlijk niet. Asus maakt prdukten die kwalitatief ontzettend goed zijn en dat bewijzen de RMA cijfers dan ook. Die zijn lager dan bij wie ook in de IT sector. Er kan met ieder merk iets mis gaan, ook met Asus, maar procentueel gezien is die kans een stuk kleiner dan bij anderen. Ook het niveau en de behulpzaamheid is bij Asus groter dan bij anderen, ondanks dat het bij jou iets minder liep. Kijk eens naar HP waar het 6+ weken duurt voordat je je -soms- gerepareerde spullen terugkrijgt. Bij Asus is het meestal binnen 2 weken terug en dan is het ook nog eens goed gemaakt.

nicodebruin
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door nicodebruin »

Ik dacht dat alles goed werkte helaas te vroeg gejuicht...

Ondertussen heb ik met mijn laptop last van trillend beeld... het scherm trilt van boven naar beneden sommige tekst bijvoorbeeld de Favorietenin IE wordt dubbel afgedrukt soort van schaduw achtig.

Het veranderen van resolutie of naar 16 bits heeft totaal geen effect.
Ik heb Asus een aangetekende brief gestuurd, met uitleg over afhandeling van mijn RMA's en de problemen die nog niet verholpen zijn. Als het echt zo'n goed bedrijf is dan zullen ze me vast bellen....
Indien ze niet reageren dan ga ik het via de webshop regelen aangezien die mij de laatste keer op het laatst erg goed hadden geholpen. Ik ben niet van plan om weer zo lang op een reparatie te gaan wachten.... :x

Het probleem komt trouwens niet constant voor maar op hele verschillende tijden... heeft niks met temperatuur te maken aangezien het met net opstarten ook al krijg.. iemand idieen? lijkt me zelf de videokaart aangezien scherm maand geleden vervangen was :oops:

nicodebruin
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door nicodebruin »

Nog steeds met dezelfde problemen... ze zijn ondertussen al verergerd :oops: schermen die geopend hebben gestaan blijven een soort van transparant afgedrukt op het beeld staan en vervagen na een tijdje weer :?

Op de aangetekende brief geen reactie gehad van Asus :x
Ondertussen contact gehad met de webwinkel deze heeft de case bij Asus aangemeld als escalatie case wat er op neer komt dat als ze het probleem constateren dat ik de dagwaarde(!) terug krijg of mijn laptop gerepareerd.
Ik heb contact gehad met consumentenbond deze geeft aan dat ik recht heb op het aankoopbedrag omdat de fabriek al 3 maal binnen het 1ste jaar van de laptop de tijd heeft gehad deze te repareren en hierin niet geslaagd is.

Heb dit gemeld bij de webwinkel en bij Asus want had ondertussen via de webwinkel een mailtje gehad met emailadres van mijn contactpersoon bij Asus.

Heb die contactpersoon dus maandagavond gemaild en nu 3 dagen verder nog steeds niks teruggehad :twisted:

Ik heb net de webwinkel een mailtje gestuurd, of hun verder contact met Asus willen maken omdat mijn contactpersoon bij Asus me niet terugmaild.... verbaast me weinig want hij is wel meer afspraken niet nagekomen :twisted:

jora39
Berichten: 93
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:03

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door jora39 »

:?:
Laatst gewijzigd door jora39 op 18 nov 2008 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.

nicodebruin
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36

Re: Garantie Asus A6t Laptop

Ongelezen bericht door nicodebruin »

Bedankt voor je reactie, ik ben blij om te horen dat er iemand is die hetzelfde heeft meegemaakt en het aankoopbedrag terug heeft gehad :).

Ik zal melden hoe het afloopt, ik heb ondertussen nog steeds geen reactie gehad van Asus.. De webshop heeft ook nog niet gereageerd op mijn mail (normaal zijn ze daar heel vlug mee).

Maar ik blijf doorgaan totdat ik mijn aankoopbedrag terug heb.
De reden die de webshop trouwens aangaf dat Asus de dagwaarde terug zou geven was dat ik al langere tijd gebruik van de laptop heb gemaakt... Dit is wel een erg slechte reden... heb de laptop in augustus 2006 gekocht van de eerste 6 maanden is hij 2 maanden in reparatie geweest, en de laptop heeft nooit goed gewerkt..
Ik kon trouwens ook kiezen voor reparatie van de laptop... alsof ik deze laptop nog terug wil :shock: ... repareren is trouwens ook niet het sterkste punt bij Asus :oops:

ps: ik heet trouwens Nico :wink: maar geeft niet :P

Gesloten