LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Johnsea
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2011 20:40

Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Johnsea »

Van de Oosappengroep die roemt dat het het beste park is enz. Wat een oude slecht onderhouden vakantiepark. Onvriendelijk personeel. Huisje met meubilair uit het jaar nul. Slecht schoongemaakt, dus muizen en allerlei ander ongedierte.
Krakende ongelijke vloeren en dat voor een "luxe vakantiebungalow"voor € 1000 per week. Helaas niet meer naar de Hengelhoef.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door seconds-out »

http://www.zoover.be/belgie/limburg-bel ... kantiepark

Hier nog wat recensies.
Opmerkelijk is wel de grote verscheidenheid aan recensies>>>van heel slecht tot uitstekend... :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

seconds-out schreef:
Henri42 schreef:
Ben jij ooit bij Hengelhoef geweest?? zo jo geef dan je mening ipv een hoop bla bla te spuien
Beantwoord jij altijd een vraag met een wedervraag? :?: :twisted:
Beetje brutaal,... vind je niet?
Eerst antwoord op mijn vragen, dan krijg je mijn review te lezen!
Second - out:

Ben je er nu wel of niet geweest, dit is toch geen moeilijke vraag? :lol:
Ken jij de kwaliteit van het zwemwater .speeltuin, toiletgebouwen,receptie,kampeerplaatsen, serviceverlening?, nou ik wel ben er 2 jaren achter elkaar geweest.
Hengelhoef is naar proefondervindelijke ervaring het beste park van de Ooststappen groep.
Het is onjuist om te oordelen zonder persoonlijke ervaringen, ergo napraten wat anderen beweren :oops:

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door seconds-out »

[aangepast door moderator]

Zeg henri...
Heb nog 1 vraagje...
Heb jij op die site ook stiekum gepost als de zogenaamde tevreden klant met allerlei halleluja verhalen?
Als ik de recensies lees, lijkt het wel of het om twee verschillende campings gaat!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

[aangepast door moderator]

Conclusie jij kent Hengelhoef niet persoonlijk en reageert uit verveling :lol: , einde van m,n reactie op Second story,s :oops:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Die naam doet me een belletje rinkelen.. waren die vorig jaar niet op TV in red mijn vakantie van Alberto Stegeman ?
En volgens mij is hij al bij meerdere parken van deze groep langsgeweest in het programma. Voor mij wel genoeg redenen om verder te zoeken naar een ander park. Maarja da's voor iedereen een persoonlijke keuze natuurlijk.

Inderdaad levert even googlen resultaten op hierover waaronder:
Een ander topic over dit park: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 20&t=31888

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door seconds-out »

seconds-out schreef:
Emmy75 schreef:Die naam doet me een belletje rinkelen.. waren die vorig jaar niet op TV in red mijn vakantie van Alberto Stegeman ?
Henri trolt denk ik, het is de eigenaar of familie.
Maar bewijzen is een ander verhaal.
Hier nog wat meer reviews.
De rapportcijfers varieren tussen de 1 en allemaal tienen... :roll: :twisted: :mrgreen:

http://www.campingmening.nl/meningen.ph ... &cid=16122

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Ik ken mensen die er een paar weken geleden zijn geweest voor 2 weken en die hebben het er super naar de zin gehad en zijn absoluut niet negatief over dat park, gaan zelfs volgend jaar weer.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door seconds-out »

O ja hoor, waarom niet? :D
Niemand die dat ook betwist, net zomin ik zal betwisten dat de negatieve reviews ook niet waar zouden kunnen zijn... :mrgreen:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

seconds-out schreef:O ja hoor, waarom niet? :D
Niemand die dat ook betwist, net zomin ik zal betwisten dat de negatieve reviews ook niet waar zouden kunnen zijn... :mrgreen:
Dan vraag ik me af waarom je denkt dat Henri niet de waarheid hier spreekt ?

Al ga je naar een 5 sterren park/hotel er zijn altijd mensen die daarna negatief er over spreken en je hebt ook mensen die er positief over spreken, is voor iedereen anders.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Chocomelk schreef:Ik ken mensen die er een paar weken geleden zijn geweest voor 2 weken en die hebben het er super naar de zin gehad en zijn absoluut niet negatief over dat park, gaan zelfs volgend jaar weer.
Oh dat kan best inderdaad.. het is soms maar net wat je in een vakantie zoekt of wat je ervan verwacht of de verwachtingen die geschept worden.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

Emmy75 schreef:
Chocomelk schreef:Ik ken mensen die er een paar weken geleden zijn geweest voor 2 weken en die hebben het er super naar de zin gehad en zijn absoluut niet negatief over dat park, gaan zelfs volgend jaar weer.
Oh dat kan best inderdaad.. het is soms maar net wat je in een vakantie zoekt of wat je ervan verwacht of de verwachtingen die geschept worden.
Emmy dat klopt allemaal, wij zijn in zusterparken van Hengelhoef in Baarlo en in Mol geweest, eens en nooit meer absoluut niet te vergelijken met Hengelhoef waar we 2 keer een periode geweest zijn.
Wij zoeken namelijk orde rust service nettigheid en de nodige voorzieningen in zo,n park, indien niet gaan we erniet terug, overigens gaan we maximaal 2* maal terug naar een park, we zoeken nu nog een park met campingterrein en een groot overdekt zwembad, wie weet wat ? :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

De Hengelhoef is van de Ooststappengroep sinds een jaar of 5 :wink:

svdberg01
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2011 14:41

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door svdberg01 »

ik ben bij de hengelhoef geweest dit jaar van 1-08 t/m 8/08.

Ik kan geen slechter park opnoemen dat de hengelhoef.
Er mankeerde vanalles aan het park, vooral in het huisje was het een drama.

Ik heb de oostappengroep al 8 x gebeld en de voicemail ingesproken, want iemand aan de lijn krijg je niet, je moet het met een voicemail doen.
Ik heb al minstens 7 x een mail verstuurd naar oostappengroep en de hengelhoef zelf, van de hengelhoef heb ik nog nooit een reactie gehad, de oostappen groep heeft me 1 x gebeld en gezegd dat de emails van de hengelhoef zijn kwijtgeraakt en dat de huisbaas het zou uitzoeken, dat is inmiddels 3 weken geleden en heb nog niks gehoord, ik had ook niet anders verwacht trouwens.

Inmiddels heb ik alweer 2 x de voicemail van de oostappengroep ingesproken maar uiteraard totaal geen reactie.

Ik kan een boek schrijven over alle zaken die gewoonweg niet door de beugel kunnen voor een huisje van 1000 euro per week.

Even een kleine greep uit de mankementen van ons huisje:
- het dak lekte (overigens was dat over het hele appartementen blok het geval)
- het was ongelooflijk SMERIG in het huisje zelf, schoonmaken kennen ze niet.
- bankstel was kapot en kneiterhard!
- de muizen zagen we lopen in huis als het donker was
- de badkamer was 1 grote bacterie hok, te ranzig om te douchen...
- er misten een aantal gordijnen
- het stonk vreselijk toen we het huisje binnen kwamen
- de vloer was zo ongelijk als wat, liep schots en scheef
- 2 deuren waren zwaar beschadigd
- er waren maar 2 tv zenders die goed waren, in de rest van de zenders was niet naar te kijken
- 2 raam openers waren verrot en kapot
- allerlei strippen die los hingen in het huisje

Ik heb dit (en meerdere zaken) allemaal doorgestuurd naar oostappen groep en de hengelhoef zelf maar zoals jullie inmiddels weten, totaal geen reactie.

Als je zo'n huisje boekt voor 1000 euro verwacht je niet zo'n bouwval als wij hebben meegemaakt.

Ronduit belachelijk en zeker omdat er niet gereageerd wordt.!

Ik blijf er achteraan gaan want ik wil op z'n minst een excuses en eigenlijk minimaal de helft van de 1000 euro terug hebben.

svdberg01
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2011 14:41

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door svdberg01 »

Emmy75 schreef: Oh dat kan best inderdaad.. het is soms maar net wat je in een vakantie zoekt of wat je ervan verwacht of de verwachtingen die geschept worden.
Volgens mij moet je toch wel kunnen verwachten dat het in ieder geval schoon is toch ?

Was bij ons totaal niet het geval was!!!!!

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door seconds-out »

Henri42 schreef:[aangepast door moderator]

Conclusie jij kent Hengelhoef niet persoonlijk en reageert uit verveling :lol: , einde van m,n reactie op Second story,s :oops:
Wat een ontzettend kinderachtige reactie Henri, :twisted:
Ik heb toch NERGENS zelf een oordeel gegeven!!!
En dan nog...moet je ergens persee geweest zijn om hier op dit topic iets te schrijven?
Waarom heb je dan geen commentaar op andere forumleden?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

seconds-out schreef:
Henri42 schreef:[aangepast door moderator]

Conclusie jij kent Hengelhoef niet persoonlijk en reageert uit verveling :lol: , einde van m,n reactie op Second story,s :oops:
Wat een ontzettend kinderachtige reactie Henri, :twisted:
Ik heb toch NERGENS zelf een oordeel gegeven!!!
En dan nog...moet je ergens persee geweest zijn om hier op dit topic iets te schrijven?
Waarom heb je dan geen commentaar op andere forumleden?
Inderdaad is het wel handig om op het betreffende park in Houthalen te geweest, wij zijn er tweemaal geweest, maw ik spreek en reageer uit ervaring:
prima zwembad
kleine kampeerplaatsen met e tv en w aansluitingen
kleine en dure spar winkel
matig restaurant
prachtige omgeving om te fietsen
prima betaalbare restaurants in het dorp Houthalen

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door seconds-out »

Henri42 schreef:
Conclusie jij kent Hengelhoef niet persoonlijk en reageert uit verveling :lol: , einde van m,n reactie op Second story,s
seconds-out schreef: Wat een ontzettend kinderachtige reactie Henri, :twisted:
Ik heb toch NERGENS zelf een oordeel gegeven!!!
En dan nog...moet je ergens persee geweest zijn om hier op dit topic iets te schrijven?
Henri42 schreef: Inderdaad is het wel handig om op het betreffende park in Houthalen te geweest.
Aha...jij vindt dat wel handig.. :twisted:
Nou ik vind het wel handig om wat recensies van internet te plukken!
Ga jij soms bepalen wat handig is of mag ik dat nog wel zelf uitmaken?? :twisted:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

Aha...jij vindt dat wel handig.. :twisted:
Nou ik vind het wel handig om wat recensies van internet te plukken!
Ga jij soms bepalen wat handig is of mag ik dat nog wel zelf uitmaken?? :twisted:[/quote]

Proefondervindelijk gegevens vastleggen lijkt mij te preferen boven recensies via internet, verder bepaal jezelf wat handig en waarheidsgetrouw is :lol

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

Als we nou met zijn alle uit gaan van de reacties (recensie's) van henri42 over de ooststappengroep was het allang failliet.
Joh, je hebt toch wat klaagzang afgegeven over Ooststappengroep.. Dat je er niet moe van wordt, jarenlang er op reageren. Als het aan Henri lag waren vele parken allang al dicht geweest, als iedereen afging op zijn reacties.

Gesloten