LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

secondadvies schreef:
Chocomelk schreef: Ik ken zelf oa mensen die er afgelopen zomer zijn geweest, die een sta caravan daar gehuurd hebben en die hebben er een super vakantie gehad op Hengelhoef, die gaan waarschijnlijk volgend jaar weer.

Jazeker kan dit, maar ik ken mensen welke daar niet meer komen, om de hier al vaker gemelde redenen. :shock:
Dat kan ook maar er zijn dus ook andere mensen Secondadvies.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

Strieper schreef:Heeeerlijk!! Dat ik niet hoef te lezen wat Har zegt....ik bedoel Henri :)
Strieper ,mijn huidige nickname is Henri42,hou je daaraan,ik meld het gedrag aan :roll:
Strieper is vlg mij nooit op het betreffende park geweest en heeft iets met tennis :lol:

Anous1976
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 aug 2011 21:50

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Anous1976 »

terug van 7 dagen hengelhoef
het viel niet tegen..tja ik ga al uit van slechte schoonmaak dus heb mn spullen bij me. tja wat verwacht je als men 12 min de tijd heeft voor schoonmaak???

Het appartement was niet schoon..overal zand...maarja zaten pal aan het strandje dus tja dat zand loopt overal naartoe. Kookplaat was niet echt schoon en afzuigkap erg vies. gammele keuken met hald losse handgrepen. Gordijnen halfbakken voor de ramen, slechte douche waarbij je tegen de muur moest staan om water te vangen. half ingezakte banken... erg gehorig..hoorden de boven en naaste buren lopen en dan trilde bij ons de deuren enzo.
dus tja onderhoud en schoonmaak liet te wensen over

zwembad was leuk..leuk ingericht ook.
bos vlak achter de appartementen heerlijk kunnen wandelen.

Personeel erg vriendelijk!

en tja het scheelt teveel bij bijv Centerparcs.
en dan neem ik mn eigen schoonmaak spul wel mee :mrgreen:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Jolijn »

Anous1976 schreef:terug van 7 dagen hengelhoef
het viel niet tegen..tja ik ga al uit van slechte schoonmaak dus heb mn spullen bij me. tja wat verwacht je als men 12 min de tijd heeft voor schoonmaak???

Het appartement was niet schoon..overal zand...maarja zaten pal aan het strandje dus tja dat zand loopt overal naartoe. Kookplaat was niet echt schoon en afzuigkap erg vies. gammele keuken met hald losse handgrepen. Gordijnen halfbakken voor de ramen, slechte douche waarbij je tegen de muur moest staan om water te vangen. half ingezakte banken... erg gehorig..hoorden de boven en naaste buren lopen en dan trilde bij ons de deuren enzo.
dus tja onderhoud en schoonmaak liet te wensen over

zwembad was leuk..leuk ingericht ook.
bos vlak achter de appartementen heerlijk kunnen wandelen.

Personeel erg vriendelijk!

en tja het scheelt teveel bij bijv Centerparcs.
en dan neem ik mn eigen schoonmaak spul wel mee :mrgreen:
ik ga al uit van slechte schoonmaak dus heb mn spullen bij me. tja wat verwacht je als men 12 min de tijd heeft voor schoonmaak???
Staat dat op de site? Of heb je dat zelf door ervaring moeten ondervinden?
Als de prijs aanmerkelijk goedkoper is dan Centerparcs, moet je als gast niet persee van uitgaan dat je dan in een zooi terecht komt..tenzij ook dat gewoon, net als de prijs, op de site vermeld wordt.
Een vakantiehuisje moet schoon zijn en alles moet werken en compleet zijn, hoe 'laag' de prijzen ook zijn.
Kan niet niet geleverd worden, sluit dan de tent of breng verbeteringen aan.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door sprookje »

Tja hengelhoef houthalen was een mooi park met mooie propere huisjes,tot de Belgische regering besliste om er asielzoekers onderdak te geven.Dit stootte op hevig protest van de bevolking.Asielzoekers werden er onder gebracht en waren tevreden.Maar de huisjes die zij bewoonde veranderde in vuile onbewoonbare wrakken.
Dus toen heeft de regering beslist hen elders onderdak te geven en de huisjes op teknappen voor vakantiegangers.
De vakantiegangers kwamen terug en kregen vuile niet opgeknapte huisjes.
Wij zullen er nooit heen gaan!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

sprookje schreef:Tja hengelhoef houthalen was een mooi park met mooie propere huisjes,tot de Belgische regering besliste om er asielzoekers onderdak te geven.Dit stootte op hevig protest van de bevolking.Asielzoekers werden er onder gebracht en waren tevreden.Maar de huisjes die zij bewoonde veranderde in vuile onbewoonbare wrakken.
Dus toen heeft de regering beslist hen elders onderdak te geven en de huisjes op teknappen voor vakantiegangers.
De vakantiegangers kwamen terug en kregen vuile niet opgeknapte huisjes.
Wij zullen er nooit heen gaan
!

Hoeft toch ook niet?, het kampeerterrein is prima:)

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

sprookje schreef:Tja hengelhoef houthalen was een mooi park met mooie propere huisjes,tot de Belgische regering besliste om er asielzoekers onderdak te geven.Dit stootte op hevig protest van de bevolking.Asielzoekers werden er onder gebracht en waren tevreden.Maar de huisjes die zij bewoonde veranderde in vuile onbewoonbare wrakken.
Dus toen heeft de regering beslist hen elders onderdak te geven en de huisjes op teknappen voor vakantiegangers.
De vakantiegangers kwamen terug en kregen vuile niet opgeknapte huisjes.
Wij zullen er nooit heen gaan
!

Hoeft toch ook niet?, het kampeerterrein is prima:)

Strieper

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Strieper »

sprookje schreef:Tja hengelhoef houthalen was een mooi park met mooie propere huisjes,tot de Belgische regering besliste om er asielzoekers onderdak te geven.Dit stootte op hevig protest van de bevolking.Asielzoekers werden er onder gebracht en waren tevreden.Maar de huisjes die zij bewoonde veranderde in vuile onbewoonbare wrakken.
Dus toen heeft de regering beslist hen elders onderdak te geven en de huisjes op teknappen voor vakantiegangers.
De vakantiegangers kwamen terug en kregen vuile niet opgeknapte huisjes.
Wij zullen er nooit heen gaan!
Voor ons is het ook eens en nooit weer...simpel zat.
De verhouding positieve en negatieve (realistische?) reviews is mij te negatief.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Henri42 »

Strieper schreef:
sprookje schreef:Tja hengelhoef houthalen was een mooi park met mooie propere huisjes,tot de Belgische regering besliste om er asielzoekers onderdak te geven.Dit stootte op hevig protest van de bevolking.Asielzoekers werden er onder gebracht en waren tevreden.Maar de huisjes die zij bewoonde veranderde in vuile onbewoonbare wrakken.
Dus toen heeft de regering beslist hen elders onderdak te geven en de huisjes op teknappen voor vakantiegangers.
De vakantiegangers kwamen terug en kregen vuile niet opgeknapte huisjes.
Wij zullen er nooit heen gaan!
Voor ons is het ook eens en nooit weer...simpel zat.De verhouding positieve en negatieve (realistische?) reviews is mij te negatief.
Toch prima dat Strieper er niet meer komt, van de 10 parken onder beheer van de Ooststappengroep is dit nog de beste,ook wij hebben genoeg van de Oosstappengroep, ons laatste bezoek was op het Zilverstrand park bij Mol met een smerig en kapot binnenzwembad :oops:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Har06 »

[van de 10 parken onder beheer van de Ooststappengroep is dit nog de beste,ook wij hebben genoeg van de Oosstappengroep, ons laatste bezoek was op het Zilverstrand park bij Mol met een smerig en kapot binnenzwembad :oops:[/quote]

Gezien bovenstaande zoeken wij de parken van de Oosstappengroep maar niet op, vraag: zijn er vergelijkbare campings met een groot sub tropisch binnenzwembad in Nederland of Duitsland?

Cornelia25
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:17

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Cornelia25 »

Net thuis van een paar dagen hengelhoef wat een ramp !
Bij aankomst kregen we onze tent , kwam bij de tent zaten er nog mensen in ! Ik terug naar de receptie kreeg te horen dat ik ze er maar uit moest gooien !!! Uiteindelijk naar de mensen toe gegaan met ze gesproken en toen bleek dat hun een tent toegewezen hadden gekregen maar die was zo slecht dat ze de onze kregen en je raad t al wij die andere !! Nu er was geeen rits dus de tent ging niet dicht het was er zo vies en had geen gordijnen geen gas geen lampje echt niks ! De spullen an de vorige bewoners zoals lakens etc lagen er nog echt heel erg allemaal dus weer naar de receptie die stuurde me weer terug en zij dat het opgelost werd toen kwamen de buren en zeiden dat ze t zielig voor onsvonden omdat de tent afgekeurd was na 2 uur kwamen er eindelijk mensen die zeiden dat het s hoon genoeg was en dat ze de rest van de spullen niet hadden en ik dus weer terug moest naar de reseptie nou echt dit was zoo erg allemaal uiteindelijk dus helemaal niks gekregen en heel onvriendelijk allemaal er werd me zelfs verteld dat ik blij mocht wezen dat ze me na twee uur kwamen vertellen want sommige mensen zouden paspm negen uur geholpen worden terwijl ze om drie uur inchecken , nou dit was echt een ramp en dit nooit meer !

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Har06 »

hoe is het overnachten afgelopen, of zijn jullie huiswaarts gekeerd ? :wink:

Ik zelf
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2012 14:29

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Ik zelf »

Ook wij hadden dit jaar via oostappen een tent gehuurt. 2 weken op camping hangelhoef. Vorig jaar stonden we er via vacancolei en toen geen klachten. Kinderen hadden het super en wij ook dus dit jaar terug. Nou daar heb ik spijt van als haar op mijn hoofd (dat zijn er veel).

Bij aan komst bleek dat er voor de tent 1 blubber boel was. Dat het drassig is ja met dit weer dit jaar kan je daar niks aan doen. Maar we zakte gewoon weg in de blubber en er lagen grote plassen voor de tent. Ze hadden er wel en plankje neer gelegd maar deze was haast al weg gezakt in de blubber. Nou ja diep adem halen en de tent maar inrichten.
We hadden een grote plasitc bak op de grond staan met het service, op de grond kom op mensen. De muizen keutels laggen op de borden. Dus eerst maar even kijken hoe we de tent bewoonbaar konden maken.
In de avond zaten we in de tent en bleek deze helemaal vol te zitten met schimmel. Dit was alleen in de avond zichtbaar. Wij zijn in totaal 3 dagen wezen klagen maar we werden voor gek uitgemaakt en die blubber was na 3 dagen wel weg. Oke 3 dagen werd 2 weken. En de schimmel hebben ze met een doekje deels weg geveegd en dat kwam gelukkig 3 keer zo hard terug.
Onze keus was dus of buiten in de blubber zitten of binnen in een schimmel tent.
Daarbij kwam het sanitaire gebeuren nou daar heb ik echt geen goed woord voor over, w.c die onder de poep zaten, douches waar mijn dochter bij leterlijk onder verbranden (zelf gevoeld) En als je ging klagen was het allemaal niet waar, overdreef je of zou het wel mee vallen.
De wifi deed het niet, pinautomaat kapot enz, enz, enz.

Ik moet zeggen winkel en zwembad een dikke voldoende. Vriendelijk mensen in de winkel en het zwembad personeel lette goed op (balend kind was hij was net 2 cm te kort voor de wildwaterbaan). Personeel achter de bar deed zijn best maar jongens er liepen daar meiden rond die hadden een hoofd die op onweer stond.

Voor ons never nooit niet meer en ik raad mensen ook af om daar heen te gaan. Ik had mijn 1200 euro wel beter kunnen gebruiken.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hengelhoef Houthalen Hechteren Belgie

Ongelezen bericht door Har06 »

Dat klinkt allemaal bizar, een klacht ingediend ?

Gesloten