LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Andries_Krol
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jun 2009 15:30

Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door Andries_Krol »

7 maanden geleden heeft mijn dochter een LG shine nieuw gekocht bij een internetwinkel. Deze week was er een barst zichtbaar aan de binnenkant van het scherm. Aan de buitenkant is niets te zien. Dus eerst mailen met de leverancier. Die mailt terug dat er 2 jaar Carry-in garantie op zit, rechtstreeks bij LG. Dus LG gebeld. Men staat mij vriendelijk te woord en verwijst mij door naar Dynafix. Dus dan die maar bellen. Daar wordt alvast aangegeven dat er geen garantie op het scherm gegeven wordt. Het toestel heeft 89 euro gekost, reparatie zal tussen de 80 en 100 euro gaan kosten. Dan maar weer bellen met de internetwinkel... "Er staan hier 5 a 6 mensen in de winkel, ik heb geen tijd voor u. Heel Nederland weet dat er geen garantie op een scherm zit." Ben ik weer de enige zeker :?
Dus maar weer bellen met LG. Krijg nu een dame aan de telefoon die bevestigd dat deze schade "waarschijnlijk veroorzaakt is door druk van buitenaf, en dus buiten de garantie valt". Ik mag het toestel wel op eigen kosten opsturen, maar als bij onderzoek blijkt dat de schade waarschijnlijk van buitenaf komt, moet ik de onderzoekskosten en reparatiekosten zelf betalen. Volgens deze dame van LG mag je namelijk een mobiele telefoon NIET IN JE BROEKZAK hebben! Daar kan 'ie kapot van gaan en dat is dan je eigen schuld. Dat 90% van alle mensen z'n mobiel in z'n broekzak heeft, is voor LG nog geen reden om dan toch het toestel onder garantie te repareren.
Ik lees op Internet (kieskeurig etc) enorm veel van deze schades, allemaal met dezelfde afloop: betaal het maar lekker zelf. Of gooi gewoon je mobiel maar na een half jaar weg en koop weer wat nieuws. Wat mij betreft een onderwerp waar LG zich mag verantwoorden in een TV uitzending!!

SgtStrider
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 dec 2006 07:23

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door SgtStrider »

Allereerst erg vervelend te lezen dat het scherm defect is gegaan. Deze barsten in het LCD scherm ontstaan niet vanzelf. De kans is groot dat dit ongemerkt gebeurt. Door teveel druk aan te brengen op het LCD scherm ontstaan vaak scheuren of barsten, deze schermen kunnen hier heel erg slecht tegen. Vaak gebeurt het al zodra er sleutels of andere zaken naast de telefoon aanwezig zijn in de broekzak. Tot nu toe is dat altijd een nadeel van de kleine schermpjes.

Wat is eigenlijk het doel van dit topic? Informatie verkrijgen? Of gewoon puur frustratie?

Andries_Krol
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jun 2009 15:30

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door Andries_Krol »

@ SgtStrider

Je klinkt alsof je dit volkomen normaal vindt. LG geeft aan dat de telefoon niet bestand is tegen het dragen in een broekzak: daardoor zou er druk van de buitenkant kunnen ontstaan en het scherm barsten. Ik vind dit meer een uiting van een ondeugdelijk product. Lees reviews op bijv. Kieskeurig maar eens, we zijn zeker niet de enige met dit probleem! Ik zou graag willen dat LG aansprakelijkheid erkent. De telefoon is van mijn dochter, ik heb zelf al jaren allerlei telefoons op zak, soms ook met sleutels er bij in. Dat veroorzaakt krasjes, uiteraard, maar het zorgt er niet voor dat ik een niet meer werkende telefoon heb!

oinkoink12
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 mar 2009 03:15

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door oinkoink12 »

Dat komt waarschijnlijk dan omdat je zelf een toestel hebt zonder uitwendig touchscreen. Deze schermpjes zijn inderdaad zeer gevoelig voor water en druk. En er wordt inderdaad afgeraden deze in strakke broeken te dragen (omdat als je eventueel gaat zitten deze te strak kan zitten)

Ontopic:

Wettelijk gezien moet je na 6 maanden zelf kunnen aantonen dat het defect te wijten was aan het product.
Dit gaat je gewoon niet lukken met deze klacht.

Voor de volgende keer, koop een Nokia 6300 dingen gaan nooit stuk.


Succes

p.s Nog een kleine subnote over de klachten op kieskeurig. Dit komt natuurlijk omdat mensen pas gaan klagen als iets stuk is. Zelden zal iemand iets op keiskeurig zetten als "dit toestel werkt prima"

SgtStrider
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 dec 2006 07:23

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door SgtStrider »

Je klinkt alsof je dit volkomen normaal vindt. LG geeft aan dat de telefoon niet bestand is tegen het dragen in een broekzak: daardoor zou er druk van de buitenkant kunnen ontstaan en het scherm barsten. Ik vind dit meer een uiting van een ondeugdelijk product. Lees reviews op bijv. Kieskeurig maar eens, we zijn zeker niet de enige met dit probleem! Ik zou graag willen dat LG aansprakelijkheid erkent. De telefoon is van mijn dochter, ik heb zelf al jaren allerlei telefoons op zak, soms ook met sleutels er bij in. Dat veroorzaakt krasjes, uiteraard, maar het zorgt er niet voor dat ik een niet meer werkende telefoon heb!
Nadeel van de gebruikte techniek, die LCD schermen begeven het snel bij teveel druk. Het lijkt me trouwens sterk dat LG aangeeft dat de telefoon niet bestand is tegen het dragen in een broekzak; immers is dat waarschijnlijk ook niet de oorzaak van het defect, maar een andere externe oorzaak (val/stoot).

Vaak is het ook zo dat deze klacht ongemerkt optreedt, het scherm barst zoals ik al zei niet vanzelf. Als ik hard op het schermpje van mijn telefoon druk met mijn duim, weet ik zeker dat dat scherm het niet gaat overleven, een logisch gevolg.

Toolboy

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door Toolboy »

@ Andries_Krol

Heden ten dage is het zo dat de fabrikanten/leveranciers van mobieltjes kunnen doen wat ze willen,In geen enkele andere branche wordt je zo erg belazert als in deze branche.
Het is of vocht of valschade dat is het standaard antwoord van die gasten.Productie fouten of een te krappe behuizing zijn nooit aan de orde.Van mij mogen deze gasten wel eens een keer aangepakt worden.,Maar het lijkt of niemand hier zijn vingers aan durft te branden.

T

Andries_Krol
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jun 2009 15:30

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door Andries_Krol »

@sgtStrider
Klopt, ik kan het technische verhaal ook prima begrijpen. Toch ben ik dan van mening dat dat vooraf duidelijk gemaakt zou moeten worden, in de handleiding oid. Men geeft dat dus wel als reden op bij de helpdesk, wordt dus keihard zo gezegd... maar da's achteraf, als de boel al kapot is.

@Toolboy
Da's deels ook mijn probleem met het geheel ja: als consument trek je zo aan het kortste eind. 7 maanden een nieuwe telefoon... en nu onbruikbaar (tenzij je alleen gebeld wordt natuurlijk).

Andries_Krol
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jun 2009 15:30

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door Andries_Krol »

p.s Nog een kleine subnote over de klachten op kieskeurig. Dit komt natuurlijk omdat mensen pas gaan klagen als iets stuk is. Zelden zal iemand iets op keiskeurig zetten als "dit toestel werkt prima"
Op kieskeurig staan allerlei reviews, ook hele goeie! Ik gebruik de site wel vaker om eens meningen van anderen te lezen over een specifieke aankoop. Er staan echt niet alleen negatieve reacties daar!

MaanSelena
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jul 2009 12:33

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door MaanSelena »

Ik kan je niet helpen, omdat ik geen inzage heb in de garantievoorwaarden van LG. Wel wil ik je even een hart onder de riem steken; u bent absoluut niet de enige.

Ook ik heb hele slechte ervaringen met LG; ik heb ong. twee jaar geleden een abonnement afgesloten bij een mobiele provider, en kreeg daar de LG Chocolate-telefoon bij. In de eerste instantie was ik er heel blij mee, totdat ik erachter kwam dat de nummerieke toetsen niet oplichtten in het donker. Dit is dus bijzonder irritant als je 's avonds (bijv. bij het uitgaan) een telefoontje wilt plegen, je kunt de toetsen niet zien. Tevens ging daarbij na twee weken het speakertje kapot, dus niet alleen kon ik geen nummer bellen in het donker; ik kon de ander niet eens horen!

Toen ik terugging naar The Phonehouse waren ze het met me eens dat dit niet moest kunnen bij een nieuwe telefoon, zo snel al kapot. Omdat ze echter niet zo goed wisten wat te doen, adviseerden ze me zelf even naar LG te bellen. Achteraf al raar; dat horen zij zelf te doen, maar goed, wist ik veel. Ik dus LG gebeld, kreeg ik de volgende ontnuchterende reactie; "Ja, mevrouw, wie gebruikt zijn telefoon dan ook in het donker?"

Je begrijpt dat ik het met deze medewerker al niet eens meer aangedurfd heb over het speakertje te beginnen. Ik heb de telefoon rechtstreeks de prullenbak ingedonderd en heb als verjaardagscadeautje een andere telefoon gekregen van mijn ouders.

Hier dus nooit geen LG meer; ik hou mijn hart vast. De klantenservice is in al die jaren dus werkelijk geen steek verbeterd.

Heel veel succes, en u bent niet alleen!

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door BBCS »

Volgens deze dame van LG mag je namelijk een mobiele telefoon NIET IN JE BROEKZAK hebben! Daar kan 'ie kapot van gaan en dat is dan je eigen schuld. Dat 90% van alle mensen z'n mobiel in z'n broekzak heeft, is voor LG nog geen reden om dan toch het toestel onder garantie te repareren.
Klopt helemaal.
Dus betekent het dat de meeste mensen de mobiele telefoon totaal verkeerd gebruiken.

Maar doordat veel mensen de telefoon in de broekzak stoppen, wilt nog niet zeggen dat het onder normaal gebruik valt.

Ondeugelijk product?
Dat niet.
De telefoon is namelijk technisch niet bestand tegen de extreme torsiekrachten en buigkrachten.
En doordat het scherm niet buigzaam is, zal die eerder barsten dan de kunststof behuizing.

Andries_Krol
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jun 2009 15:30

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door Andries_Krol »

@BBCS

Bij de LG zit een handleiding. Maar liefst 6 pagina's worden besteed over wat je zoal niet zou moeten doen met zo'n telefoon: bijvoorbeeld niet laten vallen etc. Nogal wiedes dat zoiets niet onder de garantie valt! Een waarschuwing om zo'n telefoon dan niet in de broekzak te dragen zou dan op z'n minst op z'n plaats zijn. Achteraf weet men meteen de oorzaak aan te geven... en dan daarbij dat zoiets niet onder de garantie valt.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door BBCS »

Een waarschuwing om zo'n telefoon dan niet in de broekzak te dragen zou dan op z'n minst op z'n plaats zijn.
Alleen de grootste stommeling begrijpt niet dat een mobiele telefoon niet tegen de broekzak kan, in verband met extreme torsiekrachten.

Mensen kunnen schijnbaar niet meer nadenken en zijn de realistische beeld echt compleet kwijt.

Kunststof kan niet tegen extreme torsiekrachten. Waarom denken mensen dat een telefoon daar dan wel tegen kan?

Wil je dat een telefoon daar tegen kan, dan moet de behuizing van metaal gemaakt worden.

Het bewijst maar weer dat de winkelieren en fabrikanten de consument als hersenloze zombies moeten gaan beschouwen die niet in staat zijn om zelf na te denken.

Kom op zeg! Dat gaat echt veel te ver.

Andries_Krol
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jun 2009 15:30

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door Andries_Krol »

@BBCS

Laat ik maar verder niet met jou in discussie gaan... het feit dat jij het overgrote deel van de mensen als "grootste stommelingen" en "hersenloze zombies" bestempelt, zegt mij meer over jou dan jij ooit over mij zult weten. Jammer!

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door BBCS »

Laat ik maar verder niet met jou in discussie gaan... het feit dat jij het overgrote deel van de mensen als "grootste stommelingen" en "hersenloze zombies" bestempelt, zegt mij meer over jou dan jij ooit over mij zult weten. Jammer!
Jammer dat je niet begrijpt wat ik schreef.

Iedereen met verstand weet dat de telefoon er niet tegen kan om in de broekzak gedragen te worden.

Daarnaast:
het feit dat jij het overgrote deel van de mensen als "grootste stommelingen" en "hersenloze zombies" bestempelt,
Gedraag je er dan ook niet na.

Man, gebruik je verstand.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door BBCS »

Veel mensen stoppen inderdaad de telefoon in de broekzak, maar daar kan hij niet tegen (technisch).

Als er dan schade daardoor ontstaat, is het geen ondeugelijk product en valt de schade ook niet onder garantie.

Als veel mensen de telefoon in de broekzak stoppen, wilt nog niet zeggen dat het onder normaal gebruik valt.
Andries_Krol schreef:Klopt, ik kan het technische verhaal ook prima begrijpen. Toch ben ik dan van mening dat dat vooraf duidelijk gemaakt zou moeten worden, in de handleiding oid. Men geeft dat dus wel als reden op bij de helpdesk, wordt dus keihard zo gezegd... maar da's achteraf, als de boel al kapot is.


Het probleem is alleen dat alles zeer uitvoerig gemeld moet worden, ook de zeer voorhandliggende zaken. Ook zaken waarvan men weet dat het gewook kapot gaat als het product verkeerd gebruikt wordt.
Vandaar ook mijn opmerking dat de fabrikanten en winkelieren de consument als hersenloze zombies moeten gaan beschouwen die niet in staat zijn om zelf na te denken.

Hopelijk begrijp je wat ik ermee bedoel. :wink:

Het gaat er mij helemaal niet om, om de consument te beledigen.
Maar iedereen weet dat een mobiele telefoon er niet tegenkan om in de broekzak gedragen te worden.
De telefoon is niet bestand tegen de extreme torsiekrachten. En zeker het scherm niet.

Vandaar dat ik me dan ook aan erger aan die mensen die het vreemd vinden dat de telefoon in de broekzak kapot gaat en het realisme totaal kwijt zijn.
Laat ik maar verder niet met jou in discussie gaan... het feit dat jij het overgrote deel van de mensen als "grootste stommelingen" en "hersenloze zombies" bestempelt, zegt mij meer over jou dan jij ooit over mij zult weten. Jammer!
Geeft gewoon aan dat je je enorm aangesproken voelt en dat je beledigd ben.
Zeer jammer.

Moeten we soms ook in de handleidingen van magnetrons gaan zetten dat je er geen huisdieren in mag gaan drogen, omdat de huisdieren dit niet zullen overleven?

Andries_Krol
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jun 2009 15:30

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door Andries_Krol »

Deze reactie is al een stuk leesbaarder ja :) Ik vond je nogal bot overkomen. Waar het mij vooral om gaat is dat een fabrikant ACHTERAF gaat bepalen wat wel of niet onder de garantie valt. Je erkent zelf ook dat veel mensen, ik vermoed zelfs de meerderheid, de telefoon in de broekzak heeft. Ik loop ruim 10 jaar met zo'n ding rond, diverse Nokia's, een Samsung en nu een Blackberry... nooit een probleem geweest. Het lijkt me dan ook goed mensen daarvoor te waarschuwen, zodat je je daarop kunt beroepen als het wel mis gaat. Het grappige is namelijk: jij hebt het over een magnetron: LG noemt in z'n handleiding dat je je mobiel niet in de magnetron moet stoppen. Logisch lijkt mij dat! DAT noemt men dus wel!

Ik snap ook best dat zo'n telefoon zo kapot kan gaan, kan het technische verhaal er wel van snappen. Maar zo'n LG shine is populair onder de meiden, die dragen zo'n ding NIET aan de broekriem, weten ze bij LG vast ook wel. Het is dus een tekortkoming van LG om dat niet te vermelden! Jouw opmerking van "iedereen weet dat een mobiele telefoon er niet tegen kan om in de broekzak gedragen te worden" vind ik niet terecht! Wat mij betreft zou 'ie daar tegen moeten kunnen, en het blijkt dat het overgrote deel van de telefoons dat ook kan, of er zou nadrukkelijk voor gewaarschuwd mogen worden.

stofzuigertje

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Mijn persoonlijke ervaring is dat er erg veel in broekzakken sneuvelen, vooral de iets grotere schermen zijn hier gevoelig voor.

In borstzak zelden defect mits er een koopje op zit met klep en je niet bij het bukken je zak leeg voelt worden....

Een alternatief is binnenzak of broekzak op de bil... dus die extra diepe en lage op de pijp houden het ook langer vol dan normaal.

Dus er zou telefoon vriendelijk kleding moeten komen.

Ook de hangers om de nek zijn goed, beter te horen omdat je broekzak ver weg zit, kan er niet uitvallen, en kosten niet zo veel of zijn zelf te maken....

Dus waar laat je dat mobieltje en hoe groot is het risico......
LG is vaker slachtoffer van gekraakte schermen maar helaas komt het bij andere merken ook voor.

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Moeten we dan naar Amerikaanse toestanden gaan en vooral vermelden wat niet kan?
Ik heb eens een professioneel, studio, mengpaneel geleverd. Dit was van Amerikaans fabrikaat met een zeel uitgebreide handleiding.
Één van de instructies was dat dit een electronisch instrument was en niet geschikt om onder de douche of in het bad te gebruiken.
Dit was een apparaat wat met 2 man nauwelijks was te tillen, dus echt niet iets wat je mee in bad neemt.
Maar het stond er wel in voor het geval dat iemand het zou proberen!
Dat is wat BBCS bedoelt.

Vr. Gr. Hans.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door BBCS »

Dat niet alleen.

Kijk, zo'n 10 jaar geleden wist iedereen dat een mobiele telefoon kwetsbaar was.

Echter doet de technische eigenschappen schijnbaar tegenwoordig er niet meer toe.

Daarnaast is men ook behoorlijk onredelijk geworden.
Het technische gebeuren interesseerd men geen moer meer en als men van mening is dat een mobiele telefoon gewoon in de broekzak gedragen moet kunnen worden. Als die dan kapot gaat, dan is de telefoon ondeugelijk en heeft de winkelier een ondeugelijk product geleverd.

Is het niet dat sommige mensen heel onredelijk denken en onmogelijke zaken gaan eisen?
Kunststof is niet bestand tegen extreme torsiekrachten (buigkrachten.)
Maar als men van mening is dat de telefoon daar maar tegen moet kunnen en als de telefoon dan bezwijkt dat dan de winkelier aan de hoogste boom wordt opgehangen.

Ik heb zeker een technische achtergrond, en ik weet ook wat een materiaal tegen kan en wat niet.

Een LCD scherm is stugger dan de kunststof behuizing. En als je dat scherm dan buigt, dan zal die breken. En hoe groter het scherm, des te minder kan die tegen buigen.
Maar zo'n LG shine is populair onder de meiden, die dragen zo'n ding NIET aan de broekriem,
De fout van die meiden.

Ik heb zelf ook heel veel de telefoon in de broekzak gehad.
Ik heb toen een telefoon gehad met verwisselbare frontjes. Die heb ik wat versleten. Gewoon gebarsten en vol met krassen.

Toen ik de nieuwe telefoon gekregen heb, heb ik er gelijk een riemhoes erbij gekocht en daar zit die al meer dan een jaar in.
Veel beter trouwens. Is ook beter voor de telefoon.
Het lijkt me dan ook goed mensen daarvoor te waarschuwen, zodat je je daarop kunt beroepen als het wel mis gaat.
Een tegenvraag:
Waarom kunnen de mensen dit niet zelf bedenken? :wink:
Moeten we dan naar Amerikaanse toestanden gaan en vooral vermelden wat niet kan?
Ik heb eens een professioneel, studio, mengpaneel geleverd. Dit was van Amerikaans fabrikaat met een zeel uitgebreide handleiding.
Één van de instructies was dat dit een electronisch instrument was en niet geschikt om onder de douche of in het bad te gebruiken.
Dit was een apparaat wat met 2 man nauwelijks was te tillen, dus echt niet iets wat je mee in bad neemt.
Maar het stond er wel in voor het geval dat iemand het zou proberen!
Dat is wat BBCS bedoelt.
Dat bedoelde ik dus met dat de winkelier en de fabrikant de consument als hersenloze zombie moet gaan beschouwen die niet in staat is om zelf na te denken.

Dat verdom ik dus ook.

Kijk maar eens naar wat de winkelier al niet voor informatie moet geven aan de consument en zelfs voor de hand liggende zaken moet vertellen.

Ik zeg dus niet dat ik de consument daarvan beschuldigd en dat de consumenten hersenloze zombies zijn.
Maar de winkelieren en fabrikanten moeten de consumenten wel op die manier behandelen.

En dat vind ik dus krankzinnig idioot en dat gaat me dus echt veel te ver.

Klinkt het bot? Ja. Behoorlijk bot zelfs.
Maar het is wel de keiharde waarheid. Een zeer trieste waarheid.

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: Scherm LG shine barst van binnen - GEEN garantie volgens LG

Ongelezen bericht door WillemV »

Geplaatst op 18 Jul 2009 19:27 door BBCS

Moeten we soms ook in de handleidingen van magnetrons gaan zetten dat je er geen huisdieren in mag gaan drogen, omdat de huisdieren dit niet zullen overleven?
Moeten we soms ook in de handleidingen van mobiele telefoons gaan zetten dat je die niet in je broekzak mag stoppen, omdat de broek(zak) dit niet 'overleeft'? :wink:

Ik mis de relevantie. De genoemde 'Amerikaanse' toestanden hebben enkel te maken met eventuele gevolgschade. Niet met de conformiteit van een product. Ik 'ruik' hier toch enige beroeps deformatie bij de op dit forum aanwezige winkeliers.
Geplaatst op 18 Jul 2009 20:53 door Andries_Krol

LG noemt in z'n handleiding dat je je mobiel niet in de magnetron moet stoppen. Logisch lijkt mij dat! DAT noemt men dus wel!
Inderdaad. Dat zegt mij genoeg over de 'strategie' van de mobile telefoon fabrikanten en de wederverkopers.

Gesloten