LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Nadat we een paar mooie campings bezocht hadden, moesten wij noodgedwongen richting Emmen voor een crematie en zodoende belandde wij in "t Kuierpadtien in Wezuperbrug.
We kwamen aan nà de crematie en zouden de andere ochtend vertrekken.
Wat schrok ik van de prijs. n.l. ruim 40 Euro. Wij kwamen niet in aanmerking voor de 50 + korting maar waarom niet kon de receptie dame ons niet vertellen.
We hebben nog nooit zoveel betaald.
Nou dan ga je kijken op het terrein en zie je alle mogelijk faciliteiten zoals een meertje, een glijbaan in het mooie zwembad, een skibaan en een jeu de boules baan. Noem maar op.
Leuk voor mensen met een gezin, maar wij zijn 2 ouderen van boven de 60 en maken daar geen gebruik van. Toen ik zocht naar een toiletgebouwtje belandde ik in een stukje bos met een houten gebouw vol met ongedierte en moest je ook voor het douchen munten hebben.
Het zag er niet schoon uit, dus dan maar niet.

Er was dus geen overnachtingsplaatsje of iets vergelijkbaars voor onze situatie.

Thuis heb ik natuurlijk dat kenbaar gemaakt bij de organisatie wat een onderdeel bleek te zijn van Hoogenboom of zoiets. Van ene Steffie kregen wij als eerste reactie dat wij niet bekend waren onder onze naam. Toen ik na 3 mailtjes mijn referentienr. en kassanr. en datum e.d. opgaf en toen nog kreeg te horen dat wij niet bekend waren, begreep ik het niet meer en mijn toon in de mail werd er niet aardiger op. Dacht deze dame dan dat ik nummers, crematie, kassanr, uit mijn duim zoog?

Nu zijn we bijna een week verder en nu is het laatste bericht dat wij niet via hen geboekt hadden dus hadden ze de klacht doorgestuurd naar "t Kuierpadtien".
Het vreemde vond ik dat mijn klacht via de site van 't Kuierpadtien" bij Hoogenboom beland was terwijl ik daar nog nooit van gehoord had en dat zij er nu blijkbaar niets mee te maken hebben.
Toch vreemd.
Enfin nu kan ik weer wachten op een antwoord van 't Kuierpadtien".
Ik begrijp het soms niet meer.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Brainless »

Dat de camping duur is, is een feit.

Dat u verbaasd bent over het feit dat u (mee) moet betalen aan faciliteiten waar u als oudere geen gebruik van maakt, is geen terechte klacht. De camping staat juist aangeprezen als een 5* gezinscamping!!
Ook geldt de 50+ korting niet voor het hoogseizoen (zoals bij de meeste campings).

De enige terechte klacht is dat de toiletten vies waren.
Dit had u direct kenbaar moeten maken bij de receptie, dan had men daar gelijk wat aan kunnen doen.
Achteraf "klagen" heeft dan weinig zin omdat ze het niet voor u hebben kunnen oplossen.

edit: Hoogenboom is wel een bedrijf wat als tussenpersoon fungeert, maar uw klacht kunt u beter direct zenden aan het betreffende park:
http://www.kuierpad.nl/
(0591) 38 14 15 | [email protected]
Oranjekanaal Noordzijde 10, 7853 TA Wezuperbrug

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Wilsophie schreef:Nadat we een paar mooie campings bezocht hadden, moesten wij noodgedwongen richting Emmen voor een crematie en zodoende belandde wij in "t Kuierpadtien in Wezuperbrug.
We kwamen aan nà de crematie en zouden de andere ochtend vertrekken.
Wat schrok ik van de prijs. n.l. ruim 40 Euro. Wij kwamen niet in aanmerking voor de 50 + korting maar waarom niet kon de receptie dame ons niet vertellen.
We hebben nog nooit zoveel betaald.
Nou dan ga je kijken op het terrein en zie je alle mogelijk faciliteiten zoals een meertje, een glijbaan in het mooie zwembad, een skibaan en een jeu de boules baan. Noem maar op.
Leuk voor mensen met een gezin, maar wij zijn 2 ouderen van boven de 60 en maken daar geen gebruik van. Toen ik zocht naar een toiletgebouwtje belandde ik in een stukje bos met een houten gebouw vol met ongedierte en moest je ook voor het douchen munten hebben.
Het zag er niet schoon uit, dus dan maar niet.

Er was dus geen overnachtingsplaatsje of iets vergelijkbaars voor onze situatie.

Thuis heb ik natuurlijk dat kenbaar gemaakt bij de organisatie wat een onderdeel bleek te zijn van Hoogenboom of zoiets. Van ene Steffie kregen wij als eerste reactie dat wij niet bekend waren onder onze naam. Toen ik na 3 mailtjes mijn referentienr. en kassanr. en datum e.d. opgaf en toen nog kreeg te horen dat wij niet bekend waren, begreep ik het niet meer en mijn toon in de mail werd er niet aardiger op. Dacht deze dame dan dat ik nummers, crematie, kassanr, uit mijn duim zoog?

Nu zijn we bijna een week verder en nu is het laatste bericht dat wij niet via hen geboekt hadden dus hadden ze de klacht doorgestuurd naar "t Kuierpadtien".
Het vreemde vond ik dat mijn klacht via de site van 't Kuierpadtien" bij Hoogenboom beland was terwijl ik daar nog nooit van gehoord had en dat zij er nu blijkbaar niets mee te maken hebben.
Toch vreemd.
Enfin nu kan ik weer wachten op een antwoord van 't Kuierpadtien".
Ik begrijp het soms niet meer.
Als er zoveel dingen zijn om te doen op die camping dan is het een 'normale' prijs wat
u heeft moeten betalen, en of u er wel of geen gebruik van maakt dat maakt verders niets uit.

Wat ik niet kan begrijpen dat u niet direct daar de klacht hebt neergelegt over dat vieze toilet/douchegebouw.
Overigens is het wel op meerdere campings zo dat u munten moet hebben om te douchen dat had u vantevoren
kunnen vragen.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door sephora30 »

De enige klacht is dus dat het sanitair niet schoon was. En jullie waren er maar 1 nacht??

Daar moet je dan een topic over openen :shock: :?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nou ik kan nu veel zeggen maar doe het niet...

geniet van het leven en maak niet overal een drama van,u gaat in het hoogseizoen naar een camping,komt aan wil per direct een plek,ja de hoofdprijs...
u had een plaats wees blij voor het zelfde geld zat alles vol..

nogmaal geniet van het leven en wat is nu u doel?10 euro terug?? ,omdat het toilet vies was en er geen bingo was ipv een glijbaan?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door sephora30 »

Niemand heeft ts toch ook gedwongen om naar deze camping, die bedoelt is voor gezinnen te gaan??

Je gaat er vrijwillig naar toe en gaat dan klagen dat er te veel faciliteiten zijn waar je geen gebruik van maakt :shock:

Moet niet gekker worden :roll:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Har06 »

sephora30 schreef:Niemand heeft ts toch ook gedwongen om naar deze camping, die bedoelt is voor gezinnen te gaan??

Je gaat er vrijwillig naar toe en gaat dan klagen dat er te veel faciliteiten zijn waar je geen gebruik van maakt :shock:

Moet niet gekker worden :roll:
Het was beter geweest om van te voren telefonisch een prijs af te spreken en niet achteraf te gaan klagen

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Frantic2 »

nou vind ik het niet allemaal terecht, deze mensen hadden een crematie! Die kan je niet rustig plannen van tevoren.....

Maar toch zitten er in Drenthe zeker goedkopere alternatieven en het kuierpadtien heeft echt meerdere toiletgebouwen!

Ik heb er iig vorig jaar veel plezier gehad en heerlijk gedouched....

Jammer voor de teleurstelling, maar omdat dan het park aan te rekenen gaat me wel te ver!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ook een crematie kun je plannen. Google van te voren even op campings en je weet waar je terecht kunt. 40 euro is nog altjd veel minder dan een hotel. Maak er niet zo'n drama van.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Gedeeltelijk is dat juist, we hadden vooraf de prijs moeten vragen, maar hebben zoveel camping ervaring inmiddels dat deze prijs wel erg uitsteeg boven het gemiddelde wat we normaliter betalen.
We zijn lid van ACSI en bezoeken deze campings alleen in voor en naseizoen en we hadden ergens anders kunnen gaan staan.
Ik vind het jammer dat er geen enkele plaats is voor een overnachting voor senioren die geen gebruik maken van de faciliteiten. Ik kwam van een gezinscamping Oriental in Valkenburg en zelfs daar betaalden we slechts 27 Euro dus 40 euro vind ik veel geld.
De crematie was overigens van de buurvrouw van deze camping en daarom ook een reden om deze camping uit te kiezen.
Wij zijn in de ochtend vroeg vertrokken en hebben niet geklaagd over de toiletten omdat wij aan boord ook een toilet hebben en de douches niet gebruikt omdat munten tegen betaling leveren absurd is naast zo een groot bedrag.
Achteraf klagen zou niet mogen?
Waarom niet?
De juffrouw werd boos toen wij vroegen wat de 2 sterretjes betekende achter de korting, want dat wist zij niet.
Daarom zagen we ook af van verder klagen.
Bovendien de prijzen liggen vast en het was nog net een week in het hoogseizoen dus zij mogen die prijs vragen, maar ik mag zeggen dat ik het vreemd en niet klantvriendelijk vind om voor één nacht voor ouderen niet een aparte camperplaats was.
Ik zou niet weten wat er onterecht aan is.
Bovendien was het vreemd dat in de mailtjes die er volgden men ons referentienr niet kon achterhalen, want ik heb toch echt het adres gekozen van de klantenservice op de site van de camping en dat het Hoogenboom was, verbaasde mij ook, maar als zij er niets mee te maken hebben, moet er een ander adres verstrekt worden door de camping.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door nevermind »

We zijn lid van ACSI en bezoeken deze campings alleen in voor en naseizoen en we hadden ergens anders kunnen gaan staan.
En dan weten jullie niet, dat buiten het seizoen de ACSI niet geldig is?
Nog nooit op de camping op het bord gekeken, wat er zo speelt met de prijzen?
Duidelijk aangegeven, wat de prijs is.(€ 44,80)
Als kampeerder moet je toch intussen weten, dat je voor dingen op de camping betaald, welke je niet gebruikt.
Sorry, maar dit is voor mij een slechte vertoning, en zwartmakerij van een camping, omdat jullie nalistig geweest zijn.

Afbeelding

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Wilsophie »

nevermind schreef:
We zijn lid van ACSI en bezoeken deze campings alleen in voor en naseizoen en we hadden ergens anders kunnen gaan staan.
En dan weten jullie niet, dat buiten het seizoen de ACSI niet geldig is?
Nog nooit op de camping op het bord gekeken, wat er zo speelt met de prijzen?
Duidelijk aangegeven, wat de prijs is.(€ 44,80)
Als kampeerder moet je toch intussen weten, dat je voor dingen op de camping betaald, welke je niet gebruikt.
Sorry, maar dit is voor mij een slechte vertoning, en zwartmakerij van een camping, omdat jullie nalistig geweest zijn.
Natuurlijk weten we dat, dus normaliter gaan wij in het hoogseizoen niet naar heel dure campings, maar dit was een noodsituatie i.v.m. een overlijden in Griekenland en een crematie hier in Emmen. Dus wij waren op vakantie elders in Zuidlimburg en gingen vrij naief naar deze camping die er op internet vergelijkbaar uitzag en voordien hebben we in Tubbergen gestaan voor 17 Euro, ook een prachtige camping.
Dus we schrokken van die ruim 40 Euries, is dat zo gek?
Het was te laat voor ons om verder te reizen naar een volgende camping en we hadden een afspraak de volgende dag bij de buren van deze camping.
Mijn klacht is simpelweg dat er geen overnachtingsplekje was voor een camper? En dat je voor alle faciliteiten moet betalen was op alle andere campings ook het geval, maar nog nooit hebben we 40 Euries betaald.
Dat is geen zwart maken van een camping, het is de realiteit en wij zijn gaan reclameren toen we de prijs zagen en dat liep op niets uit omdat de dame bij de receptie boos werd, maar dat moet u op mijn woord geloven.
Ze had misschien een slechte bui, of geirriteerd omdat ze zelf geen antwoord wist op onze vraag.
Niets meer en niets minder.
Ook kleine ergernissen mogen gemeld worden op een forum, lijkt mij.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door nevermind »

Dus wij waren op vakantie elders in Zuidlimburg en gingen vrij naief naar deze camping die er op internet vergelijkbaar uitzag en voordien hebben we in Tubbergen gestaan voor 17 Euro, ook een prachtige camping.
Dus we schrokken van die ruim 40 Euries, is dat zo gek?
Als je buiten het ACSI seizoen ergens gaat staan, moet je de volle mep betalen.
Dat is al jaren zo.
Dat jullie op andere campings minder betaald hebben, heeft helemaal niets met deze camping te doen, dus is het zwartmakerij. :mrgreen:
Wij hebben al op campings gestaan voor 9 euro de nacht, maar ook al voor 45 euro, dus dit is helemaal niet relevant.
Jullie hebben een keuze gedaan, en deze pakte verkeerd uit, want 44 euro wilden jullie dan niet betalen.
Tiop voor de volgende keer.
Zoek een boerderij camping, daar sta je voor 15 euro, maar de faciliteiten zouden jullie dan ook niet bevallen.
Tot slot, neem het verlies, want behalve, dat je hier een camping neerzet, heeft het topic helemaal geen waarde. :?

john duelieux
Berichten: 104
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:39

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door john duelieux »

Sorry, maar 40 euro is helemaal niet zo'n groot bedrag voor een enkele overnachting met zijn tweeen in het hoogseizoen.
En ik heb nog nooit een camping meegemaakt waar je kunt aankomen en kunt zeggen: ik ga geen gebruik maken van uw zwembad uw animatieteam, en uw andere 5 sterren faciliteiten, doe maar eens korting.
In hemelsnaam, waar praat U over..????
U doet net of U bedrogen bent.
Pakt U wel eens ooit een wijntje op een terras..????

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Wilsophie schreef:Mijn klacht is simpelweg dat er geen overnachtingsplekje was voor een camper? En dat je voor alle faciliteiten moet betalen was op alle andere campings ook het geval, maar nog nooit hebben we 40 Euries betaald.
Ok prima. Stel uit klantvriendelijk oogpunt heeft deze camping enkele dergelijke plekken.
Kosten van die plek voor een nachtje 100,- omdat ze de service bieden dat dit kan.
Een paar plekken daarvoor leeg houden die zowat nauwelijks bezet zijn, kost vele malen meer dus mag dan best wat kosten toch ?

De faciliteiten kosten nu eenmaal exact hetzelfde of u er nu wel of niet gebruik van maakt. Zal de volgende keer ook eens zeuren in een hotel. Ik kom speciaal daarvoor en voor al die faciliteiten die ik niet gebruik wil ik korting hebben. Hetgeen u meer heeft moeten betalen aan een iets duurdere camping heeft u inmiddels al lang en breed opgesoupeerd aan geklaag.

john duelieux
Berichten: 104
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:39

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door john duelieux »

De gebruiker is inactief. Marietje, tot (n)ooit...

zandinoog
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 jul 2011 19:05

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door zandinoog »

john duelieux schreef:De gebruiker is inactief. Marietje, tot (n)ooit...
Jules de Legrelle of zo iets een leuke image...zo iets als de aandacht op jezelf vestigen :D

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Misschien kunt u de moeite nemen om de 252 reviews te lezen over deze camping dan zult u het begrip "zwart maken" vast wat nuanceren.
Er is n.l. een vrijheid van meningsuiting en de prijs/kwaliteit verhouding kun je altijd pas achteraf vaststellen en die krijgt op het internet ook een 6.5 gemiddeld, dus zo vreemd is mijn opmerking niet, en dat het achteraf is dat is heel logisch.
Er zitten wat oproerkraaiers op dit forum die er behagen in scheppen om overal tegen in te gaan en dat vertroebelt dit forum en maakt het forum zwart.

Wat doet een glaasje wijn drinken op een terras er nu toe.
Een aanval om een topic te openen is alleen maar een reden om de boel te vertroebelen.
Wie bepaalt of er een topic waarde heeft?
Ik heb begrepen na de reviews gelezen te hebben dat ik niet de enige ben die de prijs/kwaliteit verhouding minimaal vindt en ik ben niet in de stacaravan geweest maar als ik de ervaringen lees van de verhuurcaravans dan is het logisch dat de toiletten ook niet schoon zijn en dan bedoel ik het houten gebouwtje in het bos. Later zag ik dat er achter het winkeltje ook nieuwere gebouwen stonden, maar ook de wegwijzering was niet in orde, maar dat kon mij minder schelen.
Misschien had ik een foto neer moeten zetten met mijn radartas. Kijken of dan hetzelfde hypocriete gedoe gebeurt als op de reclame.
Nee mensen u kunt mijn schofferen wat u wilt maar ik heb de juiste procedure bewandeld.
En vindt nog steeds achteraf vreemd dat zo een grote camping niet een paar aparte overnachtingsplaatsen heeft voor een lagere prijs.
Op vele campings is die mogelijkheid en er is nu eenmaal gradaties in plekken, zo heb je ook comfortplaatsen.
Maar zie mijn klacht dan maar als een tip voor deze camping, want van zwartmaken is geen sprake.
Bij omroep Max geeft men ook achteraf notabene op de televisie een cijfer voor een hotel of camping en de beelden die erbij zijn, liegen er niet om.
En het excuus dat een lowbudget overnachting tevens inhoudt dat het er vies uit mag zien vind ik een kromme redenering.
En ook in een hotel kies je voor duurdere en goedkopere kamers met minder faciliteiten, dus die opmerking van iemand over hotels is niet relevant.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door nevermind »

En vindt nog steeds achteraf vreemd dat zo een grote camping niet een paar aparte overnachtingsplaatsen heeft voor een lagere prijs.
Op vele campings is die mogelijkheid en er is nu eenmaal gradaties in plekken, zo heb je ook comfortplaatsen.
Maar zie mijn klacht dan maar als een tip voor deze camping, want van zwartmaken is geen sprake.
Je haalt hier dingen aan, welke op jouw situatie niet van toepassing zijn.
Het klopt, dat er op campings, ook comfortplaatsen zijn, maar niet ieder camping beschikt erover.
Jouw klacht is geen tip, want de enigste , wat van anderen hier ook een beschreven klacht is, dat de sanitair inrichting vies was.
Er is op geen camping de mogelijkheid, om een plek te krijgen, waar je voor een reduceert tarief kunt staan, omdat je niet alle faciliteiten gebruikt.
Er is n.l. een vrijheid van meningsuiting en de prijs/kwaliteit verhouding kun je altijd pas achteraf vaststellen en die krijgt op het internet ook een 6.5 gemiddeld, dus zo vreemd is mijn opmerking niet, en dat het achteraf is dat is heel logisch.
Er zitten wat oproerkraaiers op dit forum die er behagen in scheppen om overal tegen in te gaan en dat vertroebelt dit forum en maakt het forum zwart.
Het gemiddeld van 6,5 is dan alleen op de prijs/kwaliteit, maar ik lees toch een gemiddeld van 7,8 aan beoordelingen.
Dus ook hier wil je weer iets suggereren.
De recensies zijn zoals bij vele gevallen, van heel slecht tot uistekend, dus daar is geen knop aan vast te binden.
Dat jouw de antwoorden niet bevallen, is duidelijk uit je berichten te lezen.
Wat de zin van de oproerkraaiers betreft, maakt het geheel niet anders, want het is en blijft een zeurtopic. :wink:

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Als het een zeur topic is raad ik u aan niet mee te gaan zeuren.
Er zijn op campings wel degelijk gereduceerde plaatsen voor een overnachting of zelfs langer. Op een camping was zelfs een proefproject aan de gang waar een automaat stond waar je voor 24 uur een tientje in kon doen voor electriciteit en water. Een project waar men in de toekomst verder mee wil. Er was genoeg plek in het hoogseizoen ( hoewel het maar 5 plaatsen waren).
De camping was in Doesburg. In Zeeland hebben we tegen een laag tarief gestaan op een camperplaats op het parkeerterrein en op een speciaal daartoe bestemd veldje.
Dus u bent slecht op de hoogte.

Gesloten