[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • albert heijn levert geen service - Pagina 2
Pagina 2 van 5

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 25 mar 2007 17:12
door ikbenik
Nou ikbenik als jij goed spul leverd en goede service en je
hebt weinig te doen dan mankeerd er wat aan je reclame of pr.
Ik wil heus wel meer betalen hoor en ik denk met mij nog meer.
Laatst een offerte gemaakt voor een klant van een notebook.

Van het merk Acer en Toshiba.

Begint de klant te zaniken over de prijs. Wilt hij de prijzen van Medion en Packard-hell!

Ben ik te duur!

Ik ga echt geen notebooks van Acer en Toshiba voor de prijzen van Medion en Packard-Hell leveren!

En de mensen begrijpen dat niet!

Ik hoor steeds meer:

Naar de Aldi! Daar moet je naar toe!

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 25 mar 2007 17:24
door bot321
Nou dan heb je de verkeerde mensen.
Als ik een bepaald merk wil hebben dan kan ik toch
niet de prijs van een goedkoper merk gaan eisen.
Beetje vreemd toch.
Overigens komen die PC van de Aldi en Lidl toch
goed uit de test dus waarom niet.
Lees ook dat de service redelijk is en dat je toch
wel een boel voor je centen krijgt.
Maar begrijp ook best dat jij daar niet tegenop
kan en dat vind ik jammer.

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 25 mar 2007 19:34
door NAK
Uiteraard ging ik (7 dagen na aankoop)
Waarom ben je niet direct de volgende dag terug gegaan Bernadette??

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 26 mar 2007 14:35
door mvdbosch
Ik weiger om goedkope troep te leveren. Dus aangezien ik dan te duur ben, heb ik nu weinig te doen.

Dus als ik het drukker wil hebben, moet ik dus troep gaan leveren.

En dat weiger ik dus.
Ikbenik, heb jij geen huur/hypotheek of andere vaste lasten te betalen maandelijks? Of heb je 'in de goede jaren' zo'n dikke bankrekening opgebouwd dat je het nu rustig aan kan doen zonder liquide problemen te krijgen.

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 26 mar 2007 14:45
door ikbenik
Ik kan toch geen troep verkopen?

Dan beginnen de consumenten weer te zeuren dat ik troep verkoop!

En dat wil ik dus niet.

En die troep kàn ik niet eens bestellen bij mijn leveranciers!

Medion -> zooitje.
Packard-Hell -> echte zooi!
Dell -> ....... vul maar in!


Zucht, waarom moeten toch steeds de prijzen met Medion en Packard-Hell vergeleken worden?

Als je een Ferrari wilt gaan kopen, dan ga je toch ook geen prijzen van de goedkoopste fiat eisen?

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 26 mar 2007 15:01
door kanovaarder
Voor de laagste prijs??????

Ikbenik, zoals je wel weet val ik je af en toe aan op jouw botte uitspraken en dan vaak de manier zoals je consumenten benaderd.

Maar inderdaad, in dit geval moet ik je gelijk geven.
Het is inderdaad ook te gek voor woorden hoe onzorgvuldig die consument zich vaak gedraagt.

Kijk, zo'n telefoon bij Appie, dat kan en is niet buitensporig maar wat ik maar niet kan begrijpen is die vooruitbetalingen aan heel duistere webwinkeltjes waar de non-professionaliteit van afdruipt.
Aan het toch maar kopen bij die zaak waar die Louis van Gaal durft te zeggen dat íe niet gek is.

Dat grote investeringen in PC's worden gedaan alsof het sinaasappelen zijn.
Die een laptop kopen omdat het zo leuk zakelijk staat terwijl een beetje meer kennis zou opleveren dat warmte in zo'n laptop maakt dat moederborden eerder de geest kunnen geven en harde schijven kapot gaan terwijl ook dit dagelijkse meesjouwen en er 'en plein public'er achterloos mee doet van"Kijk, ik heb een laptop".

Kortom, dat consumenten hier klagen terwijl zij vaak zelf ook te haastig zijn geweest met een aankoop, zelf niet hebben opgelet en ook omdat ze menen hun aankoop tegen de allerlaagste prijs te hebben gekocht.

Goedkoop is duurkoop.
Bovendien, op het gebied van computers ga ik liever naar de computerboer bij mij om de hoek want daar kan ik zelf bepalen wat zo'n PC zou moeten kunnen en tegen welke prijs.

Ik zelf heb nu een SWEEX-muis voor € 5,- nadat een vorige na 1½ jaar de geest heeft gegeven.
Natuurlijk! Ik weet dat dit merk geen top- zelfs geen middenkwaliteit is maar hoeveel Sweex-muizen kan ik kopen voor € 47,-??

Grootvader

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 26 mar 2007 16:14
door ikbenik
Kortom, dat consumenten hier klagen terwijl zij vaak zelf ook te haastig zijn geweest met een aankoop, zelf niet hebben opgelet en ook omdat ze menen hun aankoop tegen de allerlaagste prijs te hebben gekocht.
Kijk, ik lever notebooks van €700,- terwijl Packard-Hell en Medion adverteren met €400,-

En de merken die ik lever zijn: Acer, Asus en Toshiba.

Die zijn qua kwaliteit veel beter dan die goedkope troep.

En over Sweex:

Is ook troep!

En dat ik bot reageer is logisch:

Als de consumenten niet willen horen, dan moeten ze maar voelen.

Als ik de prijzen van Medion e.d. zou gaan hanteren, dan gaan de producten met verlies weg.
En ik ben niet gek om de producten tegen verlies te verkopen!

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 26 mar 2007 16:36
door dokwerker
Nee want met zo'n instelling zul je ook wel geen klanten hebben :lol: trouwens dit gaat toch over Albert Heijn 8)

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 26 mar 2007 16:37
door kanovaarder
Consumenten en IKBENIK


Ik bedoel er maar mee te zeggen beste IKBENIK "C 'est le tone qui fait le musique".
Die toon die je ook hier weer neerzet kan heel anders.
Hoort ook anders!
Op de toon die jij gebruikt zou het mij afschrikken om jouw winkeltje in te geen.
Zelfs al ben je op jouw gebied de expert!
Alleen al die vastgeroeste mening over Sweex-muizen, een mening die zo vastzit dat je niet eens de nuance van een potentiele klant wil zien.

Ik kocht nu eenmaal die Sweexmuis omdat deze € 5,- was en de daaropvolgende bij die PC-boer € 47,-

Ten eerste had ik dus een muis nodig om verder te werken.
Ten tweede had die vorige muis het tenslotte ruim 1½ jaar gedaan.
Ten derde was op dat moment verder zoeken geen optie want om nou mijn benzineslurpend monster op te starten voor het zoeken naar een muis???
Tenslotte heb ik een doos vol muizen maar met seriele aansluitingen en met nog dat balletje en past dat niet meer in een moderne PC.

Roep dan niet gelijk "TROEP" maar zeg vriendelijker dat je van dat merk natuurlijk niet die kwaliteit kan verwachten dan voor muizen van......
noem maar op!
En ook mag je weleens vriendelijker zeggen dat er begrip kan zijn voor de keuze om minder topkwaliteit.
Hou het dan op objectievere waarneming want toch je eigen notebooks/laptops blindelings aan te prijzen is ook niet zuiver.

Grootvader

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 26 mar 2007 17:17
door ikbenik
Alleen al die vastgeroeste mening over Sweex-muizen, een mening die zo vastzit dat je niet eens de nuance van een potentiele klant wil zien.


Als iets echte troep is, dan zeg ik dat gewoon.

Ik kan me niet voorstellen dat de consument zo gevoelig is dat alles ingepakt en voorzichtig gezegd moet worden.


Sweex is gewoon goedkope troep. En dat is géén mening, dat is gewoon zo.
Ik kocht nu eenmaal die Sweexmuis omdat deze € 5,- was en de daaropvolgende bij die PC-boer € 47,-
De muizen van Logitech zijn veeeeel beter en ook helemaal niet zo duur!
Je hebt ook goedkope muizen van Logitech!
Tenslotte heb ik een doos vol muizen maar met seriele aansluitingen en met nog dat balletje en past dat niet meer in een moderne PC.
Heeft 2 redenen:
Die muizen met een balletje zijn heel onderhoudsgevoelig.
De opvolger van die balletje is een lichtmuis en die zijn helemaal niet gevoelig voor vuil.

Daarnaast even weer on-topic.
Het probleem van dat supermarkten ook electronica verkopen is dat ze vaak veel goedkoper zijn, maar niet beter als de vakwinkels.

Ik ben van mening dat je producten bij diegene koopt die er verstand van heeft en niet bij de supermarkt.

Dus wil je een tv? Niet bij de supermarkt!
Een auto? Bij de garage of dealer en nergens anders!

Computers?
Niet in de supermarkt! Die hebben de ballen verstand van!
Ook niet bij de drogist! Die heeft er ook géén verstand van!
Computers koop je bij de zaken die er gespecialiseerd in zijn!

Telefoons?
Weer bij de zaken die er verstand van hebben! Dus ook weer niet bij de supermarkt!

Bij mij moet je niet aankomen dat je bananen wilt hebben! Daarvoor moet je naar de supermarkt of de groentenboer!

Schoenmaker, blijf bij je leest!

Maar steeds meer consumenten begrijpen dat niet!
Die gaan naar de supermarkt voor hun telefoons, computers e.d. en als er problemen zijn komen ze van een koude kermis thuis!

Eerlijk gezegd!: Eigen schuld! Vooral eigenwijs wezen!

Voor een telefoon ga je naar die zaken die er verstand van hebben! Dus niet bij Appie Hein!

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 26 mar 2007 17:19
door ikbenik
Hou het dan op objectievere waarneming want toch je eigen notebooks/laptops blindelings aan te prijzen is ook niet zuiver.
Ik prijs ze niet aan!
Ik geef alleen aan dat men alles wilt hebben voor dumpprijzen en voor de prijzen van de veel mindere kwaliteitsmerken.

En dat kan niet.

Dat wil ik alleen mee zeggen.

Dus als je een Toshiba wilt hebben, dan kan dat dus niet voor de prijs van de Medion of Packard-Hell.
Maar veel mensen begrijpen dat niet!
Vandaar dat ik het aangaf.

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 27 mar 2007 23:02
door kanovaarder
Het begon bij Albert Hein..........

probeerde ondergetekende dat Ikbenik een beetje meer begrip moet (gaan) krijgen hoe men in het handelsverkeer (en daar horen ook de reacties op dit forum bij!!) een beetje meer marketinggericht zou moeten denken.
Daar horen geen uiterst rechtlijnige denkbeelden bij maar is juist genuanceerd denken verplicht!!
Vakbekwaamheid houdt ook in, een beetje mensenkennis en een grote souplesse waar het gaat om de omgang met klanten en niet alleen die grote kennis van het product!!

Nou is Ikbenik de enige niet want ook de hele groten zoals Appie bakt er in zijn winkels kennelijk niets van want..........
in de marketing is het heel duidelijk dat één boze klant meer kan verpesten dan 100 tevreden klanten kunnen goedmaken.
Daarom wordt ook geadviseerd (volgens Amerikaanse marketingfilosofieén) om zelfs bij twijfel of de klacht van een klant wel waar is toch maar het product te vervangen of het geld terug te geven!

Ik heb voorzichtig geprobeerd om dit hier een beetje duidelijk te maken.
Edoch, ppffffff, moeilijk hoor!!

Grootvader

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 28 mar 2007 00:30
door ikbenik
in de marketing is het heel duidelijk dat één boze klant meer kan verpesten dan 100 tevreden klanten kunnen goedmaken.


Klopt helemaal en jouw strekking van jouw boodschap is ook heel duidelijk.

Echter is nu een steeds grotere groep consumenten die zo wispelturig zijn dat ik er zelf totaal geen pijl op kan trekken.

Een aantal zaken die echt opvallen:
- Een steeds grotere groep consumenten eisen van de dure merken de dezelfde prijzen als van de goedkope merken.
- Vinden dat ze het recht hebben om het product binnen 7 dagen terug horen te kunnen brengen als ze niet tevreden over het product zijn.
- Willen steeds meer de laagste prijs garantie hebben.

Dit is een ontwikkeling waar ik me zorgen over maak.

Ik wil hiermee niet de consumenten negatief in het licht zetten, ik wil hiermee aangeven dat ik steeds meer te horen krijg dat ik te duur ben en dat ze geen moer geven om de service en de goede voorlichting.

Daarintegen zijn er steeds meer winkels die goedkope troep verkopen tegen dumpprijzen.

Een trent die zich voortzet is dat er steeds meer mensen naar die winkels gaan die slechte service hebben en slechte kwaliteit producten, maar die heel goedkoop zijn, en ook bijna geen winstmarges hanteren. Deze liggen tussen de 5% en de 7%. De mensen negeren die winkels die goede producten hebben en goede service hebben.

Nogmaals, ik ga hiermee echt niemand zwart maken en negatief over iemand praten. Dit is een ontwikkeling waar ik zelf totaal niet blij mee ben.
Dus om klanten te werven ben ik dus verplicht om goedkope producten te leveren die zeer slecht van kwaliteit zijn.

En dat is dus wat ik verdom om te doen.

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 29 mar 2007 01:28
door Ook_Handelaar
100% eens met ikbenik.

Mensen willen kwaliteit en service kopen voor dumpprijzen en dat kan niet. Als je wilt gaan concureren met supermarkten (waar geen kennis van zaken is [ vraag maar eens iets inhoudelijks aan een broekie van 17 ], en geen kwaliteit en service te halen valt) zul je ook moeten verkopen tegen dumpprijzen met minimale marge en dus materiaal leveren van dumpkwaliteit, waar geen goede garantie en nazorg op gegeven kan worden.

Ga je dat toch proberen ga je koppie onder want dan komen de klanten na enkele maanden terug met de mededeling: "Dat had ik ook bij .... kunnen kopen", zich plotseling niet meer herrinnerend dat ze geen kwaliteit maar een prijs hebben gekocht. De prijs is nl het belangrijkst en als je als vakbedrijf aan de prijs van de supermarkt kunt voldoen wordt wel de kwaliteit enz van het vakbedrijf verwacht. Dat is dus een neergaande spiraal.

De markt van kwaliteitskopers wordt dunner en die van "prijskopers" steeds groter, maar laat je niet verleiden om te gaan concureren met "prijzenverkopers".

Zoek nog liever een andere branche, waar kwaliteit nog wel gewaardeerd en vereist is, ik praat uit ervaring. Te veel branches hebben zichzelf al kapot geconcureerd waardoor er al in te veel artikelgroepen geen echte kwaliteit meer te koop is.

Er zal altijd een markt blijven bestaan van mensen die zich realiseren dat vakkennis, kwaliteit en nazorg een prijskaartje heeft.

Voor de prijskopers die het onderste uit de kan willen hebben rest slechts een forum als dit om de frustratie over "slechte service" van zich af te schrijven, om zichzelf te rechtvaardigen dat ze geen kwaliteit maar een prijs gekocht hebben.

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 29 mar 2007 02:16
door kanovaarder
Marketing en de filosofie daarachter leert ons......

De 4 P's = Product------Prijs-----Plaats en Promotie

In jullie geval Ikbenik en Handelaar is dit waarschijnlijk alles rond het PC gebeuren.

Dan krijg je wat je prijstelling betreft sterk te maken met de plaats waar je je bevind. Een grote stad met veel concurrentie of een kleiner stadje of dorp waar je een van de weinige bent zo niet de enige.

Daarnaast is de promotie weer sterk afhankelijk van weer het product, de prijs en de plaats wil je niet hebben dat al jouw reklame weggegooid geld is.

En inderdaad, zeker in een grote stad zijn erg veel mensen door schreeuwend reklame's van: "Ik ben toch niet gek!" of "Hier de laagste prijsgarantie" geobsedeerd door die prijs.

Maar voor hetzelfde is er ook nog steeds een grotere groep dan jullie schijnen te denken die vanwege hun inkomen of die door dat reklamegeschreeuw kunnen kijken bereid zijn een goede prijs te betalen voor kwaliteit en vooral kwaliteit in vakmanschap en service.

Immers, de speciaalzaken floreren uitstekend.

Het kaasboertje die tevens veel van wijnen weet, die wat scheuteriger is met wat extra's afsnijden.

De kledingzaak zoals in de PC-Hoofd of het kleine kledingzaakje dat zelf vermaakt, de tijd voor de klant neemt en het zoekt in het betere assortiment.

De computerboer die goed wil luisteren naar zijn klanten, die goede adviezen geeft en daarbij rekening houdt met de prijs/prestatieverhouding die naar zijn eerlijke overtuiging voor die klant het beste is ivm de wensen van die klant.
Die ook bij zelfs simpele problemen gewoon even kijkt wat er aan de hand is en die inderdaad in de gaten houdt dat men veel beter bij een twijfelgeval toch de klant dat voordeel van de twijfel te geven dan een boze klant.

Kortom, als je niet kunt opboksen tegen die grote jongens zoek het dan in de specialisatie van kwaliteit en service.
Dan hoef je niet te kankeren op de "markt" maar kun je het zoeken in die nice van de markt waar je je het beste kunt handhaven.

Waarbij je heel bewust je bezig houdt met die 4 P's !!!

Dus jongens, niet mopperen want het ligt toch ook voor een belangrijk deel aan jezelf of je een goede plaats in die "markt"hebt of niet!

Ja zeg,
'k Ben daar een haartje betoeterd om een uitgebreide cursus marketing te gaan geven!!

Grootvader

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 29 mar 2007 09:45
door ikbenik
De computerboer die goed wil luisteren naar zijn klanten, die goede adviezen geeft en daarbij rekening houdt met de prijs/prestatieverhouding die naar zijn eerlijke overtuiging voor die klant het beste is ivm de wensen van die klant.
Die ook bij zelfs simpele problemen gewoon even kijkt wat er aan de hand is en die inderdaad in de gaten houdt dat men veel beter bij een twijfelgeval toch de klant dat voordeel van de twijfel te geven dan een boze klant.
Ik heb klanten gehad die eiste dat ik een Toshiba of een Acer voor de prijs van een Medion of Packard-Hell moest leveren.
Dat doe ik dus niet, omdat Toshiba en Acer normale prijzen vragen en Medion en Packard-Hell proberen elkaar af te troeven om zo goedkoop mogelijk te leveren.
Die mensen roepen nu overal dat ik te duur ben.

Ik kàn niet met die prijzen meegaan.
Echter begrijpt men dat niet.

En nee, ik zit niet in een stad, maar in een dorp.
Waarbij ook nog een concurrent zit die alles verkeerd doet en idioot laag met zijn prijzen zit (illegaal software leveren o.a.).

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 02 apr 2007 10:42
door kazana
Ik als consument betaal/spaar liever iets meer en dan goede service.
Inderdaad ook bij een "kleine expert"een tv en audio gebeuren met harde schijf enzo :wink: maar heb er de ballen verstand niet van om iets in te stellen, nu gebeurde het dat ik ergens aan had gezeten en was ik alle kanalen kwijt :oops: kon ook niet meer opnemen.
Echt waar 16 mnd NA aankoop ben ik langs gelopen en gezegd wat er aan de hand was, geen probleem wanneer bent u thuis zetten we alles weer goed, enja hoor mannetje is toch een kleine 1 1/2/ uur bezig geweest en GEEN ARBEIDSKOSTEN hoeven te betalen.
Ik bedoel maar "grote "zaken geven GEEN service ga naar de kleine ondernemer waar de klant nog koning is.

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 08 apr 2007 00:00
door ikbenik
De 4 P's = Product------Prijs-----Plaats en Promotie

In jullie geval Ikbenik en Handelaar is dit waarschijnlijk alles rond het PC gebeuren.

Dan krijg je wat je prijstelling betreft sterk te maken met de plaats waar je je bevind. Een grote stad met veel concurrentie of een kleiner stadje of dorp waar je een van de weinige bent zo niet de enige.

Daarnaast is de promotie weer sterk afhankelijk van weer het product, de prijs en de plaats wil je niet hebben dat al jouw reklame weggegooid geld is.


Product, Plaats en Promotie is niet het probleem.

Wel de prijs.

Want men wilt kwaliteit voor de dumpprijzen van de troepmerken.

Men wilt een Acer, Toshiba, Asus hebben voor de prijzen van Packard-Hell en de actieprijzen van Medion.

Dus men ziet bij mij een notebook van €750,- en eisen dit voor de prijs van €450,-.

Dan heb ik de keuze:
- De notebook met vette verlies verkopen voor €450,-
- Of niets verkopen.

In dat geval kies ik wel voor optie 2. Omdat ik er anders dik geld bij moet leggen, en dat doe ik niet.

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 08 apr 2007 00:22
door kanovaarder
IkbenIk

Ik spreek je niet tegen !!

Wat ik slechts aanduid is dat een kleine handelaar nooit op kan boksen tegen een schreeuwer als Mediamarkt.
En wat ik ook, net als u, teveel tegenkom is dat blindstaren op die prijs en gaat het dan fout met een garantiekwestie dan komen hier naar mijn mening ook teveel de huilers die dan ineens met een garantie komen te zitten die voor zo'n kleine specialistische ondernemer meestal een bekend probleem is zodat hij/zij zonder al die problemen die men ondervindt bij die grote winkelketens vaak nog diezelfde dag kan worden geholpen omdat de meeste problemen ontstaan door softwarematige fouten die een beginneling nu eenmaal maakt.

Ik ben ervan overtuigd dat een gewone computerboer zonder duur pand en die zelf PC's bouwt naar de wens van de klant (qua mogelijkheden, dus niet qua prijs!!) dat deze zich in dat geweld nog best staande kan houden.

In dit geval is dus de P van Plaats en de P van Product sterke handvaten voor een marketingstrategie die gericht is op kwaliteit en kennis waardoor een prijsstelling voor de goede klant minder belangrijk is dan de vakkennis.
------------------------
Goh, dat had m'n ouwe leermeester eens moeten kunnen lezen.

Grootvader

Re: albert heijn levert geen service

Geplaatst: 08 apr 2007 00:34
door ikbenik
In dit geval is dus de P van Plaats en de P van Product sterke handvaten voor een marketingstrategie die gericht is op kwaliteit en kennis waardoor een prijsstelling voor de goede klant minder belangrijk is dan de vakkennis.
Het probleem op dit moment is dat ik hele goede service geef en de desktopcomputer helemaal zelf op de wensen van de klant bouw.
Ik geef 3 jaar garantie op de systemen (notebooks maar 1 jaar) en ik lever de computers bij de mensen werkend af.

Ik ben nu 3 jaar bezig met mijn bedrijf en ik verbaas me gewoon over de kwaliteit en de betrouwbaarheid van de systemen. Gewoon goed.

Echter de prijs is wat hoger als bij de Aldi en wat hoger als die troep van Medion, Dell en Packard-Hell.

Qua kwaliteit zijn mijn systemen beter dan Dell, HP, Acer, enz.

Maar men wilt geen kwaliteit, alleen troep voor troepprijzen.

En ik weiger om troep te leveren.
Daarom heb ik het rustig en de zaken die de consumenten voor de gek houden en troep leveren, hebben het heel druk.
Wat ik slechts aanduid is dat een kleine handelaar nooit op kan boksen tegen een schreeuwer als Mediamarkt.
Mediamarkt, BCC enz. hebben een hele grot b e k, maar als het er op aan komt zijn ze niet thuis.

En dan de Aldi, Kruidvat enz.

Sorry, de reden dat zij hele goedkope computerproducten kunnen verkopen is domweg omdat dat restpartijen zijn en zeer oude modellen die totaal overdatum zijn, die nergens meer verkocht worden.

En Medion?
De notebooks op de site van Medion zijn ook rond de €1200,-!
En bij de Aldi liggen de restpartijen.

Dus omdat er zaken zijn die met een hele grote b e k idiote lage dumpprijzen roepen, krijgt de consument een totaal verkeerd beeld hoe de markt en de marktprijzen werkelijk in elkaar zit.

Zet daarbij het zombie hersenloze koopgedrag van de consumenten erbij en je hebt een totaal zooitje.