LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
htieu
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2014 10:01

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door htieu »

Hallo allemaal,

Weest gewaarschuwd met vakantieveiling bonnen.

De bonnen zijn bijna onmogelijk in te leveren op eilanden zoals Texel en door heel Nederland op gewilde plekken. Ik heb gebeld naar Texel en kamers zijn beschikbaar maar helaas niet voor de vakantieveiling bonnen. Met andere woorden je betaalt wel maar door de "slechte" constructie van Fletcher is bijna niks mogelijk. Weest gewaarschuwd en vertel het door, want je hebt echter jezelf te pakken.

Tuurlijk heb ik zoals andere klanten een uitweg gezocht, maar je kunt het beter niet doen. De ervaring die je krijgt is meer negatief dan dat het al is. Kortom, liever 3x hotel bonnen weg gooien dan nog slechter worden behandeld.

Korte omschrijving:
Reservering afdeling gebeld (0347-750430) en die heeft maar1 manager die jouw uiteraard NIET te woord wil staan. Je krijgt een keurige medewerker die jouw de standaard verhaal uitleg met advies om een email te sturen naar Gastensupport Fletcher Hotels voor de mogelijkheden, waar je helemaal niks aan hebt, zie andere mensen ervaring.

Op de reservering afdeling geven ze geen namen op en ik vroeg of het een bedrijfsbeleid is of persoonlijk. Zelfs daar wil men niet eens een eerlijk antwoordt op geven.
Ik vind het heel erg voor de "lieve" mensen die werken op de reservering afdeling die al deze klanten moeten laten stikken door Fletcher ultimate slechte hotel constructie.

1 ding weet ik zeker, nooit meer Fletcher hotel en ik sta 100% achter al deze mensen die dit hebben ervaren.

Groeten,
Tieu

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Har06 »

Wij zitten af en toe met vrienden een lang weekend in een Fletcher hotel tegen een lage prijs, niets mis mee :mrgreen:

boracs
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 aug 2013 14:32

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door boracs »

@Thieu

Klopt inderdaad. Ik las de aanbieding van Fletcher vakantiebonnen op vakantieveilingen en zag tussen het aanbod een hotel wat mij wel leuk leek. Het zag er allemaal goed uit . Tot je inderdaad wil gaan boeken in dat hotel. Nog kamers zat vrij, alleen niet voor de vakantieveilingen bonnen. En ik had ze gekocht om in dat hotel te gaan.
Mijn ouders komen wel eens op bezoek en logeren dan graag in hotel. Ik ben erachter gekomen dat het een Fletcher hotel is. Die klanten zijn ze in ieder geval al kwijt, en als de gelegenheid zich voordoet zal ik Fletcher zeker afraden, evenals vakantieveilingen.
Als ik dit van te voren had geweten had ik de bonnen niet gekocht. 'Je koopt bonnen maar denk maar niet dat je in het hotel kunt reserveren waar je naartoe wilt' - was een betere beschrijving geweest.
Is niet de eerste keer dat de beschrijving niet klopt op vakantieveilingen. Het enige wat ik daar nog zou kopen is een toegangsticket voor de dierentuin ofzo, en zelfs dat misschien niet eens, want het gevoel dat je genaaid bent schud ik toch niet snel van me af.

HARRIE48
Berichten: 81
Lid geworden op: 10 aug 2005 15:07

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door HARRIE48 »

Misschien moeten we een stichting oprichten Fletcher claim en alle niet verzilverde bonnen verzamelen,
dat zal nog een aardig bedrag opbrengen.
Heb ook nog voor 200 euro bonnen liggen,tel ze allemaal eens op.

Doortje*
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2016 08:46

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Doortje* »

Ook wij staan met lege handen. Ik heb 3 vouchers "gewonnen" bij uw veiling voor Fletcherhotels *** of ****.
Wij wilden met onze volwassen kinderen/partner en kleinkind een weekendje weg. Om dit als groep voor elkaar te krijgen moest; vrij genomen worden, activiteiten verzet worden etc.
5 dagen voor ons vertrek lezen we tot onze schrik; " ZATERDAG 11 JUNI 2016, AANKOMSTDATUM NIET BESCHIKBAAR!:
De voorwaarden voor onze vouchers leken passend want de veiling lezend staat er (lees met name de in hoofdletters uitgevoerde tekst):
Wat wordt er geveild?
1 overnachting in een Fletcher hotel
KEUZE UIT RUIM 70 HOTELS (3 en 4 sterren)
Ontbijt
Voor 2 personen
ZOLANG JE VOUCHER GELDIG IS, ZIJN ER RUIM VOLDOENDE HOTELS EN AANKOMSTMOGELIJKHEDEN BESCHIKBAAR. Het kan zijn dat niet alle hotels beschikbaar zijn op de datum van je keuze.
Data
Geldig t/m 31 december 2016.
M.u.v. nationale feestdagen.
AANKOMST DAGELIJKS MOGELIJK.
Je kunt 5 dagen vooruit zien welke hotels beschikbaar zijn.
Je kunt vanaf 5 dagen voordat je wil vertrekken een van de beschikbare hotels boeken.
Bij verblijf op vrijdag en zaterdag betaal je een toeslag van € 7,50 p.p. per nacht.
Zie Fletcher actievoorwaarden onder het kopje Voorwaarden & bijzonderheden.
Hoe werkt het?
ZOLANG JE VOUCHER GELDIG IS, ZIJN ER RUIM VOLDOENDE HOTELS EN AANKOMSTMOGELIJKHEDEN BESCHIKBAAR. Het kan zijn dat niet alle hotels beschikbaar zijn op de datum van je keuze. Je kunt vanaf 5 dagen voordat je wil vertrekken een van de beschikbare hotels boeken.
Bijvoorbeeld: WIL JE OP 19 JUNI WEG? DAN ZIE JE VANAF 14 JUNI WELKE HOTELS ER BESCHIKBAAR ZIJN EN KUN JE JOUW RESERVERING MAKEN.

In deze tekst staat NERGENS vermeld dat er mogelijk op de gewenste data helemaal geen hotel beschikbaar zou kunnen zijn. In tegendeel men stelt dat er ruim voldoende hotels en aankomstmogelijkheden beschikbaar zijn.
Ik had in mijn situatie (familie-uitstapje) nooit voor deze optie gekozen als ik wist dat ik dit risico zou lopen. Een weekendje weg met mijn kinderen kost nu meer dan ik kan uitgeven. Heel jammer!
Gewenste Oplossing
Dat er op iedere datum iets te kiezen valt. Zo'n grote keten als Fletcher moet dat mijns inziens kunnen verwezenlijken. Echter als zij dit niet willen bieden ben ik tevreden als er net zo duidelijk in de veilingbeschrijving staat dat niet alléén de hotelkeuze beperkt is maar dat ook de boekingsdatum niet gegarandeerd kan worden.

doel1963
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2008 21:00

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door doel1963 »

Afgelopen zondag wilde ik mijn gewonnen bon verzilveren.
Ik had op de site gekeken en het hotel in Nieuwegein was nog vrij
Toen ik vervolgens ging boeken kreeg ik constant de melding huisnummer onjuist
Ik heb toen het betreffende hotel gebeld maar zij konden mij niet verder helpen
Na vele pogingen ben ik gefrustreerd gestopt
De volgende dag contact gezocht met vakantieveiling maar ook zij konden mij niet verder helpen en verwezen mij door naar Fletcher
Ik heb vervolgens gebeld, omdat er 8 wachtende voor mij waren moest ik geduld hebben
Vervolgens kreeg ik een dame aan de telefoon die heel behulpzaam was
Ik gaf het nummer door wat ik bij boeking te zien kreeg maar dit bleek niet het juiste nummer te zijn
Omdat ik onderweg was op fietsvakantie stelde ze me voor om het juiste nummer te mailen en mijn telefoon nummer in de mail te vermelden zodat ze me terug zou bellen.
Het mailen lukte niet dus toch maar weer gebeld....
Na opnieuw weer een aantal wachtende voor me te hebben kreeg ik een mijnheer aan de telefoon die
duidelijk minder klantvriendelijk was. Hij vertelde me dat het probleem kwam omdat ik met mijn telefoon probeerde te boeken waardoor het vakje huisnummer weg was gevallen.
Ik vroeg hem vervolgens of hij het hotel voor mij wilde boeken omdat ik voor het bellen nog een keer had gekeken en gezien had dat het nog vrij was. Hij vertelde me toen dat het hotel zojuist vol geboekt was.
Ik heb hem toen verteld dat ik vreemd vond omdat tijdens ons gesprek de boeking werd gedaan en dat ik dus al vanaf maandagavond bezig was geweest om te boeken en daarnaast ook nog eens een half uur aan het telefoneren ben geweest.
Hij zei toen.....ja mevrouw dan had u online moeten boeken ......
Ik vind dat op zijn zachtst gezegd nogal lomp als je net uitgelegd hebt dat je met de app op je telefoon niet kan boeken
Ik vraag me dan ook af waarom ze er niet voor zorgen dat het probleem van boeken via mobiele telefoon verholpen wordt als dit al bij hun bekend is?

henkru
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 dec 2005 20:02

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door henkru »

Wij hadden ook een Fletcher in Wageningen geboekt en werden op de mindervalide kamer neer gezet.
Bij navraag werd er verteld dat ze dat meer deden ik vind dat dit niet hoort.
Op het toilet bengel je met je voeten van de vloer.
Totaal geen coulance.

hans48
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 jul 2005 20:40

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door hans48 »

Ik ben gestopt met Fletcher ze zijn ook veel te duur,heb ook nog voor 150 euro bonnen,kan ze inlijsten.
Can de Valk hotels aanbiedingen van 59 euro per nacht/kamer voor prachtige kamers.
Even zoeken op internet.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Olaf79 schrijft hier:
Hoe vaak moet het nog gezegd worden. Nooit vooruit betalen. Begin er niet aan al is het praatje nog zo mooi. Politie doet er toch niks aan, pakkans is 3% ....
Need I say more.

hannah.hoedemans
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2016 11:56
Contacteer:

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door hannah.hoedemans »

NA AL DEZE OPMERKINGEN MISSCHIEN EENS LEUK OM ERNA EROVER AAN TE SPREKEN BIJ HARRY MENS IN ZIJN PROGRAMMA!
IK WILDE MEE BIEDEN OP FLETCHER MAAR NADIT GELEZEN TE HEBBEN DOE IK DIT NIET MEER.
HEEFT RADAR DIT AL EENS BESPROKEN IN DE UITZENDING?
MENSEN BOEK VIA DE TELEFOON EN ALS JE GESLAPEN HEBT LEG JE DE VOUCHER NEER OP DE BALI.
DOEN ZE MOEILIJK MAAK EEN HOOP STENNIS!! DAN DIMMEN ZE WEL IN!

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

hannah.hoedemans schreef:NA AL DEZE OPMERKINGEN MISSCHIEN EENS LEUK OM ERNA EROVER AAN TE SPREKEN BIJ HARRY MENS IN ZIJN PROGRAMMA!
IK WILDE MEE BIEDEN OP FLETCHER MAAR NADIT GELEZEN TE HEBBEN DOE IK DIT NIET MEER.
HEEFT RADAR DIT AL EENS BESPROKEN IN DE UITZENDING?
MENSEN BOEK VIA DE TELEFOON EN ALS JE GESLAPEN HEBT LEG JE DE VOUCHER NEER OP DE BALI.
DOEN ZE MOEILIJK MAAK EEN HOOP STENNIS!! DAN DIMMEN ZE WEL IN!
Is het (1) nodig om op een oud topic te reageren, (2) waarom schreeuwt u, (3) wat heeft Harry Mens er mee te maken en (4) waarom zou Radar dit in het programma moeten bespreken?
U heeft grote woorden hier, maar voegt inhoudelijk niets toe.

mrian
Berichten: 33
Lid geworden op: 19 jul 2017 21:43

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door mrian »

Hallo, ik heb deze zomer via vakantieveilingen 2 keer 2 nachten geboekt in 1 zelfde Flatcher hotel.
Het boeken ging prima, niets geen moeilijkheden.
Vorig jaar heb ik via kruitvat bonnen ook aardig wat nachten doorgebracht in een Flatcher hotel ook helemaal geen moeilijkheden.
Ik vind het een mooie aanbieding van vakantieveilingen hoor, ik ga het zeker nog wel eens doen.

Gesloten