LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] center parcs frankrijk

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
yaden3107
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jul 2010 07:39

center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door yaden3107 »

lekker een weekje naar l,ac alaitte.
huisje verschrikkelijk smerig en de kinderen onder de schaafwonden van het zwembad,
de vloeren waren dusdanig smerig dat de kids overal uitgleden.
kakerlakken kapot glas onder de bank overal spinrag met veel dood ongedierte dus al,een tijdje geen grote schoonmaak.
het ergste van het verhaal is dat centerparcs nergens op reageert ik heb ze een tiental foto,s gestuurd,
maar totaal geen reactie arrogantie ten top gr bert p.s stond ook een vreemde man bij ons binnen,
schrok zich rot en hing een verhaal op dat hij de tuinstoelen moesten worden geteld die staan in de tuin,
niet in de woonkamer!!!
was al een paar pakjes sigaretten kwijt en wat los geld maar deze man bevestigde mijn vermoedens,
fijn personeel hebben ze daar in frankrijk.

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door Annikaatje »

yaden3107 schreef:lekker een weekje naar l,ac alaitte.
huisje verschrikkelijk smerig en de kinderen onder de schaafwonden van het zwembad,
de vloeren waren dusdanig smerig dat de kids overal uitgleden.
kakerlakken kapot glas onder de bank overal spinrag met veel dood ongedierte dus al,een tijdje geen grote schoonmaak.
het ergste van het verhaal is dat centerparcs nergens op reageert ik heb ze een tiental foto,s gestuurd,
maar totaal geen reactie arrogantie ten top gr bert p.s stond ook een vreemde man bij ons binnen,
schrok zich rot en hing een verhaal op dat hij de tuinstoelen moesten worden geteld die staan in de tuin,
niet in de woonkamer!!!
was al een paar pakjes sigaretten kwijt en wat los geld maar deze man bevestigde mijn vermoedens,
fijn personeel hebben ze daar in frankrijk.

Misschien begreep CP u niet..?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door bprosman »

Misschien begreep CP u niet..?
Ondanks dat het verhaal wat warrig is, wat begrijp je als CP niet aan foto's van een vies huisje ?

Het schoonmaken "met de Franse slag" is voor mij destijds ook de reden geweest om met de kinderen te gaan kamperen.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door VioletPrue »

yaden3107 schreef:lekker een weekje naar l,ac alaitte.
huisje verschrikkelijk smerig en de kinderen onder de schaafwonden van het zwembad,
de vloeren waren dusdanig smerig dat de kids overal uitgleden.
kakerlakken kapot glas onder de bank overal spinrag met veel dood ongedierte dus al,een tijdje geen grote schoonmaak.
het ergste van het verhaal is dat centerparcs nergens op reageert ik heb ze een tiental foto,s gestuurd,
maar totaal geen reactie arrogantie ten top gr bert p.s stond ook een vreemde man bij ons binnen,
schrok zich rot en hing een verhaal op dat hij de tuinstoelen moesten worden geteld die staan in de tuin,
niet in de woonkamer!!!
was al een paar pakjes sigaretten kwijt en wat los geld maar deze man bevestigde mijn vermoedens,
fijn personeel hebben ze daar in frankrijk.
Ter plekke geklaagd en gevraagd of er schoongemaakt kon worden?
Of rustig in de troep blijven zitten en achteraf klagen?
En tja, kakkerlakken.
U zit in een zuidelijk land.
In Spanje leven ze ook, daar moet je je op voorbereiden.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

[quote]ik heb ze een tiental foto,s gestuurd,
maar totaal geen reactie arrogantie ten top gr bert [quote]

Heb je de foto's vanaf het "plaats delict" gestuurd of pas nadat je weer thuis was? Ben, als je pas thuis aan het klagen bent geslagen, je wel "dezelfde Franse slag" hebt nageleefd. Vergeef me als je dat al direct hebt gedaan, dan sorry. Maar die lui hebben daar een receptie dus ik neem aan dat je iedere keer ook bent gaan klagen?
Zet anders een smerige foto hier, misschien komt Center Parcs hier ook langs. Of zet ook foto's op Facebook.

annevanvroeger

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door annevanvroeger »

tenormin schreef:
ik heb ze een tiental foto,s gestuurd,
maar totaal geen reactie arrogantie ten top gr bert

Heb je de foto's vanaf het "plaats delict" gestuurd of pas nadat je weer thuis was? Ben, als je pas thuis aan het klagen bent geslagen, je wel "dezelfde Franse slag" hebt nageleefd. Vergeef me als je dat al direct hebt gedaan, dan sorry. Maar die lui hebben daar een receptie dus ik neem aan dat je iedere keer ook bent gaan klagen?
Zet anders een smerige foto hier, misschien komt Center Parcs hier ook langs. Of zet ook foto's op Facebook.
U schrijft Facebook of bedoelt u een Feestboek ?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

annevanvroeger, met zo'n antwoord word je zeker serieus genomen.

yaden3107
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jul 2010 07:39

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door yaden3107 »

ter plekke bij de receptie mijn verhaal verteld geen reactie/actie gekregen alleen beloftes.
en ja ik spreek frans, begrijp best dat ik in een land zit met meer insecten dan in nederland .
maar alle muren zaten onder doodgeslagen insecten leek wel een oorlogsgebied.
en voor 1500€ mag je toch wel een schoon huisje verwachten?
ga regelmatig in ned/belgie naar centerparcs en verwachte dezelfde kwaliteit.

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door Regggy »

Post eens wat voorbeelden? Toch wel benieuwd nu.

yaden3107
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jul 2010 07:39

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door yaden3107 »

heb wat foto,s op facebook gezet.

bert van den dungen

yaden3107
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jul 2010 07:39

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door yaden3107 »

de vloer
doekje over vloer.JPG
(128.87 KiB) 4504 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

yaden3107
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jul 2010 07:39

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door yaden3107 »

leuk voor de kids
Bijlagen
glas onder bank.JPG
(61.04 KiB) 4502 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

yaden3107
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jul 2010 07:39

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door yaden3107 »

roostertje
Bijlagen
mooi rooster.JPG
(96.05 KiB) 4502 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

yaden3107
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jul 2010 07:39

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door yaden3107 »

zeker een paar maanden niet schoongemaakt
Bijlagen
doekje misschien.JPG
(53.49 KiB) 4501 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

yaden3107
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jul 2010 07:39

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door yaden3107 »

vriendje
Bijlagen
kakkerlak.JPG
(58.02 KiB) 4502 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

yaden3107
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jul 2010 07:39

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door yaden3107 »

meer vrienden
Bijlagen
franse slag.JPG
(73.34 KiB) 4502 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door VioletPrue »

yaden3107 schreef:ter plekke bij de receptie mijn verhaal verteld geen reactie/actie gekregen alleen beloftes.
en ja ik spreek frans, begrijp best dat ik in een land zit met meer insecten dan in nederland .
maar alle muren zaten onder doodgeslagen insecten leek wel een oorlogsgebied.
en voor 1500€ mag je toch wel een schoon huisje verwachten?
ga regelmatig in ned/belgie naar centerparcs en verwachte dezelfde kwaliteit.
En toen zij niet thuis gaven, bleef u aandringen?
En natuurlijk mag u een schoon huisje verwachten, daarom ben ik ook zo benieuwd wat u ter plekke allemaal heeft gedaan om het voor elkaar te krijgen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

@yaden3107, de foto's zien er zo 'smakelijk' uit dat, als ik jou was, wel door zou gaan om tenminste een flinke tegemoetkoming in de kosten te kunnen incasseren. Kom je niet verder: er zijn behoorlijk wat T.V. programma's die dit soort wantoestanden aan de kaak willen stellen. Alleen, als het al uitgekozen word, zal er een dosis geduld moeten zijn; programma's worden nu ongeveer opgenomen, dus probeer ze allemaal aan te schrijven: Max, SBS6, RTL4; misschien weet je zelf nog andere consumentenprogramma's. Kassa's Belbus b.v. Die is er als je gewoon doodgezwegen word of dat ze je niet te word willen staan. Publiciteit zoeken is niet leuk maar soms noodzakelijk, om ze weer even wakker te schudden.

annevanvroeger

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door annevanvroeger »

tenormin schreef:@yaden3107, de foto's zien er zo 'smakelijk' uit dat, als ik jou was, wel door zou gaan om tenminste een flinke tegemoetkoming in de kosten te kunnen incasseren. Kom je niet verder: er zijn behoorlijk wat T.V. programma's die dit soort wantoestanden aan de kaak willen stellen. Alleen, als het al uitgekozen word, zal er een dosis geduld moeten zijn; programma's worden nu ongeveer opgenomen, dus probeer ze allemaal aan te schrijven: Max, SBS6, RTL4; misschien weet je zelf nog andere consumentenprogramma's. Kassa's Belbus b.v. Die is er als je gewoon doodgezwegen word of dat ze je niet te word willen staan. Publiciteit zoeken is niet leuk maar soms noodzakelijk, om ze weer even wakker te schudden.
Ik vind dit hele goede adviezen van u !

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door GJvdZ »

annevanvroeger schreef:
tenormin schreef:@yaden3107, de foto's zien er zo 'smakelijk' uit dat, als ik jou was, wel door zou gaan om tenminste een flinke tegemoetkoming in de kosten te kunnen incasseren. Kom je niet verder: er zijn behoorlijk wat T.V. programma's die dit soort wantoestanden aan de kaak willen stellen. Alleen, als het al uitgekozen word, zal er een dosis geduld moeten zijn; programma's worden nu ongeveer opgenomen, dus probeer ze allemaal aan te schrijven: Max, SBS6, RTL4; misschien weet je zelf nog andere consumentenprogramma's. Kassa's Belbus b.v. Die is er als je gewoon doodgezwegen word of dat ze je niet te word willen staan. Publiciteit zoeken is niet leuk maar soms noodzakelijk, om ze weer even wakker te schudden.
Ik vind dit hele goede adviezen van u !
Het is alleen jammer dat het probleem hier niet structureel mee wordt opgelost. Als een TV programma hierbij gaat helpen krijgen we weer de standaard riedel van (in dit geval) iemand van Center Parcs die het zo ontzettend jammer vindt en TS een vergoeding en een bosje bloemen geeft. Leuk voor TS en voor de journalist die weer kan scoren, maar dan houdt het ook op.

Gesloten