LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beertje kwijt bij Eurocamp

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
maar-nu-even-niet
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2011 23:55

Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door maar-nu-even-niet »

Hierbij wil graag deze lezers erop wijzen dat ze bij vertrek uit hun caravan of tent alles goed nakijken want helaas is de after service van Eurocamp een regelrechte ramp. In juli zijn wij helaas de favoriete knuffel van onze zoon vergeten (onder de dekens lag hij klaar om naar de auto te verhuizen). In de auto kwamen wij erachter en direct met het telefoonnummer van de camping gebeld. Ze hadden hem gevonden. Gelukkig!. De manager van de camping zou er persoonlijk voor zorgen dat hij bij ons terecht kwam maar we moesten eerste officieel bij Eurocamp Hoofdkantoor aangeven dat er een "vergeten item"was zodat alles netjes geregistreerd kon worden.
We ontvingen netjes een mail dat er een nummer aangelinkt was en dat het helaas 4 weken kon duren. Zou wel een bedrag van € 15,- mee gemoeid zij maar ook dit hadden wij er graag voor over. Deze periode van 4 weken is heel lang voor een kind zonder knuffel maar het was niet anders.
Na 4 weken wachten direct gemaild naar Eurocamp dat hij er nog niet was. We ontvingen een mail: Nee hoor er was niets gevonden in de caravan, helaas.... en Klantenservice Eurocamp raadt ons aan om naar een vervanger te kijken bij www.knuffelkwijt.nl. Direct weer naar het nummer van het personeel op de camping in Frankrijk gebeld. Ja ze wisten ons nog te herinneren en ja knuffel was terecht. Hij was nog steeds in het bezit bij de General manager van het park. Dit is al raar. Weten ze dan niet dat je alles kan vervangen van pannen tot broodrooster maar dat een knuffel niet te vervangen is! Dus doodleuk de knuffel maar op de plank laten liggen, heel vreemd maar goed personeel van de camping zou het nu direct oppakken en de manager zou hoogstpersoonlijk de beer die middag nog naar het postkantoor brengen. Eerst beloofde ze rechtstreeks naar mijn huis maar belde later terug dat het toch weer via hoofdkantoor moest.
We leefden nu al in september !
Weer 4 weken gewacht. Na 4 weken nog geen beer. Gemaild met klantenservice en toen kregen we doodleuk het antwoord dat het beertje verstuurd was op 12 september en dat ze niet verantwoordelijk waren voor kwijtgeraakte pakketten.
Ben ik nu slecht als ik denk dat ze helemaal niets hebben ondernomen en dat het kwijtgeraakte pakket gewoon een rotsmoesje is?
van zulke pakketten bestaat toch zeker track en trace, welke ze blijkbaar niet kunnen overhandigen?
Dit laatste heb ik ze ook gemaild gisteren. Nog geen reactie mogen vernemen.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Mocht de knuffel niet meer komen en uw zoon heeft straks een nieuwe favoriete knuffel is het handig om te proberen een 2de exemplaar aan te schaffen.

maar-nu-even-niet
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2011 23:55

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door maar-nu-even-niet »

2e knuffel heb ik in mijn bezit.. Helaas accepteert hij deze niet. De oude was aan het slijten.
geraffeld strikje, bepaald geurtje... De nieuwe knuffel is als nieuw en exact hetzelfde maar is het helaas niet voor hem...

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door Emmy75 »

ojee, niet af en toe (stiekem) gewisseld, zodat ze samen verslijten en ongeveer hetzelfde gaan ruiken..

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door duiner »

.
hoe is het nu met uw zoontje?..

Is hij nog steeds die knuffel nietr vergeten, na zoveel tijd ?
Heeft u hem al afgeleid met andere leukere speeltjes en knuffels ?

ik zou het maar zo laten, het is voor een kind al ( te ) lang geleden
Hij komt er echt wel overheen ... :wink:
.

MAXIEM

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door MAXIEM »

maar-nu-even-niet

In feite is er dus gewoon sprake van misleiding en bedrog. Tenzij .............

Maxiem.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Track and Trace garandeert niets, kijk de uitzending van Radar van maandag maar eens terug.
Maar even reëel gezien, u bent de knuffel vergeten, niet Eurocamp.
U bent verantwoordelijk, niet Eurocamp.
Dat de franse tak u wel tegemoed wil komen en de Nederlandse tak niet is uitermate frustrerend.
Maar nogmaals, zij hebben geen 'problemen' veroorzaakt, dat heeft u gedaan door de beer achter te laten.
Ik denk niet dat zij een verplichting hebben om te zorgen dat de beer alsnog in uw bezit komt.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door Jolijn »

maar-nu-even-niet schreef:Hierbij wil graag deze lezers erop wijzen dat ze bij vertrek uit hun caravan of tent alles goed nakijken want helaas is de after service van Eurocamp een regelrechte ramp.
Ik denk dat niemand bewust dingen achterlaat, ook al zou de after service wel goed zijn.

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door duiner »

Jolijn schreef:
maar-nu-even-niet schreef:Hierbij wil graag deze lezers erop wijzen dat ze bij vertrek uit hun caravan of tent alles goed nakijken want helaas is de after service van Eurocamp een regelrechte ramp.
Ik denk dat niemand bewust dingen achterlaat, ook al zou de after service wel goed zijn.
effe checken had ik al van mijn ouders geleerd, zelfs onder de bedden van hotels

maar-nu-even-niet
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2011 23:55

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door maar-nu-even-niet »

Tuurlijk blijven wij eindverantwoordelijke omdat wij het vergeten zijn maar als je een mededeling krijgt dat het gevonden is, lijkt het een hele kleine weg om de knuffel weer in je bezit te hebben. Ik zet er geen "snel" bij omdat ze er 4 weken voor uittrekken maar we zijn 16 juli uit Frankrijk vertrokken en ze hebben de knuffel (zogenaamd??) 12 september verstuurd ? 2 maanden zat er sowieso tussen en nu 4 maanden later heb ik hem nog steeds niet. En ja helaas vraagt mijn zoon er regelmatig naar en een bedroeft gezicht als er weer een pakket bezorgt wordt aan de deur waar hij dan niet inzit.
Vervelende is dat ik de fout gemaakt hebt om aan mijn zoontje te vertellen dat hij gevonden was. Nu moet ik hem dus teleurstellen.
We hadden ook alles nakeken, het kwam juist doordat we dekens optilden om er onder te kijken of we niets achter hadden gelaten, juist hierdoor de beer eronder is beland. Deze hadden we niet in de koffer gedaan omdat hij achterin de auto meeging...

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door duiner »

maar-nu-even-niet schreef:Tuurlijk blijven wij eindverantwoordelijke omdat wij het vergeten zijn maar als je een mededeling krijgt dat het gevonden is, lijkt het een hele kleine weg om de knuffel weer in je bezit te hebben. Ik zet er geen "snel" bij omdat ze er 4 weken voor uittrekken maar we zijn 16 juli uit Frankrijk vertrokken en ze hebben de knuffel (zogenaamd??) 12 september verstuurd ? 2 maanden zat er sowieso tussen en nu 4 maanden later heb ik hem nog steeds niet. En ja helaas vraagt mijn zoon er regelmatig naar en een bedroeft gezicht als er weer een pakket bezorgt wordt aan de deur waar hij dan niet inzit.
Vervelende is dat ik de fout gemaakt hebt om aan mijn zoontje te vertellen dat hij gevonden was. Nu moet ik hem dus teleurstellen.
We hadden ook alles nakeken, het kwam juist doordat we dekens optilden om er onder te kijken of we niets achter hadden gelaten, juist hierdoor de beer eronder is beland. Deze hadden we niet in de koffer gedaan omdat hij achterin de auto meeging...
u maakt er inderdaad een heel drama van , wat ook niet echt bevorderlijk is voor uw zoontje
die voelt dat perfect aan ..

u moet het maar nemen , zoals het is en ze zeggen niet voor niets :. " met de Franse Slag " .
die uitdrukking is niet voor niets zo ontstaan .. :wink:
.

maar-nu-even-niet
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2011 23:55

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door maar-nu-even-niet »

Aan duiner: als u alles zo makkelijk neemt in het leven zoals het is , wat ik een sportieve instelling vind en kan waarderen ... , zou u niet op deze forums zitten denk ik
Dus grappig om te horen dat ik er een drama van maak. Ik niet hoor. Ik lig niet met een knuffel in bed :-) maar heeft u kinderen ? Ik zal mijn zoontje u elke avond laten bellen. Kijken of u er dan achteraan zou gaan :-) ik laat het inderdaad rusten. Ik heb mijn hart gelucht en ervan geleerd. Meer kan een mens niet vragen (blijkbaar)

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Hallo,

Jeetje wat een verhaal, maar een ander betichten van slechte service gaat erg ver....slechte ouders die niet even de moeite nemen om terug te rijden en de knuffel even op te halen voor je kostbaarste bezit....je kind!!!! Bah, je eigen onverantwoordelijkheid afschuiven op een ander.

maar-nu-even-niet
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2011 23:55

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door maar-nu-even-niet »

@suzannne. Wat weet u hierna weer van ? U weet niet waar wij reden toen we erachter kwamen ! En als je dan belt en het is gevonden en ze beloven het op te sturen zou u dan weer terugrijden naar biarritz 11 uur rijden ? Houd uzelf lekker voor gek maar mij niet.!

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door duiner »

maar-nu-even-niet schreef:Aan duiner: als u alles zo makkelijk neemt in het leven zoals het is , wat ik een sportieve instelling vind en kan waarderen ... , zou u niet op deze forums zitten denk ik
Dus grappig om te horen dat ik er een drama van maak. Ik niet hoor. Ik lig niet met een knuffel in bed :-) maar heeft u kinderen ? Ik zal mijn zoontje u elke avond laten bellen. Kijken of u er dan achteraan zou gaan :-) ik laat het inderdaad rusten. Ik heb mijn hart gelucht en ervan geleerd. Meer kan een mens niet vragen (blijkbaar)
ik wil niet vervelend zijn, maar kinderen voelen heel snel iets aan , wat niet goed is ,
als , bv ,
de moeder angst heeft voor de tandarts , wordt dat al snel overgenomen door het kind,
terwijl de moeder daar niet van bewust was.
dat bedoelde ik hiermee, dat u er misschien hier teveel een drama punt van zou maken
maar ik snap ook uw bezorgheid natuurlijk

hij komt er echt wel overheen, hoor...
.
.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door nevermind »

maar-nu-even-niet schreef:Aan duiner: als u alles zo makkelijk neemt in het leven zoals het is , wat ik een sportieve instelling vind en kan waarderen ... , zou u niet op deze forums zitten denk ik
Dus grappig om te horen dat ik er een drama van maak. Ik niet hoor. Ik lig niet met een knuffel in bed :-) maar heeft u kinderen ? Ik zal mijn zoontje u elke avond laten bellen. Kijken of u er dan achteraan zou gaan :-) ik laat het inderdaad rusten. Ik heb mijn hart gelucht en ervan geleerd. Meer kan een mens niet vragen (blijkbaar)

Duiner heeft geen kinderen, maar honden, dus neem het haar niet kwalijk, dat zij zich in deze situatie niet kan vinden.
Drama maakt zij zelf kijk naar haar topic´s!
Vervelend met het knuffeltje, ik kan er over meepraten.
Het idee van Emmy , om beide knuffels te gebruiken is niet slecht, maar werkt in de praktijk niet.
Ofwel ik mij in de bewoording van Violet kan vinden, dat het jullie eigen schuld is, het bedrijf heeft alleen geen goede service.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door Emmy75 »

secondadvies schreef:Drama maakt zij zelf kijk naar haar topic´s!
:lol: Zeg dat wel!
secondadvies schreef: Het idee van Emmy , om beide knuffels te gebruiken is niet slecht, maar werkt in de praktijk niet.
Mogelijk verschilt dat per kind. Bij een nichtje van mij heeft dat jaren terug prima gewerkt toen knuffel kwijt was. Kind moet alleen niet weten dat er 2 exemplaren zijn. Wel een beetje lastig soms als het favoriete knuffeltje gekregen is.

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Sorry hoor maar ik vind ook dat er een groot drama gemaakt wordt voor een knuffel, als het zo'n kostbaar bezit was dan check je toch voordat je wegrijd of je het hebt, of dat je kind het vast heeft ( in de auto bedoel ik dan)

Nu krijgt Landal de schuld, bij heel veel van deze parken MOETEN ze juist uit hygienische oogpunt dit soort zaken weggooien (zie ook ander topic over de vergeten tandenborstel)

Sowieso vind ik het heel stom om een kind aan een knuffel te laten wennen, maar das een andere discussie ( en ik heb WEL twee kinderen) en dat het voor hem/haar nu een drama is , is exact wat hier boven gezegd wordt , er wordt een drama van gemaakt, door u , u maakt er zelfs een topic voor aan op een forum....

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door sephora30 »

Landal??

Hele slechte service van Eurocamp zeg. Een knuffel kan idd heel belangrijk zijn voor een kind al heeft het voor een ander geen waarde.
Vind ik ook geen vergelijking met een tandenborstel.

Als je zoiets vindt en de ouders bellen gelijk dan zorg je er toch voor dat je de knuffel gelijk opstuurd, niks geen gedoe met hoofdkantoor etc. Belachelijk :evil:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Beertje kwijt bij Eurocamp

Ongelezen bericht door nevermind »

@Leojes30

Blijkbaar ook geen kinderen! :mrgreen:

Gesloten