Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
elisaqlks
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 mar 2012 22:14

Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door elisaqlks »

We zijn een week op Recreatiepark Bloemketerp geweest .

Omgeving prachtig ! Huisje op de doorgezakten bedden en muggen en douche na helemaal top!.

Wij hebben voor 1 week €953 euro betaald . Er zou kinderanimatie zijn, subtropisch zwembad en monkey town .

Nou daag geen kinderanimatie !
Zwemmen was gereduceerd van 4,80 naar 4,20 euro per keer . Hij ging smorgens van 8 tot 11 smiddags van 13:30 tot 16:30 en van 19:00 uur tot 21:00 uur open . En je zou denken als je morgens of smiddags een kaartje koopt dat dat voor de hele dag is ..NEE dus je moet dan gewoon elke keer opnieuw €4,20 betalen.

Mokeytown kost je €10 per week maar met 25 tot 30 graden ga ik niet in monkey town zitten.

Voor de oudste is er helemaal geen hol te doen .
De kleintjes hadden een glijbaan en een paar wipkippen die je na 1 dag ook wel gezien hebt.

Bowlen snackbar en restaurant alleen in het weekend geopend en als je zou boeken voor maandag tot vrijdag heb je pech want er is werkelijk waar niks te doen op het park /camping.

Ons is na onze klacht tickets aangeboden voor 1 keer om te zwemmen en voor de rest word je aangekeken of je niet helemaal helder bent .

Je zou verwachten wat je op de website en BungalowSpecials.nl ziet je een top vakantie heb met je 6 kinderen , ja je bent verplicht uitjes te maken van het park af om dingen met ze te doen want op het park kunnen ze zich totaal niet vermaken !

Ik had voor dat geld.ook thuis kunnen slapen en uitstapjes kunnen maken had me een hoop geld gescheeld.

En daar onze klachten al aangegeven en via bungalow specials ook al maar de een stuurt je naar de ander duss van kastje naar de muur !

Dus heb je kinderen in de leeftijd van 7 maanden tot 13 jaar . Zoek verder voor een park met genoeg voor je kinderen te doen die van mij waren blij weer naar huis te gaan !

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Had u dan met zes kinderen buiten de deur willen gaan eten? Voortaan maar eerst verder informeren wat er aangeboden wordt.

Lowieze
Berichten: 6534
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Lowieze »

Misschien niet alles goed gelezen voordat u boekte?
Het is logisch dat je voor een zwembad, dat zich buiten het terrein van het recreatiepark bevindt, moet betalen.
Als ik de website bekijk, is het een eenvoudig park, met in de omgeving genoeg te doen. Misschien waren uw verwachtingen wat te onrealistisch, jammer van uw vakantie.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Heeft u zelf de site van bungalowspecials gezien?
Gasten van Recreatiepark Bloemketerp kunnen hier tegen een gereduceerd tarief gebruik maken.
Dit staat er over het zwembad.

Monkeytown is, volgens diezelfde site, voor kinderen van 1 tot 12 jaar. Ook daar kan je tegen speciaal tarief naar binnen.

Ook de openingsdagen van het restaurant staan er bij.

U hebt zelf niets gelezen en had een bepaalde verwachting die nergens op gebaseerd is. 6 kinderen wil zeggen een 8 persoons huisje. En dat in het hoogseizoen op een park voor minder dan €1.000,-? Daar kan je echt niet voor verwachten wat u dacht.

elisaqlks
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 mar 2012 22:14

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door elisaqlks »

Gereduceerd tarief idd dan denk je aan per dag en niet aan per keer .
En er word aangegeven een subtropisch zwembad nou dat subtropische mag je er zelf bij denken.

Kinder animatie je mag toch verwachten dat er dingen op het park te doen is voor kinderen en zeker in het hoogseizoen.


De tijden wijken ook af van de website want je krijgt een blaadje mee als je op het park zelf bent .

Dus ja wel goed ingelezen !

En voor dat geld mag je toch wel wat service verwachten en zeker als gaat voor de kinderen want wij gaan voor de kinderen op vakantie zodat ze zich kunnen vermaken ook op een park en een paar keer het park af dat is normaal maar nu werkelijk elke dag wat moeten verzinnen om te kunnen doen met ze had ik thuis ook kunnen doen

En al zou ik elke dag met me kinderen uit eten willen dat zou toch moeten kunnen op een park lijkt mij en niet alleen in het weekend .

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

elisaqlks schreef:
15 aug 2022 22:35
Gereduceerd tarief idd dan denk je aan per dag en niet aan per keer .
Het tarief zegt niets over hoe vaak. U had de openingstijden online kunnen zien.
elisaqlks schreef:
15 aug 2022 22:35
Kinder animatie je mag toch verwachten dat er dingen op het park te doen is voor kinderen en zeker in het hoogseizoen.
Het ligt er helemaal aan wat er aangeboden word. Er vanuit gaan is niet juist.
elisaqlks schreef:
15 aug 2022 22:35
Dus ja wel goed ingelezen !
(...)
En al zou ik elke dag met me kinderen uit eten willen dat zou toch moeten kunnen op een park lijkt mij en niet alleen in het weekend .
Als u dan elke dag zou willen uit eten, waarom dan boeken bij een parc die dat niet heeft? Dus niet zo goed ingelezen.

elisaqlks
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 mar 2012 22:14

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door elisaqlks »

Recreatiepark Bloemketerp ligt aan de rand van Franeker in het prachtige Friese landschap. Tijdens uw verblijf kunt u zich prima vermaken. Maak gebruik van de vele faciliteiten die het park te bieden heeft en verken de mooie waterrijke omgeving van Franeker.

Faciliteiten Recreatiepark Bloemketerp

Recreatiepark Bloemketerp biedt vele faciliteiten voor een leuk verblijf. Beleef een spetterende tijd in het naastgelegen subtropisch zwemparadijs. Gasten van Recreatiepark Bloemketerp kunnen hier tegen een gereduceerd tarief gebruik maken. Het zwembad beschikt over een glijbaan, bubbelbad en jetstreams. Tevens kunt u onbeperkt gebruikmaken van het sportcentrum waar diverse fitnesstoestellen voor u klaar staan. Sla hier ook eens een balletje op de racquetball- of squashbaan. Voor totale ontspanning geniet u in de sauna of onder het solarium van het sportcentrum. Een ander leuk idee is om met de hele familie gezellig te gaan bowlen op de bowlingbanen van Recreatiepark Bloemketerp. Huur ook eens een kano en trek eropuit! Speel bovendien een wedstrijdje op het volleybalveld of het basketbalplateau.

Kinderfaciliteiten Recreatiepark Bloemketerp

De kleinsten vermaken zich opperbest op Recreatiepark Bloemketerp. Ze kunnen ravotten in de speeltuin of zich vermaken in het overdekte zwembad met het aparte kinderbad. Ook zijn er verschillende sportvelden waarop zij leuke balspelen kunnen uitoefenen. Tijdens de schoolvakanties zorgt het animatieteam voor voormaak. In het indoorspeelparadijs Monkey Town kunnen kinderen van 1 tot 12 jaar zich helemaal uitleven! Tegen een gereduceerd tarief mogen gasten gebruik maken van Monkey Town. Kinderen onder de 1 jaar en begeleiding zijn gratis.

Restaurants Recreatiepark Bloemketerp

In het hart van Recreatiepark Bloemketerp ligt het sfeervolle restaurant. Geniet hier van een uitgebreid 4-gangendiner of nuttig een maaltijd in buffetvorm. Aan het restaurant grenst een zonnig buitenterras met 80 zitplaatsen. De kinderen kunnen zich hier vermaken in de kinderspeelhoek. Tevens is maaltijdservice een mogelijkheid. Het restaurant is geopend van vrijdag tot en met zondag.

Omgeving Recreatiepark Bloemketerp

Recreatiepark Bloemketerp biedt uitstekende mogelijkheden om Friesland te verkennen. Talrijke bezienswaardigheden liggen binnen handbereik, evenals de historische stad Franeker. Bezoek bijvoorbeeld het Planetarium of het Museum Martena waar u alles te weten komt over de geschiedenis van de stad. Als u de omgeving op een originele en avontuurlijke manier wilt ontdekken, kunt u vanuit het haventje van het park per kano het Friese landschap bekijken. Voor fietsliefhebbers zijn diverse routes uitgestippeld, waaronder de bekende elfstedenroute

elisaqlks
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 mar 2012 22:14

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door elisaqlks »

De kleinsten vermaken zich opperbest op Recreatiepark Bloemketerp. Ze kunnen ravotten in de speeltuin of zich vermaken in het overdekte zwembad met het aparte kinderbad. Ook zijn er verschillende sportvelden waarop zij leuke balspelen kunnen uitoefenen. Tijdens de schoolvakanties zorgt het animatieteam voor voormaak.



Dan mag je naar mijn mening toch wel wat verwachten !!! Geen enkel vermaak ja een glijbaan en een aantal wipkippen .

J. Deltoer
Berichten: 3050
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

elisaqlks schreef:
15 aug 2022 22:50
De kleinsten vermaken zich opperbest op Recreatiepark Bloemketerp. Ze kunnen ravotten in de speeltuin of zich vermaken in het overdekte zwembad met het aparte kinderbad. Ook zijn er verschillende sportvelden waarop zij leuke balspelen kunnen uitoefenen. Tijdens de schoolvakanties zorgt het animatieteam voor voormaak.



Dan mag je naar mijn mening toch wel wat verwachten !!! Geen enkel vermaak ja een glijbaan en een aantal wipkippen .
Het staat er inderdaad gewoon. Ze hebben u gewoon bedot. Wel beloven, niet leveren.

Lowieze
Berichten: 6534
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Lowieze »

U zegt dat u ook de website van het recreatiepark zelf hebt gelezen, ik zie daar niets staan over een animatieteam.
Het lijkt mij eerder dat de vermelding op de site BungalowSpecials.nl niet juist is, maar of je dat het recreatiepark zelf nu mag aanrekenen?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Jablan »

Waarschijnlijk wel. Of men krijgt de informatie aangeleverd van Bloemketerp of Bloemketerp heeft daar zelf de mogelijkheid de presentatie te beheren.

BL2
Berichten: 4791
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door BL2 »

Een hele week met 8 personen lekker op vakantie geweest voor E 1000,- Nou dat lijkt mij genieten, vele in ons landje kunnen zich dat niet veroorloven. Je kan natuurlijk de hele week in het reservaat blijven rondhangen, er lekker op uit trekken geeft vaak veel meer vakantievreugde.

zwaluw29
Berichten: 134
Lid geworden op: 05 mar 2017 19:50

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door zwaluw29 »

Je bent met 6 kinderen in het hoogseizoen een week op een klein vakantiepark geweest voor €1000.
Je had verwacht dat je kinderen de hele week bezig gehouden zouden worden door een recreatieteam en faciliteiten als op een eerste klas vakantieresort. Toen dat tegenviel, kon je geen alternatief bedenken, zoals kijken wat er in de omgeving te doen is.
Wat is je vraag op dit forum of wil je alleen maar klagen?

HandigeHarrie
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Uiteraard mag je klagen als men beweert dat er een overdekt zwembad met kinderbad is op het terrein. En als er geen animatieteam is dan zou ik er ook over klagen. De prijs van het huisje doet er niet toe, je mag afgaan op de informatie die men verstrekt; het park biedt niet wat beloofd is..
Ik zou een screenshot maken van de advertentietekst, voor 't geval men die corrigeert in de periode die de afhandeling van uw klacht loopt.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

HandigeHarrie schreef:
17 aug 2022 16:45
Uiteraard mag je klagen als men beweert dat er een overdekt zwembad met kinderbad is op het terrein. En als er geen animatieteam is dan zou ik er ook over klagen. De prijs van het huisje doet er niet toe, je mag afgaan op de informatie die men verstrekt; het park biedt niet wat beloofd is..
Ik zou een screenshot maken van de advertentietekst, voor 't geval men die corrigeert in de periode die de afhandeling van uw klacht loopt.
Laat nu net op de site zelf en op booking staan dat gasten tegen een gereduceert bedrag naar binnen kunnen. Maar als de klant zelf niet leest en aannames doet, dan moet je dus niet klagen.

HandigeHarrie
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

NeoDutchio schreef:
17 aug 2022 17:00
HandigeHarrie schreef:
17 aug 2022 16:45
Uiteraard mag je klagen als men beweert dat er een overdekt zwembad met kinderbad is op het terrein. En als er geen animatieteam is dan zou ik er ook over klagen. De prijs van het huisje doet er niet toe, je mag afgaan op de informatie die men verstrekt; het park biedt niet wat beloofd is..
Ik zou een screenshot maken van de advertentietekst, voor 't geval men die corrigeert in de periode die de afhandeling van uw klacht loopt.
Laat nu net op de site zelf en op booking staan dat gasten tegen een gereduceert bedrag naar binnen kunnen. Maar als de klant zelf niet leest en aannames doet, dan moet je dus niet klagen.
In de tekst hierboven staat dat er een subtropisch zwemparadijs vlakbij is waar men tegen gereduceerd tarief terecht kan, en in het hoofdstukje Kinderfaciliteiten Bloemketerp dat kinderen zich op het recreatiepark Bloemketerp prima kunnen vermaken in de speeltuin en in het overdekte zwembad met apart kinderbad. Ik ga ervan uit dat dit de letterlijke, ongewijzigde tekst is uit de reclame. Als dit zwembad - en de sportfaciliteiten en de speeltuin??? - niet op het terrein aanwezig zijn, dan is er sprake van misleidende reclame.
Laatst gewijzigd door HandigeHarrie op 17 aug 2022 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ja, dat overdekte zwembad lijkt me dat subtropisch zwemparadijs, die link lijkt me niet moeilijk te leggen. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon niet nadenken en moeilijk doen. Je kunt natuurlijk ook even de plattegrond op de site erbij pakken en dan heb je direct een idee.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door moederslink »

Op de site van Bloemketerp zelf staat dat bv het restaurant alleen maar open is op vrij-za-zon vanaf 17.30u en dat je kunt zwemmen tegen gereduceerd tarief. Niet dat je iedere keer opnieuw moet betalen.
Op de site van BungalowsSpecial zie ik dat ook niet zo expliciet staan.
Verder zag ik wat reviews ; het park biedt niet wat je van een vakantiepark in het hoogseizoen mag verwachten.
Al met al heeft dit park niet veel bijzonders te bieden .
Én voortaan maar eerst reviews lezen :idea:

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

moederslink schreef:
17 aug 2022 17:17
en dat je kunt zwemmen tegen gereduceerd tarief. Niet dat je iedere keer opnieuw moet betalen.
Er staat ook niet dat je een soort van abonnement voor de hele week krijgt.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nijogeth schreef:
17 aug 2022 17:10
Ja, dat overdekte zwembad lijkt me dat subtropisch zwemparadijs, die link lijkt me niet moeilijk te leggen. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon niet nadenken en moeilijk doen. Je kunt natuurlijk ook even de plattegrond op de site erbij pakken en dan heb je direct een idee.
Dat kan ja. Maar dat hoeft niet - je mag vertrouwen op de tekst.

Plaats reactie