LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door sjoegel »

De volgende keer ga ik om korting vragen in mijn hotel omdat ik;

- niet op alle toiletten gezeten heb.
- eten heb laten staan tijdens het buffet (mijn zakken heb ik wel volgestopt maar dat hoeven ze niet te weten :twisted: )
- mijn lakens niet bevuild heb. Daar kan nog prima iemand anders op liggen !
- enz.

Wil sophie je slaat de plank helemaal mis. Bij de ingang staan de kosten vermeld. Daar ben je mee akkoord gegaan. Niet achteraf als een ontevreden kind deze camping zwartmaken !

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door nevermind »

Wilsophie schreef:Als het een zeur topic is raad ik u aan niet mee te gaan zeuren.
Er zijn op campings wel degelijk gereduceerde plaatsen voor een overnachting of zelfs langer. Op een camping was zelfs een proefproject aan de gang waar een automaat stond waar je voor 24 uur een tientje in kon doen voor electriciteit en water. Een project waar men in de toekomst verder mee wil. Er was genoeg plek in het hoogseizoen ( hoewel het maar 5 plaatsen waren).
De camping was in Doesburg. In Zeeland hebben we tegen een laag tarief gestaan op een camperplaats op het parkeerterrein en op een speciaal daartoe bestemd veldje.
Dus u bent slecht op de hoogte.
Ik reageer dan nog een keer.
In een eerder bericht heb ik al vermeld, dat ik op campings heb gestaan met een prijs van 12 t/m 45 euro.
Ik heb er zelf op een camping gestaan voor de prijs van 6 euro.
Dit heeft toch allemaal niets met jouw situatie te doen.
Je wilt een reductietarief op en camping, welke geen reductie geeft!
Dan hoef het toch geen slechte camping te zijn.
Je baalt om voor een overnachting 40 euro betaald te hebben, dan hadden jullie zich ook moeten informeren, niets meer en niets minder.
Dat ik slecht op de hoogte ben, is jouw aanname, maar ik heb misschien op meer plekken gestaan , als jullie nog moeten doen. :lol:

PS

Dus wisten jullie toch, dat het een dure camping was. :shock:
Natuurlijk weten we dat, dus normaliter gaan wij in het hoogseizoen niet naar heel dure campings, maar dit was een noodsituatie i.v.m. een overlijden in Griekenland en een crematie hier in Emmen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Voorop gestel crematie is ellendig

Maar doet niks af aan de klachten van ts.
Je weet meestal 3 dg minimaal van te voren dat je zoiets hebt.
Dus 3 dg de tijd om even uit te pluizen welke campings er zijn.

Daarbij ik zou zoiets hebben ,nou ik ben blij dat ik een plek heb als ik aan kom waaien in hoogseizoen..

Stja toilleten op een camping kunnen niet zoals thuis zijn...nou ja..ligt eraan hoe fris en fruitig alles thuis is.


Wat de mensen hierboven ook zeggen..dingen waar u geen gebruikt van maakt,dat doet u zelf?
U had ook kunnen kiezen om wel gezellig in het kinderparadijs te gaan spelen..

Nogmaals wat is nu u doel? U wilt 10 euro terug?
En dat u niet bekent was..misschien hebben ze fout gemaakt kan,of dat u aan kwam waaien en nog niet alles verwerkt is..
Maakt het verder uit?...

En ja meisje was niet vrolijk...nou....hoe kwam u bij haar over.

Ik heb een vermoeden ,dus?

Sterkte en voortaan gewoon alles uitpluizen ..maar ben bang dat u dan ook dan nog wel pnt vind..

Geniet van het leven ...

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Dat is juist, de situatie was dusdanig dat we na de boeking de prijs pas zagen en dat is een tekortkoming en we zijn toen ook terug gegaan om te vragen of dit wel klopte? Dat is toch niet verboden? En dan kan de baliedame niet uitleggen waarom de korting niet van toepassing is en wordt boos. Dat vind ik ook een klacht overigens.
Maar dan blijft het feit overeind staan dat de prijs/kwaliteit verhouding (achteraf vast te stellen) niet voldeed aan onze verwachtingen en dat is een fout of misinschatting onzerzijds.

Maar ik mag op een forum zeggen dat ik persoonlijk de prijs te hoog vind t.o.v. de kwaliteit van de sanitair, de behandeling aan het loket over de korting die blijkbaar niet van toepassing is en jammer dat er geen aparte camper overnachtingsplaatsen zijn waarvan hier op dit forum wordt gezegd dat dat nergens zo is en dat weerleg ik met een aantal voorbeelden, waar ik met gebruik van stroom en water en douches een tientje betaalde.
En dat waren grote gerenommeerde campings aan het water.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Wilsophie »

@ Rozemarijntje, zoals gezegd stonden we in zuidlimburg en werden gebeld over het overlijden in Griekenland en wij zouden terugbellen in het weekend hoe laat en waar de crematie was, want de kaart lag bij ons thuis. Dus wij hebben ingepakt en om niet op maandag de kans op file of dergelijke te krijgen zijn we op zondag al naar Tubbergen gegaan. En van Tubbergen direct naar Emmen naar het crematorium.
Dan aan het einde van de dag zijn we op aanwijzing van de familie naar deze camping gegaan, het was toen ongeveer half 7 meen ik.
Ik ben niet terug te gaan maar mijn man en dat is een goedaardige beleefde man die om uitleg heeft gevraagd.
Dat de dame boos werd was echt niet redelijk, maar ik was er niet bij.

En ik geniet zeer van het leven en hoef geen tientje terug, ik denk dat een dergelijke organisatie in overweging kan nemen om plek te bieden zoals ik heb afgeschilderd waar dat wel gebeurt en natuurlijk zullen wij de volgende keer een deurtje verder gaan.

Als wij allen nu eens wat kritischer zouden zijn dan zouden er geen consumentenorganisaties nodig zijn om dingen aan de kaak te stellen.
Ik ben blij met radar, kassa, consumentenbond en omroep Max die voor veel mensen de kastanjers uit het vuur halen.
Vooral ouderen worden toch vaak een oortje aangenaaid, al was daar hier totaal geen sprake van.
Het is een signaal wat ik afgeef en doe ermee wat je wilt of niet.
Ik lig er niet wakker van.
Een ander maakt zich druk om krassen op de inductieplaat en ook dat is toegestaan op een forum zoals deze.
Maar misschien heb ik het verkeerd ingeschat inmiddels. Ik hoef geen gelijk te hebben, want dat heb ik niet.
Ik geef een situatie weer waar voor mij persoonlijk een herhaling niet gewenst is.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Frantic2 »

nou ik geef u op, get a live!

Het is gewoon een goede camping met veel faciliteiten en ik heb er alleen schoon sanitair gevonden! Behalve als een gast er een zooitje van had gemaakt maar dat werd gewoon opgeruimd. De baliemedewerksters waren vriendelijk, maar misschien liep ik ook niet als een kip zonder kop mijn korting op te eisen waar ik geen recht op had.....

Lekker vers stokbrood in de kampwinkel! ondanks regen toch goede beloopbare plekken....

Leg op alle slakken zout en ja, bingo, dan vind je overal wel wat.....

Maar ze zullen voor u speciaal wel zo'n Camoper plaats gaan aanleggen w.s. tenslotte heeft zo'n gezinscamping die eenmalige overnachtingen in eigen Camper echt nodig, not!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik denk en meen te weten dat de crematie mevrouw allemaal teveel geworden is. We, en de camping in het bijzonder, moet het mevrouw maar niet kwalijk nemen.

zusjej21
Berichten: 171
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:11

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Even los van de prijs, toiletten, aanbod, recreatie e.d.: ik zou me er niet eens druk om maken, je gaat naar een crematie en moet ergens overnachten. Mij lijkt die crematie belangrijker dan de andere dingen die je meldt. Je weet nu dat die camping niet de voorkeur heeft als je weer eens die kant op moet.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door nevermind »

zusjej21 schreef:Even los van de prijs, toiletten, aanbod, recreatie e.d.: ik zou me er niet eens druk om maken, je gaat naar een crematie en moet ergens overnachten. Mij lijkt die crematie belangrijker dan de andere dingen die je meldt. Je weet nu dat die camping niet de voorkeur heeft als je weer eens die kant op moet.
De befaamde camping van TS in Valkenburg heeft natuurlijk ook negatieve recensies, ofwel TS het prachtig vind, omdat de prijs er na is. :wink:


Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Wilsophie schreef:Een aanval om een topic te openen is alleen maar een reden om de boel te vertroebelen.
Dat uw topic vertroebelt, bent u zelf ook debet aan. U begint nu ook al te klagen over allerlei punten waar anderen over klagen in diverse reviews. U begint over allerlei faciliteiten die u niet gebruikt en waarvoor u maar korting moet krijgen. U sneeuwt uw eigen topic onder met tig non-argumenten. Volgens mij eerder omdat u zelf ook wel weet waar de schoen wringt.

De klachten die u (en niet anderen) heeft zijn:
1. U vond de overnachting te duur.
2. Het door u bezochte toiletgebouw / doucheruimte was niet netjes en schoon.

Ad 1 U bent gewoon vergeten dit van tevoren even na te vragen of uit te zoeken. Nu kan dat ook een keer gebeuren door de drukte en de hectiek dat is niet erg, maar neem dit verlies dan en leer ervan. Dan kunt u nog zo hard roeptoeteren en stampvoeten het is toch echt uw eigen fout en daar begint het hele verhaal mee. En daar houdt het hele verhaal ook mee op voor de meesten.

Ad 2 Dat is natuurlijk niet goed. Maar zoals gezegd er waren meer gebouwen waar u niet meer bent wezen kijken. Zoiets kan incidenteel best een keer gebeuren, da's nog steeds niet goed maarja ze kunnen ook niet veel meer doen dat het probleem aanpakken op dat moment.
Wilsophie schreef: En ook in een hotel kies je voor duurdere en goedkopere kamers met minder faciliteiten, dus die opmerking van iemand over hotels is niet relevant.
Het ging niet om de duurdere en goedkopere kamers want daar is de prijs na, precies zoals u zelf al schrijft over de betere (comfort) en mindere plekken.

Die opmerkingen over een hotel is wel degelijk relevant, alleen ontbreekt het u aan een beter argument. U begint in uw openingspost zelf over het meertje, het zwembad de glijbaan, skifaciliteit en jeu de boule baan wat u allemaal niet gebruikt en daarom vindt u dat u korting moet krijgen. De volgende keer dat ik naar een hotel ga, ga ik korting eisen omdat in niet alle zwembaden gebruik enkel maar 1tje, dat ik niet naar het mexicaans restaurant ga omdat ik dat niet lekker vind, dat ik geen gebruik maak van het animatieteam enz. Als dat bij een hotel niet kan waarom dat wel bij een camping ?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

in de hotels waar ik meestal zit kan je gebruik maken van fitness! allerlei restaurants..nou kan niet overal eten dan ben ik straks rond,de zee grenst aan mijn hotel,maar daar ga ik niet in,moet daar niks van hebben al die vissen,egels en weet ik veel wat.
maak geen gebruik van de karaoke,niet van de kindere activiteiten,dat zijn ruimtes zodat de overlast mider voor de volwassene is,ik heb immers geen kids dus ik gebruik het niet...
ik gebruik de balie niet voor excursie info..moet ik door gaan....

neeeuuh denk het niet.

nogmaals crematie is erg,maar als je dan naar een crematie bent geweest,en je bent verdrietig?dan ga ik niet nog eens zeuren over een camping waar ik gelukkig terecht kon...

u geniet van het leven...ga dan niet op alles slakken zou leggen en wees eens blij met oh gelukkig we hebben een plekje..

verder hou ik het hierbij,want ik denk dat we van mening verschilen in deze...

en nee u mag natuurlijk altijd u mening hier neerzetten,maar het moet wel reeel zijn en dat is het niet

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door tenormin »

Alles gelezen hebbende kom ik eigenlijk maar tot een (vergelijkbare) conclusie: eten in een 5 ***** restaurant; wel opeten en daarna klagen. Werkt niet natuurlijk, crematie of geen crematie: dan moet u gelijk aan de bel trekken en niet eerst naar huis gaan en dan beklag doen. Maar onderwerp is nu wel voldoende uitgemolken, koetje is "leeg". U had nog een extra voordeel: uw eigen camper en uw eigen, wel schoon, toilet.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Het lijkt me correct om de ontwikkelingen verder te vermelden.
Vanmiddag zijn wij gebeld door de manager en hebben we alles uit- en doorgepraat.
Mijn fout was dat ik een mail heb gestuurd naar Hoogenboom vakantieparken en hoe ik dat mailadres heb genomen of gekozen kan ik niet meer terughalen, je zoekt meestal bij klantenservice of contact en doordat zij er niets mee te maken hebben werd het mail contact niet eenvoudiger en zelfs wat grimmiger.
Soms stapelen dingen zich op en dat is in dit geval gebeurd.
Ik waardeer zeer de wijze waarop deze manager van de parken zich opstelde t.a.v. onze frustraties en ons een overnachting en een kopje koffie met elkaar aanbood( t.z.t. wanneer we weer in de omgeving zijn.)
Het lijkt me het eerlijkst dat ik dat ook hier vermeld waardoor deze camping geen nare smaak meer heeft.
Ik begrijp dat men ook afhankelijk is van zijn of haar personeel en dat is niet altijd even makkelijk.
Dank beste meneer manager van de camping van 't Kuierpadtien in Wezuperbrug.

P.S. Dat er munten moesten gebruikt worden in de douches heb ik niet goed begrepen dus ook een foute inschatting of waarneming van mijn kant, waarvoor mijn excuus.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

En met een gratis overnachting ,neemt u de toilleten die vies zijn etc wel voor lief?

Het siert u dat u netjes hier neer zet hoe het opgelost is alleen tja

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door tenormin »

Frantic2 schreef:nou ik geef u op, get a live!

Het is gewoon een goede camping met veel faciliteiten en ik heb er alleen schoon sanitair gevonden! Behalve als een gast er een zooitje van had gemaakt maar dat werd gewoon opgeruimd. De baliemedewerksters waren vriendelijk, maar misschien liep ik ook niet als een kip zonder kop mijn korting op te eisen waar ik geen recht op had.....

Lekker vers stokbrood in de kampwinkel! ondanks regen toch goede beloopbare plekken....

Leg op alle slakken zout en ja, bingo, dan vind je overal wel wat.....

Maar ze zullen voor u speciaal wel zo'n Camoper plaats gaan aanleggen w.s. tenslotte heeft zo'n gezinscamping die eenmalige overnachtingen in eigen Camper echt nodig, not!
Nou, je leest het zelf: wat jij schrijft is waar; krijgen ze toch nog gratis aangeboden voor iets dat al goed was. 'k Ga voortaan ook maar mijn beklag doen (ook als alles goed is natuurlijk) sleep ik er toch een extraatje uit.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Wilsophie schreef:Het lijkt me correct om de ontwikkelingen verder te vermelden.
Vanmiddag zijn wij gebeld door de manager en hebben we alles uit- en doorgepraat.
Mijn fout was dat ik een mail heb gestuurd naar Hoogenboom vakantieparken en hoe ik dat mailadres heb genomen of gekozen kan ik niet meer terughalen, je zoekt meestal bij klantenservice of contact en doordat zij er niets mee te maken hebben werd het mail contact niet eenvoudiger en zelfs wat grimmiger.
Soms stapelen dingen zich op en dat is in dit geval gebeurd.
Ik waardeer zeer de wijze waarop deze manager van de parken zich opstelde t.a.v. onze frustraties en ons een overnachting en een kopje koffie met elkaar aanbood( t.z.t. wanneer we weer in de omgeving zijn.)
Het lijkt me het eerlijkst dat ik dat ook hier vermeld waardoor deze camping geen nare smaak meer heeft.
Ik begrijp dat men ook afhankelijk is van zijn of haar personeel en dat is niet altijd even makkelijk.
Dank beste meneer manager van de camping van 't Kuierpadtien in Wezuperbrug.

P.S. Dat er munten moesten gebruikt worden in de douches heb ik niet goed begrepen dus ook een foute inschatting of waarneming van mijn kant, waarvoor mijn excuus.
Hmm nu een gratis overnachting en kopje koffie krijgt aangeboden is het allemaal niet zo erg
meer of zo ?

Hoe kun je het nu verkeerd inschatten of er munten of niet gebruikt moeten worden voor de douches, dat zie
je toch als je de douche inloopt ????

Fijn dat u weer helemaal blij bent met deze camping...

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Chocomelk schreef: Hmm nu een gratis overnachting en kopje koffie krijgt aangeboden is het allemaal niet zo erg
meer of zo ?
Tuurlijk, we blijven Hollanders hè, doet me bijna denken aan die reclame van Palm bier.
Chocomelk schreef:Hoe kun je het nu verkeerd inschatten of er munten of niet gebruikt moeten worden voor de douches, dat zie
je toch als je de douche inloopt ????
Part of the deal om dat even recht te zetten soms ??

Krijg er toch een nare nasmaak van.
tenormin schreef: Nou, je leest het zelf: wat jij schrijft is waar; krijgen ze toch nog gratis aangeboden voor iets dat al goed was. 'k Ga voortaan ook maar mijn beklag doen (ook als alles goed is natuurlijk) sleep ik er toch een extraatje uit.
gek hè dat sommige bedrijven echte klachten niet meer serieus nemen.

Aan oa de reacties van deze TS in dit topic http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 0#p1622480 kan ik geen touw meer aan vastknopen. Beetje meten met 2 maten.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Wilsophie »

rozemarijntje schreef:En met een gratis overnachting ,neemt u de toilleten die vies zijn etc wel voor lief?

Het siert u dat u netjes hier neer zet hoe het opgelost is alleen tja
Er zijn ook nieuwere toiletgebouwen aanwezig en ik was bij een oud houten gebouw waar nog de gleufjes van munten in zaten en dat had ik gezien.
Als men belooft aandacht aan sommige punten te besteden is dat voor mij voldoende.
Een camperovernachtingsplaats zou misschien ook een optie of een idee kunnen zijn en dan ben je opgelucht dat je gehoor vindt.
Het ging ons niet om een gratis overnachting o.i.d. en deze meneer begreep dat heel goed.
Het was een lang en intensief open gesprek met wederzijds respect en dat vind ik veel belangrijker dan welk gratis kaartje danook.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Emmy75 schreef:
Aan oa de reacties van deze TS in dit topic http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 0#p1622480 kan ik geen touw meer aan vastknopen. Beetje meten met 2 maten.
Inderdaad Emmy.

Gesloten